Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2256

Megnéztem a videót neki is csikorog a kanyarban....

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2255

Odáig eljutottam hogy lecsiszolta a kereket meg a tengelyt,

Viszont egyszerűen nem értem hogyha leragasztotta az egész forgóvázat hogy megy visítás nélkül neki az 102 es sugáron

Sőt írja hogy a 60 sem gond....

Hogy fordul el?

 

Vagy én olvasok nagyon félre valamit,de nem értem.

Előzmény: róbertke (2254)
róbertke Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2254

Az én fordításomban pedig így fixálta a kereket, tehát valószínűleg végleges rögzítésnek szánta. http://www.lokschuppen-dominik.de/Spur%201/Lok%20Umbau/VT%2098/Seite.htm 

Előzmény: Törölt nick (2250)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2253

A felfogatás elve ugyanaz mint eme csodán:

Likba bedug alátét csavar és ennyi

Mondtam hogy kiforrott a technológia.

Előzmény: 2xlion (2252)
2xlion Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2252

Van ott két felület, aminek el kell csúsznia egymáson, ha jól látom.

Előzmény: Törölt nick (2251)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2251

A csavar mellett nincs tartószerkezet

Ott két lik van ahol a vezeték bemegy az áramszedőpapucsokhoz.

Előzmény: 2xlion (2249)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2250

Nem az enyém van fotózva.

Egy német fórumról loptam a képet  kizárólag azért hogy meg tudjam mutatni.

átépítés alatt volt és gondolom így fixálta le amíg alakítgatta.

Előzmény: 2xlion (2248)
2xlion Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2249

Mindenesetre egy érdekes szerkezet.  A csavar melletti tartó-csúszó szerkezet akadhat, ha a jármű súlyából eredő "zsámolyt" feszítő erő a jármű belsejében - mondjuk rugóval - nincs kompenzálva.

Előzmény: Törölt nick (2244)
2xlion Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2248

Az a két ragasztópisztolyos ragacs mit keres rajta?

Előzmény: Törölt nick (2244)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2247

Ok, hogy a húzórugó az az, amelyiknek a tekercsei szorosan egymás mellett vannak, dehát a rugó az rugó...gondolom én...

Szóval ha pont méretre vágod, csak vissza húzza alapállapotba nem?

De most találtam húzórugót is itthon, amit rég autósmagnó mechanikájából szedtem ki.

Irány a garázs...:)

Előzmény: Törölt nick (2246)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2246

Az tolórugó....

Nekem elvileg húzórugó kell.

Utánaérdeklődtem a gépész barátomnál mielőtt írtam a sínbuszról, hogy ne hülyeséget írjak.

 

Előzmény: szergely22 (2245)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2245

Tollbetét rugójának funkció szerinti kipofozása?

Előzmény: Törölt nick (2244)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2244

Királycsap?

Pikóéknál ?

90 ezeré? Uggyanmár egy csavar oszt ne, ez van ezt kapod:

Előzmény: 2xlion (2243)
2xlion Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2243

Rugó nyomtatóban, villanyírógépben stb. Nem a királycsappal, vagy az azt helyettesítő mérnöki agytekervénnyel van probléma?

Előzmény: Törölt nick (2242)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2242

Szép napot az uraknak

Egy kis segítségre lenne szükségem:

VT 98 Sínbusz

Méretarány G tehát böszme jószág

 

Játszik vele az emberfia mert ugye azért van. megy megy kanyarog szépen csendben.

Aztán meggondolja magát, és a kanyarból kijőve egész egyszerűen nem áll be a forgóváz alaphelyzetbe, és elkezd éktelenül csikorogni.

Szédszedtük megpucoltuk,megzsíroztuk, ráolvastunk, megkértük szépen hogy ne csinálja,de semmi .Le sem kaki mit mondunk neki.

Ötlet????

Nekem van de lehet hogy baromi nagy hülyeség:

mi lenne ha a forgóváz két sarkára ráerősitek egy egy rugót ami egyenesbe állítja ?

Viszont itt megint gondom van hol kapok én olyan kisméretű rugót amit eleve húzásra gyártottak?

lacus117 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2241

Szépek!

Nagyon elszaporodtak ezek a gépek...

Csak akkor hogy én is csatlakozzak, ma megyek motorért hozzá, és van bele öntvénynek súly ha kész rakok még képet...

