Szia.Bármilyen elváltozás lehet a kasznin futóművön,amit csak egy alapos átvizsgálás dedríthet ki.Általában minden átalakítást, tuningot én magam szoktam elkészíteni beszerelni.A hosszútávú tervek általában sokba kerülnek,de lehet hogy megtérülnek.
Ma kivettem a lengéscsillapítót, mert az első alkalommal eldörzsölte az egyik fékcsövet úgyhogy meg tudom mérni. 2010 március környékén vizsgáztattam, előtte kva sokat költöttem rá, többek között 2 első l.csill. is kapott.Rosszat kaptam volna?
Most aktuális lesz a kasznit teljesen átlakatolni, úgyhogy a függesztéseket is megakarom erősíttetni.Le kell hajtatnom, vagy lehet készen kapni valami combosabbat a gyárinál? Főleg, hogy a vázból szakadt ki.Jobb elsőre felraktam egy rosszabb gumit amíg lcsill. nélkül járok.
Meg akarom tutira csináltatni, mert hosszú távú tervem van vele.A kormány holtjáték nagy, a vizsgára már koppra lett állítva, többet nem lehet.Más minden teljesen OK rajta, tavaly megcsináltam a lakatoláson kívül mindent. Ahoz nem értek.
Olvasom, hogy 8 évig offroadoztál, ráadásul foltozgatod is.
A tapasztalatodra lenne szükségem. 2 éve van 1600-os-om. Előtte dobozos UAZ-zal jártam. Vadászatra használom a vasakat, nem kell sztem ezektől jobb --meg kevés is van amely a kategórában űberelné--.
A Nivával viszont úgy jártam immár másodjára, mint az UAZ-zal soha.
A jobb első lengéscsillapító előzsör csak a felső tartó lemezzel szakadt le. A gyári, 1,5 lemez helyett 2,5 ből hajtottat hegesztettem fel. Most pedig a váz nyúlvány szakadt ki a hegesztés mellett.
A kérdésem:Tudsz Te, vagy bárki a fórumon olyan trükköt, erősítési megoldást-a tartóra és a lengéscsillapítóra vonatkozóan is, ami végleges megoldás lehet? Ne mondjátok hogy inkább váltsak Krazra!(meg azt se hogy vezessek normálisabban)Maradnék a Nivánál, bár az említett hatkerekűt is hajtottam eleget a hajósi homokdűnék között és mondhatom páratlan tulajdonságai vannak.
Sziasztok! Nem vagyok Nivás, de van egy eladó komplett üvegszálas szélesítő szettem Nívához! Első-hátsó lökhárítók+oldalsó toldatok, Küszöb+sárvédő szélesítések, ajtókra való dísz, homlokfalra való dísz!
Kormány 10.0000eFt Kipufogó Y-katalizátor-középcsö 25000eFt Középsö kiskardán (csapágyas) 10.000eFt Tank elekt Ac-val 15.000e Ft Szines mintás hátsó ülés (szövet boritás) 10.000e Ft Injektor szivo-kipuu csonkal lambda-val 15.000eFt 1.7i vezérlö elektronika kábelkötegel 15.000e Ft Dupla elektromos ventilátor 20.000e Ft
Egybe az egész 80.000Ft és kész az injektoros Nivád.
Most akarok venni egyet éppen de sajnos ennyi pénzem nincs rá.Olyan 200 körüli kategóriást tudok megcélozni esetleg pedig biztos egy ilyen lenne az igazi.
Nekem elszámoláshoz kell (alkuhoz). Valami hivatalos forma (közlöny, vagy gyári kézikönyv). Az is lehet, hogy akivel alkuszom, az nem tudja, hogy a porlasztós és az injektoros más (meg az is, hogy elhajt a halál faszára, és nem egyezünk meg)
Emlékszem a számaidra, meg arra is hogy, nekem is 9 körül volt az 1.7i országúton, nyátri gumival, 90/100 km/h. (A közlöny és az APEH, NAV alapbn 9.5l enged 1999ccm -ig, 2 éve tízet engedett)
Viszont az így számolt benzin plusz 9 Ft nem elég az üzemeltetés valódi költségeire, na ezért az alku.
Hogy mennyi nem tudom, de a HungaroLada annak idején valami 11,7 l/100 km-re állapítota meg az 1.7i normáját.
Azért hozzá kell tenni, hogy értelmes használattal gond nélkül 8,5-ön belül volt, baromi sok terep esetén 9,0 literen belül volt nekem, amíg Níváztam. Olyan kocsikban is, ahol állandóan sopánkodtak, hogy nem tudják tartani a normát, így, meg úgy...
Szóval a Níva nagyon kényes fogyasztásilag a helyes pedálnyomkodásra, felváltásra, és menetsebességtartásra, de erről korábban már értekeztem
Sürgősen szükségem lenne az alábbi alkatrészekre 21213-ashoz:
-Fékbetét tartók bal/jobb: 21213-3501154 /-55
-Fékmungahenger kilincs 4db: 2121-3501163
A legnagyobb bajom, hogy ami most fennt van nekem az autón az sz@rrá van kopva, zörög mint a rohadás! Ha valaki tudna nekem segíteni, hogy hol tudnék hozzájuk jutni újonnan vagy akár kevésbé használtan is, azt megköszönném! Több helyen érdeklődtem már, de nem akartak foglalkozni a beszerzéssel, rám akarták erőltetni 25-30.000 Forintért kompletten az első féket. A munkahengereim és a csövek vadonat újak, így a ki akar kidobni ennyi pénzt?
Ha tudtok, segítsetek légyszíves! Előre is köszönöm!
400e-Ft kp-ért családi okok miatt eladó a nivám, teljesen üzemképes 2000évj 1.7i Vizsga van még ,gyári terepgumi,.... stb Friss müszakival vonohoroggal 450e...
Túl szakszerű leírást nem tudok adni, de ha bekapcsolod és működik, azt minden bizonnyal észre fogod venni. Már lassú sebességnél is nehéz lesz vele kanyarodni és zajosabb lesz a menet. A kikapcsolása nem mindig megy elsőre, van, hogy többször meg kell mozgatni az autót egy kicsit előre vagy hátra. Ez nem feltétlen jelent hibát, én több Nivánál is ezt tapasztaltam, aminek egyébként nem volt semmi baja. Visszajelzője is van a műszerfalon, de ez sok autónál már nem működik, mert nem igazán foglalkoznak vele.
Erre így sajnos nem lehet válaszolni.Milyen terepre,cserélgeted -e, vagy állandó használatra?A gyári guminál nagyobb mérettel már negnő,a törésveszély.Ráadásul,mindenhova jó gumi nincs,kompromosszumot kell kötni,de a tájegység talaja, ahol használni fogod,fontos.A gyári terepgumi,átlagos használatra,elég jó.Ha mind a négy kereket,megláncolod keményebb helyeken,akkor nem érhet csalódás.
Általában egy futóműfelújítás,kibírt egy versenyhétvégét.Sose érdekelt a szélesgumi,de a magas az igen.Ofroadban csak a hasmagasság számít,a tartósság,és az úttartás másodlagos,persze mindennek van ésszerű határa,de az ésszerűséget is én szabom meg magamnak.Én még emlékszem olyan gumikra,ahol a szélesség és magasság egyforma volt.PL: Y mintás Stomil.