A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Esetleg ami még számításba jöhetne, az egy R1100S. Nem rossz ez sem, csak egy kicsit furának tartom az fejidomát nekije. Nem éppen a legszebb, de amúgy az összhatás nem olyan rossz. :-)))
Szoktam nézegetni a mobile.de weboldalon a mocikat, 5000 körül már elég jó R1100R-t lehet kapni, csak az a rohadt regadó keseríti meg az életünket, ami jövőre még magasabb lesz, 900 ccm fölötti motoroknál jócskán 200 ezer Ft fölé fog menni. Aztán mire mindent kifizet az ember, a moci ott lesz hogy több mint 1,5 milla. :-((( Idehaza meg elég nehéz ilyen Bömöst venni, elég ritka, de ha van akkor meg kurva drága, a 2002-es évjáratúak több mint 2 millába vannak.
Látom szépen halad ez a BMW topic. A Viffer fórumban hallottam erről a brigádról, a mi Horink ugye vette azt a szép Bömöst, hát gondoltam átnézek ide. Nekem is VFR-em van, sajna elég ramaty állapotban, mivel frontálisan ütköztem egy kocsival 2 hónapja. Én szerencsésen megúsztam egy térdszalag sérüléssel, de a motorom rommá tört. A 2005-ös nem a VFR-esek éve, már többen is összetörtünk. Na de már tervezgetem a következő mocimat, és megfordult a fejemben hogy esetleg mi lenne ha lenne egy BMW-m. Amikor még elkezdtem motorozni, akkor jobban benne voltam a veterán motoros témában, és a nagy álmom egy második világháborús R 75/5-ös BMW volt. A BMW-k a mai napig tetszenek, csak sajna elég drágák. Ami tetszene is, meg elérhető árban is lenne, az egy R 1100 R, olyan 2000 körüli évjáratban. Ami még igazán tetszik az a K 1200 S, de az ugye iszonyat drága.
Már sokat törtem a fejemet, milyen mocit kéne venni. Első helyen még mindig a Honda VTR 1000 F van, majd utána egy VFR 800, de gondolkodtam már esetleg egy Speed Triple-ben is, vagy egy Buell X1-ben, illetve egy BMW-ben. Csak attól félek, hogy egy ilyen "exkluzívabb" moci fentartása többe kerülhet. Már itt arra gondolok ha valami kütyü megadja magát, akkor az többe kerül, mint egy nagyobb szériában készült japán gépnél. Igazából engem a V motorok vonzanak, de nehéz ellenállni egy boxer-kardánhajtás párosnak is. Igazából én sem az a vaddisznó vagyok aki megy mint az állat, és még az ezred másodperceket is méri a Mátrában. Amolyan sport light-ban nyomom. Inkább a nyomaték vonz, nem a teljesítmény. Szóval azért is gondoltam esetleg egy Bömösre. Na de majd meglátjuk ha vége lesz a biztosítási hercehurcámnak és lesz lóvé.
Ha valaki szeretne Becsebe stb-be menni, de nincs kivel, nincs mikor, de
kene valami, lasd ezt a topicot:
Motorboltba mennek...Louis,Hein Gericke
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131743TOM!
Egyszer segitettem felallitani LT-t. Mit mondjak nem egyszeru...
Tankolni alltunk meg es ugye mindig 1-ben kell hagyni a motort, h el ne guruljon...namost Sundance (nem az indexes) elfelejtette kivenni 1-bol amikor fel akarta kozepsztenderre huzni...meghuzta de a motor meg visszahuzta...es szepen letette a motort az oldalara...kar semmi szinte egy pici karcolas a vedo gumiszarnyon...Sundance vagy 190 cm es akkor 110 kg felett volt...de legyozte a felpakolt LT...szepen lassitott felvetel volt ahogy rohanuk oda, o meg kuzd az elszabadult kilokkal...aztan 4-en szepen felallitottuk :)))
Azért én örülök az F650-esemnek is és mivel nem túrázni szoktam, ezért nemigen vettem volna pl. boxert... Ugyanis az egyik legfontosabb szempontom volt, hogy könnyű legyen a gép, max 200 kiló, de inkább 180...
Menj el olaszországba és nézd meg, hogy ott hány F650-es rohangál;)
De ha már Ducati:
Anno egy Cafe Racer gép volt, akkor most mit keres rajta full idomzat? Vagy mi köze a Cafe Racerséghez egy Multistrada-nak? Mindenkinek kell ezt-azt változtatni a modell palettán vagy bezárhatja a boltot. Legyen az német, olasz, japán vagy angol stb. márka. Pld. egy 10 évvel ezelötti Triumph kinálatban el tudtál volna képzelni egy ST-t vagy egy Tiger-t ?
Na mindegy, te biztos egy közgaszdász vagy akit úgysem fogok tudni meggyőzni;)
Tán megkéne érteni, hogy az F jelű BMW motorok a profitmaxmalizálás jegyében készültek, készülnek. Közgaszdászként lehet örülni nekik, BMW-sként kevéssé !
Kardán nélkül pont olyanok, mint egy Ducati hátramenettel, hogy a Golr Wingeseket meghódítsa! Persze az olaszoknak több eszük van...
Úgy látom, Ti mindannyian R-széria pártiak vagytok, de azért ne feledkezzünk meg a BMW belépő szériájáról az F-ről sem. Eddig bizonyított a 650-es egyhengeres Rotax szívű, most pedig be fogják mutatni az F 800 S jelű kéthengeres szintén Rotax-szal szerelt remekművet. Remélem nem szakítanak a régi hagyománnyal, és ebből is lesz GS modell. A 800-as S széria 190 kiló lesz, és 80 lóerő körüli a max teljesítménye. Egyelőre ennyit tudok róla, ha minden igaz akkor 15-én lesz a hivatalos bemutatója, és 2006 május környékén kerül a kereskedőkhőz. Én izgatottan várom....