Keresés

Részletes keresés

Balu424 Creative Commons License 2021.12.09 -1 0 11885

Már csak 3 példány maradt. Érdeklődni emailben

ron89 Creative Commons License 2021.12.09 0 1 11884

Jó hosszú lesz most a téli szünet, hétfőtől egészen január végéig fog tartani, legalábbis a DKV szerint. Jön a tanszünetes menetrend minimális extrával megspékelve.

Az furcsa, hogy a 25-ös miért jár reggel 30 percenként, ha délután megmarad 20 percesnek. Múltkor is így volt, már akkor se értettem. Reggel jobban koncentrálódnak az utasok, és akkor lesz ritkább???

A DKV új facebook oldala is "szuper", hozzászólások korlátozva, véleményt se lehet írni, vicc az egész. Aztán csodálkozunk, hogy nő a gépkocsi forgalom.

 

Econell99 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 11883

Mostanában volt alkamam látni több 11-es járatot is, több napszakban is. Feltűnően sok a csuklós busz a járaton, fájóan gyenge kihasználtsággal. Legdurvább esetben is kb. 20-25 ember volt rajtuk, csúcsidőben is. Míg Doberdós volt már akkor sem értettem, hogy minek van rajta ennyi csuklós. Ezek szerint a Segner téren ennyi csuklós van? Mert a Doberdón a 15/15Y-on kívül már akkor sem volt csuklóst igénylő járat. A Segner téren viszont akad bőven. Egy-egy józsai, ondódi vagy nagymacsi buszon meg egymást tapossák az emberek csúcsban.

Miért van olyan sok csuklós a 11-esen? Egy-két alkalommal még érthető, pont csuklós volt éppen szabadon, de szinte mindig?

marky-511 Creative Commons License 2021.11.13 0 1 11882

Tűpontos. Mellesleg érdekelne, hogyan akarnak sínpárt vezetni a Víztorony utcán. Illetve hogyan hat ez az útvonal a meglévő trolibusz-viszonylatokra? Mert nem túl bizalomgerjesztő.

Előzmény: KSKs (11880)
Econell99 Creative Commons License 2021.11.11 0 2 11881

Egyetértek. Ez a beruházás csak egy teljesen értelmetlen pénzszórás lesz. A 2-es villamosnak még volt is értelme, mert ott az Újkert-Vénkertet egy vonallal összetudták kötni a Belváros (Hunyadi és Kossuth utca felőli része is)-Nagyállomással egy vonallal. Míg a Tócival ez lehetetlen. Ezzel a villamossal csak rontani fognak a Tóci ellátásán. Bár tudjuk, hogy az elsődleges szempont a pénzköltés meg hogy minél látványosabb beruházás legyen.

Előzmény: KSKs (11880)
KSKs Creative Commons License 2021.11.10 0 1 11880

Ez a 2 viszonylat a lehető legrosszabb útvonalon lett kitalálva. 

Nincs rajta hasznos utasforgalom, elkerüli azokat a területeket, melyeket tehermentesíteni kellene és utasokat is hozna, valamint városnéző járatként a végpontok felől nem lesz megfelelő kínálat.

 

Tócóskerti:

A Hatvan-Tisza István utcákon kéne a Széchenyi utcát elérnie, még nem is a Nyugati utcán. Így a Belvárost nem tárja fel és jelentős időveszteséggel éri el a belvárosi területet is, tehát a Tócóskert felől nem alternatíva. A helyközi buszállomást nem kell megcélozni, hiszen elköltözik onnan reménység szerint és azért a villamost 50 évre tervezzük.

A Dobozi lktp-i tekergés a lakókat fogja zavarni illetve a Falóger P+R felől érkezőknek hosszas időveszteség.

 

Déli viszonylat:

A semmi közepén elvezetni pénzkidobás. A tengely a Mikepércsi út (erre lehet később tram traint is felfűzni). A reptér elérése nem indokolt Debrecenben, mint ahogy a járat sem éri el.

