Keresés

Részletes keresés

Iceapo Creative Commons License 2005.11.13 0 0 76
Nagyon szép lett az Adventure, bár egy kicsit engem mintha emlékeztetne egy szörnyre!;)
Pont tegnap néztem az Alien-t és ahogy megláttam ezt a képet pontosan a királynő ugrott be a filmből, lehet hogy hülyeséget írok, de szerintem kicsit hasonlítanak egymásra, főleg a plexi íve!
Előzmény: TOM (63)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.13 0 0 75
Hogy én is hozzászóljak egy kicsit, nekem is pontosan ezek voltak a benyomásaim, amit még egyszer kiemelnék a soraidból, az az hogy aszfalton hihetlen jó a futómű, tényleg nagyon király, és hogy egy kicsit a régebbi 1150GS-ról is szó essen, a BMW az 1200GS-en pont azokon a dolgokon finomított ami nekem speciel az régebbin nem tetszettek, a motor kevésbé vibrál, alapjáraton sem rángat el annyira jobbra és ballra, de amennyire kimozdul annyi meg pont kell, kevesebb vibráció és kimozdulás már fillingtelenné tenné és a súlyából jelentőssen lefaragtak, teljesen olyan érzésem volt mintha egy BIGet terelgetnék, de persze sokkal több pacival!;)

Nem akarom nagyon bő nyálra engedni ;), de tényleg tökéletes, ha csak aszfaltba gondolkodnék, biztos hogy ezt venném, de mivel szoktam offroadozni is, ezért nekem nem jöhet szóba, na meg ottvan az agyon komputerizált elektronika is, na ez sem jön be, de csak azért mert ebből a fizetésből, amivel rendelkezem nem biztos hogy egyhamar kitudnék spórolni valami akármi kis bizbasz alkatrészt is ha esetleg elromlik! Ice
Előzmény: TOM (59)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.13 0 0 74

Csak nem erről a szépségről van szó???? :)

 

VFR750

Előzmény: TOM (71)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 73

Ducattirol nem nyilatkoznek,

de sorold arral egyutt azokat a motorokat amin van:

kardan

ABS

markolatfutes (na jo ez konnyen megold6o)

elokeszitett csomagtarto

hasonlo turamotorok pld

Hasonlo ccm-mel

(futomuvet nem is emlitem)

 

Osszehasonlitottam 3 motort

Honda Paneuropa, Yamaha FJR1300, BMW R1200RT

 

*ST1300 ABS Pan Europ.

4 298 000.- 156 250.-

 

BMW R1200RT Az alapmodell ára: 4268000 Ft+regadó (markolatfutes plusz 50.000)

FJR1300 FJR 1300A '04 oldaldobozokkal
3 746 000
3 944 000

akciosan 3.746.000

2005-oset nem talaltam...

 

Ezek korulbeluli arak, de jol mutatja pld ez a 3 motor kb ua-ra az arszintre van belove.

Ja KTM LC8 es GS ara egyenlo volt valamikor Nemetorszagban-ban...sot Lc8 valami szaz euroval tobb is volt!

 

TOM

 

a

Előzmény: BlueFazer (70)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.13 0 0 72

Sziasztok!

Sajna még semmiféle tapasztalattal nem tudok szolgálni a BMW motorokról,bár már régóta/5.napja /tulajdonombn van egy:-((

Sajna az időjárás nem kedvez a tapasztalatgyüjtési vágyamnak,pedig szivesen dicsérném én is a saját lovamat!

Lesz még jóidő....már úgygondoltam,hogy az idén?

Hori

TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 71

Hello!
Kosz, h beneztel!
Igen, nem olcso, de ha a szolgaltatasait nezzuk, akkor mar -szerintem- megeri.

 

Hasznaltan azert eleg jo mocikat lehet kifogni, lasd pld Hori motorjat...hasonlo aron mennek a VFR-ek pld!

De errol O biztos tobbet tud...

Lasd tegnapi hirdetes (igaz meg nem adta el:)

Nem szivesen, de megválnék féltve őrzött kincsemtől: VFR750 (RC36), 1996, 46000 km, piros, K&N, Dynojet, kevlár vég, markolatfűtés, új gumik, fém fékcső stb. Ára 1.200 eFt.

 

 

Előzmény: Daty (69)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 70

Én a BMW-ket és a Ducati-kat úgy nézem, hogy -1M az árából és akkor lehet kb. reálisan elhelyezni őket a motorpiacon, amíg ennyibe kerülnek nálam szóba nem jöhetnek;)

1milla+ -t fizet az ember csak a márkanév miatt...

 

Előzmény: Daty (69)
Daty Creative Commons License 2005.11.13 0 0 69
Szia Tom!!

Itt vagyok!
És csak azt tudom, mondani, nem rossz a BMW, csak.... némelyikünknek, pl. nekem is, kicsit drága!:-(
De gondolom, azért mert jó!:-)

Üdv!

