Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.23 0 0 262

Szia!

Úgy olvastam,hogy ezeknek a gépeknek,ahogy teis írtad,alul van méretezve az akksijuk.Ezt elsősorban a súlytakarékosság miatt tették.

Ha markolatfűtést is van a gépen az akksit nagyobbra szokták cserélni,ezt irja egy tesz,a totalbike honlapján. Lehet,hogy igaz.

 

Hori

Előzmény: Laslie-R (261)
Laslie-R Creative Commons License 2005.11.23 0 0 261

Az aksim 2 éves, de mikor 1,5 évesen megvettem már akkor mondta a tulaj hogy szerezek be töltőt ha sokáig nem használom, mert hajlamos az aksi leszívására, rá 3 hétre le kellet cserélnem az aksit..Egyébként van rajta riasztó de nincsen élesítve mert otthoni garázsban áll, ilyenkor télen is min. +10C-on van a motor

Előzmény: TOM (259)
botsinkai Creative Commons License 2005.11.22 0 0 260
F650-em egy hétig állt Prágában a szálló parkolójában beriasztózva, beindítás nélkül, de gond nélkül indult.
TOM Creative Commons License 2005.11.22 0 0 259

Szerintem nekem is az van, igaz meg alig hasznaltam.

Ami tudasban kb ez ill tobb az  a Saito, most akcios a louisban, 50 Euro

TOM

Ui:nekem eddig nem allt hosszabb ideig, de az mar elofordult, hogy ut szelen megallva veszvillogoval, a motor nehezebben indult...elegge ki van szamolva az akksi kapacitasa...

Hany eves az akksi? Van riasztod? Nem kapcsol ki nehany nap utan a riaszto?

 

Előzmény: Laslie-R (258)
Laslie-R Creative Commons License 2005.11.22 0 0 258

Sziasztok,

 

Köszönöm az infókat a sisak beszélőre, kicsit még én is nyomozok utána hogy ár érték arányban melyiket is érdemes megvásárolni.

A mai napon megadta magát az Optimum 3 csepptöltöm,(2 éves) ti milyet használtok ha használtok egyáltalán valamilyet??

Nekem a BMW R1150R , ha nem használom és nem töltöm folyamatosan csepptöltővel akkor 2 hét után már nehezen indul.

Petyavara Creative Commons License 2005.11.22 0 0 257

halihó!

már pedig nélküled nem szeretnék túl sokat motorozni!

ezt a tényt is tessék figyelembe venni, barátom!:)

 

nekem nagyon tetszenek a hosszú túrák. rengeteg élmény,tapasztalat gyüjthető.amikor a fotókat nézem,legszívesebben azonnal indítanám a moccot,és mennék valamerre.

 

kellene egy"motorostalálkozót" már tartani,vagy neeem?

 

Előzmény: Hori R1100S (256)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.22 0 0 256

Ez a Varaderos csapat nagyon aktív.

Talán az lehet a magyarázata,hogy sok varatulaj van  a relatíve fiatalabb,erősen internetfüggő korosztályból.

Tavaly voltam én is velük egy laza kis 2600 km-es guruláson,profi kis csapat,bár nem volt szerencsém mindenkit megismerni.

Jövőre  is csalnak Sziciliába.Ez már nekem,lehet ,hogy túl messze van/anyagilag is/.

Hori

Előzmény: TOM (255)
TOM Creative Commons License 2005.11.22 0 0 255

Vara topicbol jott az otletemnekem is...

T

Előzmény: Hori R1100S (253)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.22 0 0 254
Bocs,túl pici a kép!
Előzmény: Hori R1100S (253)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.22 0 0 253

Szia!

Fűtés:

Egyik Varaderos ismerősöm Praktikerben kapható autós szettet épített be,kb 4000 ft-ba került.Aztmondja jó!

 

Corbin:

Nekem is volt a Vifferen corbin,állat jólnézett ki,optikai tunigként is nagyon bejön!!!

Mellékesen még hosszútávon kényelmesebb is.Ezt a nagy felülettel érik el általában,nem a puhasággal.Általában sokkal keményebbek mint a gyári.

A varaderos fórumon most éppen hasonló dolgok ról van szó.