Cserébe tekereg a Nagyállomás felé haladva jelentős időveszteséggel.

 

Egyik sem megtérülő járat, utasforgalmat sem generál. Cserébe lassú. 

Előzmény: marky-511 (11877)
torqmatic Creative Commons License 2021.11.03 0 2 11879

Nem az az első, már hetekkel ezelőtt hoztak egy szólót és egy csuklóst is, a dolog érdekessége, hogy üres utastérrel, így növelve a "hazai hozzáadott értéket", de úgy tűnik, hogy mégse lesz erre kapacitás, így a többi valószínűleg készen érkezik majd, csak a szokásos sallangokat rakják itt bele.

Előzmény: ARC187V (11878)
ARC187V Creative Commons License 2021.10.30 -2 0 11878

A Facebook egyik csoportjában láttam képet hogy az első csuklós conecto már az országban van ammi váltja majd a 7700A.kat.bár ha ecitarora van pénz akkor lehetne CITARO C2.re is amely picivel jobb a conecto.nál.Amugy szerintem első selejtezési hullámban a alfa cívis 12.ket venném ki mert azért az igazi Volvo buszok (7700A)még pár évig elmenne a városban nem úgy mint a alfa buszok melyek már új korukban hullódtak szét.A MAN LION'S CITY GL járműveket meg a trolibusz divízióba raknám iskolai időszakban a IKARUS 280T.ket pótolná az 5.ös 4.es járatban,meg néha 3.asban.tudom hogy nincs egésznapos csuklós igény a troli vonalakon.a csúcsidőn kívül beforogna a Józsai járatba.de azért 1,2 db Man maradhatna 5,4.es járatba csúcsidőn kívül.

marky-511 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 11877

A 4-es hosszabb lenne, megkerülné azt a területet, ahol most a 49-es csoport közlekedik. Értelme nem sok lenne. Sőt, Szepesre is betérhetne, ha már nagyot akarunk ígérni, a távolság nem nagy :D

Előzmény: Adambence (11873)
marky-511 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 11876

A villamossal sem lenne baj, ha nem csak egy irányban közlekedne, egy vágányon. Az elmegy a Nagyerdőn, a Doberdó körül, meg elmenne talán a Dobozinál, de a Tóciban nem.

 

Előzmény: Econell99 (11874)
Adambence Creative Commons License 2021.10.30 0 0 11875

Kétségtelen jóval olcsóbb lenne. Jelen tervek szerint a 4-es troli biztosan, 3-as troli jelentősen feleslegessé válna. 

 

Előzmény: Econell99 (11874)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.30 0 2 11874

Hááát, én még mindig jobb ötletnek tartanám a trolihálózat bővítését a Tóci felé 

Előzmény: Adambence (11873)
Adambence Creative Commons License 2021.10.29 0 1 11873

Összeraktam egy könnyebben értelmezhető térképre őket. A reptéri vonalnál gondban voltam, mert főképp ahol jelenleg beépítettlen területek vannak, azokon a részeken halad át a tervek szerint a vonal. 

 

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1uUw2qZGJIYDL-ZIUsc1Lvo9z8BJT_DFJ&usp=sharing

 

Ami korábbi tervekhez képest jelentősen változott: 

- A 3-as vonal a Kishegyesi út - Segner tér - Kürtős utcán át érné el a Széchenyi utcát (ami szerintem pozitív váltotás)

- A vonal keleti vége végre valahová vezet: Dobozi lakótelepen át kis kanyargás után Faraktár utca, Zsuzsi vasút állomásához. Tervek szerint itt valami nagyobb csomópont lenne P+R parkolókkal (idáig járnának a kelet felől jövő távolsági buszjáratok?)

Előzmény: marky-511 (11872)
marky-511 Creative Commons License 2021.10.29 0 1 11872

Egy "kis" böngészni való a beépítésre szánt területekről, közreműködik a 3-as és a 4-es villamos.

