Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tada73 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1859
Először az elektromos fék fogja körüli keretet kell kipattintani,majd találni fogsz ott két csavart,kicsit mélyebben azokat is ki kell tekerni.A kijelzőt négy csavar fogja.
Tada73 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1858
Kicsit keress vissza,fotókkal is illusztráltam....
...
mesti66 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1857
Tegnap óta próbálom ki venni a navigációt de nem igazán sikerül... a szellözt ki kivettem a két csavart is de nem megy tovàbb. Kaptam azt a tippet hogy az elejét kell le pattintani felül talàltam ket fület ami tartja de ha azokat ki akasztom akkor se tudtam évébení az elölapot. Valaki tudna segíteni...

Elörre is köszönöm...
snow.dog Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1856

A honlapomon találsz adatbázisokat, igaz ott is 2017 októberi az utolsó frissítés. Én is azt használom.

Mit értesz az alatt, hogy kevés mérőhely? Én speciel nem szeretem az olyan adatbázisokat, amiben minden olyan mérőhely megtalálható ahol valaha is legalább egyszer mértek. Ennek semmi értelmét nem látom, ráadásul állandóan jelezne (feleslegesen).

Előzmény: mesti66 (1855)
mesti66 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1855
Köszönöm a segítséget... akkor az elölapot lehet lepattintani.

Esetleg valakinek van linkje a trafi kamerákról találtam 2019 est Europát de sajnos Magyarországot lefelejtették rolla ... egy 2017 esen van Hungari is de nagyon kevés kamera van benne.

Elörre is köszönöm a segítséget...
Zolysys Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1854

van alul 2 csavar, de előbb a takarót kell lepattintani

Előzmény: mesti66 (1852)
StarMate Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1853

Sziasztok!

Tudja vki esetleg, hogy az un. gondozásmentes Aisin EAT6 váltóban az olajat tényleg nem kell cserélni, vagy érdemes cserélni benne, mint úgy általában az automata váltós autókban 60ezer kmként?

Tökéletesen működik, de nagyon sok helyen írják, hogy az automata váltó is igényli az olajcserét.

Egy szerelő (nem Citroenes) azt mondta, hogy az ilyen Aisin váltók nagyon jók, de ajánlja, hogy 175-200ezer kmnél cseréltessem le, mert azzal nem ártok, ha friss olajjal fut a szerkezet.

 

Más:

Hátha vki már túl van a FAPszűrős projekten ;-)

A FAP szűrő telítettségére a FAP progi 37%ot ír (vszinűleg ennyi szennyeződés marad még a regenerálás után) és 15000 kmt az "ajánlott" cseréig.

Vki már cseréltetett FAPszűrőt, vagy tisztíttatott vhol?

(A kiiktatása szóba sem jöhet Nálam!)

A szűrő tisztítás ~60ezer Forint, az újra nem találtam ajánlatot.

Szóval melyik a jobb és költséghatékonyabb megoldás szerintetek?

Segítségeteket, tanácsaitokat előre is köszönöm!

mesti66 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1852
Sziasztok!
Nem tudnátok segítení hogy lehet ezt az rt6 ot kiszedni a c4 ii em böl ? Felülröl a szellözö rácsot kiszedtem meg a felső tartó csavatomat, alul azt az infot kaptam hogy nincs csavar csak be pattan. Van egy érintő cucc a kocsimba és nem tudom miaz ezért szeretném kiszedni ha esetleg làtott már valaki ijet segithetne hogy mi ez a cucc... eg kocka alakú fekete szenzor közképpen egy szintén kocka alakú érintő felület arany szinú középpen ketté osztva mint àltalába az érintös cuccok. Egyik ismerősösöm nek is a peugeot jába is van ilyen de ő se tudja mi az..
Sajnos képet nem tudtam be rakni.
R!ck4 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1851

Én mindent töröltem, és csak a Romániától keletre lévő dolgokat nem raktam fel, minden mást igen. Elfért, enélkül még van is egy kis hely. A titok csak annyi, hogy telepítés előtt kell kitörölgetni, sőt, mivel töröltem, iszonyat gyorsan, kb 30 perc alatt felment minden más térkép.

