Sziasztok, 2011 - s crtdi passatom van. Találkozott-e valaki hasonló hibajelenséggel: Csak üzem meleg állapotban 85-90°C, csak 4; 5; 6 fokozatokban egyenletes sebességnél, vagy óvatos gyorsításnál 1600 - 2000 fordulatszám között kisebb-nagyobb rángásokat érzek az autón, természetesen a fordulatszámjelzőn is látni, ahogy rángat. Ha durvábban odalépek neki semmi rángatás. Tudtok-e segíteni, mi lehet az ok?
Nekem a szalonban azt mondták, hogy az AdBlue az AdBlue, bárhol veszed, ugyanazt kapod. Érdemes olyan kúton tankolni ahol van AdBlue töltőfej és akkor nem kell vele vacakolni, egyébként a töltési mennyiséget nagyjából kiírja a fedélzeti kijelző is az Adblue hatótávolságnál. Valami 13-15 liter között rémlik.
Nálunk van egy kút ahol 100-110 körül van literje.
(azért is érdemes olyan helyen venni ahol folyamatos a forgás, mert tudomásom szerint az AdBlue romlandó, és 12-18 hónapig jó csak)
Van kezelési, de abban nincs leírva (legalábbis én nem találtam az adblue-s, műzsaki specifikációs résznél) , üzemanyagra is 66L-t írnak, amikor elhoztam 72 ment bele...Közben találtam egy oldalt, ott 13 L-t írnak. gondolom akkor amikor szól, hogy tankoljak bele, akkor egy 10L-es elég is lesz. Nem gondoltam, hogy ekkora a szórás, viszonr rossz minőségűt nem szeretnék bele tenni, mert spóroluk pár ezer forintot, szemben, hogy tönkre tesz valamit hosszútávon, aminek a javítása/cseréje meg többszörösébe kerül majd.
Lassan AdBlue-t kell vásárolnom a B8 passathoz, de eléggé elbizonytalanodtam, mert elég nagy a szórás az árakban. 2eFt/10L -től egészen 13eFt/10 L-ig vannak árak, a schell-nél 1,5 L 2100Ft? Hol érdemes vásárolni és kb hány literes a B8 Variant AdBlue tartálya?
Ahogy azt előttem is mondták, diagnosztikai eszköz kell hozzá és azzal vissza lehet állítani a motorokat, de a dugattyúkat manuálisan kell vissza nyomni. (természetesen a legjobb ehhez egy célszerszám, de nélküle is meg lehet oldani) A csere után a motorokat újra kell pozicionálni, ehhez megint csak kell majd a diagnosztikai eszköz.
T urak. PASSAT B6 automata váltós 2.0. Hogyan tudom kicserélni a hátsó fékbetétet? A kis motort hogyan tudom hátrább vinni hogy a munkahenger dugattyú hátra menjen és az ujj fékbetét beférjen.
A Passatot eleve nem lehet vele összehasonlítani. Más kategória, 100-300kg-val nehezebb, nevében se akarják sportos modellként eladni. A superb-ből is van 280 lovas 2.0 tsi, mégse hívják sportosnak és nincsenek rajta piros csíkok. Kevered a szezont a fazonnal :)
Teljesen más modell a 2.0 tsi 190le (amiről te beszélsz) és az RS. Utóbbi 245 lovas, más futóművel, fékkel, beltérrel és külsővel. Pl.: az vrs feliratokkal, amiket hiányolsz.
Csak mert "pár" éve még ezek a kocsik RS feliratot (is) kaptak, most meg?! 190Le és nesze, jójez így neked. Nem kő rája az eres felirat.
Jó, erre szoktam mondani, akinek mondom, hogy a Passat 2.0 TFSI, hogy ugyanez a motor a Skodában mindenféle racing feliratot kapott. a Passatban, meg egy piros betűt csak (maximum), amit ráadásul valami szarjankó le is lopott a kocsimról. (ami rajta van, az a TSI I betűje), ami részben látszik is, mert más a stílusa, de ez van.
Ha már úgyis sz@rrá OFFoltam a topicot, kérdezek. Volt olyan Octavia, ami nem RS feliratot kapott, de nem is 200-220-230-245Le-s kiadású volt, mégis a 2.0 TSI motort kapta?