ÉS akkor elől az ülés alatti kis lemez az rá megy arra a szelvényre, vagy alá? Mert ha alá megy, akkor a súlyt az ülés alap lemeze tartja. Akkor minek az a kis lemez? Jó lenne róla egy kép valahol.
Érdekes ülésed lehet de az biztos nem gyári felfogatások a 2 átmenőn kívül :D (amire gondolsz az első csavar az a tankot fogja. A hátsó 2 amit írsz meg a hátsólámpatartót fogja)
Ülés? 2 csavarral :) Meghúzás előtt nyomd kopra előre, ha így is kotyog elöl az ülés akkor hajlíts egy kicsit befelé a fülön, vagy beteszel egy kis gumilapkát oda.
Km óra világítás? Tudtommal nincs de ott van a kapcs. rajzok azok megmutatják. De az is lehet hogy a 30 wattosoknál már van. Hirtelen én se tudom.
Teljes fordulaton teljes gázzal ha hosszan akarod használni ne menj :D
De mit heftelsz meg? Nem a csapog lógnak a lánckeréken, azoknak nincs bajuk. Az alu öntvényben, a kerékagyban lógnak a csapok. Nagyobb a furat, vagy ki van nyúlva. Zsugorcsőben van elég kemény vajta is. Valamit tenni kellene oda...
Valóban! Pedig mindig azt hittem, hogy vannak olyan dolgok, amik nincsenek. :) Ez nem olyan...
Más:
Levettem a hátsó kereket a lógó lánckerék miatt. Most értettem meg az egész felfüggesztést. Van ott az a nagy anya, amit 27-es kulcs fog. Azt összerakáskor több menetben jól meghúztam. Most már oldal irányba nem lóg a lánckerék, de előre-hátra kotyog. A 3db lánckerék stiftnek ugyanis játéga van a kerékagyban lévő furatokban. Arra gondoltam, hogy erre a három lánckerék stiftre tennék zsugorcsövet, ami kihézagolná a kotyogást. Nem jó ötlet? Ugyanis az a probléma, hogy motorfék üzemben amikor húz-fékez a motor, hallom ahogy kopog. Ez a ti gépágyútokon is így van, vagy ott volt valami hézagolás gyárilag?
Annyi hogy a Jencoén gömbfejek is vannak.Én is szeretnék rá olyat,hogy pontosabb legyen,de nem tudom, hol kapható ilyen kis gömbfej,vagy miben található,mihez gyártanak ilyet.
Nálam kidobálta a 3-ast,néha, idegesítő volt.Kiderült szétszedéskor, hogy anno vmi barom elgörbítette valahogy a kulisszát,de csak egy másik jó darab összehasonlításával derült ki.Vaterán vettem egy újat,hibátlan,pontosan kapcsol
B6HS és/vagy BP7HS. Vettem mindkettőből, jól működnek, a 7-es nagyobb hőértékű. A könyökcső peremétől számított 2-3 cm-nél érdemes megrövidíteni e szerint: http://666coolman.gportal.hu/gindex.php?pg=16462360 .
Igen, sajnos a lamellák cserések. A végén hidegen is csúszni fog. Eredetileg 80W90-es olaj való a váltóba, valószínűleg olyat tettél bele. Nekem 10W40 van benne(ez martadt meg), de nincs vele bajom.
Ez az Isolator volt benne, ezzel vettem. Én tettem bele egy Brisk-et, de az 19-es, kis hőértékű volt. Most visszatettem az Isolator-t. Majd veszek bele én is NGK-t. Pontosan melyiket?
A könyökcső nem rövidített. A szívócsonk a nagyobb, négyzetes furattal van. A kis lánckereket még nem láttam.
Azóta voltam megint egy jó nagy kört és nagyon jól megy. Egy szivató azért van: üzemmeleg motornál már nem lehet berúgni, mert elcsúszik a kuplungja. De menni, nagyon jól megy. Én elég sűrű hajtómű olajat tettem bele, nem tudom az mennyire jó. Jó minőségű, drága, de sűrű. Szóval nagy a viszkozitása.
Magadnak köszönd! :) Nekem az Isolator nem vált be, sose égett ki, mindig fekete volt(most is az, nem dobtam ki, Brisk szintén). Helyette NGK van, azzal sokkal jobb. Most kezd igazán jó lenni. Használat jót tesz a veteránnak. :) Jut eszembe: könyökcső rövidített? Szívócsonk lyuk mekkora? Kislánckerék fogszáma mennyi?