Előzmény: snow.dog (1845)
R!ck4 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1850

Annyira titok, hogy engem konkrétan nem érdekelt, mi a baja, mikor odavittem rossz volt, mikor elhoztam, jó volt. Én mással foglalkozom, abból keresek annyit, hogy a hozzáértőt ki tudom fizetni, ezzel koszolja össze magát más.

 

Amúgy azt nem nagyon értem, hogy ha az enyémnek egyik féle baja van, az neked hol garancia arra, hogy a tiednek is ugyanaz a baja? Ha értesz hozzá, akkor úgy mint más,  szétszeded, megjavítod, összerakod, és ennyi.

 

Előzmény: zpetho72 (1847)
snow.dog Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1849

Ezen a fórumon sajnos nem lehet az elütéseket javítani, de gondolom egyértelmű, hogy a "tétkép" az "térkép" akart lenni.

Előzmény: snow.dog (1848)
snow.dog Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1848

Szia!

 

Bal oldalon a keresés ablakba írd be hogy "tétkép", és minden szükséges információt megtalálsz. Direkt linket nem fogsz kapni, mert az warez-nek minősül, ami minden fórumon tiltott (kivéve persze a warez fórumokat, de hát ez nem az). :))

Előzmény: zpetho72 (1846)
zpetho72 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1847

Szia. Az előző autóm is c4  grand volt csak az első széria. 2 évig volt vagy van nálam, és az eltöltött 2,5 év 100 000 km alatt megtanultam becsülettel szerelni. 1 x vittem az elején márkaszervízbe , és a hozzáállás és lehúzni akarás miatt soha többet. Magam cseréltem injektorokat, magasnyomásút. lengőkarokat, csak kettőstömegü, kuplung, és vezérléshez vittem el Ficzere Mikihez Diosdra. Nem lesz ez másképp a fűtéssel sem. A kérdés csak arra irányult, hogy kb mi volt a baj. Lapáttörés vagy valami más. Jószándékkal kérdeztem. De ha titok akkor bocsánat.  

Előzmény: R!ck4 (1841)
zpetho72 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1846

Sziasztok.

És honnan tudnám letölteni ezeket a térképeket? Esetleg a telepítés menete? megköszönném a segitséget.

Előzmény: snow.dog (1842)
snow.dog Creative Commons License 2019.03.24 0 0 1845

Mivel nálam telepítésnél azt mondta, hogy nincs elég hely, töröljek, megragadtam az alkalmat, és a következőket töröltem:

SPAIN/PORTUGAL, UNITED_KINGDOM, SCANDINAVIA.

 

Ezekbe az országokba a közeljövőben nem tervezek utazást, akkor meg minek foglalják a helyet. A telepítő pendrive mindig a kocsiban van, ha valamelyik mégis kellene, akkor még útközben is ráérek feltelepíteni. :)

Előzmény: R!ck4 (1844)
R!ck4 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 1844

Fent van egy hete, maradt talán valami 400MB hely ha az oroszokat nem rakom fel. :D

Előzmény: snow.dog (1842)
StarMate Creative Commons License 2019.03.22 0 0 1843

Köszi!

Fent is van ;-)

Előzmény: snow.dog (1842)
snow.dog Creative Commons License 2019.03.22 0 1 1842

Ha valakit érdekel, jelenleg ez az aktuális térképcsomag: v.113.1 2018-Q2 EU SMEG+

 

Europe 2019.1, RT6, SMEG, SMEG+, SMEG+IV2, WIP Nav+

 

