akkor úgy írom,hogy két autóba tankolok 30000ft-ért.
egyébként ezt nem veszem kötekedésnek,mert szerintem ez nem az hanem csak vélemény nyilvánítás.
ugyhogy semmi gond.
nem veszem kötekedésnek.
lehet,hogy nem fogalmaztam eléggé észszerüen.
a 7-es Bmw-be tankolok 25000ft-ért, az 524td -be pedig 5000ft-ért és azzal is elmegyek kb 260km.Vagyis az 524td-vel járok szállítani szinte az egész Csepel-szigetet bejárom vele.
"egy tankolás 30000ft,de abból 100l benzint veszek"
"én például 250 ft/l áron veszem a benzint"
hol tanitjak igy a matekot? mert az termeszetes, hogy a nemetek/franciak es az angolok nem tudnak egy CAD programban dolgozni, mert az egyik inch-ben a masik meg meterben tervez, de errol a fajta szamolasi modszerrol meg egyaltalan nem hallottam
este sem járok ki vagizni a haveroknak mert ilyenekre nincs időm, sem energiám valamint ezt a faszkodást meghagyom annak aki (utánna tankol 2000ert) élvezi.
1, 1 autom van, de szivesen lenne 2. az egyik csak hobbi autonak(szerelgetni, gyorsulgatni, szeretni :-)) a masik meg A->B eljutni
2, azert egy S8 eleg draga lenne szamomra ilyen celra... valosziuleg ha meg tudnam engedni a yaris es az S8 ertekveszteset is akkor nem lenne gond a benzin (bar ettol fuggetlenul BP-n roncs lesz a kocsibol eleg hamar es ha felti az ember az S8-t akkor jo egy masik kocsival jarni)
3, sajat tapasztalat: vettem egy uj bringat, de a regit megtartottam, hogy majd hasznalaom nyaralon stb. Hat egyszer sem ulltem ra azota... ill. ujabban igen mert elkoltoztem otthonrol es ha otthon vagyok akkor a regi canga ott van es az azert jo. Most itt van 2 bringam, az egyik amit a regi helyett(GT) vettem es egy lomtalanitason talalt. az esetek 95%-kaban a talalt bringaval jarok(a GT-n nincs sarvedo, lancvedo es utcai ruhaban igy nem mukodik...). A GT-vel meg csak nagyon ritkan megyek el cangazni...
ui.: havi 150-200eFt benzinre nem semmi... tehat havi 3-4ekm-t mesz es 20litert eszik a verda? azert ehhez jol kell hogy menjen. Ha keresnek rendesen akkor is erdekelne hogy mennyit fizetek benzinre es ha egy tdi-vel mondjuk olcsobban megusznam
" suzukival járok megint mért lennék szar?" én nem ezt mondtam!!!!
ismerek pár menő srácot, akik napközben nyomulnak egy yarissal, és csak este veszik elő az s8 audit, amikor kimennek vagizni a haveroknak... szerintem ez gááááz!!!!
Azért ne te mond meg mit vegyek köszi. Ahhoz meg hogy eltartod a MOLt külön gratula :)
De azert azthiszem hogy nem mindenki mondhatja el hogy havi kiadásai melett havi 150-200e-t siman eltankol.
Akkor lennék műmájer (LOL) ha 2000ert tankolnék es kútról kútra mennék. Pont ezért csak hétvégén használom az 540et mert nyugodt szívvel telenyomom 98-assal és nem 5000ert tankolok mint mások.
