A városi forgalom márpedig a dugóban állást és a lámpától lámpáig való autózást jelenti. Nem azt, hogy egy peremkerületben rohangálsz ide-oda és 5km-en belül van max 4 lámpa vagy 10-11 kor átmész lazán a városon. Péntek délután menjél végig a Hungária-Róbert Károly körúton, és akkor nézzél fogyasztást, vagy bármelyik nap reggel 8 körül. A 25i is simán bekapkodja ilyenkor a 13-13,5 litereket. Ne próbáld megmagyarázni, hogy egy 1800kg-s automata m30 motoros E32 ilyen körülmények elmegy 13 literrel mert megeszem a kalapom :):):)
Alapvetően "városi fogyasztásról" beszélgettünk nem pedig lámpától, lámpáig tartó piroslámpázásról meg kátyú- és török kamionkerülgetésről. Ezen semmit nem változtat az, hogy az ember hol lakik, tehát a kérdésedre a válasz nem. :D
Pl Miskolc egészen addig, amíg nem volt M30 elkerülő ugyanúgy nézett ki mint Pest. 1óra volt reggel az átkelés, most ugyanaz 20 perc.
Én sem a Karlovac és Zadar közötti 14 órás stauzás közben mérek országúti fogyasztást, mert mondhatnám, hogy a dízelem 50 litert fogyasztott 250 km-en. :D
Sziasztok! Bocs, hogy itt teszem fel a kérdést, de itt van élet, és ti talán tudjátok: E32-es 750-esből kiszedtem az akksi tölteni, mert lemerült. Visszakötéskor villogtatja a belső világítást, és hangosan kattog valami relé. Nem akarta kb. 1 perc alatt sem abbahagyni, bár a kocsi így már könnyedén beindult, kipróbáltam. Le kellett kötnöm ismét az akksit. Mi a teendő ilyenkor? Valami lopásvédelem elleni hülyeség?
Akkor Ti máshogy értelmezitek a várost. Ha egy 540i 13 literrel elmenne PESTEN (!!), akkor minden e34 fannak 540i-je lenne :):) Az, hogy az m30 motoros E32 is 13 litert eszik arra csak azt tudom mondani, az e30 335i-vel akárhogy finomkodtunk Pesten nem ment 12 liter alá. Országúton simán 10 alatt, de az más kérdés :):) És az 1200 kg. 3500 és 4000ccm-kről van szó, ezekbe kell az anyag, főleg ha ilyen 1500-1700kg-kat kell megindítani.
Sabc védellmében, 540-em még nem volt, de gyakran járok, régebbi A8 4,2 Q-val, illetve volt már E32 M30-am is, azok sem mentek 12 fölé. A poén, hogy sokkal alá sem.
Szerintem minden normálisabb autóval lehet produkálni 10 körüli fogyasztást, annak ellenére, hogy bődületesnek hangzó nagy motor van benne, vagy akár úgy tűnik, hogy tempósan közlekedik vel az ember. Persze, ha lepadlózza az ember a V8-at, versenyes körülmények között biztos meg lehet vele eteteni ennek a dupláját is, de ha ésszel vezet valaki, akkor ez a 12-13 reális.
SABC azért szavahihető srác ;) Amúgy (W220) S 500-nak volt városi fogyija 13,8 átlagban -amit sokáig nem hittem el-, s amin én lepődtem meg a legjobban, h mikor én gurultam vele, akkor isem volt 14 fölött. tény, hogy első tulaj, rendesen bejáratott, szervizelt, jól ápolt darab volt, nem egy leharcolt szar..
Akkor gyere el légyszi felénk és ha innen Rákosligetről elviszel a városon át Budakeszire napközben 13L alatti fogyival, akkor teletankolom neked. Amit Te írsz, az még külvárosnak is gyanús, még egy trabant is hamarabb odaérne zárás előtt, mint Te. :)))
E-21-et 2 féle 2000-es motorral szerelték, de a 320/4 is volt karbis (Solex 32/32) és volt befecskendezős: Kugelfischer. Nem függött az évjárattól egyszerűen lehetett ezt is-azt is venni.
a 320/6 csak karbisban volt gyárilag Solex 4a1, de találni pár átépült példányt, amibe E-30 motronic-os 6 hengert raktak.
Sziasztok. Gondolkodok egy E23-as 728-as BMW 1982 megvásárlásán. Kiváncsi lennék a tapasztalataikra. Milyen karbantartási igénye van? Mennyibe kerül és mennyire macerás a fenntartása(szervíz, aklkatrész)? Mennyire megbízható ennyi idősen? Mennyit fogyaszt? Én hosszabb utazásokra szeretném használni, inkánn országúton mint sztrádán. Elöre is köszi a válaszokat. Miket