A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én ugyan elfogult vagyok, de megindokolnám! Aztán mindenkire rábízom mit fogad el belőle! Mindenek elött nem állítom, hogy a vileg legjobb motorjait gyártja a BMW, de azt mindenkinek be kell látni, hogy nagyon átgondolt és nincs még egy márka, aki ilyen sok egyébb felszerelést kínál az egyes tipusaihoz. Lehet, hogy drága (sőt biztos hogy nem olcsó :o))) de a megoldásai azt tükrözik, hogy átgondoltan és minden tekintetben a felhasználót akarják kielégíteni. Nekem ezért és a műszaki megoldásai miatt tetszik nagyon. És még valami: Náluk egy valamire való tuning, vagy építő cég ha átépít egy BMW-t nekem az sugárzik róla, hogy nem átalakítanak egy tipust, hanem tovább fejlesztik (inkább designében) és nem csapják agyon a tipus jegyeket. Bevallom néha merészebb és ezért szebb motorokat csinálnak mint maga a gyár, de akkor is BMW dobog benne és nem vágja agyon a bárkát! Nekem ez volt a kedvencem! (hamár retró!)
Amirol en tudok legtobb kilometeres BMW a kozelemben az 100.000 km-t ment el, GS 1100. A kuplung adta mostanaban meg magat.Blokkal tudomasom szerint nem volt semmi baj ezidaig. Turazasra hasznaljak meg jelenleg is.
Ami maximumot olvastam az 400.000 merfold szinten GS 1100, 2 kuplung csere ezalatt, blokkba is kellett nyulni azert mar...megprobalom megkeresni...
Vannak e tapasztalataitok arról, hogy mennyi futásteljesítmény után szorul cserére vezérműlánc és kupplung egy R1100S, vagy ehhez hasonló boxermotoros BMW blokkban? Természetesen nem túl sportos üzemi körülményekre gondolok, tudjátok, amolyan "sport light". Már csak azért vagyok rá kíváncsi, mert ahogy elnézegettem a metszeti képeket, hát egyiket sem lehet valami túl egyszerűen kicserélni.
És még valami: mennyire hajlamosak a BMW-kben az elektromos kütyük a meghibásodásra. Pl. a Hondáknak régebben a feszültségszabályzókkal gondok voltak, mint pl. az én VFR-emben is cserélni kellett 57 ezer km futásteljesítménynél. A BMW-knek vannak e ehhez hasonló nyűgjei?
Szia A-P! Te is előfordulsz itt? :o)))) Ha érdekel és voltam egy pár Garmisch-i találkán és van egy pár képem a Cruiserről! Megkeresem, de itt találsz képeket!
Az első bejegyzés óta figyelem a topickot. Örülök, hogy ilyen sokan beköszöntetek.
Nekem még nincs BMW mocim, de egy GS távoli reménye ültetett vissza két kerékre idén nyáron (hosszú évek után).
Jeleneg egy Super Tenerevel birkózom, szeretem a "kicsikét". Asszem még egy szezont biztosan együtt fogunk gurulni, aztán jöhet a bömös.
Ami miatt muszály volt megnyilatkoznom, az a Petyavara által betett kép a Cruiserről. Már egy ideje szemezgetek az R1200C-vel is, de ez a kép brutális! :)))
Ez eddig a legszebb moci, amit láttam.
Petyavara, nincs ez meg véletlenül neked nagyobban is?
u.i.: A régi ismerősök kedvéért: A-p = Alejandro-papamaci, csak lerövidítettem.
Az hogy milyen felnivel van az ugye csak azon múlik, hogy megveszed és felrakod! De hogy mikori, azt a vin kód elárulja úgy is! Ha meg tuning cégek építik át akkor ők mondják rá gogy erste zulassung! De ettől még r1100r-t nem gyártottak 2002-ben! Ozt ha tévedek akkor az csak a kivételek miatt lehet! ;o))))))
Corsaroban vett Corner dzseki. Sajnos mar nem vizallo, mert elkopott a membran kabatban es a nadragban is...szoval legkozelebb csak olyan nadragot, kabatot veszek amibol kiveheto a membran...EGyebkent 3 ev alatt tonkrement teljesen, de mar korabban sem volt tokeletes...
Tenyleg gyonyoru! Koszi a kepet, hisz eddig megfeledkeztunk a chopper stilusrol...en is ezt a gepet tudnam elkepzelni magam alatt, ha mar choppert kene vennem...:)))
100 e km-nél "kicsit" megtuningolták (sportdugattyú, utánmunkált hengerfej, plusz sok kis fity-füty , csillagszóró, stb), aztán 45 e alatt kitaposták a belét......
Szóval a németeknél is vigyázni kell a motorvásárlással, egyesek nem igazán öregurasra veszik a figurát :((((