5.08GB
Status of roads: 04.2018

CID:001,113,0,2,2018,"4/4/2018","ITALY","HERE"
CID:002,113,0,2,2018,"5/4/2018","FRANCE","HERE"
CID:003,113,0,2,2018,"6/4/2018","SPAIN/PORTUGAL","HERE"
CID:004,113,0,2,2018,"5/4/2018","BENELUX","HERE"
CID:005,113,0,2,2018,"9/4/2018","UNITED_KINGDOM","HERE"
CID:006,113,0,2,2018,"8/4/2018","SCANDINAVIA","HERE"
CID:012,113,0,2,2018,"8/4/2018","GERMANY","HERE"
CID:013,113,0,2,2018,"11/4/2018","MIDDLE_EUROPE","HERE"
CID:016,113,0R,2,2018,"6/4/2018","RUSSIA_(R)","HERE"
CID:020,113,0,2,2018,"10/4/2018","SOUTHERN_EASTERN_EUROPE","HERE"
CID:021,113,0R,2,2018,"4/4/2018","NORTH_EAST_EASTERN_EUROPE_(R)","HERE"
CID:022,113,1,2,2018,"22/5/2018","NORTH_WEST_EASTERN_EUROPE","HERE"

R!ck4 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 1841

Szia, igen, mégpedig úgy, hogy elvittem a márkaszervizbe, és ott megcsinálták. Volt aki ugyanezt februárban e-mailben kérdezte, (Radics Úr)  neki is, neked is csak ugyanazt tudom tanácsolni, vigyétek el ti is, és a tieteket is megcsinálják...

A kolléga annyit se mondott, hogy kössz...

Előzmény: zpetho72 (1839)
sbojan Creative Commons License 2019.03.19 0 0 1840

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani, hogy mi lehet, mire szolgálhat ez a csavarhely egy 2014-es 1.6 THP motorban?

 

 

zpetho72 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 1839

Szia, érdeklődnék,hogy a fűtés problémád megoldódott-e. És ha igen, hogyan ? Én is ezzel szembesültem most autó vásárlás után.

Előzmény: R!ck4 (1698)
sbojan Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1838

Tudomásom szerint az új, 2. generációs C4 Picassok gumijaiban nincsen TPMS szenzor, de ha lenne bennük, akkor sem használná a rendszer.

Ugyanis a keréknyomás változását az ABS/ESP szenzor által mért adatokból kiszámított forgási sebesség változásából "feltételezi" a rendszer. A kerekek forgási sebességét összehasonlítja, és ha az egyik gyorsabban forog mint a többi, akkor ebben az esetben jelez.

A forgási sebesség pedig azért nő, mert a nyomás csökkenésével csökken a kerülete is a "hibás" guminak, így az a kerék a többihez képest gyorsabban fog forogni. Mindezt természetesen egyenes úton történő haladáskor nézi a rendszer.

Amennyiben egyszer kijelezte a nyomáscsökkenést valamelyik gumiban, akkor ez a hibaüzenet minden indítást követően megjelenik egészen addig, amíg újra nem inicializálod (reset) a rendszert.

 

A reset-ről kerestem is gyorsan egy videót: https://www.youtube.com/watch?v=19hyLoh_SX4

Előzmény: lantibutor (1837)
lantibutor Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1837

Szia!

C4GP 1,6 blue hdi 2016  182000km.

TPMS szenzor nélkül tettem fel a téli gumikat,a lámpa ki is gyulladt.Visszatettem a szenzoros nyári gumikat,de a lámpa nem alszik el.

Kopott volt a hátsó fékbetétem és egyszer csak kitette az elektromos rögzítőfék+ ABS,ASR,ESP hibát. A szerelő számítógéppel széthúzta a hátsó féket,kicserélte a betéteket.A hibák megmaradtak.Hibának az ABS testzárlatot írja,de zárlat nincs.ABS szenzorok megcserélve,nem változott semmi.Volt akkusaru le is.A rögzítőfék működik,de a tempomat nem.Mentem azóta több,mint ezer km.-t,de nem múlik.Mit tegyek?Járt már így valaki?

Kjutg5 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 1836

 

Jobb későn mint soha. Felkerült a telefontartó.

