A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Hello! Uresen 230 kg korul, tankolva olyan 250 kg lehet, tejesitmeny 85 Le, 840-860 mm allithato az ulesmagassag... Sulya nagynak tunik, de az alacsony sulypont miatt igen kezes, lassu haladastol nagysebessegig...nem egy aszfaltszaggato, de nyomatekos, turazni tokeletes... Egyik baratunk kb ilyen parameterekkel terel egy ilyen vasat, korabban Varaderoja volt es annal biztonsagosabban, es szerinte is jobban kezeli... Egy tipp: ha a labad kb 40-es meretu akkor a Daytona csizma noi valtozata is jo neked amiben 2 cm talp emeles van...
Most F650 GS van, az sem kimondott terepmotor, bár annak a menetkész súlya 200 körül van, azért érdekel, hogy a nagy vas 250 körüli súlyával hogy boldogulnék? Pl ha le sem ér a lábam, akkor biztosan sehogy...
1150 gs ről tudtok száraz technikai adatokat? Súly (menetkész), teljesítmény, ülésmagasság stb. Illetve vélemény, hogy 175 cm 68-70 kg-os testtel mennyire kezelhető biztonságosan?
Nemtudom,hogyan csináják,hogy szemmelláthatóan semmiféle szabályt nem alkalmaznak,mégsem volt semmi balhé a felvétel ideje alatt.Megaztán ez náluk napról napra így megy.
Mindenkinek kellemes karácsonyt, valamint motorozásban és balesetmentes kilóméterek ezreiben gazdag, boldog új évet kívánok! Széles utat, olcsó benzint mindenkinek!
valóban drágák a BMW-k. de használtmotorként a legértéktartóbb masinák. egy japcsi motor 10-évesen már alig ér pénzt,de a bömös még akkor is aranyáron eladható. ezt már tapasztaltam.....:)))
Még nem láttam... Előben nagyon impresszív a motor...de sajnos ez a motor csak az igazán gazdagoknak elérhető, mert kevés ember engedheti meg magának, hogy egy ilyen drága játékszert megvegyen... TOM
vajon miért akarja eladni? nem vált be? vagy csak egyszerüen ki akarja a pénzét venni belőle?
nem hiszem,hogy most így karácsony előtt szándékozom ilyet venni,csak úgy érdekelnének a körülmények.(nálam a GPS vásárlása rajta van a listán,csak még eléggé az "alján".)
Figyelem! F650 GS tulajok! 2004 előtti modellre tervezünk olyan szélvédőt gyártani, ami megfelelő szélvédelmet ad. (egyelőre két terv van: a Dakar magas plexije átlátszó változatban, vagy a 2004 utáni kialakítás a 2004 előtti felfogatással, esetleg még pár centivel megmagasítva) Elegendő (8-10) megrendelés esetén kb 20-25.000.- Huf. lenne a mutatvány vége darabonként.
Tapasztalatokat is várnék Dakar magasplexiről, illetve a 2004 utáni magas plexi szélvédelméről, zavaró turbulenciájiról, stb...