Ó jaj szegények, mindjárt keresek egy tiszta papírzsepit :)
Annyira bírom az ilyen megnyilvánulást. :))
Ezek szerint Te nem voltál köztük.Tudod kicsit más az ember szájíze ha szopik.Nekem 1x volt egy péntek délutáni Gyöngyös-Eger viszonylatban hasonló.Kezdődött hogy a 2.pótlóra is alig fértünk fel,majd Kerecsend előtt lerobbant....hát fiatalként bulira vettük,de miután az 1órával utána induló szintén dupla buszos járat sem állt+ hogy felvegyen az azért már szarügy volt.1.5órát dekkoltunk az útszélén mikor küldtek egy mentesítőt...Szóval ha jól értem és érintene a dolog akkor is csak nevetnél az ilyenen.......jaa.. lenne fröcsögés a fórumokon.. :))
1994 es buszmenetrend. Én is örülnék neki, ha az visszaállna, nekem is több helyközi buszom lenne, ütemes helyi menetrend ott is több busz. Ja Egerben a vasútállomásról induló helyközi buszok!!!!
Ó jaj szegények, mindjárt keresek egy tiszta papírzsepit :) Mi lenne velük, ha nem 2014-et írnánk, hanem 1994-et? Akkor napi 2 pár Eger-Kövesd-Miskolc busz volt, mégsem állt meg az élet.....
A B. VOLÁN a 18 órás járatán / EGER Maklári hóstya / megint nem vett fel kb 10 utast és 2014-et írunk.
Innen sokan haza sem jutnak ( bocs már tegnap ) a vasárnapi napon. Esetleg a vonat ha van csatlakozás. De sokuknak ez is reménytelen.
Egy hírlapban írták /Észak Hírek / , hogy ilyenkor mentesítő járatokat küldenek, de legalább ne hazudnának / ugye B. VOLÁN ez technikailag sem megy ??? :-)))))))))))) /
Akkor az utas le van szarva?
Eljönne megint a MÁV ideje, de nem várni a sikert , talán tenni is kellene érte, de minek a milliós fizetéseket kockáztatva ?????????????????
A Volánnál meg betartják , hogy az éppen induló járatra hány személy vehető fel üllő és álló utasként. Betartják , és akár több utas is lemaradhat. Tiszta utasbarát itt minden. :-)))
/ azon kívül arra is gondolj , hogy nem csak Te akarsz utazni, még akkor is ha van aki akár Bihajpusztára szeretne eljutni /
Le lett már írva, minden állomáson ki van ragasztva, be is mondják: 1 hónapos vgz. van Gödöllő-Aszód között, azalatt megy összevonva a gyors és a személy (+25 perc menetidő), viszont Flirt megy Egerbe, ez azért nem olyan utasriasztó dolog ;-)
Megváltozott a manetrend Bp-ről Eger felé? Fél órával hamarabb indulnak a vonatok, Hatvanig minden buckábál megáll a vonat. Nagyon azon vannak, hogy áttérjek a buszra.
Látjátok itt van a kutya elásva! Mindenki tudja és érti is de a KK-körúton meg se hallják a szükségek és az értő szavak hangját, nem kell már a MÁV-nak a gyorsvonati rendszer, minek is? Álljon meg az IC a gyors állomásain, legyenek rendes hatkocsis IC Miskolcra óránként, Egerbe négykocsisak kétóránként a személyek meg maradjanak meg. Ezzel szerelvényeket, meg személyzetet is lehetne spórolni. Minek a plusz öszvér gyorsvonati szolgáltatás? Úgyis feláras, ráadásul nincs rá kapacitás. A MÁV-nak meg zászlós hajója az IC. Sztem legyen példa erre a 40-es vonal, két kategória marad az IC, meg a személy és ennyi, de megint megállítani az Egri gyorsokat mindenütt az olyan visszalépés amit nem engedhet meg a START magának. Az ötkocsis mindenütt megálló posta-inga szerelvények mozdonyainak féklökete ezt a többlet terhelést nem fogja tolerálni, ergo Keletiben mindig féklöket állítás...Szép jövőképünk van mondhatom.
Ha a páratlan késik akkor aki eddig megrizikózta és esetleg elérte az :53 as IC -t Nyír felé, az majd csak integet neki...
