Évekkel ezelőtt már írtam itt a problémámról, ami konkrétan egy Almerát érint, 2003-as évjáratút. 1498 cm3, 98 LE.
Röviden: hosszabb úton (autópálya, debrecen - pest pl) ha megállok, újrainduláskor kigyullad a kis sárga lámpácska (motor). Utána el kezd sokkal többet fogyasztani (kb 2x annyit vagy többet) mint kellene. Hangja is megváltozik. Van olyan is hogy a lámpácska ki sem gyullad, de már érződik a baj, meg persze mutatja a fogyasztás növekedését a műszerfalon. Diagnosztikán kiírja: szegény a keverék. Szondák működnek, légtömegmérő cserélve lett gyárira, nem használt. Annyival okosabb vagyok már, hogy ha leveszem a sarut és "elfelejtetem" a hibát a kocsival, akkor megjavul, jól fogyaszt, egészen addig míg nem jön egy hosszabb út megint. Tapasztalatom szerint ha nem megyek 110 fölé, ritkábban jön elő a hiba, de volt már rá példa hogy úgy is megjelent. Létezik hogy komputer hiba? Mert ha egyszer valami (pl lambdaszondák) elromlik, nem kéne megjavulnia egy reseteléssel. Márkaszervízben rögtön a szondák cseréjét javasolták, de rámérve működnek, és gondolom maguktól azok sem javulnak meg. Namost, ha komputerhiba, akkor létezik olyan hogy újratölthető az egység? Teljesen láma vagyok ebben a dologban, lehet hülyét kérdezek. És persze, együtt élhetnék ezzel a dologgal, sarut le oszt jóvan, de engem nyugtalanít a dolog. Mi okozhatja? Elég idegesítő, és nem kevés pluszköltség, mikor egy pesti úton fél tank helyett elfogy egy egész tank üzemanyag.
99%, hogy van magyar bontosban is. Csak azok mind igenytelenek, nem fognak neked ilyen nyilvantartast vezetni, kulonben is, szivesseget tesznek, hogy szoba allnak veled.
Köszönöm, bàr remèltem, hogy itthon is beszerezhető.
Atta2, egyik este apum àtugrott haverjához a kocsival, ment is gyönyörűen,majd amikor jött volna haza már nem indult, motor hiba jelző világított, szervizbe kiderült,hogy a motorvezèrlő a ludas. Elvileg sorozatszámnak egyezni kell fullra, így kicsit nehézkes a vadászat utána, legalábbis hazai bontókban eddig nem találtam. :/
Sziasztok sos segitsèg kellene nissan sanny 92 hez 1.4 es kocsihoz gyujtás elosztot szeretnèk sajnos nem találok semmijen bontoban hátha valaki tud valami válaszokat elore koszonom 👏👏👏👏
Ezért kell valami kasznis műhelyben felvetetni a kárt. Ismerősbe most rongyoltak bele. Hátsó sárvédő kuka olyat kapott hogy középen át is szakadt. Nem szól, intézte, majd kiszámolták neki hogy 4 óra alatt javítható,+ fényezés 41e ft :D. Nevettem kicsit (p11-144 minden horror még utángyártottban is). Bevittem a műhelybe kértünk pót szemlét. Mielőtt kijött a faszi lebontottuk a csomiban a kárpitot, majd mikor megjött rákérdeztem hogy ezt mégis hogy javítaná? Egyből cserére írta ki, még nem jött ajánlat, de gtk határon lesz.
Biztosito fuggo is. Meg leginkabb paraszolvenciafuggo.
Nekem kellett egy hatso lampa csere (utangyarott nincs is, csak a tomitopaszta 8e, a lampa meg talan 68e), lokharito fenyezes, illetve kicsit serult a csomagterajto. Olyan helyen, ahol nem javithato tisztessegesen. Illetve kellett volna egy tolatoradarszenzor fenyezve (gyari volt).
Ez utobbi kaphato, de kozolte a faszi, hogy minek az nekem, vegyek 10e-ert komplett kinai szettet, ezt nem fizetik. A csomagterajtot csak javitasra vette fel.
Lokharito le-fel, csomagterajto le-fel, ezek fenyezese (metal), lampacsere, es volt pofajuk 5 szamjegyu osszeget mondani.
Azt is csakveszekedes utan, mert elosre az volt a hozzaallas, hogy ha en tolattam, akkor en is hibas voltam, es semmit se fizetnek. Az nem izgatta oket, hogy akar levitalhatok is, ha valaki a parkolohelyrol kiall, akkor nekem van elsobbsegem.
De mondhatnam azt az esetet is, amikor a Swiftben levo gyari kodlampara azt mondta a mokus, hogy ahhoz nincs cikkszam (amugy van), azt fel sem veszi karnak (bontottan, ha mazlid volt, 10e volt darabja 10 eve)
Őszinte részvétem, ritka a sedan. csomi ajtót 60ért vitték legutóbb, és rohantak érte. Belső gyári lámpáin vanna, és a külső lámpa alatti műanyagok is megvannak. Nehéz lesz.
Én fél éve vettem egy hasonlót, csak öregebbet de ugyanígy kevés km-el (~100e). A gyalázat az, hogy végig Nissan márkaszervizben volt "gondozva", ne tudd meg mi jött ki a motorból, szerintem csak papíron cseréltek olajat benne. Voltak olyan leszámlázott tételek ami szerintünk még az eredeti gyári volt, most cseréltük. A Summit eltűnésével a Gablini nem tudja megmondani abban az időszakban miket szervizeltek az autón.
Amúgy így rendbe kapva már nagyon jó a gép, nejem imádja.