 

Sajna itt nemlátszik teljesen a sisaktól,de nagyonjól nézett ki rajta a Corbin.

(Itt már nem az enyém volt a gép,ezen a túrán sajna össze is gyűrte az új tulaj:-(((((

Előzmény: TOM (252)
TOM Creative Commons License 2005.11.22 0 0 252

Hello!

Elszallt elobb a beirasom orulok...

 

Kerdesem:ulesfutes utolag.

 

Az olcsotol a kesz ulesig...

Kinek mi a tapasztalata?

Olcso: futoszal es gyari ules keresztezese

Draga: keszitett ules beepitett futessel.

 

 

Corbin GS ules

 

 

Esetleg tapasztalatok ulesekkel kapcsolatban?

 

TOM

Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.21 0 0 251

http://www.parilla.hu/main_ujdon.htm

 

Egy kis bluetooth.

 

Előzmény: TOM (250)
TOM Creative Commons License 2005.11.21 0 0 250

Mi is ALAN-t hasznalunk MHS szettel,amit Hori emlietett. Sajna a kabel tenyleg kenyes pont..en visszavittem mar egyet, szo nelkul kicsereltek...igaz a fokereskedo 200 meterre volt a mult cegemtol...

A bukosisakhoz valo rogzites a kenyes pont...

Sajna nalunk is allandoan a kabelezessel van gond, de jo bukoban 80-90 km/h oraig lehet hasznalni. Mi ezeket fokent motor-motor kommunikaciora hasznaljuk, interkom funkcioja nem az igazi...

Interkomra en az OSBE mouse-t (epp elado) hasznaltam es van aki ALANt es OSBE-t is osszekoti igy megoldja az mot-mot es vezeto-utas kommunikaciot.

 

Van aki befeccolt sokat speci kommunikacios szettekbe, de a kabelezes ott is kenyes pont.

En a Bluetooth-ra varok...pld Schubertnek van S1-be epitett BT cucca...de az arat meg sem merem nezni...

 

TOM  

Előzmény: Laslie-R (248)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.21 0 0 249

Szia!

 

Én is használtam alan 456-ot,szerintem jólenne,csak a sisakszett kábelei lennének egy kicsit tartósabbak.

Egyetlen szezont nem bírt végig,kb 4 helyen tört ki a vezetéke különböző alkalmakkor.A javítása nagyon nehéz a beöntött vizmentes csatlakozók miatt.

A 3. javítás után feladtam,a következő szezonra én is valami tartósabb megoldást akarok keresni.

Maga a rádiós rész,egyébbként tökéletesen működik,kizárólag a drótokkal van a baj,nomeg a beszédváltó mikrokapcsoló szokott elszállni.

Tehát "alig" van hibája a rendszernek.

 

A BMW-nek van saját fejlesztésű rendszere,de sajna olyan drága,hogy számomra elérhetetlen.

 

Egy ilyen kábelszett kb 10.000 ruppó,lehet,hogy ezt meg kel venni minden évben!?!?

 

Hori

Előzmény: Laslie-R (248)
Laslie-R Creative Commons License 2005.11.21 0 0 248

Szia,

 

Budapesten lehet, Szombathelyen sajnos nem kapom meg 3000,- Ft alatt,

Viszont amiben a segítségedet kérném, szeretnék telekomunikációs klt.-et Schubert sisakba is beépithetőt( felnyitható), valami olyat amiben az ember motor-motor, és utas-utas között tudana beszélni, te milyet ajánlanál?

Én már egyfélét kipróbáltam az ALAN 456R, hát az egy kacat.., max. biztonságiőr tudja használni..:-))

Előzmény: TOM (247)
TOM Creative Commons License 2005.11.21 0 0 247

Hello!

Persze tegezdojunk :) Meg sose magazodtam itt:)

A baratodra gondoltam, h o milyen olajathasznal :) (es milyen olajat hasznal)

 

Castrol 10w40 nekem is ez van elokeszitve, de Bpn is megkaphato 2000 Ft/literert...

