A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Haveromnak eladó 1200 RT-je. Én általam is garantáltan karc és mindenmentes, kb. 3500 km-el. Nincs baja, a haveromnak inkább :)), mert minden évben újat vesz !!! A gép életkora néhány hónap! Tuti vétel, minen extra van rajta.
Elég extém terhelést kaphatotott az a váznyúlvány!
Megaztán úgyláttam,elég sokat esett kelt az indulás napjaiban is az egyik srác(nem látszott valami nagy spilernek) ezek sem tesznek jót a gépsárkánynak.
Más:Érdemes-e valami spéci gyertyát és légszűrőt /iridium,K&N/ venni vagy jó a gyári feleannyiért?
Kiváncsi vagyok,hogy fogják bírni a motorok és az emberek a strapát.
Annyit azért elmondok (remélem ezzel nem lövöm le a poént), hogy az ülés alatti csővázat kétszer is kell hegeszteni, ez egy kritikus pontja, bár a terhelést és a terepviszonyokat elnézve ezt teljesen érthető.
A másik mókás dolog, amikor a patakon áttolják a motorokat, kicsit neves lesz a henger belűlről, gyertya ki, önindítóval vizet kipumpál, gyertya vissza, pöcc-röff, és a kipufogóból buzgárok törnek elő :)))))
LWR akit erdekel a viasat explorer musoran *************************************************** A sorozat ismertetése: A sorozat végigköveti a két brit színész, Ewan McGregor és Charley Boorman expedícióját, a kilenc hónapig tartó tervezéstől a három hónapos út végéig. Ewan, Charley és az operatőr útja Londonból indul és Európán, Ázsián, Kanadán és az Egyesült Államokon keresztül New Yorkig tart. A bukósisakjukra és a motorjaikra szerelt kamerák segítségével Ewan és Charley lefilmezték a kietlen pusztákat és a kockázatos vállalkozás izgalmait. Bizalmas és nyílt videonaplók tárják fel, hogyan kerekednek felül a pocsék időjáráson, szúnyogokon, baleseteken, határátlépési nehézségeken, egymás közti vitákon, nem beszélve az úttalan-utakról. A sorozat dokumentálja, ahogy a két barát megtapasztalja a végtelen hósszúnak tűnő úton a pompás pillanatokat és a kétségbeesést. Gyártás éve: 2004 Eredeti cím: The Long Way Round
Dátum Időpont TV csatorna Műsor címe 2006. január 15. vasárnap 19:00 (1. rész) 2006. január 16. hétfő 07:00 (1. rész) 2006. január 16. hétfő 13:00 (1. rész) 2006. január 16. hétfő 19:00 (2. rész) 2006. január 17. kedd 07:00 (2. rész) 2006. január 17. kedd 13:00 (2. rész) 2006. január 18. szerda 19:00 (3. rész) 2006. január 19. csütörtök 07:00 (3. rész) 2006. január 19. csütörtök 13:00 (3. rész) 2006. január 22. vasárnap 19:00 (4. rész) 2006. január 23. hétfő 07:00 (4. rész) 2006. január 23. hétfő 13:00 (4. rész) 2006. január 23. hétfő 19:00 (5. rész) 2006. január 24. kedd 07:00 (5. rész) 2006. január 24. kedd 13:00 (5. rész) 2006. január 25. szerda 19:00 (6. rész) 2006. január 26. csütörtök 07:00 (6. rész) 2006. január 26. csütörtök 13:00 (6. rész) 2006. január 29. vasárnap 19:00 (7. rész) 2006. január 30. hétfő 07:00 (7. rész) 2006. január 30. hétfő 13:00 (7. rész)
Na ennek van ám szép hangja.Valódi alacsonyfordulatú gép. Alapjáraton,én már régen a gázmarkolathoz kaptam volna,attól tartva,hogy leáll,de a tulaj még mindig nyugodtan válaszolgatott a kiváncsiskodók kérdéseire.
A boxer a legegyenletesebben járó kéthengeres.Minden egyéb kétlukú többé kevésbé sántán jár.A V motorok mindig asszimetrikusak.A klasszikusaik egy főtengelycsapra vannak felfűzve, az újabbak különböző mértékben elékelve igyekeznek kiegyenlítettebb járást elérni.A soros kéthengeresek klasszikusaiban (Norton, Triumph)együtt jár a két dugó, de a felső holtponton csak az egyk robban,
a japánok között sok az ellenütemű twin ahol akét dugó ellentétesen mozog.Ezek a
kiegyenlítettlenségek nemcsak a hangban hanem a rezonanciában is megmutatkoznak. Norton Dominátoromat nem lehetett járó motorral sztenderen magára hagyni, mert métereket arréb kúszott.Érdekes volt megfigyelni, hogy a Zündapp KS 750-es amely csak látszólag boxer, valójában 170 fokos V motor hangban már szépen tudja a V-k szólamát hozni, kiegyenlítettségben, rezgésmentes járásban igazi boxerként viselkedik.
Készlett a kipufogómódosítás a gépemen!Lábon,vagyis keréken jöttem haza vele tegnap este 8-kor.Mitmondjak..,nem izzadtam nagyon.Sajna kipróbálni igazán nem volt mód,így a különbséget sem éreztem,csak a hangja lett egy kicsit morcosabb!
(Majd dobok fel róla képet is)
Hogylehet,hogy a boxer hangja nem hasonlít semmi más motoréra?
Az enyémnek leginkább egy kisköbcentis gyáridobos egynegeresre hasonlít a hanja.Sőt még egy kis kétüteműs beütésű rezonátorcső hangja is van.
Végighallgattam a neten egy csomó tuningrendszer hangját,de azok sem hasonlítottak az általam ismert nagyköbös kéthengeres motorok hangjaira.
Más: Ebben a motorozásmentes időszakban íhatnátok egy pár sort az általatok bejárt kiseb-nagyobb túrákról,azok tapasztalatairól,esetleges kihagyhatatlan túraútvonalakról!
Hát amikor próbáltam PayPal számlát csinálni, akkor a válsztható országok között nem volt Magyarország. Szóval kell hozzá dombornyomott kártya? Uhh, olyan nekem nincsen... :DDD