 

https://www.debrecen.hu/assets/media/file/hu/29721/11-jellemzoen-beepitesre-szant-teruletek.pdf?fbclid=IwAR3N1mR8_5ISvNCcc0Vdge-Yv-L0sJ_8QVtxSkCd0BIUxscq49hYE4RaCDA

Törölt nick Creative Commons License 2021.10.09 -1 2 11871
LMG-140 Creative Commons License 2021.10.09 -1 1 11870

Az Erzsébet utcán a csőtörés miatt csak dieslben fér el, így az elektromos kocsik nem nagyon kiadhatóak

Előzmény: Joe0401 (11866)
marky-511 Creative Commons License 2021.10.08 0 0 11869

Pedig a tenderben még a kék-sárga szerepelt, persze nem teljes felületen.

Előzmény: Econell99 (11868)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 11868

A Derke írta Facebook-on, hogy elvileg ez lesz itt is flottaszín, úgyhogy valszeg az 1-es lehetőség lesz a befutó

Előzmény: Adambence (11865)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 11867

Én is észrevettem, hogy feltűnően sok a trolipótló, meg a leengedett áramszedővel közlekedő troli

Előzmény: Joe0401 (11866)
Joe0401 Creative Commons License 2021.10.07 0 1 11866

Mi okból van az, hogy már második hete feltűnően sok a troli pótló mind a 3 vonalon? (nem csak nappal, reggel meg este is láttam pótlást)

Jut így mindenhová busz?

Adambence Creative Commons License 2021.10.07 0 0 11865

Mivel ez egy az egyben a KeKo-s flottaszín, bennem két lehetőség merült fel:

1. vagy lecserélik debrecen flottaszínét szürkére, leegyszerűsítve egy későbbi csere-berét Kecskeméttel

vagy

2. ami szerintem valószínűbb, hogy ezek a mercik nem fognak bekerülni az "új" debreceni flottába, hanem kecskeméten fogják folytatni a pályafutásukat a közeljövőben. 

Előzmény: Econell99 (11864)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 11864

Nem rossz ez a szürke, bár így simán eléggé egyhangú.

Előzmény: Adambence (11863)
Adambence Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 11863

RMD-051 ezüst színű lett.

marky-511 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 11862

A másik megállónál problémás lenne, és a Nagymacs / Kismacs felé / felől érkezők sem örülnének akkora kitérőnek. Hiba, hogy eddig nem használták azt a megállót. Amikor még a Volán üzemeltette az Auchan járatokat, érthető volt, mert nem akartak tejelni az önkormányzatnak. De mióta átvette a DKV, maradhatott volna a régi helyen, illetve megállhatott volna mindkét helyen. Szerintem a 43-as is nyugodtan közlekedhetne odáig.

Előzmény: Econell99 (11861)
Econell99 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 11861

Kérdés, hogy ott fog-e megállni. Bár az alapján igen, hogy csak 2 perccel hosszabb.

Én arra lennék kiváncsi, hogy ez lakossági vagy áruházi kérés volt-e.

Előzmény: marky-511 (11860)
marky-511 Creative Commons License 2021.09.27 -1 1 11860

Már rendesen benőtte a gaz a régi megállót.

Előzmény: Econell99 (11859)
Econell99 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 11859

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2254

 

Október 4-től visszatér a 33Y. 

Csak egy Volános Creative Commons License 2021.09.14 0 1 11858

Ikarus

Előzmény: ziutrolifan (11857)
ziutrolifan Creative Commons License 2021.09.14 0 0 11857

Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy a most szombaton megrendezendő Autómentes Napon milyen nosztalgia troli fog indulni a 4-es vonalán? ZIU vagy Ikarus? Illetve a pontos indulási időpont(ok) mikortól lesznek elérhetőek? Köszönöm a választ előre is!

ARC187V Creative Commons License 2021.09.09 0 0 11856

Az RFM500 LE buszok mikor fognak forgalomba kerülni? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!