remélem nem kiabálok el semmit, de úgy néz ki, a talán 96-os Maverick kormánymű /bontott/ tökéletesen passzol a verdámra... egyenlőre nem ereszt, remélem így is marad...
amúgy a fogatási pontok egyeznek, formára nem egyezik, de cikkszámra igen...
Szia! Igen, nekem is a "mire" a kérdés. Remélem szerencsém lesz és olvassa olyan fórumozó, aki tud majd érdemben segíteni. Először itt próbálkozom, ha nem lesz megoldás, körbekérdezek külföldi fórumokon is. Üdv. Milán
Konkrétan nekem a hatodik hiányzik.... ;) Autópályáról beszéltem... 140 felettre vannak a trafik állítva. Kicsit unalmas 120as tempóban 6-800, vagy akár több kilométert letolni. Ha beállsz egy helyi autós mögé, aki tudja, hol lehet trafira számítani, nyugodtan lehet gyorsabban menni. Mindig így csinálom és sok év alatt egyszer sem mértek be, pedig éves szinten sem egy-két alkalommal utazok. Személykocsival simán 160- 180-as átlagtempóban végig lehet tolni így. A realitások talaján maradva, autópálya tempó alatt én 140, max 150 körüli tempóra gondolok. Ez már nem 3000-es fordulatszám tartomány, még úgy sem, hogy nem felejtem el 5.-be rakni. ;) Nagyon hiányolom a 6. sebességet, kár hogy a későbbi szériákba sem tettek más váltót, így gondolom marad a difibe való variálás. A 255/55r 18 utcai gumikkal marha stabil végsebesség környékén is, a csomiban (2 személyes kisteher) pedig ott a terepgarnitúra.Szeretem a viccet, de ha valaki használható ötlettel bír, nagyon megköszönném. Üdv. Milán
Suzukiknál szoktunk difit cserélgetni, de a nissannál nem tudom, hogy van e donor. Én úgy veszem észre, hogy a hosszúnak rövidebb az áttételezése, mint a rövidnek, persze nekem csak benzinessel van tapasztalatom. Első körben inkább a váltót cserélném, ha van mire.....
Sziasztok Urak! Sokat és hosszútávon autópályázok, főleg Horvátországba. Nagyon élvezetes, hogy olyan helyekre is el tudok jutni az ottlétek alatt, ahová személyautóval elég reménytelen lenne.Viszont nagyon zavar, hogy autópálya tempónál 3.500- 3800 a fordulatszám. Nem szeretném meggyilkoni a kedvencemet. Tudtok esetleg javasolni valami megoldást? Például az egyik amerikai oldalon láttam első hátsó difibe való átalakító szettet, de nagyon kevés hozzá az információ.Bármilyen megoldás érdekel. Nem szeretnék emiatt megválni a Terrano - tól ( II, 2,7) Tudom egy Navara alkalmasabb lenne erre a célra, de én ragaszkodom a géphez. Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv.: Dobosi Milán
Már nem is haragudj de nem kell leszólni senkit! Egyébként az endoszkóp kamera nem mai találmány, és simán meg lehet vele lesni ha valami rendellenesség van!
Hol "lesen bele"? A beöntőnyíláson? Ha azon keresztül meg tudod állapítani, hogy milyen állapotban van a difi, akkor nagyon vágod a témát. Egyébként biztos, hogy a hátsó difi csattog?
Semmi köze nincs igazából írtam, miután voltam terepen és használtam a 4x4 et és visszakapcsoltam sima hátsó kerék hajtásba csökkent a csattogás már már majdnem hogy megszűnt, nagyjából tudom milyen folyamatok mennek végbe de mégsem vagyok autószerelő, csak érdekesnek találtam hogy miután voltam vele és használtam az összkereket majd visszamentem az aszfaltra és kikapcsoltam nem hallható ez a csattogás. attól függetlenül holnap este lecserélem az olajat arra amit ajánlottak és azért bele is akarok lesni hogy milyen állapotban van a hátsó difi!
Voltam vele terepen bekapcsoltam majd amikor végeztem kikapcstam és kitolattam és azóta kevésbé hallani a csattogást de így is ki cserélem az olajat már meg is vettem
A hátsó difibe "LS" jelzésű olaj kell(limited slip). Ezt, ha magától nem tudja valaki, bármelyik olajválasztó oldalon megtalálod még ha a mennyiségek terén van is egy kis szórás. De mindig van olyan "jólesszazúgy" autószerelő aki jobban tudja...