Attól meg hogy nepközben suzukival járok megint mért lennék szar? :) Nem értem én az érvelésed keves az én iqm valószinü :)
Ha ismered az utat és az időfüggő forgalmi terheltségeket (mikor melyik sáv jó általában) akkor finoman lehet előrehaladni. Én ma kihoztam a gépet a szervízből, és konstatáltam, hogy a BC szerint még 2km-re elegendő üzemanyagom van. A kedvenc kutam viszont kb 16km-re van. Azt hallottam, hogy még 0km-nél is van azért anyag a tankban, hát belevágtam. Délután fél négyes forgalomban 52-re állított tempomattal 9km-t tettem meg anélkül, hogy pedálhoz kelljen érnem. Közben jót mosolyogtam néhány autóstársamon, aki türelmetlenül váltogatja a sávokat, gyorsít, bevág, fékez, de nem jut átlagban előrébb. Végülis odaértem, bár az utolsó 500 méteren már a BC szerint nem kellett volna járnia a motornak:-))
"Városban meg lehet versenyezni ki ér előbb a köv. piroshoz vagy a sor végéhez a dugóban"
errol jut eszembe, hogy voltam Bp egyik vegen ahol ritkan jartam eletemben es kb 30 km-t autoztam tolunk. Mindenestre egy valoszuleg ott magat jobban kiismero egyen egy mondeoval nagyon durvan jott. Kostans 55km/h, de a konstans ugy ertsetek a mutato meg nem mozdult es persze mindenhol rogton a jo helyre sorolt. rohadtul nyugodtan vezetett. csak neztem. Ha nem sietek es ismerem az utat(amibol ebben az esetben egyik sem volt igaz) akkor en is szepen kimertem szoktam menni. De ennyire...
Heh nallam ugyanez a buzukával 130 :D de en sem szeretek 70-80al a kamionok között tetvezni. Viszont ezért ha vidék akkor BMW. Városban meg lehet versenyezni ki ér előbb a köv. piroshoz vagy a sor végéhez a dugóban :)
"Villogni kell, mutogatni, mert abban nincs szufla, hogy jobbról elmenjek. És az egész azért bosszantó, mert a Bömössel semmibe nem tart visszagyorsítani, sőt, ha nem sietek, még élvezem is, de a Focusnak egy fél élet, mire újra eléri a 170-et."
lehet hogy a "bunko kiautosok" is ezert nem huzodnak ki minden apro helynel a kulso savba?
apropo milyen motor van a fokusban hogy ilyen tetu? 1,2 Corsa vigan futja a 160-t
Ezt az effektust én is megfigyeltem. Ha a barátnőm céges Focusával megyek ugyanannyival, mint a Bömössel szoktam, mindeki tojik rám. Villogni kell, mutogatni, mert abban nincs szufla, hogy jobbról elmenjek. És az egész azért bosszantó, mert a Bömössel semmibe nem tart visszagyorsítani, sőt, ha nem sietek, még élvezem is, de a Focusnak egy fél élet, mire újra eléri a 170-et.
Akkor igazán feltűnő ez amikor átulok BMWbe és kimegyek pályára, kis autó elől sose huzódnak le.
BMW elöl mindig szépen lemennek ha nem akkor nagy ivben jobbrol kikerülöm villogás nem az én világom csak ha igazán nagy a tempó akkor viszont már jó messziről hogy tudjak nem 130al jövök.
Akkor költsél a havi 200ezres fizetésböl 100et benzinre es meglatjuk meddig jarnal BMW-vel ha Bpi atlag fizetest nezem. Vagy mehetsz BKV-vel. Na alternativa? Ja a jó utakról ne is beszeljünk havi 10-20k-t átlagban rákölthetsz arra is.
Akkor megiscsak életképes a suzuki mint elternativa hacsak életed végéig nem akarsz az autódra költeni minden pénzt és arra keresni. Illetve mehetsz gyalog is.
Én is ki tudok akadni ezen. És ez általában a kisautók, föleg a részletre vásárolt, új, "nyugati" kisautó tulajok sajátja. Mert a régi szoci-autós sokszor nem tudja felmérni a Te tempódat és kiesik eléd, megelözni egy-két teherautót, de visszamegy. Az újautó-tulajnak viszont valszeg a tartósbérleti szerzödésében van benne egy olyan pont, hogy a belsö sávot kell használnia, máskülönben nem értem. Esetleg a jogosítványa csak a belsö sávra szól.
Én is azt csinálom, hogy ha nem húzódik ki, rávillantok, majd miután mellette is elhaladtam, határozott indexelés közepette kihúzódok magam is a külsöbe, hátha tanul valamit (bár nem szoktak :(( )