a hengerfejcsavaroktúl hosszúak és a blokkban felül és nem húzza össze rendesen a hengerfejet a blokkal
Ekkora f@szsagot meg nem hallottam. Sikköszörülesnel max nehany tizedet vesznek le, (de inkabb csak szazadokat a vetemedes merteketöl függöen) es eleve ugy vannak meretezve a dolgok hogy 2-3-szor lehessen köszörülni. Nem tudom elkepzelni hogy a csavar hosszusaganak ezt ne vettek volna figyelembe. Szerintem ott vaamit nagyon elkurt a szerelö.
Igen össze volt rakva az autó csak nem indult be . De ma bent voltam és ott álltam melletük és csináltam én is és érdekes módon megjött a kompresszió meg be is indult az autó . Ment az időhúzás hogy minél többet fizessek . Mert ugye órabérbe dolgoznak az emberek ....:(
Ja még valami az egyik szerelő azt mondta hogy az is lehet hogy a használt hengerfej amit vettem nem az a motorkódú vagy hogy már többször lett sík köszörülve és a hengerfej csavarok túl hosszúak és a blokkban felül és nem húzza össze rendesen a hengerfejet a blokkal , de a síkköszörülésnél csak tizedeket vagy századokat szednek le és ezért nem értem hogyan lehetséges hogy túl hosszúak lennének a csavarok ....:(
Sziasztok egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy van egy Audi A4 b5 -m . vezérműszíj csere után 36000 km -rel beállt a vízpumpám és ledarálta az összes fogat a vezérműszíjról . vettem hozzá egy használt hengerfejet , nyomáspróba , sík köszörülés miegymás mindenből új alkatrész került bele . A szerelők elkezdték összerakni azt mondták hogy a vezérléssel minden rendben de viszont nincs kompresszió a motorban . Valamennyit én is konyítok hozzá mert én is autószerelőnek tanultam csak nem dolgoztam benne , de most azt nem értem hogy hogy lehet az hogy nincs benne egyálltalán benne kompresszió amikor a sík köszörűs új szelepszárszimeringeket is rakott bele és azt mondta hogy a szelepek tömítettségét is ellenőrizte ....... Az nem lehet hogy a szerelők valamit elcsesztek összerakás közben ???? Vagy valamit nem jól csináltak ???? Ha esetleg valaki tud nekem segíteni , nagyonszépen megkérem írjon valami alternatívát hogy mi lehet a baj .......:( Ja a motor egy 1,9 PDTDI AJM MOTORKÓDDAL 85 KW
Sziasztok egy Audi A4 1997 es évjáratú 1.6 Benzined B5 Sedan típusú Autómhoz szeretnék találni Központi Elektronika Modult ebben szeretném a Segítségeteket kérni. Válaszokat előre is köszönöm!! :)
Én is most vettem egy 2007-es b7 a4 avant 2.0 PD TDI-it a 170 lovas változatot 244.000 Km-el, annak ellenére hogy olvastam a BRD motorokat érintő problémákról.
Mivel az autó újszerű állapotban van és folyamatosan szakszervízbe hordták így nem csalódtam eddig.
A fogyasztására lennék kiváncsi, mert egyenlőre olyan 7.2 körül alakul amit sokallok kicsit, bár a quattro hajtás miatt nyílván több egy kicsit.
Rövidtávon, 1 2 km a fedélzeti 10,4 -et irogat ki az reális lehet?
Olyan kérdésem lenne hogy van egy audi a4 b5 1.9 pdtdi és amikor kanyarodok vele és fékezek az abs bekattog, viszont ha kiveszem az abs-nek a biztosítékát akkor nem kattog viszont nem is működik! Tudnátok nekem segíteni hogy mi lehet a probléma esetleg valaki találkozott már ilyennel? Előre is köszönöm a válaszokat!
Az enyimben közel 300.000 volt mikor eladtam. Hibatlan elsö gyari turboval, PD elemekkel... Altalaban azok szidjak a PD motorokat akiknek sosem volt. Ehhez persze hozzajarul a 2.0 PDTDI motorok csufos bukasanak a hire.