Daty
TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 68
Ahoj,

A tieden jok a lampak ??? no ezt meglessuk....
Nalam is egyutt vilagit a tavolsagi + tom. de az africa
lampaja utan gyertyanak tunik...

TyuTyu
Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 67

Mert dogosebben nez ki ugy....

Jo a gyari fenyszoro, de gondolom a regebbi GS tulajok megszoktak mar a kieg lampakat :)))

T

Előzmény: BIKE-R (66)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 66

TOM,

 

Megmondom, hogy mi indította meg bennem a kérdést: A 63-as hozzászólásod képei.... Rajta egy 1200GS kieg. fényszórókkal.....

Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 65

Uj GS, igen jok a lampak, 2 db H7-es, reflektorral egyutt vilagit a tompitott tavolsagi hasznalata eseten...

Most tettem bele 50%-kal nagyobb fenyereju izzot, igy megjobb....

Uj RT 2x2 H7-es atomjo a vilagitas, nappali fenyt csinal.

 

A regi GS-t valoban szidjak, h rossz a vilagitas...

Előzmény: BIKE-R (64)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 64

TOM,

 

Mint ex BMW tulajdonos, leginkább a világítással kapcsolatos tapasztalatokat hiányolom. Bár gondolom, hogy nappal tesztelted a motorokat.

Arra lennék kíváncsi, hogy az 1200GS-en már kiegészítő fényszórók nélkül is lehet látni valamit az útból, vagy a fényszórója csak dísz, mint a korábbi GS-eken? :))))

A BMW endúrók egyik gyenge pontja a világítás szerintem.......

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 63
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 62
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 61

Uj R1200GS Adventure:

 

 

 

Nagyon jol nez ki!

 

TOM

 

http://www.r1200gs.de/adventure.html

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 60
R1200RT  ugyanazzel a blokkal szerelt mint GS, de kis megpiszkalas utan 110 Le körül





Oldalsztenderről le. Nem kell birkózni,de azért érezni a súlyát... 225 kg üresen, plusz a 25 liter benya

Beindít. Nem Ráz, bársonyosan jár alapjáraton, igaz már meleg volt. Gázadásra elcsavarja magát, de mintha jobban ki lenne egyenlítve mint GS

Váltás: vajpuha váltó

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de kevésbé rázza magát mint a GS, A lóerőket megpiszkálták, jobban megy mint a GS érzésre, de finomabb és lágyabb...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem:  motoros szélvédő, nagyon buli... egész 160-ig egész jó a szélvédelem. Néha direkt leengedtem a szélvédőt, h érezzem a szelet...Nyitott bukóval is jól lehet vezetni...igazán élvezetes...

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző, és full computer, mindent kijelez ami kijelezhető...nagyon jó helyen, le se kell venni az útról az embernek a szemét...Tiszta autós feeling-je van a pilótafülkének.

Rádió: nagyon buli, nagy élmény vezetés közben rádiózni v akár CD-t hallgatni...ami ugye méri a szélzajt és ennek megfelelően hangosítja halkítja...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely - még a GS után is. A térdnek jól kialakított hely, szinte benne ültem a motorban.... Ezzel a motorral csak tankolni kell megállni szintén...

Futómű:.Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...lehet dobálni jobbról balra mint egy kisebb motort...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: hihetetlen...

Fékek: ABS...de itt a hátsó fék fékezi az elsőt is talán, szemben a GS-sel..

Fogyasztás: magasabb mint GS fogyasztása és 98-ast kér a magas kompresszió miatt, ha jól tudom...

Tempomat: nagyon buli, 1 perc alatt meg lehet szokni...és végre tudtam jobbkézzel is integetni a motorosoknak :-)

Össz benyomás: ezzel a géppel az ember mindig a hosszabb utat választja, és nem szívesen érkezik meg a célba, hanem inkább nyújtaná az utat :-) és nem számít az útminőség...
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 59

Hogy porogjon a topic:

nyaron tesztvezethettem nehany BMW-t, jojjon az en beszamolom, remelem hasznos lesz valakinek!

 



 

3 motort teszteltem ebben a sorrendben:

R1200GS a BMW turaenduroja az uj 1200 ccm-es boxer blokkal 100 Le

R1200RT  ugyanezzel a blokkal szerelt , de kis megpiszkalas utan 110 Le

K1200S Sportgép, aktív felfüggesztéssel és 160-170 Le soros motorral


ELSO TESZT


R1200GS



Középsztenderről le. Nem kell birkózni, de jól jön, h ottvan az oldalsztender. 199 kg üresen, plusz a 20 liter benya (tele volt tankolva).

Beindít. Ráz alapjáraton, hidegen. Gázadásra elcsavarja magát, mert boxer, de nem zavaró...

Váltás: kicsit hangos a váltó és kemény, igaz féltávnál jöttem rá, hogy kuplung nélkül váltok, ahogy megszoktam. Kuplunggal sem sokkal jobb, de szerintem ez csak a tesztgép mivolta miatt volt.

