Van az alaplapon és a mágnesen egy jelölés azoknak kell stimmelni. Persze úgy, hogy a főtengelyt tekerve forgásiránnyal megegyezően addig, hogy a dugattyú a felső holtpont előtt 1.5mm-re legyen.
Ott a mágnesen lévő jelhez kell igazítani az alaplap jelét.
Akkor a történeti hűség kedvéért: 31. szezonja elején feladta a küzdelmet az előzményben írott Robi 56. Elindult, dolgozott is, de olyan helyeken jön belőle füst, ahol az álmoskönyv szerint nem szabadna. Ereje is megfogyott, kínlódás volt az a 100m2, amit elegyengettem vele. Tegnap beneveztem egy Oleo 175 RKS-re, holnap remélem, beüzemelésre is sor kerül.
Sziasztok! Adott egy Hecht benzines láncfűrész. Ha max fordulaton vágnék, elkezd fulladozni. Olyan 75%-os gázkar állásban rendben működik. A keverék friss, légszűrő kifújva. Mi lehet a gond? Köszi.
Megjött az alkatrész, össze raktam, egy húzásra indul, hidegen melegen, de közben lett egy új hibám , kissé egyenetlen járás és halvány fekete füst, gyertya tiszta korom.Mondom meg nézem nem e rosszul állítottam be a szelephézagot de sz0,15 , 020mm.
Szelep hézag beállítva, akkor már el végzem a karbi tisztítást is,( tavaly volt szervizbe mikor rá tették az új karbit) itt volt a kutya elásva, ez a fekete műanyag fejjel lefele volt be rakva félig elzárva a benzin útját( csoda hogy így is lehetett használni) persze már akkor rendelek új tömítéseket mert az egyik el szakadt, kíváncsi leszek ha össze raktam lesz e változás.