A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Egyszer segitettem felallitani LT-t. Mit mondjak nem egyszeru...
Tankolni alltunk meg es ugye mindig 1-ben kell hagyni a motort, h el ne guruljon...namost Sundance (nem az indexes) elfelejtette kivenni 1-bol amikor fel akarta kozepsztenderre huzni...meghuzta de a motor meg visszahuzta...es szepen letette a motort az oldalara...kar semmi szinte egy pici karcolas a vedo gumiszarnyon...Sundance vagy 190 cm es akkor 110 kg felett volt...de legyozte a felpakolt LT...szepen lassitott felvetel volt ahogy rohanuk oda, o meg kuzd az elszabadult kilokkal...aztan 4-en szepen felallitottuk :)))
Azért én örülök az F650-esemnek is és mivel nem túrázni szoktam, ezért nemigen vettem volna pl. boxert... Ugyanis az egyik legfontosabb szempontom volt, hogy könnyű legyen a gép, max 200 kiló, de inkább 180...
Menj el olaszországba és nézd meg, hogy ott hány F650-es rohangál;)
De ha már Ducati:
Anno egy Cafe Racer gép volt, akkor most mit keres rajta full idomzat? Vagy mi köze a Cafe Racerséghez egy Multistrada-nak? Mindenkinek kell ezt-azt változtatni a modell palettán vagy bezárhatja a boltot. Legyen az német, olasz, japán vagy angol stb. márka. Pld. egy 10 évvel ezelötti Triumph kinálatban el tudtál volna képzelni egy ST-t vagy egy Tiger-t ?
Na mindegy, te biztos egy közgaszdász vagy akit úgysem fogok tudni meggyőzni;)
Tán megkéne érteni, hogy az F jelű BMW motorok a profitmaxmalizálás jegyében készültek, készülnek. Közgaszdászként lehet örülni nekik, BMW-sként kevéssé !
Kardán nélkül pont olyanok, mint egy Ducati hátramenettel, hogy a Golr Wingeseket meghódítsa! Persze az olaszoknak több eszük van...
Úgy látom, Ti mindannyian R-széria pártiak vagytok, de azért ne feledkezzünk meg a BMW belépő szériájáról az F-ről sem. Eddig bizonyított a 650-es egyhengeres Rotax szívű, most pedig be fogják mutatni az F 800 S jelű kéthengeres szintén Rotax-szal szerelt remekművet. Remélem nem szakítanak a régi hagyománnyal, és ebből is lesz GS modell. A 800-as S széria 190 kiló lesz, és 80 lóerő körüli a max teljesítménye. Egyelőre ennyit tudok róla, ha minden igaz akkor 15-én lesz a hivatalos bemutatója, és 2006 május környékén kerül a kereskedőkhőz. Én izgatottan várom....
Erre Oreghal mondasat tudnam idezni (a DLröl mondta volt...):
"....felsir almaban ha lat egy DL-t: a feje 1 piciket csunyacska. Konkretan, a fejidomot nagy valoszinuseggel egy kubista festomuvesz alkotta masnaposan, de nem kizart, hogy valami egyeb sulyos trauma is erhette, mert egy szimpla berugas azert ennyire nem viselhet meg egy embert... node. Megvan az ellenszere ennek is: be kell ulni a nyeregbe, onnan aztan nem latsz mast, mint a gyonyoru Capokat, Varakat, BMW-ket, KTM-eket, stb.-ket korulotted, ok meg csodalhatjak a DL pofijat, hat nem?
Videóm is van róla,mikor tuszkolják föl a trélerre,szívem szakad meg ha látom!
Azért csak küldd,elrettentő példának jólesz.
Azért valami jóhírem is van róla,állítolag a futómű nemsérült,csak idom,lámpa olajhűtő.Viszont csak az első lámpa csak magában /nem tévedés/ 199.990 volt tavaly hozzá és ez volt az olcsóbb,mivel parkír nemvolt benne,azt már én gyógyítottam bele.
Megaztán az idomok is durva árban vannak,szerintem így is 500 fölötti a kár!
Szereintem a Sanya ennyit nem szán rá,úgypedig csak árnyéka lesz régi fényének.