Azért az elég érdekes, hogy akinek van PD-je azoknak a 99%-a nem szidja , sőt isteníti, ahogy én is, Soha rosszabb autóm ne legyen bármikor elindulok vele több ezer km-es útra soha nem hagyott cserben teszi a dolgát, nem beszélve hogy elég szépen szedi a lábát, az enyém alap 131 ló pici okossággal..... Az szarozza általában, akinek sose volt, csak hallotta hogy a szomszédjának a vejének a feleségének a lányának volt, és szar volt.... ...
Gondolom teged soha semmivel nem vagtak at. Te vagy a megmondo ember. Nem rossz amit irtal, csak azert mindennek vannak modjai. Egy uvoltozo, pattogo embert nem sok helyen vesznek komolyan. :-) Bocsi, de nekem ez jott at.
Megneztem tobb weboldalon, 40ezertol-80ezerig van arazva a bosch pd elem audihoz.../db. Gondolom vw olcsobb.
Ha van ismeros, meg annyi sem. Tobb szakember mondta, hogy a pd motor eleg strapabiro, de koltseges lett volna tovabb fejleszteni, es igy az euro besorolas megolte. Ismerosomnek volt egy uj vw-je kb. 40ezer km-nel gariban csereltek neki mindet, marmint a pd elemeket... Masik ismerosomnek audija volt2.0 pdtdi, legurult vele majdnem 400 ezer km-t, de pd elemet nem kellett cserelni egyaltalan.. Csak kettostomegut, es turbot, meg olajpumpa kis palcikajat. Ja amugy automata volt, s annak sem volt baja soha. Szoval szerintem, lehet itt kopkodni jobbra meg balra, de olcsobb kipofozni egy nem lefingott darabot, mint egy nem lefingott cr dizelt. Foleg azert is mert ott mar tenyezo a dpf is... Minden hasznaltauto jelentos veszelyt jelent. Nem tudni, hogy tenyleg volt szervizelve, vagy csak beirjak. Markakereskedesben is elofordul, hogy kifizeted az olajcseret, kozben meg nem cserelnek olajat, es szurot... Pl. valtonal elfelejtik mondani, hogy a 10 literbol csak 6-ot tudnak cserelni, de veled 10-et fizetettnek, es szurot. Mikor vitte masodjara valtoolaj cserere derult ki, hogy nincs benne cserelheto szuro, csak egy fem amit mosni kell... Mert mas volt a muhelyben akkor.
Nem mindenki egyforma, a vevo hibazott mert nem jart jobban utana a dolgoknak. Az elado meg azert, mert egy fereg volt, hogy a szerencsetlen, elesett embereket atverte, egy kis haszon erdekeben.
Rengeteg behozott auto van, amiben ki tudja mennyi a valos km. Jaj, ez jo auto nemetbol van, kar, hogy ott is sok igenytelen fereg lakik nem csak nalunk.
Szerintem a dizel motor egyebkent is csak szantasra valo, eleg venni egy jo kis 3 literes szivo benzinest...
rendben...én nem eleve nem vettem volna PD-t mert egy rakás kaka szerintem, pont ez az évjárat meg főleg. Én még nem hallottam PD-t ami elment 500 ezret, főleg nem gyári PD-vel... de legyen neked igazad.
Abban szerintem akkor egyetérthetünk hogy ebben a kocsiban nagy valószínűséggel nem 282-ezer van ha gajra ment rajta szinte minden.
Közel 300e km-rel PDTDI nem veszünk, mert eleve ezek ennyit bírnak.
Ez jó nagy hülyeség.. 300-nál még csak kezd bejárodni.. Nem egyet ismerek amiben 500 felett van, sőt tudok 770 ezret futottat, amiben eredetiek a PD elemek és nagyon egyben van az autó... Ha volt gazdája semmi a 300 ezer... Az enyémet is 250 ezerrel vettem, eredeti volt benne minden .. A turbót is csak azért vettem le 340 -nél, mert picit lógott a tengelye, és ha már lent volt akkor megcsináltattam . De a kettőstömegű és PD-k eredetiek....
Már hazafele letiltott a turbó, a kereskedőt hívtuk egyből, mondta, h állítsuk le majd indítsuk el újra. "
Itt fordultam volna vissza a kocsival a kereskedőhöz és azonnal vissza is kértem volna a pénzt!
