Akiben még kétség merül fel az autóreklámmal kapcsolatban az olvassa el az Auto2 magazin januári számát.A cikk címe:Ki lesz a hunyó 24-26o. Nagyon tanulságos!!!
Ez igy van. Ezzel mindenfelekeppen az jar jol aki uj autot szeretett volna vasarolni. Nekem eddig mar megerte csinalni ugyhogy nekem nem lesz rossz szajizem. Sajnos mindenki ovatos en is ilyennek erzem magam. Meg nem 100% bizok azert a dologban de hat kitudja majd elvalik.
"Legyél tökéletesen nyugodt szelep ügyében!!" Ez szó szerint azt jelenti, hogy az enyémben már jó szelepek vannak?
"A gyártási dátumot több helyen is megtalálod." OK, de meddig szereltek rossz szelepeket? Semmit nem tudok erről a problémáról, csak annyit, hogy többeknek előfordult! Légyszi nyugtass már meg, vagy írj valami infót ha tudsz valamit!
Igyekeznék én, de hogy kezdjem? Miként tudhatnám meg, hogy az enyémbe milyen szelepeket szereltek? 2006 májusban került az országba asszem. Ha esetleg tudsz ötletet adni, vagy valakinél ezt megtudakolni (esetleg Vácon?), máris küldöm emilben a két számot!
Köszönöm érdeklődésedet! A lízing így is-úgy is adott, csak a választható lehetőség után érdeklődtem, de nem kaptam tanácsot, így a váltás mellett döntöttem. A gond az, hogy megy felfelé a kamatláb, így erős forintnál nem fizetnék árfolyamkülönbséget, de a magasabb kamatláb miatt bejött a kamatkülönbözet. Mindegy, úgysem tudom érthetően leírni. A direkt most nincs bent és nem is tudom hogy visszakerül-e még valaha. Hát így volnék mostanában. További szép napot!
Hogy lehetne ezt a listát megszerezni? Legalábbis átfutni, hogy az enyém szerepel-e benne? Ha tudsz valamit ezzel kapcsolatban légyszi írj, nagyon kíváncsi lennék a sajátomra. Bár eddig (nem akarom elkiabálni) egyszer sem volt pech-lámpám. (6300 van benne)
Sziasztok! Köszi a tanácsot,minden esetre a kommersz kutakat nem árt elkerülni és ajánlatos időnként leszabályzási fordulatig pörgetni motort.Jó tanács még,hogy a sárvédőgumit sem árt feltenni (a m.szervizben a gyári garnitúra kb 5E.Ft) mert képes saját magát meggórni apró kaviccsal ami nyomot hagy a fényezésen a hátsó kerékíveknél.A kormány sivításáról tudtok valamit,hogy mi okozhatja? Üdv mindenkinek!
(a gyártó és a kereskedő alvázszám és motorzsám szerint tudja melyik kocsiba milyen zárszögű szelepek kerültek beépítésre, csak nem mesélik el... a garanciaidő nekik ketyeg)
Az esztergomi Autotrend szervíz hívta vissza az autóit, de azt nem tudom milyen feltételek alapján. Én győri vagyok, de mivel sokat járok Esztergom felé és régen sokszor voltam náluk, oda vittem kötelező szervízre (10000 Ft-tal olcsóbbak mint Győrben) Az első szervíz alkalmával beszélgettem velük, meséltem a gondjaimról, ekkor mondták, hogy a szelepkormozódási hiba miatt gyári javaslatra, más zárásszögű szelepeket kell beépíteni és abban az időszakban naponta végezték el ezt a garanciális műveletet! Visszajövet elmeséltem ezt a győri Gyimesben persze ekkor már sűrűn bólógattak ők is.
Régebbi hozzászólásokban olvastam egy szervíz Cd-ről. Nem tudja valaki hogy lehetne hozzájutni? Itt találtam egy szervízleírást, ez a Daewoo Lacetti-é,de gondolom sok hasonlóság van a két autó között.
Köszi a segítséget. A hibakód számát nem mondták én meg nem kérdeztem. Legközelebb ha megyek (hamarosan) odafigyelek a hiba kiolvasásánál. Meg tudnád mondani,melyik szervíz hívta vissza az autókat?
Első kérdés: a hibakód száma netán p300??? Ebbe tartozik ugyanis a szelepkormozódás is, ami miatt rángathat, sőt csak 3 hengerrel megy a kocsi. Én a féléves autómmal jártam így, egy esetben előzés közben leállt a gép!!! Hallgattam a tanácsokat és sűrűn vittem vissza az autót. Egészen addig, míg szelepcserés nem lett. Ez egy éve történt, azóta hibátlan!!! És az duma hogy pörgetni kell 3-4ezerig, mert én így tettem, de a hiba így is jött, a fogyi meg nem állt meg 9 alatt. Most csináltam olyan hónapot, hogy szigorúan 2500-nél váltottam, hiba semmi, szép finoman dolgozik így is a fogyi meg lement 8-ra. És ismétlem, van olyan szervíz, aki erre a hibára visszahívja az általa eladott autókat!!!
