Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.16 0 0 135

Szia Csizi!

 

Nézd meg ezt,nem is olyan rossz vétel,vagyis inkább nagyon jó!/bár megkell nézni/

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=304552&command=ugras&screenwidth=1024

 

Más: igen,azR1100s kicsit összhatásában eltér a megszokottól,kell neki egy kis optikai tuning,hogy "tökéletes" legyen.

 lásd:

Előzmény: Csizi V4 (133)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.16 0 0 134
szép ez a motor.
Előzmény: Csizi V4 (133)
Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 133

Esetleg ami még számításba jöhetne, az egy R1100S. Nem rossz ez sem, csak egy kicsit furának tartom az fejidomát nekije. Nem éppen a legszebb, de amúgy az összhatás nem olyan rossz. :-)))

 

 

Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 132

Szoktam nézegetni a mobile.de weboldalon a mocikat, 5000 € körül már elég jó R1100R-t lehet kapni, csak az a rohadt regadó keseríti meg az életünket, ami jövőre még magasabb lesz, 900 ccm fölötti motoroknál jócskán 200 ezer Ft fölé fog menni. Aztán mire mindent kifizet az ember, a moci ott lesz hogy több mint 1,5 milla. :-((( Idehaza meg elég nehéz ilyen Bömöst venni, elég ritka, de ha van akkor meg kurva drága, a 2002-es évjáratúak több mint 2 millába vannak.

Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 131

Íme az én kicsikém. Amikor még fasza volt minden, illetve amikor már nem fasza.

 

 

 

 

Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.15 0 0 130

Szevasztok!

 

Látom szépen halad ez a BMW topic. A Viffer fórumban hallottam erről a brigádról, a mi Horink ugye vette azt a szép Bömöst, hát gondoltam átnézek ide. Nekem is VFR-em van, sajna elég ramaty állapotban, mivel frontálisan ütköztem egy kocsival 2 hónapja. Én szerencsésen megúsztam egy térdszalag sérüléssel, de a motorom rommá tört. A 2005-ös nem a VFR-esek éve, már többen is összetörtünk. Na de már tervezgetem a következő mocimat, és megfordult a fejemben hogy esetleg mi lenne ha lenne egy BMW-m. Amikor még elkezdtem motorozni, akkor jobban benne voltam a veterán motoros témában, és a nagy álmom egy második világháborús R 75/5-ös BMW volt. A BMW-k a mai napig tetszenek, csak sajna elég drágák. Ami tetszene is, meg elérhető árban is lenne, az egy R 1100 R, olyan 2000 körüli évjáratban. Ami még igazán tetszik az a K 1200 S, de az ugye iszonyat drága.

Már sokat törtem a fejemet, milyen mocit kéne venni. Első helyen még mindig a Honda VTR 1000 F van, majd utána egy VFR 800, de gondolkodtam már esetleg egy Speed Triple-ben is, vagy egy Buell X1-ben, illetve egy BMW-ben. Csak attól félek, hogy egy ilyen "exkluzívabb" moci fentartása többe kerülhet. Már itt arra gondolok ha valami kütyü megadja magát, akkor az többe kerül, mint egy nagyobb szériában készült japán gépnél. Igazából engem a V motorok vonzanak, de nehéz ellenállni egy boxer-kardánhajtás párosnak is. Igazából én sem az a vaddisznó vagyok aki megy mint az állat, és még az ezred másodperceket is méri a Mátrában. Amolyan sport light-ban nyomom. Inkább a nyomaték vonz, nem a teljesítmény. Szóval azért is gondoltam esetleg egy Bömösre. Na de majd meglátjuk ha vége lesz a biztosítási hercehurcámnak és lesz lóvé.

 

Egy ilyet el tudnék képzelni a seggem alatt:

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.15 0 0 129

Köszi a gratulát!

 

http://www.s-boxer.de/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=30

 

.......csak,hogy egy kis hangot is halljunk!

 

Ha ilyen ütemben írogatok ide az azt jeleni,hogy qva szar idő van kint.

Hori

Előzmény: Petyavara (127)
Petyavara Creative Commons License 2005.11.15 0 0 128
Petyavara Creative Commons License 2005.11.15 0 0 127

üdv mindenkinek!

mindig beleolvasok ebbe a topicba.örülök,hogy zajlik a motoros élet.

 

gratulálok Hori barátom at új géphez!!!

 

ha nem zavarok,dobok egy képet mindenki örömére.

egy kis nosztalgia....nekem tecccik!
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.15 0 0 126

 

 

Hát ígyműködik????

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.15 0 0 125

Tudod....midig érdekelt,mitől műkönek a különböző kütyük!

 

 

Előzmény: Törölt nick (124)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 124

most vetted, aztán már szét is borítottad?

atdad volna inkábbnekem, még az átíratást is fizetném.

istenbizony még súlyadóra is bejelenteném.

:)))))

Előzmény: Hori R1100S (123)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.15 0 0 123

 

Ez igen!

Így még nemláttam,de nagyon tetszik!

Hori

TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 122
Ha valaki szeretne Becsebe stb-be menni, de nincs kivel, nincs mikor, de kene valami, lasd ezt a topicot: Motorboltba mennek...Louis,Hein Gericke http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131743TOM!
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 121

lehet, hogy rossz helyen keresed?

 

 

f650cs

 

 

f650gs

 

4686 darab f650gs kép és 2185 f650cs kép.

de ezt csak így első felindulásból.

:))))

Előzmény: TOM (120)
TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 120

Hogy F650 kepek is legyenek vegre :)))

Nemigen talaltam, sajna...