Az 53-as Nyír felé menő IC-re emlékeim szerint a Keletibe menő sebessel kell majd menni aminek szembe a füzesabonyi inga fog jönni, ami visszafele általában rendes. Majd én fogom a körmömet rágni, amikor 25 helyett 40-kor esik be a pesti sebes mert megvárja az összes csatlakozást (körIC) az inga meg majd 45-kor indul el 31 helyett, aztán vagy elérem a Pest felé menő (nem késő) ms-i IC-t vagy nem, mert nem lehet a rendező fele menni... Mindezt úgy, hogy papíron 20 percem van az átszállásra (a gyarmati ingás korszakban volt már egy-két kellemetlen élményem ezzel kapcsolatban).
Na meg akadálymentesítés Füzesabonyban, korrekt utastájékoztatással, ez szégyene a MÁV -nak :-)))))))))))))))) Simicska L.-nak egy megrendelést és már minden sínen lesz :-)))
"a Füzesabony Vámosgyörk kisinga azért is népszerű, mert erre nem kell pótjegy"
Csak nehogy túl sokan tudják használni, ezért nem közlekedik Hatvanig. A végén még átszállnának rá Pest/Szolnok/Somos felől is. A 2012-es menetrendnyírás egyik teljesen értelmetlen húzása a személyvonati közlekedés szétverése a 80-ason, csak ez ugye a gyorspótjegy bevezetésével tűnik fel igazán.
(Legszebb Hort-Csány teljesen használhatatlan menetrendje, hajnalban megáll 4 vonat, aztán 14 órás lyuk után egy egri személy gyors, végül éjfélkor még egy személy. Ez ám az ütemes menetrend.)
Ami akkor gyorsvonati pótjegy volt, az ma az IC-pótjegy. Amit pedig ma kitaláltak gyorsvonati pótjegyként, az nem más, mint egy ostoba próbálkozás arra, hogy bújtatottan árat emeljenek. Eközben a START már egy tisztességes gyorsvonati szerelvényt sem tud összeállítani (pl. egyre gyakrabban látok a szegedi hibrid-IC-kben is posta Bhv-t), meg az IC-k mellett nem is igazán akar. Ezt példázza az elmúlt egy év egri próbálkozása is: 1 klímás kocsitól már IC-nek nevezik a vonatot, miközben az összes többi kocsi 40-50 éves, koszos Bhv... magyarul még gyorsvonatnak is jóindulattal nevezhető.
Ehj ahogy hallom decembertől megint minden fánál meg budinál megállnak majd az egri gyorsok... Állítólag kapacitáshiány, az biztos h lassan le kellene állni ezzel az IC meg gyorsvonat egyszerre halad kombinációval, nem értem meg miért nem lehet elhagyni a gyorsokat amúgy is feláras már minden a személyeken kívül, bohóckodunk itt kettő meg három kocsis IC-kel.
A Sas út Kistályai út kereszteződése is sajnos az Egervári megoldás, Gordiuszi csomópont átvágása, azaz megoldása lenne az ésszerű, Építsünk Felüljárót a Kertész út, Kistályai út közé, a Sas utat meg a Maklári út nyomvonalán az új felüljáró alatt vezessük be az Ostorosi Útba. Az Ostorosi út-Maklári út kereszteződését egy és a Kertész út-Ostorosi út kereszteződését egy másik körforgalommal kapcsoljuk be a forgalomba... Gyors, egyszerű és legfőképpen balesetmentesebb kereszteződésekhez juttatva ezzel a városi, andornaki, ostorosi közúti forgalmakat.
Ésszerű megoldásra a pénz hiánya miatt nem is gondolhatunk. Fúrjunk egy összekötő alagutat a Szarvas tér és a Tetemvár út alja közé. Az Egervári átjárót építsük aluljáróvá, a Leányka úti, Donát úti átjárót pedig nemes egyszerűséggel szüntessük meg. Lehet olcsóbb és biztosan kihasználtabb is lenne, mint a mindentől távol, senki földjén haladó "szent" Keleti elkerülő út...
Milyen jó lenne egy elkerülő ugye. Ráadásul ott a reptér mellett a föld út ami egy szakaszon aszfalt, bár a szőlősök tuti nem örülnének neki, de már ez is sokat jelentene, mert akkor nem megyek be a szarvas tér felé, hanem rögtön ki kőporosnak fel és már nem kell többet Egerben szerencsétlenkedni ha mondjuk Noszvaj az úticél, márpedig gondolom Bogács miatt is biztos sokan mennek át a városon ezen a kis szakaszon is.