Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Apa12345 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5085
Sziasztok!

Legutóbb georgbob segítségével rátaláltam az esztergomi szervízre ahol kérdésemre elmondták,hogy volt egy gyári ajánlás(nem visszahívás) amikor ezt a problémát szelepcserével kellett kijavítani.Segítőkész volt az Úriember akivel beszéltem,azt tanácsolta keressem meg a GM Hungary ügyfélszolgálatát,hátha ők tudnak segíteni.Ha valakit érdekel: CHEVROLET Southeast Europe ,Budaörs 23/447-000 1/298-1800. Itt is segítőkészek voltak,azt mondta a hölgy hogy utána néz az alvázszám alapján érint e engem ez a gyári ajánlás.Igaz,még nem hívott vissza,de a hozzáállás bíztató volt. Azóta jártam a szervízben,persze ők semmilyen ajánlásról nem tudnak,régebben az Opeleknél volt valami dörzsárazás a szelepeknél de a Lacettinél nem tudnak ilyenről. Hazafelé menet kb 3 km után már világított a lámpa.Napközben állítólag két próbaúton voltak (kb 40 km ), átvétel után pedig én pörgettem a motort (3000 fölé). Akkor ők is rosszul vezettek ha előjött a probléma?
georgbob Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5084

Szia, a válaszok a következőek:

 

1. IGEN

2.IGEN, szelepcserével

3. IGEN, mivel nem kötötték ki a szerződésben hogy 3000 alatt problémák lehetnek

4. NEM

 

De mi van a szelepcserével?????????????

Előzmény: Apa12345 (5065)
jvesz Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5083

 

Üdv, ez az első hozzászólásom, de hónapokra visszamenőleg olvastam a fórumot.

Kb. 2-3 hete vettem egy  1,5 éves, 1.4-es Lacetti sedant. Két napra rá, hogy elhoztuk, kigyulladt az a bizonyos sárga lámpa, az autó napról napra jobban rángatott, nem gyorsult, elinduláskor bőgettük a motort, hogy le ne fulladjon.Pár nap múlva szervízbe vittük, bár kódolvasáskor nem tudták pontosan megmondani a hibát, de amikor érte mentünk, kiderült: szelepsort cseréltek. Méghozzá szó nélkül.

Igaz, nem sok idő telt el, de azóta az autó úgy megy, ahogy egy normális autónak kell, kis fordulaton is.

Tehát csak ajánlani tudom, hogy akinek ilyen hónapok óta visszatérő problémája van, keressen egy olyan szervizet, ahol nem variálnak holmi gyertyákkal és nem beszélnek mellé fordulatszámokról, hanem cserélik, amit kell. Remélhetőleg rögtön megoldódik minden probléma, mint pl. georgebobnak, és mint nekem is (hogy lekopogjam).

Előzmény: Apa12345 (5064)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5082

A táblázat alapján az enyém is 2006-os, de nekem olyan karakterek vannak az alvázszámomban, ami itt nincs is..:-))

Pl. a KL után nem A van, hanem 1

A KL és a második K között olyan dolgok vannak nekem, amiket itt nem is említ..:-))

Előzmény: Apa12345 (5079)
1.4 Elite Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5081

Hello!

Eladó egy  1.4 Elite 2005. 03.-havi. Elsősorban hitelátvállalással. Ami 2.300.000,- HUF

23.000Km, szervizkönyv, 1 karcolással, gyönyörű állapotban.

Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5080
Ha ez a táblázat igaz,akkor 2006 a gyártási év.
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5079
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5078
Ha jól tudom az enyém is decemberi autó,megrendelés után egy héttel átvehettem.
R*R Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5077

Szia!

Az a forgalombahelyezés időpontja és nem a gyártásé!

(5038)

Előzmény: cápaFeri (5076)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5076

2006-os járgány és még ilyen gondok? Hmmm..

Én úgy tudtam, hogy 2005-ben orvosolták a problémát.

Előzmény: Apa12345 (5075)
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5075
Február végén lesz 1 éves. 7700 km-nél járok.
Előzmény: cápaFeri (5073)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5074

Mellesleg...a 2 ütemű wartyogónak nem a motorját kellett kormozni, hanem a kipuffogóját és azért, mert a benzinhez kevert olaj -ami a motor kenését adta- a kipuffogón távozva alacsony fordulaton lerakódott. Nem keverendő a két dolog!

 

cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5073

Hali Apa!

