Én nem vagyok vlmi profi.de olyan kérdésem lenne hogy-hogy kehet képet csinálni ez egy ,a második az hogy mit lehet azzal csinálni hogy a szárnyaik kibirják a futamokat,mert mindig tönremennek,a harmadik kérdés mindig megbüntetnek sárga zászlónál való előzésnél mit lehet ezzel csinálni.
elöreis köszönöm a segítséget! Bár igy elsöre lehet,hogy egy kicsit sok.
A felső ugye, a boxkiállásnál a személyzet. Alatta azt állíthatod be, hogy a személyzeted mekkora része figyeljen más csapatokat, és melyik alkatrészt.
Aztán hogy melyik csapatokat figyelj verseny közben. (Nem tudom, hogy miben különbözik az előzőtől.)
Az alsó pedig, hogy a saját autóidat mennyire védjék az embereid. Amit még tudni kell: ha nem elég jó a terveződ, akkor lehet nem tudja lemásolni, ill. olyat ne másolj, amivel már rendelkezel.
Az alsó képen meg azt láthatod, hogy kinek milyen alkatrészei vannak.
Ott kell keresgélni, ahol a boxszemélyzetet is tudod variálni (hány % dologzzon a kiálláűsokon az adott dutamon). Itt abba a sorhoz kell rendelni embereket, ahol csapatot és alkatrészt (aktív felfüggesztés, autómata váltó, stb.) is tudsz választani. A lopás sikere attól függ, mennyi ember dolgoozik ezen, illetve amásik csapatnál mennyi ember őrzi az autót.
Találtam egy pár frissítést a neten.1998,1999,2000 patch,elég jó munkának néz ki,szerintem érdemes lehet kipróbálni,nekem majd csak holnap este lesz rá időm. Patchek
Ez így elég szép eredmény.Bár ki kéne rúgnod Gascoynet.és valami jobb mérnököt szerződteni,mert ez így elég gyenge kocsi lesz,és futam győzelem se lesz egy hamar.
Helo. innen szedtem le: Verstappen patch De van Villeneuve-ös is: Villeneuve patch Bár itt csak a neveket és a képeket cseréli ki,de a csapat rádió továbbra is Magnussent fog mondani.(bár ha van időd összelehet a hang fájlokból vagdosni a megfelelő nevet,és akkor úgy jobb lesz,nekem 10 perc alatt sikerült is)
gyárfejlesztés volt így mindenhova 50 a kapacitás a morálok relatív magasak
viszont Gascoyne bá' még év elején leromlott 2**-ra így 2001re egy igen szar autót tervezett hiába volt idő mindent végigpörgetni(38%)
ami viszont jó hogy még egy évre van worksom, a tavalyi szereplés után a RedBull szóbaállt velem és így + 19 milkó folyik a büdzsébe, egyéb szponzorok nincsenek de ez így is majdnem a duplája lesz az ideinek (17 milkó vs. 29 már most + még remélhetőleg + cuccok:))
lement már vagy 10 v. 11 futam(pontosan nem emléxem)
Diniz egy angol puhán változatos versenyen 2 pontot szerzett
meglátjuk mi lesz év végén
érdekes hogy Takagi mióta nálam van 1 pontot nem szezett
2002 után le kellesz cserélni:)
még érdekesebb hogy a Bridgestone olyan fejlesztésű kemény gumit adott ki ami minden téren jobb a puhánál, így minden futamon csak a keményet kell használnom
Van egy kettő editor,amiben lehet ilyesmiket változtatni. Pl:fizetés változtatása,kontraktus hossza,szponzori pénzek növelése,pilóták képességeinek változtatása,autó képesságeinek a változtatása,és vagy még ezer más dolog. Ezzel mondjuk könnyebbé lehet tenni a kiscsapatokkal való versenyzést,de akkor meg nem lesz nagy a kihívás.
Az oldalon belépsz a forum szekcióba,ott regisztráls,majd a a forumon belül a download szekcióból letöltöd.ott le van írva hogy hogyan kell telepíteni.
Szia. A Boostnetwork van egy 2006-os mod,ami elég jó lett,ezt érdemes lehet kipróbálni,de ahoz regisztrálni kell a honlapon. A fizetés adatok mondjuk nem a legjobbbak,mert Heidfeld fizet nekünk 9,600,000$,és a Midland pilótáinak viszont nekünk kell fizetni,nem pedig ők fizetnek nekünk,ahogy az reális lenne.Viszont a design és az autók szépek.
Az érdekes. Nekem a versen előtt már volt 5 pontom. A jövő évi csapat elég érdekes lesz:Pegugeot works.Red bull,Diniz-Coulthard pilóta kettős,de a mérnököm csak 2*,ezért a kocsi gyenge lesz.
Stewartos évadom(1998) csúcspontja Német országban jött el,ahol kettős győzelmet arattunk.Az időmérő elég esősre sikeredt,a végére viszont felszáradt,és a 7.,és 8. helyről tudtam rajtolni.A versenyre soft 1-es kerékcserét terveztem.A rajtál is ezt a poziciót sikerült felvenni,majd ahogy a többiek kiálltak tankolni,át vettem a vezetést.Már én is kimenetem,és az 5.6 helyre álltam vissza.A végén mikor megejtették a többiek a 2. kiállásukat,visszakerültem az élre,és az utolsó 5 körben épp hogy csak magam mögött tudtam tartani Wurzot és M.Schumachert.
Semmi ördöngősség nincs benne. Év végén építesz két kocsit, oszt jó'van. Semmi alkatrészgyártás, meg ilyenek. Ha kell, részvényeket kell eladni. De szerintem már leírtam párszor...