Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 55

Nem értem, hogy megkérdezed, melyiket érdemes megnézni.

 

A Cinkotai garázsban egy ideig a biztonsági őrök ellenőrizték ki - illetve beállásnál a teljes FUTÁR felszereltséget a kocsikban, mert sok rongálást véltek felfedezni. Viszont a mikrofonhiba is FUTÁR hiba, talán voltak akik szándékosan rongálták meg a mikrofont, de miért állt volna érdekében, ha automatikus megálló bemondásra képes a szerkezet?

 

Nem szabad a kezdés-végzés dátumát összerakni, mert sírva fakad az ember. Majdnem 4 év...

Előzmény: UltraCap1 (53)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 54

Nem erre gondoltam, hanem egyediekre. A túlmelegedésről nem tudok, állítólag megoldották, de azóta nem volt meleg :) Majd jövő nyáron kiderül. Most a túl hibegnek a tesztje következik majd. :)

Ja, került valahova hővisszaverős burkolat??

Előzmény: sszu (52)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 53

Sok féle van. Te melyik telephelyhez tartozol? Rákérdezek ott melyiket érdemes megnézni.

 

Ja így már értem :) Nekem csak a kijelzők jártak a fejembe. Szóval ezért nyírnak ki olyan sok mikrofont, hogy ne kelljen bemondani...

 

A mostani határidő csak akkor látványos ha melléteszed az eredetit is, hogy mikor kezdték és mikorra kellett volna befejezni.

 

Előzmény: 430 322 (51)
sszu Creative Commons License 2013.12.16 0 0 52

"Szerintem van még az év elején bejelentett, de máig nem javított hiba."

 

Túlmelegedés? Tényleg, azzal sikerül majd valamit csinálni (a hűvisszaverős burkolaton kívül)?

Előzmény: UltraCap1 (49)
430 322 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 51

Mi az az év elején jelentett hiba, ami máig nem került javításra?

 

Nem tudod megmagyarázni a BKK-snak, hogy nem jó, ha ő feljelent, mert nem mondtad a következő megállót. :-)

 

Ezen felűl sok okos frissítés is történt az elmúlt hetek alatt (ha megtalálom a papírom, akkor már mondom is), egyre több a megállókban kihelyezett, működő FUTÁR-tábla, de még mindig nem az igazi. 7 milliárdért még pláne... A végleges üzembehelyezés új dátuma 2014. 03. 31. Utána megint lesz egy új időpont, és megint valami hátráltatni fogja ezt az egész projektet, ami nagyon okos lenne, ha...

Előzmény: UltraCap1 (49)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 50

"A lényeg az, hogy a BKK irányításával lett a FUTÁR olyan, amilyen."

És ez most dicsőség vagy vád? :)

Előzmény: D. Belloq (43)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 49

Csak szépen sorba. Szerintem van még az év elején bejelentett, de máig nem javított hiba.

Amúgy meg miért zavar a BKK-s feljelentés, hisz a FUTÁR a BKK-é, így ha azzal van gond akkor az megy vissza a feladónak :)

Előzmény: 430 322 (46)
430 322 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 48
430 322 Creative Commons License 2013.11.13 0 0 47

Hip, hip hurrá! :-)

 

A tesztüzem már az utazóközönség számára is látható. Pl. már a Harminckettesek terén és a Mechwart ligetnél is mutatják a kültéri kijelzők a következő jármű indulását.

Ha jól láttam, akkor a későn érkező/induló járműnek az időpontját villogva hozza az utas tudomására.

430 322 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 46

T. Illetékesek!

 

A 11-18-ban már napok óta sötét a FUTÁR-kezelő, kvázi a mikrofon sem működik, a kijelzők lefagyva. Az utazó BKK-sok már vadásznak rá, hogy meglegyen a napi kvóta a feljelentéseket illetően.

 

Kéretik javítani!