 

1. Szerencsére még nem.

 

2. Nem volt ilyen hiba, de még szervízben sem járt.:-) 6700 km-nél járok

 

3. Hidegen max 2500-ig elváltok, melegen 3000 környékén, városon kívül előzéseknél gyakran 5000 ig húzatom.

 

4. Opeleknél volt kormozódás az EGR szelepnél, attól is összevissza ment a motor. Ez a hiba -mint ahogy itt többen leírták- a rossz zárásszögű szelepek miatt van.

 

Amúgy mikori az autód Apa?

 

Üdv!

Előzmény: Apa12345 (5065)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5072
Csupán kifejtettem a véleményemet, mivel én javarészt alacsony fordulatszámon járatom a motort, és nálam ez a probléma - lekopogom - 30000 km -en még nem jelentkezett. Ha Te régi motoros vagy, tudhatod, hogy köteteket lehetne megtölteni azokkal a - belátom kissé triviálisan marhaságként aposztrofált - magyarázatokkal, amelyekkel az autószervizek etetik a jámbor ügyfeleket. Ettől Te még annyit kormozhatod a motorodat, amennyit jólesik. Figyelmedbe ajánlom, mivel nekem anno nagyon bejött - az M3 emelkedőjét a Kisbagi völgyhídtól Pest felé.
Előzmény: Sarkany (5071)
Sarkany Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5071

Nem vagyok autó - motor szerelő

 

Ehhez képest nagyon magabiztosan nyilatkozol (hogy azt ne írjam: kinyilatkoztatsz) ... :))

Előzmény: Olle_Peter (5070)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5070
Nem vagyok autó - motor szerelő, fogalmam nincs, mi az az alapjárati szabályzó, csak a középiskolai fizika órán tanultakra tudok támaszkodni. Korom a motorban csak az égéstérben keletkezhet és utána rakódhat ki, mert a tökéletlen égés következménye. A tökéletlen égés úgy jön létre, hogy a beadagolt üzemanyaghoz nem kap a motor elegendő levegőt, ez pedig, mivel szgépvezérelt motorról van szó, csak hiba lehet, és nem léphet fel a fordulatszám függvényében, mivel a motornak a teljes fordulatszámtartományban (alapjárattól leszabályozásig) megfelelően kell működni. Hihető az, amit itt korábban írtak, hogy a beszívószelep hibás működése okozhatja.
Előzmény: Sarkany (5069)
Sarkany Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5069

Ezt a pörgetést meg kikormozást korábban is írták, de ez egy marhaság, kikormozni a 2 ütemű Wartburgot kellett.

 

Lehet, bár ez így egy kicsit ex catedra!

 

Tudnál arra valamiféle magyarázatot adni, hogy pl. a Kalos 1,4 16V-ben miért volt kormos az alapjárati szabályozó? (Saját szememmel láttam, amikor még Kalosom volt.)

Egyáltalán, mit keresett a szívóoldalon korom?

Előzmény: Olle_Peter (5067)
R*R Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5068

Szia!

1. A kérdés összetett, csak egy részére van visszajelzésem: a kontrol lámpa jelzett és úgy maradt , ha a gyújtás be volt kapcsolva. A motor úgyanúgy működött tovább a tuningolt chipppel.

2. Kb. 1 hét múlva szervizben hibakód kiütve, de érdemi jelentősége semmi. (Lambda hibakód volt egyébként, a sportkatalizátor okozta).

3. Amilyen a hangulatom 5 ezer felett is előfordul

MEGJEGYZÉS: túlnyomórészt városi tötyörgésnél -azaz alacsony motorhőmérsékleteknél- a gyári gyújtógyertya hőértékénél eggyel alacsonyabb hőértékűvel talán nem lenne kormos annyira, én átcserélném. Ez nem jelenti azt, hogy alacsonyabb hőértékkel pályára nem szabad vele kimenni, csak a szolidabb vezetési stílus melett olyan képet mutatna az elektróda, amilyet nagykönyvben megírnak. Az pedig nem fekete a koromtól!

Állnadóan használom a legjobb minőségű javító-,kenő- és tisztító adalékot az üzemanyaghoz- de csak az adalékok nem oldják meg a hibakódokat.

 

Előzmény: Apa12345 (5065)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5067
Ezt a pörgetést meg kikormozást korábban is írták, de ez egy marhaság, kikormozni a 2 ütemű Wartburgot kellett. Az enyém 2005 novemberi 1,6 -os, a kereskedő szerint alacsony fordulatszámon jó a fogyasztása. Én eleve nem szeretem bőgetni a motort, tehát nagyon ritkán pörgetem 3200 fölé, városban pedig 1200 - 2000 körül járok. Ilyen hiba még sosem jelentkezett, de egy szgép vezérelte motornál nem is jelentkezhet, ha pedig mégis, akkor ki kell javítani, ha beállítási hiba, akkor azt. Előtte 1,4 -es Meganom volt, az sokszor visszapofázott, ha nem váltottam idejében, a Laci meg se nyekken, már 1000 -es fordulaton finoman húz. (persze nem meredek emelkedőn, ott persze ezt is ki kell váltás előtt húzatni)
Előzmény: Apa12345 (5064)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5066