Előzmény: Kjutg5 (1799)
sheva09 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 1835

Szia!

 

Megpróbáltam egy 128GB tárhelyű pendrive-ot, de sajnos nem tudja kezelni a rendszer.

Most beszerzek egy 64GB-osat és megpróbálom azzal is.

 

Előzmény: snow.dog (1716)
Kjutg5 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 1834

Megnézettem az M5-ben a kontakthibás tükör kamerákat.

Nem javítják, csak kompletten cserélik. 260 eFt... /tükör... no comment.

 

Ha megjön a jó idő és már nem lesznek merevek a műanyagok, megpróbálom szétszedni és megnézni, hogy mi a helyzet vele.

Tud valaki esetleg robbantott ábrát vagy leírást a szétbontásra?

 

Extra öröm.

Eltört a napfénytető roló végén a műanyag pöcök.

Akkorát csattant, hogy csoda hogy az üveg nem tört szét.

Lehet ezt házilag mókolni, vagy ez is szervíz?

 

Köszi

Előzmény: Kjutg5 (1793)
R!ck4 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 1833

Csak hogy a fontos infó meglegyen, szóval a fékbetét csere nem csak annyi, hogy kikapcsolod a kéziféket, a rászorító elektromos rögzítőfék motorja a féknyereg külsejére van felcsavarozva, és egy torx szerű csonkkal tekeri mindig beljebb a kézifék benyomása esetén a munkahengert. Ezt gyári diaggal kell visszaállítani, nekem van, de nem találtam meg a menüpontot, így az egyszerűbb megoldás maradt, levettük a motort, és kézzel lett visszatekerve a munkahenger, majd visszatéve a motor. Szóval már ez se olyan, hogy szombat délután otthon gyorsan betétet cserélek. :D

Előzmény: R!ck4 (1832)
R!ck4 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 1832

Érdekes, ki akartam menüből kapcsolni, de annak ellenére, hogy ismerem a menüt, még a második lapokat is, nem találtam. Autómosóba nem járok, vagy kézi mosóban csináltatok külső- belsőt, vagy két ilyen nagytakarítás között lecsapatom a közeli autómosóban nagynyomással.

 

Köszönöm az infókat, remélem ennyi, nem problémázik majd a munkahenger visszanyomásakor sem. Valaki azt is feszegette, hogy még talán géppel újra is kell tanítani, hogy új betéteket kapott, ezen döbbentem meg leginkább, itt is az automatikát akartam megkímélni egy esetleges problémától a visszanyomáskor, de ha ennyi elég, akkor nincs gond.

 

Köszönöm a segítséget nektek!

Előzmény: snow.dog (1830)
snow.dog Creative Commons License 2019.02.17 0 0 1831

Eddig ösztönösen alkalmaztam a második megoldást, de pont tegnap hallottam valakitől, akinek Peugeot 3008 van, hogy Ő az első megoldást választotta, vagyis csak egyszeri alkalommal oldotta a kéziféket. Mire végig ért volna a (gépi) mosatáson beindult az energetikai védelmi rendszer, és behúzta a kéziféket. Ettől persze lebénult az egész mosó sor, ugyanis behúzott kézifékkel a mosó láncos húzórendszere nem működik. Nem tudom ez a mi kocsinknál is így van-e, majd egyszer kipróbálom.

Előzmény: snow.dog (1830)
snow.dog Creative Commons License 2019.02.17 0 0 1830

Előttem leírták a megoldást.

 

Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek szerint nem sokat jársz autómosóba. :)

Mikor előszór szembesültem a jelenséggel, akkor kénytelen voltam járó motorral mosatni, mert én sem tudtam kioldani a kéziféket. Aztán elővettem a manuált, és szépen kiírtam belőle a megoldást. Mosatásnál a második módszert szoktam alkalmazni, vagyis teljesen semlegesítem az automatikát. Mosatás után meg újra engedélyezem.

Előzmény: R!ck4 (1827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!