Keresés

Részletes keresés

MustangJimmy Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22416

Megváltoztattam a nick nevemet.Így szoktak a munkahelyemen hívni amiért Mustangal jártam dolgozni.Amúgy Füredi Imi vagyok.

Előzmény: -stukker- (22415)
-stukker- Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22415

Honnan ismerjük egymást?

Előzmény: MustangJimmy (22411)
zerger88 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22414

Nem hiányzik semmi, bár nem tom így hirtelen hogy az U profilban miért van egy furat.

Előzmény: ja-wa (22409)
zerger88 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22413

Ezek burkolt jawa50 alkatrészek

Előzmény: ja-wa (22405)
zerger88 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22412

Én, azt lehet mondani hogy Szolnok.
Viszont miért ezzel a nick-kel vagy Imi?

Előzmény: MustangJimmy (22411)
MustangJimmy Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22411

Ex-kristikoma,Zerger88,Ja-wa,Tamás1,ti hová valósiak vagytok?Stukker téged ismerlek.

1Tamás Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22410

Az ülés elején lévő fület alá csúsztatod a vázon lévő U alakú résznek. Két átmenő csavar meg megy a hátsó lengéscsillapító mögötti fülekre.

 

 

 

Előzmény: ja-wa (22409)
ja-wa Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22409

Akkor nem tudom, de onnan valami hiányzik az biztos.

Előzmény: MustangJimmy (22408)
MustangJimmy Creative Commons License 2017.05.01 0 0 22408

Szerintem ilyenek nincsenek gyárilag a Mustang-ban.

Előzmény: ja-wa (22405)
-stukker- Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22407

Asszem felülről a 2.rovátkában.

Előzmény: ja-wa (22406)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22406

A súbertű lemezt majd megnézem. Hányadikban szokott lenni?

Előzmény: ex-kristikoma (22401)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22405

Ezek nem oda kellenek?

 

ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22404

ÉS akkor elől az ülés alatti kis lemez az rá megy arra a szelvényre, vagy alá? Mert ha alá megy, akkor a súlyt az ülés alap lemeze tartja. Akkor minek az a kis lemez? Jó lenne róla egy kép valahol.

Előzmény: zerger88 (22402)
zerger88 Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22403

Érdekes ülésed lehet de az biztos nem gyári felfogatások a 2 átmenőn kívül :D
(amire gondolsz az első csavar az a tankot fogja. A hátsó 2 amit írsz meg a hátsólámpatartót fogja)

Előzmény: ex-kristikoma (22401)
zerger88 Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22402

Ülés? 2 csavarral :) Meghúzás előtt nyomd kopra előre, ha így is kotyog elöl az ülés akkor hajlíts egy kicsit befelé a fülön, vagy beteszel egy kis gumilapkát oda.

Km óra világítás? Tudtommal nincs de ott van a kapcs. rajzok azok megmutatják. De az is lehet hogy a 30 wattosoknál már van. Hirtelen én se tudom.

Teljes fordulaton teljes gázzal ha hosszan akarod használni ne menj :D

Előzmény: ja-wa (22400)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22401

Az ülés 5 ponton van rögzítve. 1 csavar fogja a tanknál, hátrébb van 2db átmenő csavar, a végén 2db anya fogja(ez utóbbiak a lámpánál).

Az órának nincs világítása, nem tudom, hogy lehet-e tenni egy néhány W-os izzót.

Utolsó kérdéssel megfogtál. Gyújtást beállítottad, kipufogót kitakarítottad. A karbiban a súbertű lemeze felülről hanyadik vájatban van?

Előzmény: ja-wa (22400)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22400

Néhány kérdésem volna:

 

Az ülés eredetileg hogy van rögzítve? Nekem kotyog, szerintem valami gumi, vagy távtartó hiányzik.

 

A kilométer órának nincsen világítása?

 

Amikor teljes fordulaton teljes gázzal megyek, akkor miért vannak ilyen hullámvölgyek, mintha finoman fékezgetném a motort?

 

 

ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22399

Köszi' Megpróbálom atcserélni.

Előzmény: -stukker- (22398)
-stukker- Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22398

Csereszabatosak a kerekek!Cseréld ki az elsőre ha abban jó,vagy aluhegesztővel rakasd fel!

Csapokat a nagy lánckerón meg hefteld körbe.

