Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1634

hali!

Én is úgy tudom,hogy 200D

Az is biztos,hogy a motor tuti akik foglalkoznak a kocsival nem ma kezdték!!

ha csak szaladgálós autónak lesz (nem száguldozós) és nem akarsz rá muzeális minősítést,a schibedachal is ki tudsz békülni

MELEGEN AJÁNLOM

ami a dugulást illeti szerintem egy párszáz forintos köztes szűrővel megoldható

és ha nem túl messze lax kecskeméttől a szakértő szervíz és alkatrészellátás is

b0b0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1633

sziasztok, megint en!

 

megvan az alvaz es a motor szam.

 

alvaz: 115 115 101 094 69

motor: 61 59 13 10 10 9255

 

de akkor a 615913 az bizony 200D.

 

na, ki mit tud meg hozzatenni?

 

elore is koszonom a segitseget

 

udvozlettel

 

b

 

 

b0b0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1632

amit emlitett a no, az az uzemanyagszuro gyakori eldugulasa, aztan tisztitasa szorul...

 

ez mitol lehet?

 

uzemanyagtank kipucolasa segithet szerintetek, vagy meg honnan szennyezodhet?

 

b

 

 

 

Előzmény: DIESEL 3.0 (1625)
504LACI Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1631

Valószínüleg azért, mert jobban tetszett. Pont mint neked az első szériás cuccok. Vagy csak éppen ezt találták a bontóban/otthon a polcon.

Csontszínű műanyag kormány új kb. 150 €, használttal vigyázz erősen állapotfüggő, idővel tele lesz apró hajszálrepedésekkel, azt olcsóbban is kapsz. Ugyanez feketében 100 € körül újban, fekete használt kevésbé de repedezik, viszont több van belőle, lehet válogatni.

Előzmény: b0b0 (1629)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1630

hat a muszaki alapot, a motor meret, a papir munka, es nem utolso sorban az ar ami dont...

 

a papir resze es a motor meret az mindenkeppen a kecskemeti gep javara szol. ar ugyben meg kell valahogy 1ezni. aztan meg nincs ultetve, igy a hazai utakon ugye...

 

apro reszletek: tukrok, hatso lampa stb az 1es szeriahoz huz, ami meg a szivemhez jobban, igy ez is szempont.

 

bar a szegedi jo arban megvolna az tuti.

 

na akkor majd nezzuk az alvaz es motor szamokat.

 

kosz a segitseget

 

udv

 

Előzmény: te_o (1627)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1629
vajon miert csereltek le?
Előzmény: 504LACI (1626)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1628

szervusz, kosz az infot, igen arrol a geprol van szo amit a no arul, es ahol te is szereltetsz.

 

vegul is az jo hir hogy szakertonel volt a darab eddig.

 

amit mondtak az nem tul sok igazabol, az uzemanyagszurovel van gond mert folyamatosan eltomodik, illetve napi hasznalatban van ehat uzemkepes:)

 

mindne esetre a szamokat ma bekerem es fel is teszem ide hatha az alapjan is lehet valamit kiokoskodni.

 

en igazabol napi hasznalatra vennem, es hat foleg a muszaki alapota volna a fontos, a veteran igenyesseg nallam nem elsodleges szempont (bocsanat ha valakit ezzel megsertek). termeszetesen ettol meg esszevissza toldott foldott darabot nem szeretnek venni.

 

a napfenytetot en is sajnalom, nem ertem mi a fenenek kell kivagni a draga femet...

 

a szin az vegul is mind1, ha jo minosegu a fenyezes, es nem gitt+korrozio kollekcio akkor az mar fel siker.

 

kormanyt ha egy mod van ra lecserelnem idovel az 1es tipusban hasznalatos csontra. ha esetleg errol van valakinek valami infoja, hol, mi mennyibe kerul...no de ne szaladjunk annyira elore...

 

b

 

 

Előzmény: DIESEL 3.0 (1625)
te_o Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1627
Ez így igaz minden, ahogyan mondod. Tavaly egyébként 600e -ért eladták volna egyszer, de akkor csak rövid ideig hirdették így. A hölgy férje egy másik index topicon aktív, azok alapján meglehetősen korrektnek kell lennie a gépnek. Nem veterán alap, de szerintem járós gépnek, szeretgetősnek kiváló. Egy időben én is komolyan gondolkoztam rajta egyébként, de eredetiségmániás vagyok, és az apróságok nagyon zavarnak, még ha komfortosabb is lesz tőlük a gép (pl. tetőablak) - de ez már az én bajom. Ha a motor korrektül lett rendberakva, akkor mindenképp jó vétel lehet - de látatlanban szerintem senki nem akarja ezt megítélni. A vevőnek kell tudnia, mik a preferenciái (a szegedi alapján egyedi géppel sincsenek gondok, tehát szerintem a műszaki állapot dönt).
Előzmény: DIESEL 3.0 (1625)
504LACI Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1626
A kormány W107 korai szériából való.
Előzmény: DIESEL 3.0 (1625)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1625

