Minden, ami navigációs eszközökkel, és azokra telepített jogtiszta navigációs szoftverekkel kapcsolatos.
A warezolásnak, nem jogtiszta szoftverekre vonatkozó hozzászólásoknak ebben a topikban tiltás a következménye.
Én évekkel ezelőtt összehoztam egy 7" tabletet (Android) egy SysOnChip GPS vevővel.
A tabon valamelyik IGO verzió volt, egy BT/GPS kapcsolatot megteremtő appal és a dolog működött.
Érdekesség: a GPS (mint 2 gyufásskatulya) vevő bár 12 év feletti, bármikor bekapcsolom (1-2 évente) 39 másodperc alatt talál értékelhető holdhalmazt. Ehhez nem kell semmi "rásegítés", csak a vevő van bekapcsolva, LEDjeiről látszik a folyamat.
Kezdő vagyok a témában, de az új munkámhoz gps-re lesz szükségem. (belföldi áruterítés) A cégnél okostelefont biztosítanak, (korlátlan internet hozzáféréssel) melyen a Waze-t használják.
Szerintetek az mennyire megbízható?
Az az igazság, hogy én egy kicsit ilyen túl bebiztosítós fajta vagyok és gondolkodtam azon, hogy ettől függetlenül be kéne szerezni egy ún. autós gps készüléket.
Szerintetek van értelme ennek, vagy bátran rábízhatom magam a fent említett dologra?
Ha azt mondjátok, hogy igen, akkor melyik készüléket ajánlanátok bátran? Állítólag 50-60E Ft körül már egész jókat lenni (tomtom, garmin) és pénz is volna rá.
Elsődleges szempont a nagyfokú üzemkészség, egyszerű kezelhetőség, gyorsaság.
A lényeg: okostelefonos navigáció, vagy autós gps?
Lehetőség szerint olyan választ várnék, amelyik nem vall fanatizmusra egyik irányban sem.
Az elképzelhetetlen,hogy külső GPS alatt a laptop USB portjához csatlakoztatható GPS fejet érti?Elég ritka a GPS chippel felszerelt laptop,viszont az iGO-nak van windows alatt futó változata.
Külső gps alatt az anyósülésen ülő anyóst, vagy a kocsin kívül álló gyalogost érted akinek most hajtottál át a lábujjain és épp ecseteli számodra a pokolba vezető utat.. :) vagy esetleg Bluetooth gpst..