Sziasztok! Úgy látom teljes mértékben sorstársak vagyunk.(Február végén lesz 1 éves az autó,szintén Chevrolet(Opel) Sajó lesz az uticél,7800 km-nél járok,hidegen rángat,hibakódot dob) Eddig 4 alkalommal látogattam már meg a szervízt a hibakód miatt. Minden alkalommal az volt a válasz,hogy tessék pörgetni a motort 3-4000 -ig. Kipróbáltam,bár szerintem nem az a járható út,hogy városban második-harmadik -ban autókázunk.A negyedikben 3000 már gyorshajtás. A rángatás hideg motornál jelentkezik. Hidegen úgy tudom nem egészséges dolog 4000-ig forgatni a motort. Amikor harmadik alkalommal vittem vissza kicserélték a gyertyákat,volt valami motortisztító folyadékos átöblítés is,utána hetekig nem volt gondom. Megpróbálok utána olvasni,más autótipusoknál is jelentkezik e ez a probléma. Tudtok esetleg ilyenről? Nem hiszem el hogy csak kedvencünket nem lehet alacsony fordulaton üzemeltetni.
Számosan, ha olvasosol visszafelé- a gyári gyertyákkal is gond nélkül járunk. A négypólusúak nem a Lacsiba valók, de ha költesz rá és hiszel benne, várjuk a tapasztalataidat!
Valamivel több levegőt adhatsz a motornak, a korom is bizonnyal kevesebb lesz:
Sziasztok! Most bukkantam rá erre a fórumra.1 éve vagyok tulaja egy 1,4-es Elite Lacinak,korábban egy 146-os Alfám volt,s a legnagyobb megelégedésemre sok azonos jelleget fedeztem fel.Mint utólag megtudtam a Lacit is az olaszok formálták.Szeretném veletek megosztani az elmult 1év tapasztalatát és Titeket is kérlek,hogy segítsetek a jótanácsaitokkal.Most 8000km-nél járok különösebb probléma nélkül,de mivel jellemzően rövid távokon használom az autot elkezdett rángatni remegni és küldte a motor hibakódot.Mivel még garnciális a m.szervizben orvosolták a hibát.Semmilyen elektronikai hibát nem találtak,a gyertyák megtisztítása a koromtól és egy kis kiégetés megoldotta a gondot.Ott azt tanácsolták,hogy ne sajnáljam tőle a gázt akkor nem lesz ilyen gondom.Megjegyzem szeretek sportosan vezetni így ez nem áll meg,a rövid távu használat annál inkább.Korábbi tapasztalataimból kiindulva ki fogom próbálni a BOSCH 4 pólusú gyertyáját illetve átállok a 98-as benzire (tapasztalatokról majd írok,de azt tudom,hogy a 4ütemű Warbinál bevált,nyomatékosabb lett és kevesebbet fogyasztott.) A Laci fogyasztása elég tűrhető,ebben a kategóriában az átlagos 6,5-9,5L között van. A jószágot most fogom vinni az első szervízre a Chevrolet Sajó-ba a várható költséget 25E ft-ra taksálták nem tudom,hogy ez átlagos-e a többihez képest de majd megírjátok.Legutóbb azt tapasztaltam,hogy 5-10KM után (hidegen nem) a parkoláskor a kormány sivitó hangot hallat (a szervó rendesen dolgozik).Volt már valakinenek ilyen problémája?Mi okozhatja?Ha tudtok segítsetek,hogy a szervízben megfelelően leírjam!A segítségeteket előre is köszönöm, baleset és gondmentes Km-eket kívánok Nektek!
Hat van eleg "marha aki fizet" mert nem draga. Amugy nekem mar eleget fizettek hogy megerje mar. En Hirautonal vagyok a Lacettimmel. A HBO most kotott veluk hosszutavu szerzodest pl. Ha ezt esszeruen csinalod akkor van benne love. Nekem nem kellett fizetni semmit szal nekem eddig megerte :)
Üdv Márkatársak! Köszöntöm az új Lacsi tulajokat. Hát meg történt az első olaj csere! Bekerülési költség 19760Ft.+6800 a vitt olaj. Ez akciós olaj volt. Eredeti ár 8000Ft. Castrol TXT 5-40_es szintetikus olaj. Légszűrő, pollenszűrő csere Fényszóró állitás ,+kávéra invitálás, és egy nagyon jó pofa szerviz csapat kisebb hiányoságokkal. Mind ez Kalocsán történt. Rossz ómen hogy másnap parkir világitás miatt fel kellet keresni 1 másik csapatot, amely szintén nagyon segitőkész volt. Félóra alatt meg lett a hiba, 1 rossz biztositék formályába. Ide azért nem hoztam előzőleg mert úgy kezdték hogy 30 rugó, de nem biztos hogy elég. Az az érdekes hogy testvér a kettő./hi/ Felemelték a gépet és végre alulról is láthattam. Hát mit ne mondjak... látszot az aranyárban cserélt téligumi gumisszaki emelőjének a nyoma a vázon! Meg is jegyezték, hogy értett hozzá keményen a szaki! Hát ez történt velem. Mindenkinek merem ajánláni Kalocsát. Sok szép élményt az újévhez MINDENKINEK!!!!
Én először féktárcsa tisztítóspary-t használnék, ha nem segít- service ...
"Egy-két hónapja figyelem, hogy kb 2000-es fordulaton, alacsony sebességfokozatban mintha enyhe rángatásokat művelne az autó."
Meglehet túl kevés és rövid az optimális üzemi fordulatszám, és a "kímélős" autókázás gyümölcse...
A mai motorokat magas üzemi hőmérsékletre tervezték a jobb hatásfok elérése érdekében, ha kormos a kipufogóvég az jelzi az üzemeltetési állapotokat is. Gyertyasor is sokat elárulhat. Az üzemanyag- vagy ellátó rendszer vétkessége nehezebben vizsgálható.