Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2632

a hengerfej csavarok túl hosszúak és a blokkban felül és nem húzza össze rendesen a hengerfejet a blokkal

 

Ekkora f@szsagot meg nem hallottam. Sikköszörülesnel max nehany tizedet vesznek le, (de inkabb csak szazadokat a vetemedes merteketöl függöen) es eleve ugy vannak meretezve a dolgok hogy 2-3-szor lehessen köszörülni. Nem tudom elkepzelni hogy a csavar hosszusaganak ezt ne vettek volna figyelembe. Szerintem ott vaamit nagyon elkurt a szerelö.

Előzmény: kisgyerek 1 (2629)
kisgyerek 1 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2631

Igen össze volt rakva az autó csak nem indult be . De ma bent voltam és ott álltam melletük és csináltam én is és érdekes módon megjött a kompresszió  meg be is indult az autó . Ment az időhúzás hogy minél többet fizessek . Mert ugye órabérbe dolgoznak az emberek ....:( 

 

Előzmény: kerkyra (2630)
kerkyra Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2630

Most  össze van  rakva  az autó   ?  Beindul  ?   Keress  másik szerelőt    első  körben ....  

Előzmény: kisgyerek 1 (2629)
kisgyerek 1 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2629

Ja még valami az egyik szerelő azt mondta hogy az is lehet hogy a használt hengerfej amit vettem nem az a motorkódú vagy hogy már többször lett sík köszörülve és a hengerfej csavarok túl hosszúak és a blokkban felül és nem húzza össze rendesen a hengerfejet a blokkal , de a síkköszörülésnél csak tizedeket vagy századokat szednek le és ezért nem értem hogyan lehetséges hogy túl hosszúak lennének a csavarok ....:(

Előzmény: kisgyerek 1 (2628)
kisgyerek 1 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2628

Sziasztok egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy van egy Audi A4 b5 -m . vezérműszíj csere után 36000 km -rel beállt a vízpumpám és ledarálta az összes fogat a vezérműszíjról . vettem hozzá egy használt hengerfejet , nyomáspróba , sík köszörülés miegymás mindenből új alkatrész került bele . A szerelők elkezdték összerakni azt mondták hogy a vezérléssel minden rendben de viszont nincs kompresszió a motorban . Valamennyit én is konyítok hozzá mert én is autószerelőnek tanultam csak nem dolgoztam benne , de most azt nem értem hogy hogy lehet az hogy nincs benne egyálltalán benne kompresszió amikor a sík köszörűs új szelepszárszimeringeket is rakott bele és azt mondta hogy a szelepek tömítettségét is ellenőrizte ....... Az nem lehet hogy a szerelők valamit elcsesztek összerakás közben ???? Vagy valamit nem jól csináltak ???? Ha esetleg valaki tud nekem segíteni , nagyonszépen megkérem írjon valami alternatívát hogy mi lehet a baj .......:( Ja  a motor egy 1,9 PDTDI AJM MOTORKÓDDAL 85 KW 

Nylagreg2 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 2627

Sziasztok!

 

Bocs ha már volt... :)

 

Audi A4 B7 2004-től magyar nyelvű kézikönyvet keresek pdf formátumban.

Esetleg eredetit.

 

Köszi.

 

Üdv.

kerkyra Creative Commons License 2016.04.17 0 1 2626

https://www.facebook.com/groups/615657811835208/?fref=ts

 

próbáld  itt   szerintem  tudnak  segíteni....  

Előzmény: montya4 (2625)
montya4 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 2625

Sziasztok egy Audi A4 1997 es évjáratú 1.6 Benzined B5 Sedan típusú Autómhoz szeretnék találni Központi Elektronika Modult ebben szeretném a Segítségeteket kérni. Válaszokat előre is köszönöm!! :)

montya4 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 2624

petraaa22 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 2623

Sziasztok, tud nekem valaki abban segíteni, hogy hol tudnék szerezni Audi A4 B8-hoz magyar nyelvű kézikönyvet?

Nylagreg2 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 2622

84-nek.

 

Szia!

 

Én is most vettem egy 2007-es b7 a4 avant 2.0 PD TDI-it a 170 lovas változatot 244.000 Km-el, annak ellenére hogy olvastam a BRD motorokat érintő problémákról. 