Üdv Apa,

 

A válaszok: (1.4-es, 6000 km futás után)

 

1. nem

 

2. nem

 

3. mivel tél van, és ált. reggel korán indulok, hidegen SOHA nem pörgetem, 2000-körül elváltok. meleg motornál is ált. 2500-3000 között váltok. LTK. 3000-4000 et forog 5.ben, lehet, hogy ennyi elég a kikormoláshoz?

 

4. Még nem, de ehhez hasonlót sem (én nem hiszem el, hogy ezt annyira forgatni kell, különben jön a p300-as kód!)

Előzmény: Apa12345 (5065)
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5065
Sziasztok!

Kérek MINDENKIT aki olvassa ezt a levelet,szánjon rá két percet és válaszoljon a kérdésekre.Előre is köszönöm a segítségeteket!

1. Volt e már olyan problémád,hogy világított a motorkontroll lámpád és rángatott a motor? ( igen/nem )

2. Elhárították a hibát a szervízben? ( igen/nem/nem volt ilyen hiba )

3. Városban a motort alacsony fordulatszámon is használod,vagy csak 3000 fölött? (alatta is/csak fölötte)

4. Más autótipusnál tapasztaltál hasonló problémát (esetleg mástól hallottad)? ( tipus ? )


Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5064
Sziasztok!

Tegnap ismét szervízben voltam a szokásos P300-as hibakóddal.
A szöveg a szokásos:az alacsony fordulatszámon történő használat okozza a hibát.
Állítottak valamit a fordulatszám érzékelésnél(?) de a munkalapra azt írták rá,hogy a hibát nem tapasztalták(nekik éppen nem világított a kontroll lámpa a próbaút során.)
Nekem az autó átvétele után hazafelé kb 3km után már világított (3000-nél kezdett villogni ill. a motor rángatni). Nálam betelt az a bizonyos pohár,levelet írok a GM Magyarországnak.Ez ügyben szeretném a segítségeteket kérni.Szeretném ha MINDENKI aki olvassa a hozzászólásomat válaszolna néhány kérdésre.Mivel tudom hogy nem az én egyedi problémámról van szó,készítenék egy kis statisztikát a levelemhez.
Gitszi Creative Commons License 2007.01.19 0 0 5063
"Azontúl a cikk azt is elemzi a kifizetéseket mi terheli + üa. költség és a végén mennyi lehet a nyereség ha minden korrektul megy." Ezt a számolósdit én is olvastam és ettől feláll a szőr a hátamon.Aki vesz egy autót,az általában tankol és néha le is mosatja.Ezeket a költségeket nem szabad a plusz bevételhez kötni,mert ezek mindig vannak,ha reklámoz a kocsi,ha nem.Nem tudom elképzelni,hogy azért ugrik bele valaki ilyenbe,mert a plusz pénzből tankolna és mosatna kizárólag.
Előzmény: 95LE (5057)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 5062

A budapesti buszokrol beszeltem :)

 

Amugy en azert ugrottam bele mert nekem minden honap ajandek :) Mindenfelekepp vettem volna uj autot. Es ha nem ugrok bele akkor mar elestem volna egy csomo penztol. Nem tudom. Ez van lepjunk tul rajta es remeljuk valami jo is fog tortenni kicsiny orszagunkban es nem jaratodik le minden ok nelkul elore :) (Felsz bennem is van meg azert.) Reszemrol tema zarva :)

Előzmény: Komis (5060)
sznuni Creative Commons License 2007.01.19 0 0 5061

Időpont változás :

AZ ÉVADNYITÓ IDŐPONTJÁT ELŐBBRE HOZTUK A VÁCI SZERVÍZ KÉRÉSÉRE.

AZ ÚJ IDŐPONT: JANUÁR 27. 10.00-TÓL. 

AZÉRT KELLETT AZ ÚJ IDŐPONT, MERT A SZERVÍZBEN NYÍLT NAP LESZ EZEN A NAPON, MELYEN 990.- ÉRT ÁTVIZSGÁLJÁK A KOCSIKAT ÉS ÉS EGY POLÁR TAKARÓT IS ADNAK HOZZÁ.

A TÖBBI PROGI UGYAN AZ.

MEGÉRTÉSETEKET ELŐRRE IS KÖSZÖNJÜK.

ÜDVÖZLETTEL:

SZNUNI.

