Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 8548

..hát fiatalként bulira vettük,de miután az 1órával utána induló szintén dupla buszos járat sem állt+ hogy felvegyen

 

-------------------

 

Miért nem mentetek vonattal ?

 

 

misi967 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 8547

Ó jaj szegények, mindjárt keresek egy tiszta papírzsepit :)

 

Annyira bírom az ilyen megnyilvánulást. :))

Ezek szerint Te nem voltál köztük.Tudod kicsit más az ember szájíze ha szopik.Nekem 1x volt egy péntek délutáni Gyöngyös-Eger viszonylatban hasonló.Kezdődött hogy a 2.pótlóra is alig fértünk fel,majd Kerecsend előtt lerobbant....hát fiatalként bulira vettük,de miután az 1órával utána induló szintén dupla buszos járat sem állt+ hogy felvegyen az azért már szarügy volt.1.5órát dekkoltunk az útszélén mikor küldtek egy mentesítőt...Szóval ha jól értem és érintene a dolog akkor is csak nevetnél az ilyenen.......jaa.. lenne fröcsögés a fórumokon.. :))

 

 

 

 

Előzmény: alex_86 (8540)
Donkamilla Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8546

Tényleg mi is lenne ?? Mert ez már igazi európai fejlődés 20 év alatt:D

 

Útjaink rosszak

A MÁV közlekedése kritikán aluli / pld lassító jelek miatti állandó késések /

A MÁV mellékvonalai használaton kívül

A METRÓ /  3-as / nem alkalmas közlekedésre

A busz közlekedéshez nincsenek buszok

A VOLÁNOK nem vásárolhatnak új buszokat / pld CREDO /

stb

 

Előzmény: alex_86 (8540)
Donkamilla Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8545

Kétlem, hogy százzal lehetne menni Eger - Miskolc között.

De te bennfentes vagy , így tudod.

Előzmény: Törölt nick (8541)
Donkamilla Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8544

Utazni akartak, még útlevél nem kell a megyehatárok átlépéséhez :D

Előzmény: trizs77 (8539)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8543

vagy vonatozni, ami nem trendi.

 

---------------

 

Vonaton több a hely.

Az óránként megy Egerből Miskolcra.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8542

1994 es buszmenetrend. Én is örülnék neki, ha az visszaállna, nekem is több helyközi buszom lenne, ütemes helyi menetrend ott is több busz. Ja Egerben a vasútállomásról induló helyközi buszok!!!!

Előzmény: alex_86 (8540)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8541

Csak ülő utast szállító tempo 100 as buszt tettek a Eger Miskolc járatokra.

 

Az rossz az egészben, hogy 20.45 kor megy a következő busz. 18.00 tól 20.45 ig kell várni vagy vonatozni, ami nem trendi.

Előzmény: trizs77 (8539)
alex_86 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8540

Ó jaj szegények, mindjárt keresek egy tiszta papírzsepit :)
Mi lenne velük, ha nem 2014-et írnánk, hanem 1994-et? Akkor napi 2 pár Eger-Kövesd-Miskolc busz volt, mégsem állt meg az élet.....

Előzmény: Donkamilla (8538)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8539

Honnan akart- Hová utazni az a 10 fő, vasárnap este ?

 

 

Előzmény: Donkamilla (8538)
Donkamilla Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8538

A B. VOLÁN a  18 órás járatán / EGER Maklári hóstya / megint nem vett fel kb 10 utast és 2014-et írunk.

Innen sokan haza sem jutnak ( bocs már tegnap )  a vasárnapi napon. Esetleg a vonat ha van csatlakozás. De sokuknak ez is reménytelen.

Egy hírlapban írták   /Észak Hírek / , hogy ilyenkor mentesítő járatokat küldenek, de legalább ne hazudnának / ugye  B. VOLÁN ez technikailag sem megy ??? :-)))))))))))) /

Akkor az utas le van szarva?

Eljönne megint a MÁV ideje, de nem várni  a sikert , talán tenni is kellene érte, de minek a milliós fizetéseket kockáztatva ?????????????????

Előzmény: Votom (8537)
Votom Creative Commons License 2014.08.23 0 0 8537

Közben én is megtudakoltam. Bp-n nem láttam kiragasztva, így nagyon meglepődtem mikor a menetrendet először megláttam.

