Keresés

Részletes keresés

Csizi V4 Creative Commons License 2006.01.06 0 0 430

Nem haragszunk az ilyen hosszú leírásokért! :DDD Én legalábbis szeretek ilyeneket olvasni. Le a kalappal a tudásod előtt, hogy még a váltóban a fogaskerék fogazásának a szögét is így kened-vágod.

 

Hát BMW ide vagy oda, de ez az R80-as szerintem sem ér 1,2 millát. Ahhoz már túl öreg, és túl keveset tud hogy ennyit kérjenek érte.

Előzmény: mrt-666 (428)
TOM Creative Commons License 2006.01.06 0 0 429
Koszi a reszletes leirast!
Mindig szerettem volna valamihez ennyire erteni, de en mindenhez csak feluletesen konyitok...
Na annyit tudok mi a kulonbseg a 2004-2005-os GSek kozott...
TOM
Előzmény: mrt-666 (428)
mrt-666 Creative Commons License 2006.01.06 0 0 428

Ez az R80R messze van még a veteránhoz.

Kell még sajnos 30-(2006-1993) év hozzá. (17 év) több mint amilyen koros (13év).

 

Ha azt vesszük, hogy az összes ilyen 2 szelepes az R75/5-ön alapul amit 71-ben kezdtek árulni, akkor ez tényleg veterán technológia.

Az R75/5-ös és ez az R80R is 50LE-t tud.

 

Szép darab. Ha 1000-es lenne (60LE), akkor megérné ezt a pénzt amilyen állapotban van. De akkor kellenének dobozok hozzá és a motorikus állapotnak is kifogástalannak kellene lenni.

Kíváncsi leszek mikorra kel el, és mennyiért.

 

Ezek a 2 szelepesek ökölszabályként annyit érnek amekkora motor van benne * 10Ft. Ebben az esetben ennél 800eFt.

Ezt az árat módosítja +- az állapot.

Az ár mehet felfelé ha a típus kurrens.

Pl a régebbi sorozatoknál az R69-es és az R75-ös (sivatagiként ismert) kapható drágábban.

 

Ebben a léghűtéses 2 szelepes sorozatban az R100R Classic és az R100GSPD Classic drágább, mint a többi.

 

Az ár mehet lefelé is pl az R65 és R45-ös olcsóbb.

Ezekben más főtengely van, rövidebb a löket, és mivel ezek a legkisebbek így a leggyengébbek is.

 

Az R75/5(1971)-től az R100GSPD(1996)-ig mind egyforma főtengellyel került forglaomba, apróbb eltérésekkel.

 

Ezekben a /5-ökben van 4 sebességes váltó, a többiben 5 sebességes. Ebből 2 fajta áttételű létezett, egy átlagos, meg egy sport.

 

Az 5. sebesség fogaskerekei kivételével minden fokozat egyenes fogazású fogaskerekekkel. Az 5. sebesség fogaskerekének ferdesége 1984-től nem 12 fokos, hanem 14,5 fokos ferdeségű. Ez kevésbé zajos.

 

Pl. a 10-es úton Tokodnál egész nyáron ki volt téve egy nagyon jó állapotú R45-ös (27LE). 800eFt-ot kértek érte. Az 500eFt-nál nem ér többet. Ekkor is bele kell szeretni.

 

Érdekesség még, hogy a 80-as évekbeli sorozatú 1000-es motorok 78LE-t tudtak.

Később visszavettek 60LE-re.

Közben 3 féle teljesítményű generátor volt, különböző teljesítménnyel.

A karburátorok szinte mindegyiken más volt. Ezt a BING honlapjáról lehet leszedni.

 

Összeállítottam egy xls-t ezekről a motorokról, ha érdekel valakit szívesen mogosztom.

Tettem ezt azért, mert ha szembejön egy alkatrész akkor tudni lehessen miben is volt.

 

Bocs a hosszú szövegért.

 

 

 

Előzmény: TOM (427)
TOM Creative Commons License 2006.01.06 0 0 427
Es egy jo kis veteran:

BMW R80R
TOM Creative Commons License 2006.01.06 0 0 426
Jo aron levo R1200GS
R1200GS
Hori R1100S Creative Commons License 2006.01.04 0 0 425

B.U.É.K

Hori R1100S Creative Commons License 2006.01.04 0 0 424

Sziasztok!

 

Nemsokára elkészül a katalizátort kiváltó kipufogódarabom!!!

 

Mellékesen megjegyezte a szerelő,hogy ritkaszar volt szétszedni a gépet,hogy levehesse az akkusarut,a hegesztés miatt.

Aztmondta,hogy a márkakereskedésekben is hallott akkuprobléma miatt kiégett BMW-ről.

Nincs valami külső áramtalanítási ötletetek?Több óra a bontás,amíg hozzáfér az ember az akkuhoz!

