Galeriaja, galeriasa valogatja. Az egyik gyerekem festmenyeit egy becsi galerias adta el, rendkivul korrekt aron. Azokat a vevoket nevtelenul sosem fogod elerni, akikkel a galeria esetleg regi kapcsolatot apol. Nem kapod meg azt a penzt, amit a galerian keresztul, hiaba maradna minden a tied. Ez egy ilyen vilag, szukseg van a kozvetitokre, galeriakra, galeriasokra. mosoly Ahhoz mar nagyon nagy nevnek kell lenni, hogy kozvetlenul toled vasaroljanak. Az ar sosem a munek szol, hanem a nevnek, akar a galeria, vagy aukcioshaz nevenek.
A maszek eladassal semmi gond. Ott tuti a fenykepesz kapja a penz nagy reszet Galerianal, vagy aukcios haznal mar nem igy van. Aukcional a keszito sokszor nem is kap semmit, mert mar mas a tulajdonos.
Az arakat a galeriakban is felverik. A keszito beadja, majd sajat maga megveszi egy elore lebeszelt terv szerint, ismeretlenul es toljak a reklamot ezerrel.
Ha hasonló helyzetben vagy, nyugodtan engedd ISO 200 fölé a gépet, úgy egyrészt több marad meg az eredeti fényekből, másrészt a vakunak töredék ekkorát kell villantani, ergo nem melegszik túl.
A D90-t 1600-ig simán elengedheted, zaj szempontjából az még bőven jó.
Egy ausztrál tájképfotós, Peter Lik fényképe lett a világ legdrágábban eladott fotója, mivel egy magángyűjtő 6,5 millió dollárt fizetett érte, ami körülbelül másfél milliárd forintnak megfelelő összeg. Peter Lik képe egy természetfotósok körében népszerű helyen, az arizonai Antilop-kanyonban készült, és annyiban különbözik az itt készült képeslapfotóktól, hogy a napfény által megvilágított felszálló por egy emberi alakot rajzol ki. Innen kapta a kép a Fantom címet.
Köszönöm a helyreigazításotokat. Nagyot nőtt a tetszési indexemen. Működés közben az égadta semmi bajom nem volt vele. Legfeljebb annyi, hogy gyorsabban megvédte a hőkapcsoló, mint szerettem volna. De majdnem elcsábultam. Elfelejtettem azt az aranyigazságot, hogy nincsen ingyen ebéd.
Kis utómunkával elég nagy teret fog be és úgy dolgozik, ahogy szeretném. Tudom, tudom, mindig azt a lovat ütik, ami húz és nem pofázik vissza ...
Gondolkodóba ejtettél. Mit sem tudtam erről a gyártói huncutságról, ezért elkezdtem utána nézni a témának. Tényleg nem egyszerű a történet.
"Mindenesetre a probléma jól látszik: a különböző gyártók vakuinak teljesítménye messze nem hasonlítható össze a specifikációkból. A CIPA-nak ezt a területet is érdemes lenne rendbe tenni!"
Én nem ebből élek, úgyhogy ha van valami érdekes, amit érdemes megörökíteni akkor megteszem. Fasza felszereléssel jó helyen, megfelelő időben, jó társaságban szívesen fotózok. De már megbocsáss, egy jó fotótól nem lesz erekcióm.
Metz 60 CT-1-es vakurol valtottam Nikon SB-24-re valamikor. A Metznek akkora kondijai vannak, mint egy uborkasuveg, es kiba nagyot villan, megis eleg volt a Nikon. Gyorsan toltott, es sokaig birta, pontosan adagolt. Ezzel csak azt akarom mondani a kulcsszam nem minden.
A kulcsszám megadása trükkös. Sok 200mm ig zoomolható vaku kulcsszámát a 200mm-es állásra adják meg. Márpedig a kulcsszámot a 35mm-es nagylátószögű álláshoz illene megadni.