430 322 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 45

A külső kijelzőknél rendeződött ez az állapot, de a belsők esetében még mindig bután áll hozzá. Pl. még a "Hősök tere" megállóhelyet is 2 részletben jeleníti meg.

Előzmény: D. Belloq (39)
430 322 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 44

Igazándiból ezzel a sietéseket kívánják visszaszorítani azok körében, akik még a mai, csotány menetrendben is képesek sietni.

Előzmény: D. Belloq (40)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.30 0 0 43

Megfogtál. Én meg a lényeget kaptam ki.

A lényeg az, hogy a BKK irányításával lett a FUTÁR olyan, amilyen. - Legalábbis szerintük.

Előzmény: UltraCap1 (42)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 42

"A most látható előrehaladás, az már mind a BKK keze munkája." - :) Ez mekkora kampányszöveg.

És mennyire sértő lehet egy BKV-s számára aki segíti a munkát.

Ja és egy apróság. A munkát ugye emberek végzik. A FUTÁRral foglalkozó emberek kik a BKK-nál, hogy ilyen sokkal ügyesebbek mint az elődeik? Kicsit tudathasadásos a dolog annak aki ismeri a választ :)

Előzmény: D. Belloq (27)
UltraCap1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 41

D. Belloq:"Jelzem, hogy ezek a kijelzők csak hasznosak. A FUTÁR projekt lényege, az azz, hogy a diszpécserközpontból mindig tudják, hogy mi merre jár, merre kell hangolni."

És tudják a diszpécserközpontban, hogy mi merre jár? Mert akkor ugye ez a fontosabb kérdés. Hány járműből hányat lát? Milyen a meghibásodási statisztika?

Előzmény: D. Belloq (26)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.29 0 0 40

Hibás elgondolás!

 

Ha jó menetrendeket akarnak létrehozni, nem kéne megmásítani az adatokat például azzal,
hogy mindent felrúgva tartják a menetrendet. Ha az elsőajtózás lassít, akkor aszerint kell vezetni.

Előzmény: 430 322 (35)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.29 0 0 39

Ezt már kijavították, nem?

 

BTW ilyen azért fordulhatott elő, mert a FUTÁR - nagy újításként - rengeteg munkát megspórolva
maga generálja le a kijelző méretének megfelelő "táblaképet". Ám eleinte nem voltak megadva
a sokféle kijelző adatai (szélesség, magasság képpontokban), így a rendszer nem mindig tudta
jól belőni a megfelelő megjelenítést.

Előzmény: 430 322 (36)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.29 0 0 38

Azt hiszem, ez ide való inkább: Utastájékoztatás topic

- Itt előfordulnak bennfentesek is, bár a 3-as pontra nagy valószínűséggel
ők sem fognak tudni válaszolni.

Előzmény: BPO-105 (37)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 37

Úgy tűnik, a Koszorú utcát a 9-esen ezentúl Muzsikus cigányok parkjának hívják. Legalábbis a buszok ezt írják ki, a megállótáblát nem néztem. Bemondani viszont a régi megállót mondják be, ill. amikor ránéztem a BKK honlapjára, a menetrendben még a régi megállónevet olvashattam. Ez persze több kérdést vet fel:

1. Miért kell egyszerre többféle információval örvendeztetni az utasokat napi üzemben?

2. Hol a park? Remélem, nem arra a valamire gondoltak az U alakú panelház övében.

3. Mennyire ésszerű ezt a megállónevet használni a mai belpolitikai állapotokat tekintve?

430 322 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 36

430 322 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 35

Előzmény: 430 322 (30)
430 322 Creative Commons License 2013.10.20 0 0 34

Olyan nagyon nem élem magam bele, csak átutazóban vagyok Tatabányán.