Hori

 

Vojnó Creative Commons License 2006.01.01 0 0 423
Kilóméterekben gazdag "kék-fehér" boldog új évet kivánok!
A-p Creative Commons License 2006.01.01 0 0 422

Boldog új évet mindenkinek! :))

 

A-p

TOM Creative Commons License 2006.01.01 0 0 421
Boldog Uj Evet!
TOM
TOM Creative Commons License 2005.12.31 0 0 420
Boldog Uj Evet minden topiclatogatonak!
Sok balesetmentes km-t, olcso benzint es olcso motorokat! :)))
TOM
TOM Creative Commons License 2005.12.29 0 0 419
En nem mondtam semmit, csak hogy van noi csizma :))))
TOM
Előzmény: TyuTyu-2 (418)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 418
Nem mondod: a Laja noi csizmat hord ? :-)

TyuTyu
Előzmény: TOM (416)
TOM Creative Commons License 2005.12.28 0 0 417
Azert allitolag napi 4 halalos baleset van ott...
TOM
Előzmény: Hori R1100S (411)
TOM Creative Commons License 2005.12.28 0 0 416
Hello!
Uresen 230 kg korul, tankolva olyan 250 kg lehet, tejesitmeny 85 Le, 840-860 mm allithato az ulesmagassag...
Sulya nagynak tunik, de az alacsony sulypont miatt igen kezes, lassu haladastol nagysebessegig...nem egy aszfaltszaggato, de nyomatekos, turazni tokeletes...
Egyik baratunk kb ilyen parameterekkel terel egy ilyen vasat, korabban Varaderoja volt es annal biztonsagosabban, es szerinte is jobban kezeli...
Egy tipp: ha a labad kb 40-es meretu akkor a Daytona csizma noi valtozata is jo neked amiben 2 cm talp emeles van...

BUEK!
TOM


Előzmény: Pépépe (412)
Pépépe Creative Commons License 2005.12.28 0 0 415
Most F650 GS van, az sem kimondott terepmotor, bár annak a menetkész súlya 200 körül van, azért érdekel, hogy a nagy vas 250 körüli súlyával hogy boldogulnék? Pl ha le sem ér a lábam, akkor biztosan sehogy...
Előzmény: TyuTyu-2 (414)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 414
Ahoj,

kezelheto, kezes, bar terepezni azert ne akarjal vele sokat....

TyuTyu

(1150 adv, 176 cm, 110kg)
Előzmény: Pépépe (412)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.28 0 0 413

a budapest-bamako ralin elindult két motoros is.

az egyik egy f650gs dakarral, a másik meg egy r1200gs-el.

:))))

http://www.budapestbamako.org/team06.phtml

 

http://www.budapestbamako.org/team10.phtml

Pépépe Creative Commons License 2005.12.28 0 0 412
1150 gs ről tudtok száraz technikai adatokat? Súly (menetkész), teljesítmény, ülésmagasság stb. Illetve vélemény, hogy 175 cm 68-70 kg-os testtel mennyire kezelhető biztonságosan?
Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.26 0 0 411

Sziasztok!

Jóóók a képek!

 

Van itt egykis oktatófilm a városi motorozásról!

http://media.putfile.com/survive-saigon-short-movie

 

Nemtudom,hogyan csináják,hogy szemmelláthatóan semmiféle szabályt nem alkalmaznak,mégsem volt semmi balhé a felvétel ideje alatt.Megaztán ez náluk napról napra így megy.

Hori

gencsydani Creative Commons License 2005.12.24 0 0 410
Csizi V4 Creative Commons License 2005.12.24 0 0 409

Szevasztok gyerekek!

 

Mindenkinek kellemes karácsonyt, valamint motorozásban és balesetmentes kilóméterek ezreiben gazdag, boldog új évet kívánok! Széles utat, olcsó benzint mindenkinek!

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2005.12.23 0 0 408

Sziasztok!

 

Mindenkinek boldog karácsonyt kivánok!

Hori

Laslie-R Creative Commons License 2005.12.21 0 0 407

 

Nagyon jó kis gép az R, de az S azért szerintem jobb vétel, ha már valaki megengedheti magának az árát, már csak a szélvédelem miatt is..

Peti00077 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 406

Szia!

 

Ezt ki mondta, hogy nincs?

Nekem van PDA-ra való.

 

Nagyon szuper számomra.

 

Üdv Peti

Africa Twin klub

 

Előzmény: AtH (405)
AtH Creative Commons License 2005.12.21 0 0 405
Sziasztok!

Nagy kár, hogy nincs a tom-tom-nak magyarországi térképe. Mert ez egész jó, főleg, hogy van benne beépített BT is.
Előzmény: Hori R1100S (392)
Petyavara Creative Commons License 2005.12.21 0 0 404

valóban drágák a BMW-k. de használtmotorként a legértéktartóbb masinák. egy japcsi motor 10-évesen már alig ér pénzt,de a bömös még akkor is aranyáron eladható. ezt már tapasztaltam.....:)))

 

 

Maci: gyere ha ráérsz....

Előzmény: TOM (402)
Peti00077 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 403

Africa Twin klub!

 

TOM Creative Commons License 2005.12.21 0 0 402
Még nem láttam...
Előben nagyon impresszív a motor...de sajnos ez a motor csak az igazán gazdagoknak elérhető, mert kevés ember engedheti meg magának, hogy egy ilyen drága játékszert megvegyen...
TOM
Előzmény: Macipapaa (401)
Macipapaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 401

Nem tudom láttátok-e a decemberi Motomix-ben a K1200R-ről van egy cikk teljesítménygörbével stb. Petya ha nem láttad majd beviszem hozzád.

Kicsit ferde lett de rohantam

Macipapa

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!