Erre a storyra kiváncsi leszek. Nekem egy ideje a Raiffeisennél van a számlám, de meg voltam elégedve. A számlavezetési díjuk a legolcsóbb a bankok között. A kamatokat eddig nem számoltam át. Lehet, hogy nem mindig jó? A pénzügyi alapokba befektetés viszont nem egy nagy üzlet, de az egész tőzsde mélyponton van.
Nézd, ha a homáron körülnézel, a Rafi adott már el 1 forintos tartozást is behajtócégnek.
Szerintem a bankoknál ez az egész nagyüzemben megy. Ha nincs ott határidőre a törlesztés, akkor meg van a protokoll, hogy kell keresni. Nem mindenkinél van az, hogy pár napot csúszik a törlesztéssel, sokan hónapokat csúsznak, vagy nem is akarnak fizetni. Ráadásul ha nem keresik rajtuk időben a pénzt, csak hónapok múlva, akkor az a bajuk, hogy miért nem időben szólt a bank. Meg hogy merészelte letiltani a fizetésből stb.
A keresés miatt viszont pár nap csúszás is gond. Ha ugyanis keresni kell a pénzt- telefonon, levélben - az költség, nem csak a telefonszámla ktg-e, de annak a bérköltsége is, irodabérleti ktg-e is, aki felhívja az adóst. Ezt a költséget a többi adós is fizeti, méghozzá a kamatokban.
Lehet, hogy lesz majd pozitív BAR-lista, azon nyilván a pontos ügyfelek jobb minősítést kapnak majd, mint azok, akik késve fizetgetnek. És ezzel egyidejűleg talán jobb kondikat is.
Nem haragszom, de ez NEM természetes!Nem az a bajom, hogy vissza kell fizetnem a kölcsönt! Azért veszek fel hitelt, mert hajlandó vagyok visszafizetni! Késedelem esetén a kamatot is kifizetem és vedd tudomásul, hogy én nem vagyok "ILYENEK"!!!!!! Veled ellentétben azt sem hiszem, hogy miattam magasabb a kamat!
Viszont nem tűröm a lekezelő hangot és ha hülyének néznek!!!!! Egy havi jövedelmemnek megfelelő tartozás fejében ne kelljen térden csúszva megközelítenem az ügyintézőt, és órákig papirokat aláírogatni. Ha feladom a hivatalos okiratokat ajánlott levélben, akkor azt ne keverjék el! Ne legyen sáros az ügyfélteremben a szőnyeg! A biztonsági őrnek legyen annyi ideje, hogy segítsen, miközben a cipeli a a déli menüt!
Nekem nincs semmi bajom velük, előtte k&h és otp volt, azoktól messze jobb. A külföldre utalások nagyon gyorsak, talán a netbankjuk néha piszok lassú, de mostanában azt sem tapasztaltam, biztos megcsinálták. A call centerük sem a régi idióta számkijelzés nélküli hívásaival zaklat. (volt, hogy három héten keresztül próbálkoztak) Összegezve: korrekt bagázs.
Pár éve volt egy fix kamatozású hitelem náluk. Futamidő alatt úgy gondolták ők mégis kamatot módosítanak nekem. Jeleztem ez nem nyerő mivel nekem fix-ről van papírom.Közölték náluk nincs meg a papír faxoljam le nekik. Lefaxoltam, pár nap múlva érdeklödöm mi a helyzet, kiderül nem kapták meg mert kollegina rossz számot adott meg. Oke újra fax, kivizsgálják. 15nap eltelik semmi reakció, újabb hívás ja nem tudnak semmi vizsgálódnak még. Közben biztos ami biztos az elmúlt három év augusztusi folyószámláiból kértem másolatot. Mondanom se kell ezek se jöttek meg soha. 3x reklamáltam soha nem kaptam meg, igaz egyszer az egyik kollegina gondolta úgy nem küldi ki és törölte a kérésem, mai napig nem tudom milyen megfontolásból. Ügy végére kiderült tényleg fix a hitelem, nincs meg náluk a kiegészítő szerződés ami nekem megvolt, probléma fél év alatt zárult le. Jóváírásként 1600Ft-ot ajánlottak fel.
Unicredit se sokkal lyobb, lakáshitel miatt velük van kapcsolatom. Múltkor érdeklödtem miért nincs a pénz a letéti számlán hölgy megunta a beszélgetést és letette a telefont, részéről be volt fejezve a beszélgetés
Engem a Rafiban a kamatemelővel húztak le. Még nem írok semmit, mert remélem megkapom az emelt kamatot, mert Ők tájékoztattak félre, deha nem akkor lesz egy szép sztorim.
Már ne is haragudj, de ez természetes. Jó hogy nem már az a bajod, hogy vissza kell fizetni a kölcsönt!
Figyik, ne vegyél fel hitelt, ha nem vagy hajlandó időben törleszteni. A késedelmi kamat is normális, a sok adatot, biztosítékot meg pont az ilyenek miatt kérik, mint te. Ha mindenki precízen fizető, jó adós lenne, nem lenne szükség ilyesmire, sőt a kamatok is alacsonyabban lehetnének.
Hitelt tőlük????? Soha többé!!!!! Telefonon zaklatnak, ha néhány napot késik a törlesztés /annak ellenére, hogy a késedelmi kamatot mindig felszámolják/. Az adminisztráció lassú, az ügyintézés bürokratikus, feleslegesen sok adatot, biztosítékot kérnek. Ügyintézésük hideg és kioktató!!!!!!