Mivel az autó újszerű állapotban van és folyamatosan szakszervízbe hordták így nem csalódtam eddig.

A fogyasztására lennék kiváncsi, mert egyenlőre olyan 7.2 körül alakul amit sokallok kicsit, bár a quattro hajtás miatt nyílván több egy kicsit.

Rövidtávon, 1 2 km a fedélzeti 10,4 -et irogat ki az reális lehet?

 

üdv.

Előzmény: 84 (2599)
anette333 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 2621

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne hogy van egy audi a4 b5 1.9 pdtdi és amikor kanyarodok vele és fékezek az abs bekattog, viszont ha kiveszem az abs-nek a biztosítékát akkor nem kattog viszont nem is működik! Tudnátok nekem segíteni hogy mi lehet a probléma esetleg valaki találkozott már ilyennel? Előre is köszönöm a válaszokat!

Staliadam Creative Commons License 2016.04.09 0 0 2620

Sziasztok

Tudtok nekem olyanban segíteni, hogy honnan tudok magyar nyelvű használati útmutatót B7-es Audi A4-eshez (2004-2008). Előre is köszönöm.

Üdv

Stali

avantfil Creative Commons License 2016.04.09 0 0 2619

Üdvözlök mindenkit!

 

Érdeklődöm, h tudna-e segíteni vki nekem abban, h magyarnyelvű Használati Útmutatóhoz jussak egy 2012-es évj-ú A4 Avantról?

 

Köszi!!

Stetten Creative Commons License 2016.04.07 0 0 2618

En is imadtam az 1.9 PD-t. Csak remenykedem benne hogy a 3.0 TDI-vel is leszek ilyen szerencses.

Előzmény: kerkyra (2615)
Stetten Creative Commons License 2016.04.07 0 0 2617

Az enyimben közel 300.000 volt mikor eladtam. Hibatlan elsö gyari turboval, PD elemekkel...  Altalaban azok szidjak a PD motorokat akiknek sosem volt.  Ehhez persze hozzajarul a 2.0 PDTDI motorok csufos bukasanak a hire.

Előzmény: Sony Black (2613)
84 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 2616
kerkyra Creative Commons License 2016.04.04 0 0 2615

Azért  az  elég  érdekes, hogy  akinek  van  PD-je  azoknak  a 99%-a  nem  szidja  , sőt   isteníti, ahogy  én  is,  Soha  rosszabb  autóm  ne  legyen    bármikor   elindulok  vele  több  ezer  km-es  útra   soha  nem hagyott  cserben   teszi a dolgát, nem beszélve  hogy   elég  szépen  szedi a lábát, az  enyém  alap 131 ló   pici okossággal.....   Az  szarozza  általában, akinek  sose  volt, csak  hallotta  hogy a szomszédjának a vejének a feleségének a lányának  volt, és   szar   volt....  ...  

Előzmény: Sony Black (2613)
333347 Creative Commons License 2016.04.04 0 0 2614

Gondolom teged soha semmivel nem vagtak at. Te vagy a megmondo ember. Nem rossz amit irtal, csak azert mindennek vannak modjai. Egy uvoltozo, pattogo embert nem sok helyen vesznek komolyan. :-) Bocsi, de nekem ez jott at.

Megneztem tobb weboldalon, 40ezertol-80ezerig van arazva a bosch pd elem audihoz.../db. Gondolom vw olcsobb.

Ha van ismeros, meg annyi sem. Tobb szakember mondta, hogy a pd motor eleg strapabiro, de koltseges lett volna tovabb fejleszteni, es igy az euro besorolas megolte. Ismerosomnek volt egy uj vw-je kb. 40ezer km-nel gariban csereltek neki mindet, marmint a pd elemeket... Masik ismerosomnek audija volt2.0 pdtdi, legurult vele majdnem 400 ezer km-t, de pd elemet nem kellett cserelni egyaltalan.. Csak kettostomegut, es turbot, meg olajpumpa kis palcikajat. Ja amugy automata volt, s annak sem volt baja soha. Szoval szerintem, lehet itt kopkodni jobbra meg balra, de olcsobb kipofozni egy nem lefingott darabot, mint egy nem lefingott cr dizelt. Foleg azert is mert ott mar tenyezo a dpf is... Minden hasznaltauto jelentos veszelyt jelent. Nem tudni, hogy tenyleg volt szervizelve, vagy csak beirjak. Markakereskedesben is elofordul, hogy kifizeted az olajcseret, kozben meg nem cserelnek olajat, es szurot... Pl. valtonal elfelejtik mondani, hogy a 10 literbol csak 6-ot tudnak cserelni, de veled 10-et fizetettnek, es szurot. Mikor vitte masodjara valtoolaj cserere derult ki, hogy nincs benne cserelheto szuro, csak egy fem amit mosni kell... Mert mas volt a muhelyben akkor.