 

Azt már nem figyeltem, hogy esetleg a buszokban is lenne valamilyen kezelő, amin keresztül a kijelző kaphatná az információkat. Nem is hiszem, a Vértes Volánnak szüksége lenne komolyabb forgalomirányítási háttérre, hiszen ott nem kell HÉV-et, metrót, villamost pótolni, de a műszaki okból eredő menetkimaradás is lényegesen kisebb a budapestihez viszonyítva.

 

Természetesen nem híresztelésnek szántam, csak pusztán megjegyeztem, hogy az ország több pontján erőlködnek az utasok pontos tájékoztatásával.

Előzmény: D. Belloq (32)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.19 0 0 33

Nógrád volán helyett Vértes volán.

Előzmény: D. Belloq (32)
D. Belloq Creative Commons License 2013.10.19 0 0 32

Ne éld bele magadat!

 

Első körben elindítottak egy fél tucat kijelzőt a város különböző pontjain, amik kisebb-nagyobb sikerrel működnek is.
Jelenleg a visszajelzések alapján finomítják a rendszer működését.

 

Megjegyzem a FUTÁR nem csak kijelzőkből áll. Komoly forgalomirányítási háttere van. No meg a BKK kicsit több szolgáltatást rendel meg, mint a Nógrád volán skálája.
A tatabányai kijelzők meg nagyon cikisek. Kis bisz-baszok, olyan, mintha a menetrendet bogarásznád, szóval ne nagyon híreszteld, hogy ott mi van.

Előzmény: 430 322 (31)
430 322 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 31

Én mindkettőn nevetek, mert ez borzadály! A FUTÁR-hoz hasonlót terveznek Szegedre is, de ott lényegesen olcsóbban, 400 millióért. Nem mindegy! Illetve ma Tatabányán jártam, mintha ott is lenne a megállókban elhelyezve a FUTÁR-hoz hasonlító kütyű, de azt még nem tudtam jobban szemügyre venni, amit holnaphoz egy hétre be is pótlok.

Okosság volt a tárolt hangok frissitése, de hiányolom az átszállási lehetőségek felsorolását.

Előzmény: D. Belloq (27)
430 322 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 30

Az a baj ezzel, hogy már a sokadik időpont hangzott el a végleges üzembehelyezést illetően.

 

Ha majd a telefonomról számítógépre tudom rakni a képeket, akkor teszek fel egy FUTÁR központ által küldött üzenetet, amiben kérik a járművezetőktől a menetidő betartását, amit egy új, eddig nem ismert készülékkel fognak (már talán meg van) mérni. Ezt mittől nem tudta alapból a technika?

Előzmény: D. Belloq (26)
430 322 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 29

Pl. + dátum, és sok egyéb hasznos dolog, ami most nem jut az eszembe.

Előzmény: linfury (23)
linfury Creative Commons License 2013.09.18 0 0 28

Tudom :)

És egyet is értek azzal, hogy ez fontos info ... csakhogy az azért ugye szinte kizárt, hogy a Rákóczi híd a délutáni csúcsban és a késődélelőtti pangásban is 8 perc legyen a Szerémin :)

Előzmény: D. Belloq (25)
D. Belloq Creative Commons License 2013.09.18 0 0 27

Igazából a BKV-n röhögnek. A projektet, mint a múltkor kijavítottatok, a BKV indította, és csak annyit tudtak haladni, hogy kötöttek egy ilyen szar szerződést a Synergonnal.

A most látható előrehaladás, az már mind a BKK keze munkája.

Előzmény: 430 322 (19)
D. Belloq Creative Commons License 2013.09.18 0 0 26

Mi a baj ezzel?

 

BTW hamarosan indulnak. A buszok és trolik vonalán kezdik, majd mikor végeznek velük, a villamosoknál is elérhető lesz a valósidejű utastájékoztatás.

 

Jelzem, hogy ezek a kijelzők csak hasznosak. A FUTÁR projekt lényege, az azz, hogy a diszpécserközpontból mindig tudják, hogy mi merre jár, merre kell hangolni.

Előzmény: 430 322 (20)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!