Sziasztok, rég írtam itt, de azért olvasgatom amikor épp van kis mozgás. Szóval Sedanom van és egyik pillanatról a másikra érdekes hiba lett. A jobb első ajtó kívülről nem nyitható, csak belülről, ugyanitt az ablak kb 4/5-ig megy le. Néha erőlködve lemegy teljesen, de akkkor meg kinyílik az ajtó és nem is lehet visszacsukni. Még jó, hogy parkolóban jött elő a hiba mert menet közben vicces lett volna, ha kinyílik az ajtó... Még nem olvastam ezt a hibajelenséget a kocsival kapcsolatban (mondjuk másikkal kapcsolatban sem). Majd megnézetem egy kasznissal.
Nekem egy 2007-es Chevrolet lacetti sedanom van. Egy olyan problémám van, hogy ami alul van a műszerfalon 3 gomb (klíma, belsőkeringetés, hátsóablakfűtés) nem mindig működik. Mondhatni, hogy inkább többször nem mint igen. Meg olyan is szokott lenni, hogy bekapcsolom a klímát és kb 15km múlva kapcsol be, de van amikor be sem kapcsol.
Valakivel forfult már elő hasonló? Mi lehet az oka?
Hello! A kézifék szoknyát szeretném kicserélni, tud valaki segíteni? Csak simán ki kell pattintani? A sebváltó szoknya simán kijott , de ez nem, és nem akartam nagyon feszegetni
Nem kell kódolvasó, ha csak a check engine világítás zavarja. El kell múlnia magától egy idő után.
Nekem is van Bluetooth-os OBD olvasó. Hasznos is, mert nálam is kiírta a hibát, mikor a MAP szezorra menő egyik cső volt kirepedve. Magam megcsináltam az egészet és végre a 17l/100km-es fogyasztás újra visszaesett a 9l/100-asra. Én a Torque nevű progit használtam. Alap hibatörlésre még jó.
De az ilyen olcsó kiolvasók, ahogy sebike írja nem tökéletesek. Eleve csak a szabvány OBD értékeket tudják figyelni jó esetben, de a márka/típus specifikus adatokat nem. Ráadásul a komfort elekotrnikai dolgokat sem tudja, csak a motorvezérlést. Ráadásul a frissítésük sem olyan, mint egy profi gépnek, holott van ahol a sebesség fontos, hogy pontos infókat kapjunk. A semminél jobb egy ilyen műszer, de nem kell tőle csodákat várni.
Sok tapasztalatom nincs vele, de ez szabvány. A legóccóbbat vettem, telefonnal van kiolvasva. A Laci összes egységét olvassa (ami be van drótozva) Minden értéket kiír, fordulat, sebesség, szenzorok hőmérséklete..miazmás. Most az adott szenzor minden paraméterét kiolvassa, a hibakódot pont nem? EGR probléma volt, pont azt a hibakódot írta ki, amit a szervízesek "profi" szoftvere. Kábé 2 perc volt kikeresni mit jelent az adott kód. A szelepcsere meg 30 perc.
bohóckodni jó az univerzális pláne a pár ezer ft os volt rá pálda,hogy nem látott hibakódot ,de eleve háttértudás nélkül semmit sem ér egyik kiolvasó sem
Nálam bejött. Már úgy vittem oda, hogy mit kell cserélni. Mindent kiolvas az univerzális. Miért ne tenné? A szervíz méregdrága cucca pontra ugyanazt olvasta ki.
Egyik levegő csövem gumi csatija szetment, ettol rangatott a vas, es tul dusitott benyával..hiba kijavitva, auto jo, check lampa még világít. Elmulhat magától kialszik esetleg, vagy irany a szerelő?
Sziasztok! Van egy megkímélt példányom, 1,6 Platinum 5 ajtós, 130 000 km eladó! Leinformálható, 2005-ben vettem, első tulaja vagyok. Kis túlzással szalonállapotú.
szia én érdeklödnék hogy nekem van egy lacetti 2005 ös 1.4 es benzines a kérdésem az hogy a kerekekre hol lehet tehermentesitö gyürüt venni köszönöm a válaszotokat
Én 195/65R15-el vettem és nem volt vele semmi gondom. Meg az előző tulajnak sem. Csak a km számlálót becsapta a más kerék méret. De legalább a sebességet pontosan mutatta és nem lőtte alá mint a gyári méretű gumival. Aztán jó 1 évre rá vettem rá gyári méretet amikor kifutott a régi gumi.