Közel 300e km-rel PDTDI nem veszünk, mert eleve ezek ennyit bírnak. A PD-nek darabja vagy 100e Ft, vagy teszel bele bontottat amivel elmegy megint egy darabig. Ennyi km-nél szokott elmenni a kettős tömegű lendkerék is főleg ha szar a PD, szóval az is várható...Tehát akkor összegezzük! rossz turbó, PD, vákum pumpa, generátor, hengerfej, a motorban van 282e km, és várható egy lendkerék, amit kuplungal együtt cserélnek....ja és akkor ha kereskedő még az sem biztos hogy valóban annyi km van a kocsiban! Hagy gondolkodjak.... Azt kérded lehet e még ettől több baja? :-)
Esetleg beállhat a motor. Ez a kocsi bontásra van már ítélve. Én beleülnék ha megy a lábán, ha nem akkor tréler és visszavinném az eladóhoz nagyon sürgősen. Alig több min egy hónap alatt gyakorlatilag használhatatlan az autó és kb vagy 600-800e Ft-rá kellene költeni hogy jó legyen... Egy ügyvédet is magam mellé vennék aki határozottan fellép, és visszakövetelném a kocsi árát. Egy forintot nem költenék rá.
Jó tanács! Mielőtt kifizetsz kb 1 millát egy autóra, érdemes elvinni a kocsit egy független szervizbe/szakszervizbe ahol a vásárlás előtt átnézik a kocsit! Nem a közelbe és nem is oda ahova a kereskedő mondja, mert tuti le vannak bratyizva! Egy ilyen átnézés 20e Ft körül szokott lenni. Szerintem ennyit megért volna, a bizonyosság...
Jó sok kérdésem lenne - Audi A4 1.9 Pd Tdi 2001-esről.
Bevezetésként: idén január végén vásároltuk, 282ezer km-rel
Már hazafele letiltott a turbó, a kereskedőt hívtuk egyből, mondta, h állítsuk le majd indítsuk el újra. Tényleg működött, de gondoltuk ez így nem okés, úgyis nagyszervíz, akkor megcsináltatjuk a turbót.
A szerelő kicserélt vmi turbócsövet, azzal mostanáig(2hónap) működött, aztán megint letiltott.
Akkor szétszedte a turbót és látta, h tákolmány az egész, köze sincs az eredeti turbóhoz, kicserélte egy újra, egy-két napig működött, majd ismét letiltott. Most a vákuumpumpa cseréje jön-már korábban észrevettük fékezéskor, h ha többször egymás után nyomtuk,akkor beállt.
Egyik kérdésem az lenne, h vajon ha kicseréljük a vákuumpumpát működni fog a turbó vagy van még vmi ami miatt nem működhet?
Mindezek közben a PD is elromlott, az is csere, generátor is elromlott és most mindezek után hengerfejes kezd lenni. Annyi kiderült az autóról, h másfél évet állt, ki volt vonva a forgalomból.
Az állástól lehet ennyi baja? Ha megcsináltatjuk a hengerfejet lehet ezeken kívül vmilyen nagy kínja?!
Karbantartasi tanacsot szeretnek kerni egy 2007 A4 2.0 TFSI Saloon Manual autohoz. Arra gondolok, h mit hany kilometerenkent kell/erdemes cserelni. Koszi
Kicseréled RENDESEN a tömítést. Megnézed nincs-e indokolatlanul nagy kartergázad. Esetleg dugulás valahol a felső részben amerre igazából szellőznie kellene a rendszernek. Nem ismerem a PDTDi csőrendszerét.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A4 1.9 PD TDI motorom szelepfedelénél a bal felső saroknál ereszt az olaj. Mivel a motor döntve van, így pont arra az oldalra jut több olaj. A legközelebbi csavarok megvannak húzva kellőképp, a tömítést nemrég vettem hozzá. Másnak esetleg volt e ilyen gondja? Hogyan orvosolható ez a probléma? Köszi!
Egy gyors kérdésem lenne. Van egy B5-ösöm 1.6 benzin, 2000 évjárat face lift. A neten találtam egy B5-ös gyári tempomat kart, amit egy 99-es évjáratú szintén face liftes kocsiból van, de ez dízel. A kérdés hogy jó e hozzá a kar,és nyugodt szível megvehetem? Azt az infót kaptam, hogy ennél elvileg csak a kart be kell tenni a helyére és a vezetéket összecsattintani, majd csak fel kell konfigurálni mert elvileg az OBD felismeri és kezeli. Gyors megbízható válasz kellene!