Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Ránézésre nem tudom megmondani, mert körbe van kerítve. Az újvárosit nem tudom; még csak Budapesten és Nyíregyházán voltam Lidl-ben. Elég szabványosnak tűnik a méretük. Ha számít valamit a település mérete, akkor ez is legalább akkora lesz.
Az ideiglenes Holló László sétány megállót szerencsére elég jól megcsinálták, jó hosszan leraktak járdát a megállóig a munkások. A Jégcsarnok fele nem néztem el, mivel futás közben jártam a Derék utca környékén. :) A lámpák amúgy még mindig narancssárgán villognak, kíváncsi leszek, hogy mikor üzemelik be őket. Jó lenne, ha iskolakezdésre ez megtörténne, mivel rengeteg iskolatársam használja a sétánynál lévő zebrát reggeli meg délutáni csúcsidőben és hát jó lenne, ha akkor már biztonságosabban kelhetnének át. :)
Tényleg most hogy írod. Jó le vagyok maradva. Tegnap este láttam egy szolót 24A Auguszta kiírással a Segner téren 21:10-kor. Derke térképen 24 Y-nak írja ezt a járatott.
De lényegtelen. Alapvetően igazad van, de ami nekünk ésszerű, az a városvezetésnek nem. Az ember azt hinné, hogy most már könnyebb lenne közös tulajdonba venni a helyi, elővárosi, és halyközi járatokat, de mégsem. Amíg ez a helyzet nem oldódik meg, helyi viszonylattal kell kiszolgálni a debreceni lakosokat. Mert joguk van hozzá, és mert ki is kell.
Igen, de ennek is az oka a tarifaközösség hiánya. Most őszintén, mennyivel volt jobb az Attila téren kidobni az összes utast úgy hogy közben a helyközi buszok negyed óránként indulnak arra, ráadásul a belváros egy frekventáltabb részéről?
Halápot is, mégis kellett a 37-es. Nagymacsra is helyközi járt, míg le nem váltotta a 33-as.
A távolság sem óriási; töredéke a bánki távnak.
Csak a nyomorult tarifaközösséggel kellene már kezdeni valamit.
Na ez az. Arra hiába várunk, hogy egy kézbe kerüljön a helyi és a helyközi közlekedés. A tarifákat meg úgysem fogják csökkenteni.
Addig pedig a helyi járat a legjobb megoldás. Nem túl fair azokkal helyközi bérletet vásároltatni, akik tulajdonképpen debreceni lakosok. Még akkor sem, ha bevezették a kiegészítő bérletet.
"Szikigyakorra viszont simán járhatna helyi járat. Anno járt is a 25-ös, azóta a lélekszám is emelkedett, és már egy ideje követelik a helyi járatot, mellesleg jogosan."
Minek? A helyközi buszokkal meg lehet oldani. Csak a nyomorult tarifaközösséggel kellene már kezdeni valamit.
Ha jól emlékszem, az István út felé vezető oldalban láttam a Hal köz és a Helyközi autóbusz-állomás között. Úgy hallottam, hogy kiépítenek egy zöldsávot a kiskörúton és oda csinálnak szökőkútat is. Amúgy délután a munkások terelték a járműveket a Széchenyin, jól le lett aszfaltozva, trolipótlók természetesen hétvége révén kint vannak, az egyik 32-es busz meg eléggé tele volt, de nyilván ez ilyenkor sem meglepő...