A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
valóban drágák a BMW-k. de használtmotorként a legértéktartóbb masinák. egy japcsi motor 10-évesen már alig ér pénzt,de a bömös még akkor is aranyáron eladható. ezt már tapasztaltam.....:)))
Még nem láttam... Előben nagyon impresszív a motor...de sajnos ez a motor csak az igazán gazdagoknak elérhető, mert kevés ember engedheti meg magának, hogy egy ilyen drága játékszert megvegyen... TOM
vajon miért akarja eladni? nem vált be? vagy csak egyszerüen ki akarja a pénzét venni belőle?
nem hiszem,hogy most így karácsony előtt szándékozom ilyet venni,csak úgy érdekelnének a körülmények.(nálam a GPS vásárlása rajta van a listán,csak még eléggé az "alján".)
Figyelem! F650 GS tulajok! 2004 előtti modellre tervezünk olyan szélvédőt gyártani, ami megfelelő szélvédelmet ad. (egyelőre két terv van: a Dakar magas plexije átlátszó változatban, vagy a 2004 utáni kialakítás a 2004 előtti felfogatással, esetleg még pár centivel megmagasítva) Elegendő (8-10) megrendelés esetén kb 20-25.000.- Huf. lenne a mutatvány vége darabonként.
Tapasztalatokat is várnék Dakar magasplexiről, illetve a 2004 utáni magas plexi szélvédelméről, zavaró turbulenciájiról, stb...
ööö... kicsit elbizonytalanodtam... hehe... nem akarok itt senkit megsérteni... ez valóban nagyon szép... minél tovább nézem, annál inkább... ugyebár... :)))))))))))))))
Köszönet a segytségért, a másik topikban kaptam egy címet: VI. Mozsár u.6, telefonáltam - azonnal látszott, hogy profik és nem először van dolguk ilyesmivel. A héten beviszem nekik és meglátjuk.
Ugy tunik a BMW az autoknal szokasos M-es szeriahoz hasonlo "brand"-et probal a motoroknal is, HP nevvel. Eddig csak a HP2-rol hallottam, de ugy tunik van HP1 es HP4 is!
BMW HP1 650 ccm, Rotax blokk, 150 kg alatt? es talan 60 Le... Igazi vetelytarsa lehet az egyeduralkodo KTM LC4-nek... Tetszik h a BMW hihetetlenul beerositett... TOM