Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 183
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 182
Ugyan három kerekű, de ez is BMW (-ből épült angol csoda!)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 181
de!
A169-es hozzászólásomban lévők más nézetből!
Előzmény: Törölt nick (177)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 180

Ez lemaradt!

 

 

 

De van itt más is!  :o)))))

csupasz "Rat" bike!

 

Előzmény: Vojnó (178)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 179
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 178
Én ugyan elfogult vagyok, de megindokolnám!
Aztán mindenkire rábízom mit fogad el belőle!
Mindenek elött nem állítom, hogy a vileg legjobb motorjait gyártja a BMW, de azt mindenkinek be kell látni, hogy nagyon átgondolt és nincs még egy márka, aki ilyen sok egyébb felszerelést kínál az egyes tipusaihoz.
Lehet, hogy drága (sőt biztos hogy nem olcsó :o))) de a megoldásai azt tükrözik, hogy átgondoltan és minden tekintetben a felhasználót akarják kielégíteni.
Nekem ezért és a műszaki megoldásai miatt tetszik nagyon.
És még valami:
Náluk egy valamire való tuning, vagy építő cég ha átépít egy BMW-t nekem az sugárzik róla, hogy nem átalakítanak egy tipust, hanem tovább fejlesztik (inkább designében) és nem csapják agyon a tipus jegyeket.
Bevallom néha merészebb és ezért szebb motorokat csinálnak mint maga a gyár, de akkor is BMW dobog benne és nem vágja agyon a bárkát!
Nekem ez volt a kedvencem! (hamár retró!)
Előzmény: Petyavara (175)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 177

nem mondod, hogy ez is c volt lánykorában....

bexxxarás..

:))))

a végén még komoly streetfightereket építenek bmwből, de a buell után már ezen se tudnék nagyon csodálkozni...

:)))

Előzmény: Vojnó (176)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 176
Van még! :o)
Előzmény: Petyavara (175)
Petyavara Creative Commons License 2005.11.17 0 0 175

hali!

azthiszem régen a wild-ról mentettem el,sajnos csak ekkorában van meg.

de szerencsére Vojnó motorostársunk megajándékozott hasonló fotokkal.

különleges a "Cˇha így megfaragják.nekem nagyon bejön.

 

majd rádumálom a Horit,hogy vágjuk már meg egy kicsit azt "sárgát":)))))

neki már van tapasztalata....

 

Előzmény: A-p (168)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 174

Udv itt!
Nezz be gyakran!

R1200C tenyleg gyonyoru, de csak masodik motornak, mert kell elotte egy jo kis turagep,nem? :)))

 

http://www.r1200c.de/ (hulye nemetek, minden BMW motornak kulon weblapja van szinte :)

 

 

Előzmény: A-p (168)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 173

Akkor hogy F650-es kepek is legyen fenn:

 

 

 

 

Jo link:

http://www.f650.info/

Előzmény: Törölt nick (121)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 172

Amirol en tudok legtobb kilometeres BMW a kozelemben az 100.000 km-t ment el, GS 1100. A kuplung adta mostanaban meg magat.Blokkal tudomasom szerint nem volt semmi baj ezidaig. Turazasra hasznaljak meg jelenleg is.

 

Ami maximumot olvastam az 400.000 merfold szinten GS 1100, 2 kuplung csere ezalatt, blokkba is kellett nyulni azert mar...megprobalom megkeresni...

 

T

Előzmény: Csizi V4 (170)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 171

júúúúúúúúúúúúúúj....

nagyon meleg.

:)))))

Előzmény: Vojnó (169)
Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 170

Szevasztok!

 

Vannak e tapasztalataitok arról, hogy mennyi futásteljesítmény után szorul cserére vezérműlánc és kupplung egy R1100S, vagy ehhez hasonló boxermotoros BMW blokkban? Természetesen nem túl sportos üzemi körülményekre gondolok, tudjátok, amolyan "sport light". Már csak azért vagyok rá kíváncsi, mert ahogy elnézegettem a metszeti képeket, hát egyiket sem lehet valami túl egyszerűen kicserélni.

És még valami: mennyire hajlamosak a BMW-kben az elektromos kütyük a meghibásodásra. Pl. a Hondáknak régebben a feszültségszabályzókkal gondok voltak, mint pl. az én VFR-emben is cserélni kellett 57 ezer km futásteljesítménynél. A BMW-knek vannak e ehhez hasonló nyűgjei?

 

Köszi.

Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 169

Szia A-P!
Te is előfordulsz itt? :o))))
Ha érdekel és voltam egy pár Garmisch-i találkán és van egy pár képem a Cruiserről!
Megkeresem, de itt találsz képeket!