Sajnos túl sok infóm nincs a metálzöldről

ha egyről beszélünk egyáltalán-kecskemét máriahegy egy nő a tulaj

ha az, akkor írd meg, hogy mit mondtak róla, úgy esetleg tudok segíteni

beleverni nem akarom a csúfot mert én is hozzájuk járok szereltetni és nem akarom a komaságot elszúrni

Az biztos, hogy alku tárgya lehet, hogy régóta árulja -csak akkor nem tudom minek kellett a teljes motorgenerál-  a színe nekem tetszik csak dieselben

soha nem volt ilyen főleg nem 71-ben és ott van az a schibedach én ez utóbbi miatt is pampognék

Egyébként van valakinek infója erről a fajta kormányról mármint a középrész szélén

lévő kis krómkeretekre gondolok-az enyémben nem ilyen van.

Előzmény: b0b0 (1619)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1624

Szia

 

mas infom egyelore nincsen, alvazszamot bekerem holnap, es akkor az alapjan is hatha tudtok segiteni.

 

volt meg anno olyan felvetes hogy masfeles a gep, mert igy a hatsolampa ugye 1-es kormany 2es, tukor regebbi...

 

na addig nem is erdemes okoskodni mig a szamait nem kerem be. az holnap lesz.

 

amugy a szurore panaszkodik a tulaj hogy gyakran kell tisztitani, tankpucolas volna szukseges?

 

Előzmény: te_o (1623)
te_o Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1623
Amúgy amennyi látszik, az nem veszélyes (a legtöbb dolog a szériák között csereszabatos). A motor és annak a teljesítménye a számok alapján mindjárt kiderülne. Ilyen infó nincsen? Alvázszám (első 8 elég)?
Előzmény: te_o (1622)
te_o Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1622
Hát kommentálom: érdekes. :)
(Majd a nagyobb tudorok, remélem...)
Előzmény: b0b0 (1621)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1621

sajna nem 230.6 lang kepek, de talan lehet oket kommentalni

 

BUEK

 

b

Előzmény: Doni_99 (1620)
Doni_99 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1620
Hali Merciw115!

Gratula én is a 230.6 lang-hoz!!!

Képekett tudnál feltenni Róla, vagy van valahol a neten?
Előre is köszi!

MINDEN W114-W115 RAJONGÓNAK ÉS MERCISNEK BUÉKOT!!!
Előzmény: merciw115 (1603)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1619

Szia Diesel,

 

tovabbi info kellene az autorol. errol a metalzold kecskemeti dizelrol.

valami nem stimmel, mert 65 loerore mondjak. de 2000es motor van benne? vagy nem 2000es a motor de akkor mivel 71es ezert 220Ds lehet.az meg 60 LE a statisztikak szerint, a 240D az 65 LE de azt meg 73 aug. tol kezdtek gyartani. de ez az auto 71es...

 

a tulaj azt mondja papirjai rendben vannak, eredetvizsga, torzskonyv stb...

 

tovabba kar a tetoablakert, fenyezes 3eve tortent.

 

kertem tovabbi kepeket a jarmurol, az arban lehet veluk targyalni, ugyhogy eselyes lehet.

 

kosz a segitseget

 

udv

 

b

Előzmény: DIESEL 3.0 (1527)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1618

Semmi baj nincs azzal, ha sznobnak tart, bár nincs igaza. Elvégre W116-ot nem praktikus megfontolásból tart az ember hanem, mert azért mert szereti a stílusos, szeretnivaló, nagy batárokat, azok minden hibájával együtt. Ez a szeretet pedig az eredeti - vagy eredeti közeli - állapot megőrzésével mutatkozik meg a leghívebben. A kókányolás pedig ennek a törekvésnek az ellentéte. Nos szerintem ez nem sznobság. Persze vannak eltérő álláspontok is, de ha valaki spórolni akar, az ne W116-al tegye, hanem öntsön Floriolt az eleve dízel W123-asába.

 

Generális még megvan, türelmesen ácsorog a kertben egy féltető alatt, de már sejti szerintem, hogy én már nem fogom őt helyreállítani. Különban, ha valakit érdekel így átkókányolva, az jelképes összegért elviheti, vagy akár adhat érte cserébe egy Skoda Coupét, Tatra 603-at, vagy akár VW typ 3-at (csak farmotoros legyen).

Előzmény: candle (1597)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1617

az eset targytalan, mar elkelt 400ert.

