Először az elektromos fék fogja körüli keretet kell kipattintani,majd találni fogsz ott két csavart,kicsit mélyebben azokat is ki kell tekerni.A kijelzőt négy csavar fogja.
Tegnap óta próbálom ki venni a navigációt de nem igazán sikerül... a szellözt ki kivettem a két csavart is de nem megy tovàbb. Kaptam azt a tippet hogy az elejét kell le pattintani felül talàltam ket fület ami tartja de ha azokat ki akasztom akkor se tudtam évébení az elölapot. Valaki tudna segíteni...
A honlapomon találsz adatbázisokat, igaz ott is 2017 októberi az utolsó frissítés. Én is azt használom.
Mit értesz az alatt, hogy kevés mérőhely? Én speciel nem szeretem az olyan adatbázisokat, amiben minden olyan mérőhely megtalálható ahol valaha is legalább egyszer mértek. Ennek semmi értelmét nem látom, ráadásul állandóan jelezne (feleslegesen).
Köszönöm a segítséget... akkor az elölapot lehet lepattintani.
Esetleg valakinek van linkje a trafi kamerákról találtam 2019 est Europát de sajnos Magyarországot lefelejtették rolla ... egy 2017 esen van Hungari is de nagyon kevés kamera van benne.
Tudja vki esetleg, hogy az un. gondozásmentes Aisin EAT6 váltóban az olajat tényleg nem kell cserélni, vagy érdemes cserélni benne, mint úgy általában az automata váltós autókban 60ezer kmként?
Tökéletesen működik, de nagyon sok helyen írják, hogy az automata váltó is igényli az olajcserét.
Egy szerelő (nem Citroenes) azt mondta, hogy az ilyen Aisin váltók nagyon jók, de ajánlja, hogy 175-200ezer kmnél cseréltessem le, mert azzal nem ártok, ha friss olajjal fut a szerkezet.
Más:
Hátha vki már túl van a FAPszűrős projekten ;-)
A FAP szűrő telítettségére a FAP progi 37%ot ír (vszinűleg ennyi szennyeződés marad még a regenerálás után) és 15000 kmt az "ajánlott" cseréig.
Vki már cseréltetett FAPszűrőt, vagy tisztíttatott vhol?
(A kiiktatása szóba sem jöhet Nálam!)
A szűrő tisztítás ~60ezer Forint, az újra nem találtam ajánlatot.
Szóval melyik a jobb és költséghatékonyabb megoldás szerintetek?
Sziasztok!
Nem tudnátok segítení hogy lehet ezt az rt6 ot kiszedni a c4 ii em böl ? Felülröl a szellözö rácsot kiszedtem meg a felső tartó csavatomat, alul azt az infot kaptam hogy nincs csavar csak be pattan. Van egy érintő cucc a kocsimba és nem tudom miaz ezért szeretném kiszedni ha esetleg làtott már valaki ijet segithetne hogy mi ez a cucc... eg kocka alakú fekete szenzor közképpen egy szintén kocka alakú érintő felület arany szinú középpen ketté osztva mint àltalába az érintös cuccok. Egyik ismerősösöm nek is a peugeot jába is van ilyen de ő se tudja mi az..
Sajnos képet nem tudtam be rakni.
Én mindent töröltem, és csak a Romániától keletre lévő dolgokat nem raktam fel, minden mást igen. Elfért, enélkül még van is egy kis hely. A titok csak annyi, hogy telepítés előtt kell kitörölgetni, sőt, mivel töröltem, iszonyat gyorsan, kb 30 perc alatt felment minden más térkép.
Annyira titok, hogy engem konkrétan nem érdekelt, mi a baja, mikor odavittem rossz volt, mikor elhoztam, jó volt. Én mással foglalkozom, abból keresek annyit, hogy a hozzáértőt ki tudom fizetni, ezzel koszolja össze magát más.
Amúgy azt nem nagyon értem, hogy ha az enyémnek egyik féle baja van, az neked hol garancia arra, hogy a tiednek is ugyanaz a baja? Ha értesz hozzá, akkor úgy mint más, szétszeded, megjavítod, összerakod, és ennyi.
Bal oldalon a keresés ablakba írd be hogy "tétkép", és minden szükséges információt megtalálsz. Direkt linket nem fogsz kapni, mert az warez-nek minősül, ami minden fórumon tiltott (kivéve persze a warez fórumokat, de hát ez nem az). :))
Szia. Az előző autóm is c4 grand volt csak az első széria. 2 évig volt vagy van nálam, és az eltöltött 2,5 év 100 000 km alatt megtanultam becsülettel szerelni. 1 x vittem az elején márkaszervízbe , és a hozzáállás és lehúzni akarás miatt soha többet. Magam cseréltem injektorokat, magasnyomásút. lengőkarokat, csak kettőstömegü, kuplung, és vezérléshez vittem el Ficzere Mikihez Diosdra. Nem lesz ez másképp a fűtéssel sem. A kérdés csak arra irányult, hogy kb mi volt a baj. Lapáttörés vagy valami más. Jószándékkal kérdeztem. De ha titok akkor bocsánat.