 

Előzmény: ja-wa (22397)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22397

De mit heftelsz meg? Nem a csapog lógnak a lánckeréken, azoknak nincs bajuk. Az alu öntvényben, a kerékagyban lógnak a csapok. Nagyobb a furat, vagy ki van nyúlva. Zsugorcsőben van elég kemény vajta is. Valamit tenni kellene oda...

Előzmény: ex-kristikoma (22396)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22396

Az ötlet jó, de strapabíróbb műanyaggal oldanám meg. Nálam is kotyog, de hegeszteni nem tudok, ezért nem hefteltem meg.

Előzmény: ja-wa (22395)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22395

Valóban! Pedig mindig azt hittem, hogy vannak olyan dolgok, amik nincsenek. :) Ez nem olyan...

 

Más:

Levettem a hátsó kereket a lógó lánckerék miatt. Most értettem meg az egész felfüggesztést. Van ott az a nagy anya, amit 27-es kulcs fog. Azt összerakáskor több menetben jól meghúztam. Most már oldal irányba nem lóg a lánckerék, de előre-hátra kotyog. A 3db lánckerék stiftnek ugyanis játéga van a kerékagyban lévő furatokban. Arra gondoltam, hogy erre a három lánckerék stiftre tennék zsugorcsövet, ami kihézagolná a kotyogást. Nem jó ötlet? Ugyanis az a probléma, hogy motorfék üzemben amikor húz-fékez a motor, hallom ahogy kopog. Ez a ti gépágyútokon is így van, vagy ott volt valami hézagolás gyárilag?

Előzmény: 1Tamás (22394)
1Tamás Creative Commons License 2017.04.30 0 0 22394
Előzmény: ja-wa (22393)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22393
Előzmény: -stukker- (22391)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22392

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=140307380&t=9096708

Hasonló megoldás, tényleg jó lehet. Azt is el tudom képzelni, hogy a gömbfej maszek gyártmány, bár nem annak néz ki.

Előzmény: -stukker- (22391)
-stukker- Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22391

Annyi hogy a Jencoén gömbfejek is vannak.Én is szeretnék rá olyat,hogy pontosabb legyen,de nem tudom, hol kapható ilyen kis gömbfej,vagy miben található,mihez gyártanak ilyet.

Előzmény: ex-kristikoma (22382)
-stukker- Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22390

Nálam kidobálta a 3-ast,néha, idegesítő volt.Kiderült szétszedéskor, hogy anno vmi barom elgörbítette valahogy a kulisszát,de csak egy másik jó darab összehasonlításával  derült ki.Vaterán vettem egy újat,hibátlan,pontosan kapcsol

Előzmény: ja-wa (22379)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22389

B6HS és/vagy BP7HS. Vettem mindkettőből, jól működnek, a 7-es nagyobb hőértékű. A könyökcső peremétől számított 2-3 cm-nél érdemes megrövidíteni e szerint: http://666coolman.gportal.hu/gindex.php?pg=16462360 .

Igen, sajnos a lamellák cserések. A végén hidegen is csúszni fog. Eredetileg 80W90-es olaj való a váltóba, valószínűleg olyat tettél bele. Nekem 10W40 van benne(ez martadt meg), de nincs vele bajom. 

Előzmény: ja-wa (22388)
ja-wa Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22388

Ez az Isolator volt benne, ezzel vettem. Én tettem bele egy Brisk-et, de az 19-es, kis hőértékű volt. Most visszatettem az Isolator-t. Majd veszek bele én is NGK-t. Pontosan melyiket?

 

A könyökcső nem rövidített. A szívócsonk a nagyobb, négyzetes furattal van. A kis lánckereket még nem láttam.

 

Azóta voltam megint egy jó nagy kört és nagyon jól megy. Egy szivató azért van: üzemmeleg motornál már nem lehet berúgni, mert elcsúszik a kuplungja. De menni, nagyon jól megy. Én elég sűrű hajtómű olajat tettem bele, nem tudom az mennyire jó. Jó minőségű, drága, de sűrű. Szóval nagy a viszkozitása.

Előzmény: ex-kristikoma (22387)
ex-kristikoma Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22387

Magadnak köszönd! :) Nekem az Isolator nem vált be, sose égett ki, mindig fekete volt(most is az, nem dobtam ki, Brisk szintén). Helyette NGK van, azzal sokkal jobb. Most kezd igazán jó lenni. Használat jót tesz a veteránnak. :) Jut eszembe: könyökcső rövidített? Szívócsonk lyuk mekkora? Kislánckerék fogszáma mennyi?

Előzmény: ja-wa (22385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!