 

na talan legkozelebb

 

b

Előzmény: b0b0 (1614)
WAndrew Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1616

Szerintem ha kiszeded a kesztyütartót, akkor nem érsz el vele semmit, mert a ventillátor műanyag dobozba van rakva :(

Viszont ha előlről támadsz, akkor talán sikerülhet. Ehhez le kell szedni az ablaktörlőket, és azt a rácsot ami a szélvédő és a motorháztető között van. Akkor talán be tudod fújni a ventit WD40-el...

Előzmény: DIESEL 3.0 (1612)
HaZsolti Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1615

Milyen állapotban van a "metal-merci" ?

Le lett már fényezve?

Tudsz a Lépésekről képeket felrakni?

Előzmény: DIESEL 3.0 (1486)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1614

sziasztok, a veteranon van egy hirdetes:

 

Mercedes-Benz W115 200D (1975), törtfehér színu, fekete borbelsovel, szervokormánnyal, friss muszaki vizsgával és zöldkártyával, eredeti állapotban, tartalék alkatrészekkel. Tel.: 30/314-2663.

 

tud errol valaki valamit?

 

ma mindenkeppen felhivom a szamot, csak erdeklodnek hatha valaki mar latta stb.

 

kosz

 

b

 

 

b0b0 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1613

:)ja, racsodalkozas volt, de azert sokat okosodtam is am...

 

b

Előzmény: WAndrew (1600)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1612

Kössz a tippeket

most már nem is olyan életbevágó :}

különbenis ha bemelegszik utána már kussol

gondolom  milyen frankó meló lehet (egyszer szétakadt az ablaktörlő mechanikája

-mivel barbár módon akartam leszerelni a lapátot és nagyon megfeszült azt is

a műszerfal aljának leszedése, kézzel való matatás,néha bekapcsolt állapotban is

hogy érezzem melyik kar mere-miért-hogyan ,de végül sikerült a kezemet se szorította oda, azóta messzire kerülöm a műszerfal belsejét)

Arra gondoltam,hogy ha ki lehet szerelni a kesztyűtartó dobozát nem-e esetleg-e

oda lehet tüsszenteni WD-40-el  

WAndrew Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1611

Meg érdemes az első széket is kiszedni, ha a műszerfal a helyén marad, hogy hozzáférj:)) (+kardánbox)

A ventillátor/fűtőtest háza szétpattintható, és akkor ki lehet csavarozni a ventillátort. Legalábbis én így emlékszem rá...

Az viszont tény, hogy nehéz meló.

Előzmény: bakonyigg (1609)
bakonyigg Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1610
te kis szerencses...gratulalok hozza
Előzmény: merciw115 (1603)
bakonyigg Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1609

Haaaat, a ventillator cserejerol megoszlanak a velemenyek, hogy le kell e venni az egesz muszerfalat vagy sem..A german oldalakon egyontetu a velemeny, miszerint  "Inkabb motorcsere mint futoventillatorcsere az allolampason"... Mindenesetre a jo hir : altalaban maga a ventillator altalaban hasznalhato, csak a csapagy szarad ki, eleg azt megzsirozni, aztan a kovetkezo 30 evig ismet jo lesz. A rossz hir az pedig annyi, hogy nem lehet hozzaferni csak ha leszeded a muszerfalat es jobban jarsz ha a szelvedot is kikapod.....legalabb is a nemet forumokon olvasva. Nekem a szerelo itt Budoorson persze allitja, hogy bar sz.r melo, de nem kell levenni semmit, csak kozepen a szellozomechanikat. Mindenesetre a nehezebb verziorol talalni anyagot/utmutatast a neten nemetul. De babramelo lehet az fix, ugyhogy zsebesek, zongoristak, nogyogyaszok elonyben :-D

Udv mindenkinek

Előzmény: DIESEL 3.0 (1608)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 1608

sziasztok!

kérdésem lenne:

hol érdemes a műszerfalat megbontani, hogy könnyen hozzáférjek a ventihez

-a hideg beálltával egyre panaszosabban nyekereg, meg kellene oilozni

 

csabais Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1607

Állólámpa megcsúfítása:

 

 

:-(
HaZsolti Creative Commons License 2005.12.25 0 0 1606

Minden Mercis tulajnak és rajongónak:

 

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET !!!

 

Levettem a kipufogó rendszert az autóról mert a középső dob elrohadt és kifújt.

Lehet, hogy gyári dob van az autón? Az egész egybe van a hátsó dobig.

Amit találtam a neten hozzá Unixos középső dob az külön van az Y-lontól.

te_o Creative Commons License 2005.12.24 0 0 1605
Én is boldog Karácsonyt kívánok minden strichachternek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!