Nem mindenki egyforma, a vevo hibazott mert nem jart jobban utana a dolgoknak. Az elado meg azert, mert egy fereg volt, hogy a szerencsetlen, elesett embereket atverte, egy kis haszon erdekeben.

Rengeteg behozott auto van, amiben ki tudja mennyi a valos km. Jaj, ez jo auto nemetbol van, kar, hogy ott is sok igenytelen fereg lakik nem csak nalunk.

Szerintem a dizel motor egyebkent is csak szantasra valo, eleg venni egy jo kis 3 literes szivo benzinest...

 

Előzmény: Sony Black (2611)
Sony Black Creative Commons License 2016.04.04 0 0 2613

rendben...én nem eleve nem vettem volna PD-t mert egy rakás kaka szerintem, pont ez az évjárat meg főleg. Én még nem hallottam PD-t ami elment 500 ezret, főleg nem gyári PD-vel... de legyen neked igazad.

Abban szerintem akkor egyetérthetünk hogy ebben a kocsiban nagy valószínűséggel nem 282-ezer van ha gajra ment rajta szinte minden.

Előzmény: kerkyra (2612)
kerkyra Creative Commons License 2016.04.03 0 0 2612

Közel 300e km-rel PDTDI nem veszünk, mert eleve ezek ennyit bírnak. 

Ez  jó nagy  hülyeség.. 300-nál  még  csak  kezd  bejárodni.. Nem egyet  ismerek  amiben 500 felett  van,  sőt  tudok  770 ezret  futottat, amiben eredetiek a PD elemek   és  nagyon   egyben  van az autó... Ha  volt  gazdája    semmi a 300 ezer...  Az  enyémet  is  250 ezerrel  vettem,  eredeti volt  benne    minden .. A  turbót  is  csak  azért  vettem  le  340 -nél, mert  picit  lógott  a tengelye, és   ha már  lent  volt  akkor   megcsináltattam . De a kettőstömegű  és  PD-k  eredetiek....        

Előzmény: Sony Black (2611)
Sony Black Creative Commons License 2016.04.03 0 0 2611

" idén január végén vásároltuk, 282ezer km-rel

Már hazafele letiltott a turbó, a kereskedőt hívtuk egyből, mondta, h állítsuk le majd indítsuk el újra. "

 

Itt fordultam volna vissza a kocsival a kereskedőhöz és azonnal vissza is kértem volna a pénzt!

Közel 300e km-rel PDTDI nem veszünk, mert eleve ezek ennyit bírnak. A PD-nek darabja vagy 100e Ft, vagy teszel bele bontottat amivel elmegy megint egy darabig. Ennyi km-nél szokott elmenni a kettős tömegű lendkerék is főleg ha szar a PD, szóval az is várható...Tehát akkor összegezzük! rossz turbó, PD, vákum pumpa, generátor, hengerfej, a motorban van 282e km, és várható egy lendkerék, amit kuplungal együtt cserélnek....ja és akkor ha kereskedő még az sem biztos hogy valóban annyi km van a kocsiban! Hagy gondolkodjak.... Azt kérded lehet e még ettől több baja? :-)

Esetleg beállhat a motor. Ez a kocsi bontásra van már ítélve. Én beleülnék ha megy a lábán, ha nem akkor tréler és visszavinném az eladóhoz nagyon sürgősen. Alig több min egy hónap alatt gyakorlatilag használhatatlan az autó és kb vagy 600-800e Ft-rá kellene költeni hogy jó legyen... Egy ügyvédet is magam mellé vennék aki határozottan fellép, és visszakövetelném a kocsi árát. Egy forintot nem költenék rá.

