A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
En egy tipushibarol tudok, a gazbowden hajlamos az elszakadasra asszem 40 ezer Km nel. Terepre annyira valo amennyire egy 250 Kg motor, persze errol Hechlingenben mas a velemeny :)
Balage tudna nyilatkozni (de O nincs itt, GAU listan feltalalhato) O tekert bele tobb mint 100.000 km-t, MPG egy 1150-nel ment mar sokat, meg Laja is... Nem ertek hozza de nem sok kulonbseg van az 1100 es 1150 kozott... Ulesmagassag allithato, pontos erteket nem tudok, web! Futomu: a szokott BMW minoseg :) Fekek: szokott BMW minoseg :) Fenntartasi koltseg: sajnos Mo-n magas, de nem annyira veszes mas markakhoz hasonlitva sem tomeg: Web! Terepezes:hany kg es hany cm magas vagy? En a 1200 GS-sel lightos terepezest be merek vallalni :))) TOM
Nem akarlak elhajtani, de 1 db google kereses eredmenye:
Az érdekelne, hogy milyen menettulajdonsággokkal rendelkezik, vannak-e típushibái, milyen magas (ülésmagasság) és meddig gyártották a kockalámpás verziót? Milyen nehéz, futómű, fékek? Fenntartási, szervizköltségek milyenek? Mennyire való terepre, stb...
Nem kell rajta beállítani semmit, csak a rajzon megjelölt régi chipet ki kell venni és a helyére be kell tenni, oszt ennyi..+ ha nincsen rajta a katalizátor ki kell venni egy relét az elektromos dobozból (rajz szerint), és már lehet is húzni neki..
Nekem a chip nagyon bevált én 2 szezonban használtam, a fogyasztásból érdekes módon levesz, egy 0,5l átlagban, lényegesen jóbban húz a motor, bár az is igaz hogy nálam a légbeömlők is nagyobbakra voltak cserélve+sportlégszűrő+sportgyertya volt benne, ezek így összesen a katalizátor kivételével egy 20LE többletet adtak a motornak.
Az állitáson mit értesz?, ha egy kerékre gondolsz, igen nagy gáznál 1-2 ben emelgette az elejét, persze nem úgy mint egy sport moci.
Ez a plexi kb 180cm-ig ideális. Felette nem. Én 192vagyok. elsőre ezt vettem, mert lfogadható áron volt, egy szezont használtam.Most a magas touratech van fenn, ez jó fejre, de vállról nem sokat szed le. Meg elég drága volt. El is gondolkodtam hogy a Kappa és a Touratech plexi árából kijött volna a gyári Adventure plexi ami talán a legjobb, elég sokat mentem olyannal is, csak nem saját motoron. Bár az ideális nekem ez utóbbi lenne meg még vagy 5cm emelés.
A két lengőkar a függőleges mozgást viszi, de ugye nem árt kormányozni is. A piros bízbasz a kormányforgást adja át, a hoszváltozás miatt kénytelen ilyen csuklósnak lenni. Dragversenyeken elhagyható..de akkor meg hegeszd le :)