A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Köszi a részletes beszámolót! Egyre erősebb bennem az elhatározás, hogy egy ilyen gépet kéne beszerezni. Sajnos nem nagyon hirdetik eladásra. De még nem is most lenne aktuális. Mégegyszer köszi.
Az 1100-es szintén nagyon kényelmes kis gép. Ülésmagasság állitható, nem emlékszem, hogy a 86 cm az alsó vagy a felső. A GS széria legnyomatékosabb verziója, a megrögzött tulajok azért nem vettek 1150-est, amiért ma sok 1150-es használó nem vesz 1200-est, azaz mert a következő verzió pörgősebb. Az 1100-es 80lovat tud 6750-nél, 1085 ccm-el.Párhuzamosan gyártották egy ideig az R100 GS-el. Volt 850-es verzió, de ezt főleg azért, mert több ország csak 1000ccm alatt vásárolt rendörmotort, civileknél nem is nagyon terjed el, elvégre ugyanazt a nagy tömeget kellett mozgatni egy gyengébb blokkal. Sőt volt egy 35 le-re folytott verzió is, tanulómotornak. Használt teszt a jól emlékszem a 2003-as motorkatalógusban van róla. Jellegzetes tipushibája nincs, az első széria müanyag tankjárol levált a matrica mindig, de ezt cserélték fémtankra. A bowdenszakadás mindig előtérbe kerül 40-50 ekm-nél (az AT-en 55-nél szakadt a gyári) csak a GS-eknél azért szívás mert 4 darabból ál a gázbowdenszett.
Normális használat esetén elnyűhetetlen, az árukat tartják, itt a környéken 1.4M -ért cserélt most gazdát egy, a tulajaik általában sokáig megtartják. Mult héten a Bécsi szalonban a rengeteg uj 1200-es és használt 1150-es mellett egy sem volt 1100-es. Volt még két használt HP2-es meg egy R100GS P-D. Ez utóbbi hihetetlen állapotban, gondolkodtam, hogy esetleg megjelenés óta ott van? Mert még a deknivédő müanyag füleken sem volt karc. Vagy akkor azokat lecserélték. Az ára is kemény volt 1.3Mft. Mondjuk azokhoz is ragaszkodnak a tulajok..Ha valaki nem ismerné a www.possi.de oldalt nézze meg, az a fickó még mindig az R100GS HP1-el gurul a nagy utakra és már az egész világot bejárta!
En egy tipushibarol tudok, a gazbowden hajlamos az elszakadasra asszem 40 ezer Km nel. Terepre annyira valo amennyire egy 250 Kg motor, persze errol Hechlingenben mas a velemeny :)
Balage tudna nyilatkozni (de O nincs itt, GAU listan feltalalhato) O tekert bele tobb mint 100.000 km-t, MPG egy 1150-nel ment mar sokat, meg Laja is... Nem ertek hozza de nem sok kulonbseg van az 1100 es 1150 kozott... Ulesmagassag allithato, pontos erteket nem tudok, web! Futomu: a szokott BMW minoseg :) Fekek: szokott BMW minoseg :) Fenntartasi koltseg: sajnos Mo-n magas, de nem annyira veszes mas markakhoz hasonlitva sem tomeg: Web! Terepezes:hany kg es hany cm magas vagy? En a 1200 GS-sel lightos terepezest be merek vallalni :))) TOM
Nem akarlak elhajtani, de 1 db google kereses eredmenye:
Az érdekelne, hogy milyen menettulajdonsággokkal rendelkezik, vannak-e típushibái, milyen magas (ülésmagasság) és meddig gyártották a kockalámpás verziót? Milyen nehéz, futómű, fékek? Fenntartási, szervizköltségek milyenek? Mennyire való terepre, stb...
Nem kell rajta beállítani semmit, csak a rajzon megjelölt régi chipet ki kell venni és a helyére be kell tenni, oszt ennyi..+ ha nincsen rajta a katalizátor ki kell venni egy relét az elektromos dobozból (rajz szerint), és már lehet is húzni neki..
Nekem a chip nagyon bevált én 2 szezonban használtam, a fogyasztásból érdekes módon levesz, egy 0,5l átlagban, lényegesen jóbban húz a motor, bár az is igaz hogy nálam a légbeömlők is nagyobbakra voltak cserélve+sportlégszűrő+sportgyertya volt benne, ezek így összesen a katalizátor kivételével egy 20LE többletet adtak a motornak.
Az állitáson mit értesz?, ha egy kerékre gondolsz, igen nagy gáznál 1-2 ben emelgette az elejét, persze nem úgy mint egy sport moci.