 

Jó tanács! Mielőtt kifizetsz kb 1 millát egy autóra, érdemes elvinni a kocsit egy független szervizbe/szakszervizbe ahol a vásárlás előtt átnézik a kocsit! Nem a közelbe és nem is oda ahova a kereskedő mondja, mert tuti le vannak bratyizva! Egy ilyen átnézés 20e Ft körül szokott lenni. Szerintem ennyit megért volna, a bizonyosság...

Előzmény: Nszniki (2610)
Nszniki Creative Commons License 2016.04.02 0 0 2610

Sziasztok!

 

Jó sok kérdésem lenne - Audi A4 1.9 Pd Tdi 2001-esről.

Bevezetésként: idén január végén vásároltuk, 282ezer km-rel

Már hazafele letiltott a turbó, a kereskedőt hívtuk egyből, mondta, h állítsuk le majd indítsuk el újra. Tényleg működött, de gondoltuk ez így nem okés, úgyis nagyszervíz, akkor megcsináltatjuk a turbót.

A szerelő kicserélt vmi turbócsövet, azzal mostanáig(2hónap) működött, aztán megint letiltott.

Akkor szétszedte a turbót és látta, h tákolmány az egész, köze sincs az eredeti turbóhoz, kicserélte egy újra, egy-két napig működött, majd ismét letiltott. Most a vákuumpumpa cseréje jön-már korábban észrevettük fékezéskor, h ha többször egymás után nyomtuk,akkor beállt.

Egyik kérdésem az lenne, h vajon ha kicseréljük a vákuumpumpát működni fog a turbó vagy van még vmi ami miatt nem működhet?

Mindezek közben a PD is elromlott, az is csere, generátor is elromlott és most mindezek után hengerfejes kezd lenni. Annyi kiderült az autóról, h másfél évet állt, ki volt vonva a forgalomból. 

Az állástól lehet ennyi baja? Ha megcsináltatjuk a hengerfejet lehet ezeken kívül vmilyen nagy kínja?!

Egyáltalán érdemes még rákölteni?

Casee Creative Commons License 2016.03.31 0 0 2609

Sziasztok,

 

Karbantartasi tanacsot szeretnek kerni egy 2007 A4 2.0 TFSI Saloon Manual autohoz. Arra gondolok, h mit hany kilometerenkent kell/erdemes cserelni. Koszi

hamu56 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 2608

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mi a tapasztalata a Audi A4 Avant 2700ccm  190Le 2009-es manual váltós?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.27 0 0 2607

Kicseréled RENDESEN a tömítést. Megnézed nincs-e indokolatlanul nagy kartergázad. Esetleg dugulás valahol a felső részben amerre igazából szellőznie kellene a rendszernek. Nem ismerem a PDTDi csőrendszerét.

Előzmény: misi06 (2606)
misi06 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 2606

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A4 1.9 PD TDI motorom szelepfedelénél a bal felső saroknál ereszt az olaj. Mivel a motor döntve van, így pont arra az oldalra jut több olaj. A legközelebbi csavarok megvannak húzva kellőképp, a tömítést nemrég vettem hozzá. Másnak esetleg volt e ilyen gondja? Hogyan orvosolható ez a probléma? Köszi!

Sony Black Creative Commons License 2016.03.26 0 0 2605

Ez biztos? Elkeserítettél....

Előzmény: Törölt nick (2604)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.26 0 0 2604

Szerintem 1,6 b5 nem tempomatozható, csak mechanikus utángyártott megoldással. 

Előzmény: Sony Black (2603)
Sony Black Creative Commons License 2016.03.25 0 0 2603

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. Van egy B5-ösöm 1.6 benzin, 2000 évjárat face lift. A neten találtam egy B5-ös gyári tempomat kart, amit egy 99-es évjáratú szintén face liftes kocsiból van, de ez dízel. A kérdés hogy jó e hozzá a kar,és nyugodt szível megvehetem? Azt az infót kaptam, hogy ennél elvileg csak a kart be kell tenni a helyére és a vezetéket összecsattintani, majd csak fel kell konfigurálni mert elvileg az OBD felismeri és kezeli. Gyors megbízható válasz kellene!

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!