Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2005-ös Renault Traficom amiben sajnálatosan elfáradt a riasztó kürtje azaz a sípoló kicsike! Szeretném kérdezni, hogy van-e esetleg valakinek elfekvőben egy ilyen kis kütyüje vagy tudtok-e esetleg segíteni benne, hogy hol tudok szerezni hozzá alkatrészt?
Tisztelt Varga félisten ÚR!!! A minőség a mennyiség rovására megy nem gondolod!!!!! Mennyi csavart húzzak még meg utánnad 80000ezerért????!!!!!! Hányszor javítsam még a kuplung és vezérlés javításból számazó hibáidat????!! Megnemhúzott kerékaggyal indult majd féltengejnèl folyik a kicserélt szimeringnél az olaj, majd jön a folyamatosan hangoskodó vezérműszíj!!!!! Az autó alig akar beindulni mióta nálad járt!!!! Köszönöm Vargamunka egy Isten vagy!!!!! Az Isten haragja téged is utol ér elöbb utóbb!!!!
Sziasztok. Van egy vivaró vezetőoldali magasságállitós,csíkos mintályú,szakadás és sérülésmentes ülésem eladó. Ha valakit érdekel 06305544108 szàmon tud elérni.
Toronycsapágyat kellene cserélnem a vivarómba elől párban. Szeretném megtudni a csapágyak cikkszámát vagy méretét, hogy ne kelljen csiliárdokért vennem az alkatrészt.
Tisztelt Fórumozók! 2.0 Trafic (2007) hátsó sori ventilátor zárlatos/túl nagy áramot vesz fel. Esetleg valakinek van ötlete a hibakereséshez? Egy elektromos rajz is segítség lenne. Köszönettel: Csaba
Hát igen kettesével megy felfelé. Se 1 csík,se 3,se 5!! Na ez mitől lehet? Ha netalán forrna a víz,akkor valami még felvillan? Mondjuk csak akkor megy fel 6 csíkra ha nagyon terhelem,értem úgy hogy jó nagy emelkedőnek megyünk fel,vagy például a 81es főúton előzgetem a kamionokat. Normál használat mellet nem mozdul 4ről. Valakinek valami tipp?
Jó napot. Érdeklődnék 2.0 Dci Trafic hol kell hogy tartsa a vizet? Eddig 4 csík volt,de most hogy melegedett az idő már ha terhelem 6 csík van. De az 5 az mindig kimarad,az miért lehet? Köszönöm
Megnéztem ma egy 1,9 dízel renault traficot, és nehezen indult a motorja, plusz nehezen is pörgott fel. Alapjáraton normálisan járt, nem kopogott, nem füstölt (magas fordulaton sem), de lassan vette a fordulatot. Mi lehet a baja ilyenkor?
A befecskendezés mennyiség szállítás, mindig nagyobb kicsit több ,a felesleget elvezetik a tankba vagy szűrőbe. Ezt résolajnak ismerheted .A visszatérő gázolaj ami sokkal melegebb a tankban keveredik többi üzemanyaggal így azzal azonos hőt ért el .A üzemanyag tartályban levő sok( sok sok sok) gázolaj kevesebb hővel rendelkezik ezért hőátadás azaz hűtés jön létre leegyszerűsítve ezt a folyamatot, simán hűtésnek írtam .
Azt szeretném kideríteni, hogy az összes 2006 után gyártott 2.0cdti vivaro/traffic motorhoz tettek részecskeszűrőt vagy csak a 2011 után gyártott euro5ös motorhoz?
Ha mindegyikhez van akkor a részecskeszűrők között van különbség vagy ugyanazzal szerelték őket?
sajnos megeshet de cserével kezd hátha csak a szűrő ilyenkor le is tud levegősödni a rendszer valamint egyéb huncutságokra is képes .....üzemanyag hűtés funkciót is betölt
Sziasztok. Létezik az hogy hagytam jól kifogyni az üzemanyagot és azóta nehezebben indul az autó melegen? Talán felkapott vmi retket a tank aljáról és televágta a szűrőt?
"még mindig a letekert óra kell az embereknek," Nem. Nem az kell nekik. Csak tutyimutyi nyuszi az emberek nagy része. Ha valagba rúgják akkor nem nem visszaszól hanem oda tartja még az arcát is egy lángosért. Bár ha fentről ehez nem tapsolnának akkor lenne esély a változásra.
3 hónapja van nálad és már darabokban a motor! Tessék visszavinni és kérni a az autó árát + a javításokét. Ha készséges akkor el lehet engedni a dolgot. Ha nem akkor meg csak te tudod mi kell ahhoz, hogy hasonlóan jól szórakozz mint ő. :)
Mint írtam a kezdetektől és még párszor, Angliából indulok haza így a személyes segítségkérés kilőve...
Illetve egy fórum általános alapelve hogy segítünk ha van hasznos hozzászólásunk egymásnak..
Legalábbis ez eddig bevált az OPel Astra és Corsa fórumokon..
Nem arra kértem senkit hogy szerelje meg csupán akinek ilyen autója van attól kértem segítséget hogy mi hol helyezkedik el, mert azt elvileg megtudja mondani ha kicsit is ért hozzá..
Most már szinte minden klappol még a futóművet nézem át hétvégén mivel akkor lesz időm rá a sok melo miatt..
Arról is csak érdeklődtem de választ nem kaptam így megoldom attól nem félek csak könyebb lett volna természetesen ha tudom hova nyúljak, és ha nem is ott lesz a hiba megosztom itt másokkal is hogy aki később visszaolvassa annak lehet segít.. szerintem erről kell hogy szóljon egy ilyen autós fórum... segíteni annak aki nem anyira jártas az adott témában, illetve új tulajoknak a karbantartási tapasztalatokkal stb.
hát abba a motorba ilyen hibákkal 400-500ezer van,minimum.
hiába ,még mindig a letekert óra kell az embereknek,,,bebeszéled magadnak hogy ebbe meg abba annyi van,mikor nézed a kocsikat vétel előtt,, de az h valaki megnézzen egyet 350ezerrel és látná h szebben jár mint a 167ezer km-es ,az nem.......