Előzmény: István Gyuri (8534)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8536

Nagy csapás fogja érni a MÁV-ot. A VOLÁN - busz talán még jutalmakat is fog adni :-))))

Előzmény: Votom (8533)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8535

A Volánnál meg betartják , hogy  az éppen induló járatra hány személy vehető fel üllő és álló utasként.   Betartják , és akár több utas  is lemaradhat. Tiszta utasbarát  itt minden. :-)))

/ azon kívül arra is gondolj , hogy nem csak Te akarsz utazni, még akkor is  ha van aki   akár  Bihajpusztára szeretne eljutni /

Előzmény: Votom (8533)
István Gyuri Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8534

Le lett már írva, minden állomáson ki van ragasztva, be is mondják: 1 hónapos vgz. van Gödöllő-Aszód között, azalatt megy összevonva a gyors és a személy (+25 perc menetidő), viszont Flirt megy Egerbe, ez azért nem olyan utasriasztó dolog ;-)

Előzmény: Votom (8533)
Votom Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8533

Megváltozott a manetrend Bp-ről Eger felé? Fél órával hamarabb indulnak a vonatok, Hatvanig minden buckábál megáll a vonat. Nagyon azon vannak, hogy áttérjek a buszra.

István Gyuri Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8532

A vgz. alatt szerintem elég sok egri gyors lesz Flirt.

Előzmény: Törölt nick (8531)
robcso1361 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 8530


Látjátok itt van a kutya elásva! Mindenki tudja és érti is de a KK-körúton meg se hallják a szükségek és az értő szavak hangját, nem kell már a MÁV-nak a  gyorsvonati rendszer, minek is? Álljon meg az IC a gyors állomásain, legyenek rendes hatkocsis IC Miskolcra óránként,  Egerbe négykocsisak kétóránként a személyek meg maradjanak meg. Ezzel szerelvényeket, meg személyzetet is lehetne spórolni. Minek a plusz öszvér gyorsvonati szolgáltatás? Úgyis feláras, ráadásul nincs rá kapacitás. A MÁV-nak meg zászlós hajója az IC. Sztem legyen példa erre a 40-es vonal, két kategória marad az IC, meg a személy és ennyi, de megint megállítani az Egri gyorsokat mindenütt az olyan visszalépés amit nem engedhet meg a START magának. Az ötkocsis mindenütt megálló posta-inga szerelvények mozdonyainak féklökete ezt a többlet terhelést nem fogja tolerálni, ergo Keletiben mindig féklöket állítás...Szép jövőképünk van mondhatom.

Előzmény: vacsoravesztő (8528)
vacsoravesztő Creative Commons License 2014.08.17 0 0 8528

Ha a páratlan késik akkor aki eddig megrizikózta és esetleg elérte az :53 as IC -t Nyír felé, az majd csak integet neki...

Az 53-as Nyír felé menő IC-re emlékeim szerint a Keletibe menő sebessel kell majd menni aminek szembe a füzesabonyi inga fog jönni, ami visszafele általában rendes. Majd én fogom a körmömet rágni, amikor 25 helyett 40-kor esik be a pesti sebes mert megvárja az összes csatlakozást (körIC) az inga meg majd 45-kor indul el 31 helyett, aztán vagy elérem a Pest felé menő (nem késő) ms-i IC-t vagy nem, mert nem lehet a rendező fele menni... Mindezt úgy, hogy papíron 20 percem van az átszállásra (a gyarmati ingás korszakban volt már egy-két kellemetlen élményem ezzel kapcsolatban).

Előzmény: Törölt nick (8524)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8527

Na meg akadálymentesítés Füzesabonyban,  korrekt utastájékoztatással, ez szégyene  a MÁV -nak  :-)))))))))))))))) Simicska L.-nak  egy megrendelést és már minden sínen lesz :-)))

 

Előzmény: Törölt nick (8524)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8526

Eger - Miskolc / viszont között sok klímás autóbusz közlekedik :-)

Előzmény: Törölt nick (8520)
Lovrin Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8523

"a Füzesabony Vámosgyörk kisinga azért is népszerű, mert erre nem kell pótjegy"

 

Csak nehogy túl sokan tudják használni, ezért nem közlekedik Hatvanig. A végén még átszállnának rá Pest/Szolnok/Somos felől is. A 2012-es menetrendnyírás egyik teljesen értelmetlen húzása a személyvonati közlekedés szétverése a 80-ason, csak ez ugye a gyorspótjegy bevezetésével tűnik fel igazán.