De itt egy link:

http://www.f650.de/

 

Mast nem talaltam, sajna...
(en nem vagyok hive a kasztosodasnak, meg h az nem is igazi BMW stb)

 

 

 

 

 

TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 119

Egyszer segitettem felallitani LT-t. Mit mondjak nem egyszeru...

 

Tankolni alltunk meg es ugye mindig 1-ben kell hagyni a motort, h el ne guruljon...namost Sundance (nem az indexes) elfelejtette kivenni 1-bol amikor fel akarta kozepsztenderre huzni...meghuzta de a motor meg visszahuzta...es szepen letette a motort az oldalara...kar semmi szinte egy pici karcolas a vedo gumiszarnyon...Sundance vagy 190 cm es akkor 110 kg felett volt...de legyozte a felpakolt LT...szepen lassitott felvetel volt ahogy rohanuk oda, o meg kuzd az elszabadult kilokkal...aztan 4-en szepen felallitottuk :)))

T

Előzmény: Törölt nick (117)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 118

tetszik, most már csak a műszert nem bírom elképzelni, hogy hol is van meg hogyan is áll.

de szép és pofás motor.

a szíjhajtást megagyták...

:)))))

világosabb felnivel szerintem szebb lenne.

Előzmény: TOM (114)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.15 0 0 117

mondjuk azért ráció van benne, fölpakolva, föltankolva simán lehet 400 kiló is egy ilyen mozdony.

ha az eldől, akkor bizony el kell engedni, mert odamaszít esetleg.

így meg nem dől el.

hülyén néz ki egy kicsit, de attól még praktikus.

Előzmény: Hori R1100S (116)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.15 0 0 116

Ez már kicsit durva.Nem lapul emögött a japán fejlesztés mögött némi irónia?

Vagy csak ez is termék a mit el akarnak adni....nemtudom.

Hori

TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 115
TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 114

F800-ról:

 

http://www.f800s.de/

 

 

F800
Előzmény: Pépépe (106)
TOM Creative Commons License 2005.11.15 0 0 113

Bizony bizony!

Jo kis moci az F széria is, F650CS pld kitünő kezdőknek,nőknek...

A kicsi GS pedig igen is jó kis moci, Dakar verzió jó terepképességű.

Welcome minden F tulajnak.

TOM

Előzmény: Törölt nick (112)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.14 0 0 112

gazdaságossági megfontolásból pl.

olcsó gyártani, egyszerű, piacképes motor.

mondhatbi "kommersz", de nem a pejoratív értelemben.

ez ebből befolyó pénz(mivel azért ennek is megkérik az árát) aztán kisegíti az exkluzívabb modellek kisebb árrését.

szerintem.

mindenből van belépőmodell.

és?

az attól még bmw lesz.

mutass pl még egy olyan gépet, mint az f650cs, a z idomba csatolható táskával/bukóval/zenecuccal.

 

Előzmény: t5kombi (109)
botsinkai Creative Commons License 2005.11.14 0 0 111
Azért én örülök az F650-esemnek is és mivel nem túrázni szoktam, ezért nemigen vettem volna pl. boxert... Ugyanis az egyik legfontosabb szempontom volt, hogy könnyű legyen a gép, max 200 kiló, de inkább 180...
Előzmény: t5kombi (109)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.14 0 0 110

"Persze az olaszoknak több eszük van..."

 

Menj el olaszországba és nézd meg, hogy ott hány F650-es rohangál;)

De ha már Ducati:

Anno egy Cafe Racer gép volt, akkor most mit keres rajta full idomzat? Vagy mi köze a Cafe Racerséghez egy Multistrada-nak? Mindenkinek kell ezt-azt változtatni a modell palettán vagy bezárhatja a boltot. Legyen az német, olasz, japán vagy angol stb. márka. Pld. egy 10 évvel ezelötti Triumph kinálatban el tudtál volna képzelni egy ST-t vagy egy Tiger-t ?

Na mindegy, te biztos egy közgaszdász vagy akit úgysem fogok tudni meggyőzni;)

 

Előzmény: t5kombi (109)
t5kombi Creative Commons License 2005.11.14 0 0 109

Tán megkéne érteni, hogy az F jelű BMW motorok  a profitmaxmalizálás jegyében készültek, készülnek. Közgaszdászként lehet örülni nekik, BMW-sként kevéssé !

Kardán nélkül pont olyanok, mint egy Ducati hátramenettel, hogy a Golr Wingeseket meghódítsa! Persze az olaszoknak több eszük van...  

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.14 0 0 108
alpina felniken (nahát, az is német...) már elég régóta a felniközépben, egy kupak alatt van a szelep, a levegő meg a küllőkön megy le a gumiba.
Előzmény: BlueFazer (107)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.14 0 0 107

Végre egy okos 5let amiben a németek beelőzték a japókat;) Ez tök praktikus a mai 320mm-es féktárcsák világában;) :

http://www.michael-bense.de/k1200r/assets/images/ventil.jpg

Pépépe Creative Commons License 2005.11.14 0 0 106
Sziasztok!

Úgy látom, Ti mindannyian R-széria pártiak vagytok, de azért ne feledkezzünk meg a BMW belépő szériájáról az F-ről sem. Eddig bizonyított a 650-es egyhengeres Rotax szívű, most pedig be fogják mutatni az F 800 S jelű kéthengeres szintén Rotax-szal szerelt remekművet. Remélem nem szakítanak a régi hagyománnyal, és ebből is lesz GS modell.
A 800-as S széria 190 kiló lesz, és 80 lóerő körüli a max teljesítménye. Egyelőre ennyit tudok róla, ha minden igaz akkor 15-én lesz a hivatalos bemutatója, és 2006 május környékén kerül a kereskedőkhőz. Én izgatottan várom....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!