 

 

Előzmény: szergely22 (2235)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2240

A Roco DB V100 -ét.

Előzmény: Törölt nick (2237)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2239

Hali!

 

Köszi! Nyilván azért, mert profi csinálta! Ha kell, megadom az elérhetőségét...:D

Küldtem mailt, a klub -os törpejelzők fizetésével kapcsolatban. Meg kaptad?

Előzmény: jakoa (2238)
jakoa Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2238

Nagyon jól néz ki! Nagyon jók a korlátok ;-)

Előzmény: szergely22 (2235)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2237

Jól néz ki :D Milyen motort használtál?

Előzmény: szergely22 (2235)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2236

Ja, a pályakotró sincs még fent, de azt csak a kuplungkinematika után tudom majd feltenni...

qtl { position: absolute; border: 1px solid #cccccc; -moz-border-radius: 5px; opacity: 0.2; line-height: 100%; z-index: 999; direction: ltr; } qtl:hover,qtl.open { opacity: 1; } qtl,qtlbar { height: 22px; } qtlbar { display: block; width: 100%; background-color: #cccccc; cursor: move; } qtlbar img { border: 0; padding: 3px; height: 16px; width: 16px; cursor: pointer; } qtlbar img:hover { background-color: #aaaaff; } qtl>iframe { border: 0; height: 0; width: 0; } qtl.open { height: auto; } qtl.open>iframe { height: 200px; width: 300px; }

Előzmény: szergely22 (2235)
szergely22 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2235

Szép lett!

Akkor én is beteszem az enyémet. Ez már működik, van benne dekóder is.

Csak a kuplungokat kell majd felszerelni és a trepnit leragasztani és kész.

Előzmény: Törölt nick (2234)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2234

Készülget a púposom, a festés már megvan, még a hajtást kell valahogy megoldanom...

 

 

etwg Creative Commons License 2011.03.16 0 0 2233

Na látod, nincs nagyobb öröm egy jol sikerült saját munkától.......:-)

Előzmény: diginewl (2231)
franzvon Creative Commons License 2011.03.16 0 0 2232

Tojásából kelő varánusz...

diginewl Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2231

Köszönöm a Válaszokat!

Az utómunkán is van hangsúly, ugyanis kissé maszatosan kaptam vissza a modelleket (két vagon).

Ettől lett kicsit szomorú az ember szíve. Mivel nem értek hozzá, én simán elhiszem, hogy nyomott volt (külsős vagyok). A modellkészítő árulta el hogy matricás lett a munka (utólag). Ekkor ilyedtem meg, hogyan fogom ezt a jól látható maszatot eltváolítani, plusz még nem is festett (egy világ omlott bennem össze, mert annyira vágytam egy egyedileg festett vagonra).

Ez az utómunka részemről, számomra tökéletes lett. A biciklik fenn maradtak, és a maszatok eltűntek, hála egy kis kémiai ismeretnek :) Így most tulképp boldog vagyok, mert a pucolás közben nem jött le a matrica, de a maszatok körülötte eltűntek.

Üdv: DigiNewl

Előzmény: etwg (2229)
Mozdonyvezetö Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2230
etwg Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2229

Az teljesen mindegy, ahogy irták, strapabiro mind a kettö, ha jól van megcsinálva.

Ez rengeteg mindentöl függ - a festéktöl, az utomunkától, de az alaptól is.

A matricán eggyel kevesebb bizonytalan dolog van.

Előzmény: diginewl (2227)
Bruce67. Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2228

A matrica is lehet strapabíró, ha szakszerű feltevése után rendesen le van fedve, jó minőségű lakkal.

Én azért szeretem jobban a vizes matricát, mert vékony, hártyaszerű réteget alkot. Elhanyagolható a kiállása, ha azt úgy fedjük le ahogy kell, akár a tamponnyomással is versenybe szállhat és még vizzel is moshatjuk, nem fog lejönni.

 

Előzmény: diginewl (2227)
diginewl Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2227

Kedves ETWQ!

Csak a vicc, megbeszéltük, hogy azért legyen festéses (tamponyomott), mert az erősebb strapabíróbb. Mivel vannak nálunk gyerkőcök, akik tuti összetapperolják. Egyébként egy fehér sima bicikli szinbólumról van szó :)

 

Előzmény: etwg (2226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!