Vojnó

 

Előzmény: A-p (168)
A-p Creative Commons License 2005.11.17 0 0 168

Üdvözletem az uraknak!

 

TOM, gratula a topichoz és az új géphez!

Az első bejegyzés óta figyelem a topickot. Örülök, hogy ilyen sokan beköszöntetek.

Nekem még nincs BMW mocim, de egy GS távoli reménye ültetett vissza két kerékre idén nyáron (hosszú évek után).

Jeleneg egy Super Tenerevel birkózom, szeretem a "kicsikét". Asszem még egy szezont biztosan együtt fogunk gurulni, aztán jöhet a bömös.

Ami miatt muszály volt megnyilatkoznom, az a Petyavara által betett kép a Cruiserről. Már egy ideje szemezgetek az R1200C-vel is, de ez a kép brutális! :)))

Ez eddig a legszebb moci, amit láttam.

Petyavara, nincs ez meg véletlenül neked nagyobban is?

 

u.i.: A régi ismerősök kedvéért: A-p = Alejandro-papamaci, csak lerövidítettem.

 

A-p

Előzmény: Petyavara (153)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 167

Nagyon nagyon szep!

Ezert nem baj, ha van egy-egy tipusnak/markanak tortenete, mindig lehet szep regi motor kepeket talalni :)

T

Előzmény: Petyavara (165)
Vojnó Creative Commons License 2005.11.17 0 0 166
Az hogy milyen felnivel van az ugye csak azon múlik, hogy megveszed és felrakod!
De hogy mikori, azt a vin kód elárulja úgy is!
Ha meg tuning cégek építik át akkor ők mondják rá gogy erste zulassung!
De ettől még r1100r-t nem gyártottak 2002-ben!
Ozt ha tévedek akkor az csak a kivételek miatt lehet! ;o))))))
Előzmény: Törölt nick (150)
Petyavara Creative Commons License 2005.11.17 0 0 165

és ezt sem lehet kihagyni..... brutális

 

Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 164

Illetve másik kedvencem, egy R75-ös, cafe racer stílusban:

 

 

Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.17 0 0 163

Hát igen, így már tényleg más a leányzó fekvése... :-DDD

 

 

Előzmény: gencsydani (156)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 162

Corsaroban vett Corner dzseki. Sajnos mar nem vizallo, mert elkopott a membran kabatban es a nadragban is...szoval legkozelebb csak olyan nadragot, kabatot veszek amibol kiveheto a membran...EGyebkent 3 ev alatt tonkrement teljesen, de mar korabban sem volt tokeletes...

OFF OFF

Előzmény: gencsydani (155)
TOM Creative Commons License 2005.11.17 0 0 161

Tenyleg gyonyoru!
Koszi a kepet, hisz eddig megfeledkeztunk a chopper stilusrol...en is ezt a gepet tudnam elkepzelni magam alatt, ha mar choppert kene vennem...:)))

Es koszi, h beneztel!

 

TOM

Előzmény: Petyavara (153)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 160

persze.

nem is sajátnak, hanem boltra.

bár messze még a licit vége, úgyhogy lesz ez még több is...

:))))

Előzmény: BlueFazer (158)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.17 0 0 159

Ennek a motornak nincs nagy baja :)

100 e km-nél "kicsit" megtuningolták (sportdugattyú, utánmunkált hengerfej, plusz sok kis fity-füty , csillagszóró, stb), aztán 45 e alatt kitaposták a belét......

 

Szóval a németeknél is vigyázni kell a motorvásárlással, egyesek nem igazán öregurasra veszik a figurát :((((

Előzmény: Törölt nick (157)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.17 0 0 158

Majdnem 12 éves és 145Ekm van benne;) Mi lenne ezért a "jó" ár?:)

Nekem a feléért sem kéne;)

 

Valaki majd behozza, eltünik a km órából elölről az egyes és majd valami madár jól megveszi 1.5M-ért;)

Előzmény: Törölt nick (157)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.17 0 0 157
gencsydani Creative Commons License 2005.11.16 0 0 156
Nekem nagyon hiányzik róla valami...(MG42:)))))
Előzmény: Petyavara (152)
gencsydani Creative Commons License 2005.11.16 0 0 155

Hö!:) Egyforma kabátunk van vagy rosszul látok?

Előzmény: TOM (148)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.16 0 0 154

hm.

fincsi.

schnitzer háromrészes kovácsolt, krómozott felnik....

:)))))

Előzmény: Petyavara (153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!