Sziasztok! Lenne esetleg valakinek egy 18312246455 cikkszámú első kipucső 325tds-re? Nem tudnak az autósboltokban rendelni csak gyárit, az meg 33000 pénz. Ennyiért kicsit húzós..
Rendben koszonom a valaszokat kb mennyiert csinaljak az immo kiszedeset?? Megvan az omega vezerlo is. nem lehetne valahogy mindent atpakolni? Kabel kotegen mi ter el amugy? Az adagolonal a csatit neztuk szamok alapjan allitolag minden ottvan ahol kell lennie.
A potis és hdk-s köteg picit eltér, a vezérlő fel sem dugható a nem hozzávaló köteghez, mert picit más a csati. A 95-ös vezérlő már immós, így csak simán összedugva nem is fog indulni. Előbb ki kell iktatni belőle az immót.
Potis adagolóhoz a hozzá illő kábel és vezérlő. A kábelt meg lehet oldani, hogy működjön a hdk adagolóval+vezérlővel. A 95-ös bmw vezérlő már hdk-ás de immó abban is van, de kiiktatható.
318tds adagolóval kapcsolatban lenne egy kérdésem. A képen bekarikázott két csavaros akárminél hidegen ereszti a gázolajat,de melegen már nem. Kérdésem. Ha leszedem hogy kicseréljem alatta a tömítést,akkor szét tud ugrani vagy,esni bármi? Ezért nem szeretném leszedetni az adagolót. Köszönöm
Szép estét! Olyan gondom lenne hogy vettem egy e36os kasznit 2,5td motor volt benne 93 as évjárat. Mi raktunk bele egy omega motort mindenki ugyebár azt mondta ugyan az nem lesz gond stb.. És 3 napja megy a gondolkozás. Állítólag a bmw potméteres adagolós volt és az omega hdks mi a bmw köteggel raktuk össze a motort és megvan a bmw vezérlő is meg az omegáé is de egyikkel se nyomja az olajat a csúcsokhoz tele pumpáltuk már az adagolót gázolajjal és a mágnes szelep is kattog mikor gyújtásra rakjuk. Már szereztem egy 95ös tds vezérlőt ami állítólag már hdks adagolóval szerelt de azzal se jó már nem tudom mi tévő legyek.. itt olvasgattam és nem sok mindent találtam de sokat olvastam ami okosságokat írt mégpedig VOJNÓ ha aktív vagy kérlek tudnál segíteni? Vagy valaki aki járt már így... ja és az omega immos volt szóval lehet az tiltja le az adfagolót??? de akkor a 95ös vezérlővel már keráznia kellett volna az anyagot a csúcsokhoz. Előre is köszönöm a válaszokat további szép estét hellóóóó!!!
Nekem volt most akkor egy "egyedi" eset. Gyújtáskor szépen jelez az injektor ikon,ki is alszik. Aztán ahogy melegedett üzem melegre,elkezdett kihagyni,rángatni. Visszajelzés nem történt. de valamiért mégis a jeladóst cseréltem egyből mindenféle mérések nélkül,meg fejvakargatás nélkül. :D Aztán egyből jó is lett. De miért nem jelzett be üzem közben a visszajelző lámpa? :)
Nem tudom, hogy az adott motorkód melyiket jelöli.
Ha jól tudom Omegát is két fajta motorral szerelték. Az egyik a kamrás "tds" míg a másik a CR "525d" motor. Utóizzítás a legjobb tudomásom szerint csak az utóbihoz kell.
Én most vettem a 325td-be izzítógyertyát. Az enyémbe rövidebb megy mint a tds blokkba. Szerintem szedd ki belőle és vidd be, az alapján rendelj hozzá. A 12 másodperc egyébként nem feltétlenül túl sok. Azt a DDE tudja, hogy adott hőmérsékletnél eddig izzítson. 12 másodperces teljes izzítás szerintem nagyjából az izzítórelé kapcsolási ideje.
Az ilyen motoros (X25DT) Omegámnak izzítás gondja lehet.
A Kovács Autó oldalán ehhez a motorhoz hoz vagy 12 típust, pár van csak 5A körüli, a legtöbb 16A, de olyan is akad, ahol ellenállást írnak, 0,5-0,9 ohm (ez is 20A feletti értéket adna)
A biztosíték meg elvileg 80A...
A jelenlegi gyertyáim (3-at vettem ki, egyformák) mindnek kb. 12mp alatt izzik fel a vége - ez soknak tűnik.
A katalógusban még aszerint is kétféle, hogy van, amelyik "utánizzításra képes" ilyen kell?