Előzmény: sznuni (5053)
Komis Creative Commons License 2007.01.19 0 0 5060

Szia BeZe1974!

 

off

A busszal csinnyán! A bajai rekámpiacon az 1cm2-re eső reklám díj nálunk (buszon) a legolcsóbb!! De ez dominánsan a városi buszokat jelenti. A nagyobb távolságú járaton (a pusztába) a tehenek nem képeznek piacot :-))))

on

 

A szitu, olyan mint a fogorvos. Akinek nem tört bele fogat az áldja, a másik meg szidja. Amig jó tapasztalatod van csináld - bátraké a szerencse..:-))))

 

üdv

Előzmény: BeZe1974 (5058)
Komis Creative Commons License 2007.01.19 0 0 5059

Nagyon jó cikk! 3heti internetböngészés után kb. ugyanennyit tudtam meg.

Azt hiszem ez a cikk témazárónak is megfelel..

 

http://www.origo.hu/auto/gazdasag/20070118reklamauto.html

 

Ha csak nem esik be egy környéki vállalkozás, amit 'szemmel lehet tartani' akkor pihentetem az 5letet...sajna...:-(

 

Mindenkinek óvatos haladás a viharzónába!!

 

üdv

BeZe1974 Creative Commons License 2007.01.18 0 0 5058

Azert van olyan sok busz mert kerdezd meg a reklamoztatas arat es dobsz egy hatast :)

Ezeknel az autosoknal a dij 50e+afa / auto/honap ami kifizetheto. Egy autobusznal nem ennyi. Nem tudom en uj autobval belevagtam fel eve es eddig semmi rossz nincs.  Amugy a reklamok felkerulnek folyamatosan de hat ez meg gyerekcipo.  Egyre tobb reklamozo is van. Ha jok az ertesuleseim HBO tobb eves szerzodest irt ala a HirAutoval. En bizom benne hogy ha ezt esszel csinaljak mukodik.

 

Előzmény: 95LE (5057)
95LE Creative Commons License 2007.01.18 0 0 5057

Szia!
Még egy kicsit figyelmesebben el kell olvasni,ugyanis ennyire nem egyszerű.A cikk megkülönbözteti a tisztességes reklámozókat (ők fizetik vissza a reg.dijjat mellesleg ez náluk mindössze 2E.Ft) és azokat melynek szándékai megkérdőjelezhetők.Nem véletlen az sem,hogy ezeknél a cégeknél már több hatóság is vizsgálódik,bár egyenlőre még fogást nem találtak rajtuk. Miért nem? Nos nagyon hasonlatos a rendszer a pilóta játékra s mint ilyen csak a végén érhető tetten (ezért növekedhet dinamikusan,hisz minél nagyobb ügyfélkör akkor jó,az a cél) másrészt a szerződések szövegezése bonyolult próbálja magukat okosan levédeni. Azután egy kis számtan.Mindegy,hogy hozott autó vagy közvetítésükön keresztül vásárolt legyen az.
A hozott autóra magasabb r. díjjat kell fizetni az új autónál megkötés,hogy más kedvezménnyel nem összevonható és így a kereskedőtöl ill.a banktól kapják meg a jutalékot.Azontúl a cikk azt is elemzi a kifizetéseket mi terheli + üa. költség és a végén
mennyi lehet a nyereség ha minden korrektul megy. Én mindenképpen kerülném a dolgot és ha egy kicsit máshogy nézed/itek !? Mobil reklám az jó! Azt szeretném ha biztosan sok ember látná! Minél többször minél több km-en keresztül!
AKKOR MIÉRT VAN ANNYI BUSZ AZ ORRUNK ELŐTT ÜRESEN

Jó gondolkodást. Üdv!
Előzmény: Gitszi (5056)
Gitszi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 5056
Megvettem,elolvastam.Röviden: főként az új autós lehetőséget elemzi.Annak,aki nem venne autót nem szabad belevágnia,csak mert van ez a lehetőség.Aki meg belevág,az bízzon benne,hogy nem mondják fel a szerződését.Igaz,hogy abban az esetben,ha felmondásra kerül sor,akkor a regisztráció díjat visszakapja az ügyfél.Persze,ha a felmondás nem csőd miatt van. Én erősen gondolkozom,hogy belevágjak,de addig nem bízom teljesen a dologban,amíg nem látok rendes hirdetéseket az autókon.Az is igaz,hogy az Il ferro iszonyatos módon fejlődik,szaporodnak az irodáik és már használtautó telepet is nyitnak.Miért csődőlne be ? Max azért,mert nincs elég megrendelő,aki reklámozni akar.
Előzmény: 95LE (5054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!