Keresés

Részletes keresés

TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 345
Igen, 199 kg. ABS es mindenfele folyadek nelkul.
Fetankolva 225 kg. Szerintem kezelheto. LC8-hoz viszonyitva az alacsony sulypont miatt meg kezelhetobb. LC4 Adv-hez kepest terepen is kezesebb kis sebessegnel szinten az alacsony sulypont miatt...

Dimensions / Weight

Length 2,210 mm
Width (inc. mirrors) 915 mm
Height (not inc. mirrors) 1,430 mm
Seat height, unladen weight 840 / 860 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 225 kg
Dry weight 2) 199 kg
Permitted total weight 435 kg
Payload (with standard equipment) 210 kg
Usable tank volume 20.0 l
Reserve Approx. 4.0 l

1) According to guideline 93/93/EEC with all operating fluids, fuelled with to least 90% of usable tank capacity
2) Unladen weight without fluids
Előzmény: Petyavara (344)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 344

állítólag BIKE-R -nek  meglesz DVD-n ,most olvastam Varadero Klub-oldalon.

biztosan tanulságos film,érdemes lenne megszerezni.

 

más, valahol olvastam,hogy az 1200 GS-nek 200 kg alá szorították a szárazsúlyát.

ez valós?

Előzmény: TOM (343)
TOM Creative Commons License 2005.12.07 0 0 343
Egyfelol egy balesetet emlegetnek illetve volt egy vaznyulvany tores is...nem tudom ezek kozul melyik miatt volt ami miatt IZSt hasznaltak egy darabig...
T
Előzmény: Petyavara (342)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.07 0 0 342

ennek a nagy világkörüli túrának igencsak" üzleti szaga" van.....

de azért óriási teljesítmény,még igy is hogy volt velük egy néhány segítő ember.

de pontosan nem derült ki ,ogy mi lett a egyik bömössel?

 

TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 341
felvenni nem sikerult, de egy listatars jovoltabol meglestem az eredeti dvd-t....
;-)

TyuTyu
Előzmény: Macipapaa (340)
Macipapaa Creative Commons License 2005.12.07 0 0 340

Sziasztok !!

 

Szia Hori!

Egy "jó" kis cikk BMW-s világkörüli túráról.

Ez a dokumentum film néha a Viasat Explorer-en megy de nem tudom milyen cím alatt én több részletben láttam a naggyát hát elég cool volt, de azt hiszem meséltem a Petyának. Valaki nem vette fel véletlen??

 

Macipapa

Előzmény: Hori R1100S (339)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.06 0 0 339

Sziasztok!

 

Egy "jó" kis cikk BMW-s világkörüli túráról.

 

Csak az a baj,hogy a róla készült könyvet már ebben a cikkben lehúzzák,sajna tényleg nehéz hiteles,részletes irodalomhoz jutni ebben a témában.

Valaki tud ilyet magyar nyelven?

Hori

http://totalbike.hu/motorgaleria/ewan/

Laslie-R Creative Commons License 2005.12.06 0 0 338

Sziasztok,

 

Látom igen leült a topic, úgy mind az akksim, próbáltam beindítani egy picit a motort, az után hogy az akku töltő jelezte hogy nem vesz fel töltést, hát nem sikerült, csak most azt nem tudom hogy várjak-e az akku cserével tavaszig vagy most kapjam szét a mocit..

TOM Creative Commons License 2005.12.04 0 0 337
Előzmény: Törölt nick (331)
TOM Creative Commons License 2005.12.04 0 0 336
R1200S

Ujdonsagok 2006 Bar ezek kozul tobbet lattunk mar itt a forumon...

Előzmény: Törölt nick (334)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.04 0 0 335

 

 hogyan építsünk filigrán vázra

 

 nagy bazi rombolót.

 

teccik ez az oldal.

:))))

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.04 0 0 334

itten találtam e.

mondjuk érdemes megnézni, mert ez egy szimpla bmwkereskedő angliában.

érdemes összehasonlítani a magyar hivatlos bmw-honlappal.

az importőrével.

 

Előzmény: Hori R1100S (332)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.04 0 0 333

viszont addig is jó hír, hogy az 1100s ből lesz eladó dögivel.

:)))))

Előzmény: Hori R1100S (332)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.04 0 0 332

Hát igen!

 

Brutális,sportos,egyedi,ultramodern és retro egyben!!!

 

Azt eehiszem hogy teccik!

 

Van már publikus ára a gépállatnak,vagy csak jövőre lesz?

 

Szerintem jó kövér malacpersejt kell venned a spóroláshoz.Sok sikert hozzá!

Hori

Előzmény: Törölt nick (331)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.04 0 0 331

kész, kakukk.

leszokok a dohányzásról, hideg víz, száraz kenyér.

de akkor is kell egy ilyen.

Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.04 0 0 330

Szia!

Köszi az infót,nagyon érdekes,hogy egy kis motorvezérlés módosítással milyen nagy teljesítménynövekedést elérni,még ennél a nem pályára termett gépnél is.

Az ára viszon elég húúúzós ahhoz képest,hogy csak egy sima EPROM,ami könnyen lemásolható,ha már van belőle egy.Gondolom itt a szellemi termék árát kell megfizetni,ami maga a gyujtás és befecskendezés térkép kifejlesztése.