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de itt és alatta rendesen rázza magát, pedig van benne kiegyenlítő tengely immár...100 Le-t lehet érezni a gyorsuláson, de mivel hihetetlen stabil a gép és egyenletes a nyomaték nem érezni a brutalitását...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Csak egyesbe visszaváltva csúszott meg a kerék...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem: nem tudom hova volt állítva az 5 fokozatban állítható szélvédő, így 120-ig egész jó a szélvédelem.

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző stb (nemigen néztem még mit mutat, talán 2 db trip számláló,benzin és olajfőfok kijelző, maradék benzin kijelző talán).

Eléggé remegnek a műszerek és a szélvédő, ha leejtjük a fordulatot...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely -- LC4 után :-) Az utasülés kellemesen megtámasztja az ember hátát. Nem túl széles az ülés ahhoz, hogy jól tudja az ember akár a lábával szorítani kiállva a nyeregből. Úgy éreztem ezzel a motorral csak tankolni kell megállni...

Futómű: hihetetetlen. Bár ültem már a világ egyik legjobb futóművével szerelet motorokon KTM LC4 LC8, de a telelever és palalever egy más kategória a közúton...Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: elképesztő, olyan 140-es tempónál nyeregből kiállva mintha sinen menne...

Fékek: ABS...első fék fékezi a hátsó kereket is, hátsó csak a hátsót. Nagyon jó ötlet, ugye Honda CBS??? Hihetetlen élmény, bólintás nélkül megállni. Mintha betonfal vagy inkább egy horgony fékezné az embert, bármikor bármilyen helyzetben, kanyar közepén is fülig döntve...

Fogyasztás: eme út alatt meg sem mozdult a kijelző...így gondolom elég kevés volt a fogyasztás..



Össz benyomás: meglepő zabolázatlanság, csábítás a rosszalkodásra. Én nyugisabb öregurasabb gépre számítottam. Kimondottan hasonlít az LC8-ra a vezetési élmény...egyszóval nagyon nagyon jó...

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 58

Es persze sör, nem sor :)))
De ha az ember jo konyveket olvas az is segit! Vagy van egy orult akit kovetni probal :)

TOM

Előzmény: BlueFazer (55)
Daty Creative Commons License 2005.11.12 0 0 57
Szia Tom!

Szia Mindenki!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358

Daty
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 56
Porban az igazsag...idosebb Kokeny :)
Előzmény: BlueFazer (55)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 55

"1-2 sor"

 

Melyik mociskönyből szoktál?:) 

Előzmény: TOM (54)
TOM Creative Commons License 2005.11.11 0 0 54

Gumi! Te is irtad! Az nagyon fontos!

Szoval no para, hanem nagy gaz :)))
Jol megy a motorozas igy a klaviatura mellol...fokent 1 gin-tonic utan...

Mondjuk a terepmotorozas is jobban megy 1-2 sor utan;-))

Tom

 

Előzmény: TyuTyu-2 (49)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 53

Ja és az első gumin jól látszik, hogy esőgumival megy természetesen és az lehet, hogy ott épp jobban tapadmint, mint nekem tapadna ott a túra bakelitem;)

(na jó egy picit túloztam, de az is látszik a "döntésből", hogy direkt csúsztatta meg, az első kerék szinte függőlegesen van, hogy dobná már így át?;)

Előzmény: BlueFazer (51)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 52
Én ezt fejjel lefelé csavaroznám fel és a gyusztustalan (magánvélemény;) lábtartó helyére egy szolíd kis bukógombát csavaroznék fel, úgy esetleg még a blokk is védve lenne, de így...
Előzmény: Törölt nick (50)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 51
Ha a srác supermoton is ült már "párszor", akkor simán mehet neki az ilyen csúsztatás.
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 50

az említett lábtartó/szelepfedélvédő kombó.

az r szérián még valamennyire elmegy....

TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.11 0 0 49
TOM!
Ne feledd GS es GS kozott mekkora a kulonbozoseg!!
pl mikor meglested az enyemet elszornyedtel mekkora...
a tied mint egy "bicaj".....
szoval terepre a tehenet en nem szivesen viszem egyenlore...
1, mint irtad pattogasra hajlamos
2, ahol az africaval + butyukos gumi siman elmentem (sar)
ott szenvedtem rendesen a tehennel.
3, !^$!#^$%!#@ nehez

ergo: terepre (mint Nagygomboson bizonyitottuk) 1 henger,
kis tank, 4 utem, max 130 kg.... ja es onindito !!

TyuTyu
Előzmény: TOM (43)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.11 0 0 48

hát ja.

ennek vagy baromi ngy perec lett a vége, mert elfektette a bal oldalára, vagy lebökött a gumi, átvágta az embert a motoron és szintén perec, vagy megfogta és akkor valentino rossi még tanulhat egy keveset.

:)))))

Előzmény: BlueFazer (47)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.11 0 0 47
Azt a k...a! :) Ez nagggyyyon állat kép! ;)
Előzmény: Törölt nick (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!