Szerintem mindenképp megérné a kapcsolatot felvenni, max egy baráti csevely lenne belőle. Akiket ott oktatnak, azok sem úgy mennek oda, hogy mindent tudnak a témában...
Félek annak csalódás lenne a vége! Ugye,ő ebből doktorál(t)... Nemigen érteném meg amit mond,ha pedig mégis,akkor csak hallgatás lenne.Azon a szinten ahol ő van,már másképp vannak a dolgok! Nekem megadták az E-mail címét,mert a tűzcsővel problémáim voltak(vannak),de nem írtam neki,mert az a szint már nekem magas és nem értem(tudom).Olyan számítások vannak,amiket gimiben nemigen láttam,meg már nemis igen emlékszem rá.
Te megpróbálhatnád a kapcsolatot,hátha mégis találkoztál vele anno! Kiszámolná a tűzcsöved!
183 oldal, már szétesőfélben van, én 20 forintért vettem ÚJONNAN, még 4 rezsimmel ezelőtt. Látod, ezért is jó ez a fórum, te megcsináltad az égőterem, nekem meg megvan ez a könyv és szívesen megosztom veletek.
Igen, voltam. A MIG-23 APU-ja volt ott, az áttételek/kihajtás nélkül. Amennyire visszaemlékszem, a srácoknak nem volt sok infója róla, a projekt is nagyon kezdeti stádiumban volt. Azután elveszettük a kapcsolatot.
Azt a kanyart levágtam,mert nekem kell és drága! :-) Kell még egy darab 2"-os cső,egy kis meló a fenekén és kész. Már csak a színére vagyok kiváncsi! Lehet ezüst vagy fekete.650 fokig hőálló a festék.
Ja, annyivel lehetne a tüzelőtérbe menő csövet meghosszabbítani, hogy a kompresszor kimenet és közte kb. 5-10 centi legyen, azt hidalnám át gumicsővel. Gondolom ahhoz kellene a 2"-os cső. Egyébként meg köszönthegyvonulatmegatonnák, ha ma meglesz a lottó ötös, mindjárt egy borkombinátot (borkombinét) veszek neked.
Űberzsírkirálysirálykaraj! Az előző képeknél egy kicsit megijedtem, mert a tüzelőtérbe menő csövön eggyel több volt a kanyar, de a friss képek már jónak tűnnek.