 

(Legszebb Hort-Csány teljesen használhatatlan menetrendje, hajnalban megáll 4 vonat, aztán 14 órás lyuk után egy egri személy gyors, végül éjfélkor még egy személy. Ez ám az ütemes menetrend.)

Előzmény: Törölt nick (8520)
alex_86 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8522
Amúgy állítólag nem lesz 2 inga Füzesabony Eger
között nappal csak 1.

Hál'Istennek, legalább megszűnik az emberek potyogása a Bz-ről, a 4. vágány melletti SK+0-ás peronra...
Előzmény: Törölt nick (8520)
dyz Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8521

Ami akkor gyorsvonati pótjegy volt, az ma az IC-pótjegy. Amit pedig ma kitaláltak gyorsvonati pótjegyként, az nem más, mint egy ostoba próbálkozás arra, hogy bújtatottan árat emeljenek. Eközben a START már egy tisztességes gyorsvonati szerelvényt sem tud összeállítani (pl. egyre gyakrabban látok a szegedi hibrid-IC-kben is posta Bhv-t), meg az IC-k mellett nem is igazán akar. Ezt példázza az elmúlt egy év egri próbálkozása is: 1 klímás kocsitól már IC-nek nevezik a vonatot, miközben az összes többi kocsi 40-50 éves, koszos Bhv... magyarul még gyorsvonatnak is jóindulattal nevezhető.

Előzmény: Törölt nick (8520)
robcso1361 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8519

Ehj ahogy hallom decembertől megint minden fánál meg budinál megállnak majd az egri gyorsok... Állítólag kapacitáshiány, az biztos h lassan le kellene állni ezzel az IC meg gyorsvonat egyszerre halad kombinációval, nem értem meg miért nem lehet elhagyni a gyorsokat amúgy is feláras már minden a személyeken kívül, bohóckodunk itt kettő meg három kocsis IC-kel.

robcso1361 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 8518

Senki ez a baj, mindenki csak sopánkodik....

Előzmény: Törölt nick (8517)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.10 0 0 8517

Na és ki akar ilyeneket építeni :-)))))))))))))))))))

Ott most a  Dobó tér és környéke .  / Persze EU pénzből. /

Előzmény: robcso1361 (8516)
robcso1361 Creative Commons License 2014.08.07 0 0 8516

A Sas út Kistályai út kereszteződése is sajnos az Egervári megoldás, Gordiuszi csomópont átvágása, azaz megoldása lenne az ésszerű, Építsünk Felüljárót a Kertész út, Kistályai út közé, a Sas utat meg a Maklári út nyomvonalán az új felüljáró alatt vezessük be az Ostorosi Útba. Az Ostorosi út-Maklári út kereszteződését egy és a Kertész út-Ostorosi út kereszteződését egy másik körforgalommal kapcsoljuk be a forgalomba... Gyors, egyszerű és legfőképpen balesetmentesebb kereszteződésekhez juttatva ezzel a városi, andornaki, ostorosi közúti forgalmakat.  

robcso1361 Creative Commons License 2014.08.07 0 0 8515

Ésszerű megoldásra a pénz hiánya miatt nem is gondolhatunk. Fúrjunk egy összekötő alagutat a Szarvas tér és a Tetemvár út alja közé. Az Egervári átjárót építsük aluljáróvá, a Leányka úti, Donát úti átjárót pedig nemes egyszerűséggel szüntessük meg. Lehet olcsóbb és biztosan kihasználtabb is lenne, mint a mindentől távol, senki földjén haladó "szent" Keleti elkerülő út...

Előzmény: Törölt nick (8514)
Cpt.Dave Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8513

Milyen jó lenne egy elkerülő ugye. Ráadásul ott a reptér mellett a föld út ami egy szakaszon aszfalt, bár a szőlősök tuti nem örülnének neki, de már ez is sokat jelentene, mert akkor nem megyek be a szarvas tér felé, hanem rögtön ki kőporosnak fel és már nem kell többet Egerben szerencsétlenkedni ha mondjuk Noszvaj az úticél, márpedig gondolom Bogács miatt is biztos sokan mennek át a városon ezen a kis szakaszon is.

Előzmény: Törölt nick (8512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!