Mivel nálam telepítésnél azt mondta, hogy nincs elég hely, töröljek, megragadtam az alkalmat, és a következőket töröltem:
SPAIN/PORTUGAL, UNITED_KINGDOM, SCANDINAVIA.
Ezekbe az országokba a közeljövőben nem tervezek utazást, akkor meg minek foglalják a helyet. A telepítő pendrive mindig a kocsiban van, ha valamelyik mégis kellene, akkor még útközben is ráérek feltelepíteni. :)
Szia, igen, mégpedig úgy, hogy elvittem a márkaszervizbe, és ott megcsinálták. Volt aki ugyanezt februárban e-mailben kérdezte, (Radics Úr) neki is, neked is csak ugyanazt tudom tanácsolni, vigyétek el ti is, és a tieteket is megcsinálják...
Tudomásom szerint az új, 2. generációs C4 Picassok gumijaiban nincsen TPMS szenzor, de ha lenne bennük, akkor sem használná a rendszer.
Ugyanis a keréknyomás változását az ABS/ESP szenzor által mért adatokból kiszámított forgási sebesség változásából "feltételezi" a rendszer. A kerekek forgási sebességét összehasonlítja, és ha az egyik gyorsabban forog mint a többi, akkor ebben az esetben jelez.
A forgási sebesség pedig azért nő, mert a nyomás csökkenésével csökken a kerülete is a "hibás" guminak, így az a kerék a többihez képest gyorsabban fog forogni. Mindezt természetesen egyenes úton történő haladáskor nézi a rendszer.
Amennyiben egyszer kijelezte a nyomáscsökkenést valamelyik gumiban, akkor ez a hibaüzenet minden indítást követően megjelenik egészen addig, amíg újra nem inicializálod (reset) a rendszert.
TPMS szenzor nélkül tettem fel a téli gumikat,a lámpa ki is gyulladt.Visszatettem a szenzoros nyári gumikat,de a lámpa nem alszik el.
Kopott volt a hátsó fékbetétem és egyszer csak kitette az elektromos rögzítőfék+ ABS,ASR,ESP hibát. A szerelő számítógéppel széthúzta a hátsó féket,kicserélte a betéteket.A hibák megmaradtak.Hibának az ABS testzárlatot írja,de zárlat nincs.ABS szenzorok megcserélve,nem változott semmi.Volt akkusaru le is.A rögzítőfék működik,de a tempomat nem.Mentem azóta több,mint ezer km.-t,de nem múlik.Mit tegyek?Járt már így valaki?
Csak hogy a fontos infó meglegyen, szóval a fékbetét csere nem csak annyi, hogy kikapcsolod a kéziféket, a rászorító elektromos rögzítőfék motorja a féknyereg külsejére van felcsavarozva, és egy torx szerű csonkkal tekeri mindig beljebb a kézifék benyomása esetén a munkahengert. Ezt gyári diaggal kell visszaállítani, nekem van, de nem találtam meg a menüpontot, így az egyszerűbb megoldás maradt, levettük a motort, és kézzel lett visszatekerve a munkahenger, majd visszatéve a motor. Szóval már ez se olyan, hogy szombat délután otthon gyorsan betétet cserélek. :D
Érdekes, ki akartam menüből kapcsolni, de annak ellenére, hogy ismerem a menüt, még a második lapokat is, nem találtam. Autómosóba nem járok, vagy kézi mosóban csináltatok külső- belsőt, vagy két ilyen nagytakarítás között lecsapatom a közeli autómosóban nagynyomással.
Köszönöm az infókat, remélem ennyi, nem problémázik majd a munkahenger visszanyomásakor sem. Valaki azt is feszegette, hogy még talán géppel újra is kell tanítani, hogy új betéteket kapott, ezen döbbentem meg leginkább, itt is az automatikát akartam megkímélni egy esetleges problémától a visszanyomáskor, de ha ennyi elég, akkor nincs gond.
Eddig ösztönösen alkalmaztam a második megoldást, de pont tegnap hallottam valakitől, akinek Peugeot 3008 van, hogy Ő az első megoldást választotta, vagyis csak egyszeri alkalommal oldotta a kéziféket. Mire végig ért volna a (gépi) mosatáson beindult az energetikai védelmi rendszer, és behúzta a kéziféket. Ettől persze lebénult az egész mosó sor, ugyanis behúzott kézifékkel a mosó láncos húzórendszere nem működik. Nem tudom ez a mi kocsinknál is így van-e, majd egyszer kipróbálom.
Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek szerint nem sokat jársz autómosóba. :)
Mikor előszór szembesültem a jelenséggel, akkor kénytelen voltam járó motorral mosatni, mert én sem tudtam kioldani a kéziféket. Aztán elővettem a manuált, és szépen kiírtam belőle a megoldást. Mosatásnál a második módszert szoktam alkalmazni, vagyis teljesen semlegesítem az automatikát. Mosatás után meg újra engedélyezem.