 

 

 

Találtam az instaljáról egy .pdf-et. http://www.rhinewestperformance.com/R1100SINST.pdf

Előzmény: Laslie-R (329)
Laslie-R Creative Commons License 2005.12.03 0 0 329

WUNDERLICH termék, plus komplett nagyobb levegő beömlők, szépen le van írva hogyan kell kicserélni a chipet( ez nem egyszerű dolog mivel le kell venni a tankot ), ezért nem sűrűn cserélem, és még ki kell venni a Motronik codierstecker-t

A komplett chip tuning 3-400Eur körül volt mikor az elöző tulaj megvette.

Előzmény: Hori R1100S (326)
TOM Creative Commons License 2005.12.03 0 0 328
Chip tuningon en is gondolkodom olyan 280 Euro es egyszeruen kikotheto...

TOM
Előzmény: Hori R1100S (326)
gencsydani Creative Commons License 2005.12.03 0 0 327

"hirtelen gáz viszaengedéskor nagyokat duran a kipuf., ez ha kiveszem a chipet nem jelentkezik, ezért inkább chip nélkül használom.Szervizben azt mondták hosszú távon a szelepeknek sem tesz jót, mert beéghetnek."

 

Ez szvsz nem igaz. Az SC kipufogójából néha lángok jönnek (állítólag - magam mögött még nem sikerült menjek:), mikor visszaengedem a gázt, azt' semmi baja a szelepeknek! Mondjuk ez karburátoros...

Előzmény: Laslie-R (325)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 326

Chip tuning?

 

Ez azt jelenti,hogy tudod cserélgetni az EPROM-okat?

Hol a gyári,hol a tunig van benne?

Azthittem ez nem ilyen egyszerű.

Mennyibe kerülhet egy ilyen cucc?

Előzmény: Laslie-R (325)
Laslie-R Creative Commons License 2005.12.02 0 0 325

A szonda bent van a helyén a REMUS csőben, a motor hangja azért szerintem lényegesen hangosabb, vadabb lett, főleg magasabb fordulaton , lóerőben ez kb 5 LE tesz rá a gyári adatokra.

De nekem még ezen kivül van hozzá egy gyári chip tuningom(első tulaj rakta bele), na az azért dolgozik rá egy 15 LE-t, és érdekes módon ha bent van a chip akkor megáll a fogyasztásom 6-7 l-böl amúgy mindig szinte 7 felett van.

Egy hátrány azért van a chipnek a  motor lényegesen idegesebb lesz még az egy kerékre ágaskodás sem jelentene ilyenkor problémát, viszont hirtelen gáz viszaengedéskor nagyokat duran a kipuf., ez ha kiveszem a chipet nem jelentkezik, ezért inkább chip nélkül használom.Szervizben azt mondták hosszú távon a szelepeknek sem tesz jót, mert beéghetnek.

Előzmény: Hori R1100S (315)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 324

Igen,a gyári dobokat szeretném megtartani.Szerintem szépek!!!

Az már nagyon nagy költség lenne,ha aztis kicserélném nyitottra,megaztán van némi fenntartásom a sportdobokkal szemben.

Előzmény: Törölt nick (323)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.02 0 0 323

ja, oké.

a két végdobos elrendezés megmarad, vagy egy lesz helyette?

Előzmény: Hori R1100S (322)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 322

Mégeccer!

 

A szonda vissza lesz téve,semmiképpen nem akarom kivenni!!!

Előzmény: Törölt nick (321)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.02 0 0 321

izé.

nekem ugyan nincs bmwmotorom, de egy pict belevau, ha engeditek.

ugye abban egyetértünk, hogy minegyik szabályozott katalizátoros befecskendezős blokk ugyanazokat a paramétereket veszi figyelembe stb...

a motorvezérlés elve tehát ugyanaz.

én az autókkal egy kicsit többet foglalkozok, mint egészséges lenne.

tapasztalatból mondom, hogy ha simén csak nem dugják rá az oxigénszondát, akkor is elmegy egy vész programon a gép, a következő stratégiéval:

a lambda értéket nem szegényíti, nem dúsítja, csak szimpla állandó keveréket nyomat a motorba.

ez a keverék jó a hidegibóndításhoz, jó a meleg üzemeltetéshez.

egy dologban jelentkezik: kicsit többet fog fogyasztani.

szóval azért én a helyedben mennék egy kört a helyedben széthúzott stekkerrel, mielőtt nagyon belelovalod magad.

próbáld ki, hogy hogyan viselkedik a motor, mert azért egy autónál a más teljesítményarány és a más tömegek miatt nem biztos, hogy ugyanúgy jönnek elő a dolgok. elég hamar ki fog derülni szerintem.

Előzmény: Hori R1100S (320)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 320
Ér valamit,ha kikódolják a szondát belőle?
Előzmény: Vojnó (316)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 319
Namégecce!
Előzmény: Hori R1100S (318)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 318
Talán itt jobban látszik!
Előzmény: Hori R1100S (317)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.02 0 0 317

Nálam is a középdobban van!!

Viszont az új Y-ba is beletetetem a becsavarásához szükséges foglalatott.Kicsit lászik a képen is.

Előzmény: Vojnó (316)
Vojnó Creative Commons License 2005.12.02 0 0 316
Bocsi!
Neked a leőmlőkben vab a szonda!
Én aban voltam, hogy a középdobban van!
Sory

p.s.: csak mert li lehet kódolni belőle a szondát, legalább is a régieknél MA2.2
Előzmény: Hori R1100S (315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!