 

Eletkor: 32 ev 5 honap :)

 

TOM

 

Előzmény: Laslie-R (246)
Laslie-R Creative Commons License 2005.11.21 0 0 246

Szia Tom,

 

Tegezödjünk ha lehet, mert szerintem én vagyok az idősebb,  én 33, és jobban szeretem  ha ilyenformán beszélgetünk, de remélem ez neked sem jelent próblémát :-))

Egyébként már írtam hogy én a Castrol-nál maradtam azon belül is a 10-W40, ezt elég kedvező áron be tudom szerezni 2000,-Ft/ liter, Ausztriából

Előzmény: TOM (244)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.21 0 0 245

Szasztok!

 

Azt hallotam,hogy itt a motorkonstrukció a hibás az olajeszegetésért,nevezetesen a vizszintesen fekvő hengerekből nembír leállítás után az olaj a teknőbe maradéktalanul lecsorogni,igy indításnál mindig egy kis mennyiség beszivárog az égéstérbe,majd ott elég.(sok kicsi sokra megy)

 

Lehet ebben valami igazság?

Előzmény: TOM (244)
TOM Creative Commons License 2005.11.21 0 0 244

Es milyen parameteru olajat hasznal? Mondjuk gondolom mindenfelet kiprobalt  mar...

T

Előzmény: Laslie-R (243)
Laslie-R Creative Commons License 2005.11.20 0 0 243
Köszi az infot, biztos így lehet mert akiket én ismerek azoknak 1150 van, és az bizony valakinek megeszik 2 ltert is 10.000km-en, és a szervizben sem tudtak rá mit mondani hogy miért lehet ez.
Előzmény: mrt-666 (214)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.20 0 0 242
Köszi.Már böngészem is!
Csizi V4 Creative Commons License 2005.11.20 0 0 241

No, tanulmányozási célból én is letöltöm az R1150R és az R1100S kézikönyvet. Köszönjük a linket!

TOM Creative Commons License 2005.11.20 0 0 240

Koszi igazan, a muszaki segitseget!

Remelem elobb utobb motorozunk is egyutt!

TOM

Előzmény: mrt-666 (239)
mrt-666 Creative Commons License 2005.11.20 0 0 239
Előzmény: Hori R1100S (238)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.20 0 0 238
Esetleg link ahol megtaláltad? A mailcimem asszem publikus.
Előzmény: mrt-666 (236)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.20 0 0 237

Szia!

Hááát,nem is tudom mit mondjak.Te aztán aktív vagy ám!

Nagyon köszi!!!

Talán MSN-en átküldés,vagy más alternatíva?  /  horimisikukachotmailpontcom /

Várom a javaslatodat!

 

Hori

mrt-666 Creative Commons License 2005.11.20 0 0 236

Megvan az R1100S rep man. 25,3MB.

Előzmény: Hori R1100S (233)
mrt-666 Creative Commons License 2005.11.20 0 0 235

Vasárnap (azaz ma) délelőttre lesz R1100S repair manualod.

 

 

Előzmény: Hori R1100S (233)
Petyavara Creative Commons License 2005.11.19 0 0 234
 ügyeskezü  ember alkotta.kár hogy(még) nem igazi..
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.19 0 0 233

Szia!

 

Gratulálok a szép gépkönyvgyüjteményedhez!Ebből nem nehéz kitalálni,hogy sokat foglalkoztál a "témával".Sajna úgylátom,az énfajtámról nincs ilyened.Mint zöldfülű BMW-snek,nagy szükségem lenne rá.Hol érdemes ilyet keresni?

CD formátumban láttam ilyet az ebay-en is,az is jólenne,de nem egyszerű ott vásárolni.Eddig minden motoromhoz sikerült szereznem,remélem ehhez is lesz!

Márcsak az olajcsere is zavarba hozott,mivel a 40000-res szervíznél (lassan itt lesz)úgytutom minden folyadékot cserélni kell,és azt sem tudom,hogy mikell a váltóba,valamint a kardánba,nameg a mennyiség is kérdéses.

 

Nemtalálok alapjáratcsavar sem,estleg ezt külön-külön lehet állítíni hengerenként a pillangószelep határolócsavarjával?

Eddig VFR-em volt,ott gyorsan megtaláltam.

 

Tehát egy kicsit el vagyok veszve,bár ez egy 9. napja birtokolt BMW-tulajdonosától még talán elnézhető!?!?

Előzmény: mrt-666 (230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!