A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ugy tunik a BMW az autoknal szokasos M-es szeriahoz hasonlo "brand"-et probal a motoroknal is, HP nevvel. Eddig csak a HP2-rol hallottam, de ugy tunik van HP1 es HP4 is!
BMW HP1 650 ccm, Rotax blokk, 150 kg alatt? es talan 60 Le... Igazi vetelytarsa lehet az egyeduralkodo KTM LC4-nek... Tetszik h a BMW hihetetlenul beerositett... TOM
Találtam egy képet tegnap az egyik újságosnál a német motorrad újság előlapján.
Terveznek egy BMW HP1 motort. Ahogy elnéztem 1 hengeres supemoto, szíjhajtással. Abból gondolom, mert a HP2 a "High Performance" 2 hengeresnek lett mondva a cég által.
azért nem szeretnék úgy járni mint Zsifi,hogy két vara áll a garázsban(és napról napra kevesebbet ér(mert ugye kettőt egyszerre nem tud meglovagolni:) a bömös kissé értéktartóbb......ugye?
Szerintem nem az a kérdés hogy hol, hanem hogy honnan szerzel foltnakvaló anyagot.Gondolom a sarki varrónőnél nincs ilyesmi,de biztosan megtudná csinálni!
Valami álcatérdprotektort kell kifejleszteni a foltlból!
Bocsánat a nem egészen az előzményekhez illő kérdésért, de tegnap történt...: a szinte vadonatúj cordura nadrágomat sikerült a térdén kiégetnem a kipuffogóval... féltenyérnyi lyuk lett rajta a térdvédőnél. Van valakinek ötlete, hogy hol lehet szakszerűen megjavíttatni? Köszönöm előre is.
Kienzle
Én is kiváncsiságból vettem BMW-t, a Petya is igen kiváncsi alkat,szerintem ha nekem jóklesznek a tapasztalataim/ha nem,neki akkor is jókat mondok/ő is rákiváncsiskodik egy GS-re:-)))))
Hori
Mi meg Petyát figyeljük, úgyhogy biztosan Varaderoja marad :). És azt tutifix nem szeretné, ha Zsifit ráuszítanánk, mert akkor a mostani mellé kéne vennie legalább még két Varangyot, biztos ami biztos :))))))))))))))