A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Corsaroban vett Corner dzseki. Sajnos mar nem vizallo, mert elkopott a membran kabatban es a nadragban is...szoval legkozelebb csak olyan nadragot, kabatot veszek amibol kiveheto a membran...EGyebkent 3 ev alatt tonkrement teljesen, de mar korabban sem volt tokeletes...
Tenyleg gyonyoru! Koszi a kepet, hisz eddig megfeledkeztunk a chopper stilusrol...en is ezt a gepet tudnam elkepzelni magam alatt, ha mar choppert kene vennem...:)))
100 e km-nél "kicsit" megtuningolták (sportdugattyú, utánmunkált hengerfej, plusz sok kis fity-füty , csillagszóró, stb), aztán 45 e alatt kitaposták a belét......
Szóval a németeknél is vigyázni kell a motorvásárlással, egyesek nem igazán öregurasra veszik a figurát :((((
ne felejtsétek el,hogy a németeknél néha felborul a papírforma....
mindenki rendelhet mindent,meg természetesen mindenki meg tud venni mindent.és ott elég sok átalakító mühely működik.és vannak modellek melyek,(BMW is!)alkatrészeit,részegységeit előszeretettel dobják át más-más évjáratokba.ezért van némi kuszaság.ezért sokszínű a paletta.
Hát ha sokat járok ebbe a fórumba, még a végén én is meg fogok fertőtződni. :-))) Nagyon csábítóak ezek a motorok! És egyre jobban tetszenek! Mostanában valahogy kezdem úgy érezni, hogy ha legközelebb veszek mocit, valami különlegesebbet szeretnék, mint egy "átlagos" motor. Lehet a végén BMW lesz belőle. :-))) Csak sajna a pénztárcám fogja megszabni a határt.
Már láttam ezt a hirdetést, én mindig folyamatosan pásztázom a motoros hirdetéseket. :-))) Kár hogy csak hátulról van lefotózva, nem látni mi van rajta megsérülve. Meg hát ez a moci kereskedőnél van, azt hamar megtanultam hogy kereskedésből nem érdemes mocit venni, magánkézből olcsóbban hozzájuthat az ember. Meg jártam pár olyan kereskedésben, ahol sportot űznek az ügyfél átverésében. Legjobb lenne a fritzektől mocit behozni, de jövőre horribilis lesz a regadó mértéke, egy 900 ccm feletti motornál kb 350 ezer pénz lesz a pluszköltséged, mire minden rendben lesz. És akkor rengeteget kell még rohangálnod, egyik hivatalból a másikba. Jól kibasztak ezek velünk már megint. :-(((
Olvastam eseted es remelem nem lesz nagy problema a biztositoval...esetleg erdemes ugyvedet bevonni aki sikerdijert sokat tud gyorsitani ill kiveri a penzt a biztositobol...szemet banda altalaban, bar Lucifair VFR tortenete egyesz pozitiv volt...
BMW fenntartas: fentartasi koltsegek nem veszesek, de meg kell mondjam Mo-on sokkal dragabb a szerviz oradij pld mint Szloveniaban...de a kisebb dolgokat otthon is el lehet vegezni, a kopo alkatreszek arai nem horrorok,de az erdemes Becsbol beszerezni...
Tarsasagunkban eleg sok BMW van, es ezidaig nem volt meghibasodas...csak mininalis dolgok...
Hasznalt mocik: ha tudok valamirol, persze folteszem ide...
De megertelek, a V motorok hangja feledhetetlen...VFR nekem is kedvencem...
Esetleg ami még számításba jöhetne, az egy R1100S. Nem rossz ez sem, csak egy kicsit furának tartom az fejidomát nekije. Nem éppen a legszebb, de amúgy az összhatás nem olyan rossz. :-)))