Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.05 0 0 612

Erre a helyre minden Július első hétvegéjén szoktunk elmenni,a vilyvitányi találkozó alkalmával.Tényleg csodálatos hely!

Ajánlom mindenkinek!

Sajna én nemtudok benevezni erre  a túrára,de egy egynapos gurulás talán beleférne ebbe az időszakba is.

Honnan lesz az indulás?

 

Hori

Előzmény: R100 (609)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.05 0 0 611

Szia!

 

A "tekergetést" azért még ki kellene tárgyalni,mielőtt elindulnánk oda a nagymesszi Zemplénbe.

 

Naszóval:Az a pici állítócsavar a húzófokozat feszességét állítja.A pici kétirányba mutató nyíl íve,nem határolja be a tekergetést,csak az irányát mutatja!

 

Van a csavarnak végkitérése Hard illetve Soft irányba is.Kb 5 fordulat,tól-ig.

Bátran lehet tekerni,nem fog kiesni a külső állásnsál sem:-)))

 

A hatásáról szerintem csak hosszabb,menetpróba alapján lehet rendesen meggyőződni.Mivel könnyen hozzáférhető,a gyári csavarhúzóval ,akár egy túra közben is beszabályozható.Szerintem!

Ha nem akarsz vele vacakolni,a sokszor bevált arany középúttal sztm nemlehet melléfogni.  /bár gondolom azért érdeklődtél,mert akarsz vele vacakolni/

:-)))

ironist Creative Commons License 2006.03.04 0 0 610
a "kihoztuk" picit necces :)
Előzmény: R100 (609)
R100 Creative Commons License 2006.03.04 0 0 609

 

 Ha megbeszéltük, hogy a mindenféle bizgentyükön ki mennyit tekerjen, tán rámehetnénk a főtémára: mikor és hol MOTOROZUNK végre?!!

Mi pl április 8 - 9 - én végig tekerünk Észak Mo.-n, hogy Kőkapun alhassunk(www.kokapu.hu) majd Szlovákia felé kerülve hazáig söpörjunk. Tavaly épphogy kihoztuk ezen a túrán az 50% -os kék-fehér arányt a résztvevő motorosok között, tehát segíthetnétek... A szállásfoglalás miatt április 4-ig kérem jelezni a segítő szándékot!

Pépépe Creative Commons License 2006.03.04 0 0 608
Asszem nem egy filmet nézünk :-))
Én nem a nagy tekerentyűről beszélek, hanem a rugóstag alsó részén a bal oldalon egy picike állítócsavar, csavarúzóval lehet tekergetni. Van egy pici kétirányba mutató nyilacsaka H(ard) és S(oft) feirattal.
Előzmény: MGP (607)
MGP Creative Commons License 2006.03.04 0 0 607

Aha..szóval egy egész fordulat után nem találtad a másik végállást. Nem csoda. Azért olyan jó  nagy a tekerentyű, hogy nagyot tekerhess rajta. Egy tekerés fél fordulat és 6-8 tekerés simán van a két végállás között. Nyugodtan keresd meg mindkettőt.

MGP

 

Előzmény: Pépépe (606)
Pépépe Creative Commons License 2006.03.04 0 0 606
Köszi az ötletet, én is igy tennék, de ennek két akadálya van jelenleg: Az egyik, hogy nem tudom, hogy hol van a másik végállás (a soft) mert a Hard állásnál tovább nem lehet tekerni, ez rendben van. Egyébként itt volt amikor megkaptam a mocit. Kifelé szabadon tekerhető, de mennyit? Majdnem egy egész fordulatot tekertem, de nem mutatott semmi jelet, hogy lenne másik végállás is. Nem mertem tovább tekerni, inkább visszatekertem ütközésig, és utána egy nyolcad fordulatot tekerte ki. Lehet, hogy fel sem tettem volna a kérdést, ha jó idő lenne, és a tekergetés után azonnal nyeregbe pattanva ki tudnám próbálni, hogy mi változott. De én ilyen vagyok, ha valamit a fejembe veszek, akkor arra nem szeretek sokat várni. Igy hogy nem tudtam kipróbálni az eredményt, hozzátok fordultam, hátha van valakinek tapasztalata e téren....
Előzmény: Hori R1100S (601)
MGP Creative Commons License 2006.03.02 0 0 605

Ha valaki nem látta:

http://www.mgp.hu/sjaak.wmv

 

Tényleg az abszolut nemnormális kategoria a manus.

Bár most fejeztem be (ujra) a Motorral a Föld körül könyvet. Na azok aztán tényleg eszementek voltak . 1928-ban indultak. Több országban háboruk voltak, Mongoliában, Kinában, Peruban..stb egyszerüen nem voltak utak. 58 ország, 8 év, 170 ezer km. Hihetetlen..

Ja..csak úgy mellékesen, a két DL-esnek aki most van uton, bár színtén nagyrabecsülésem, de semmi közük az eredeti útvonalhoz.

Előzmény: Hori R1100S (604)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.01 0 0 604

Deee!

 

Ő az az "őrült"

 

De nekem nagyon tetszik ez az őrültség!!!

Igazi faszagyerek.

Előzmény: BIKE-R (603)
BIKE-R Creative Commons License 2006.03.01 0 0 603
Csak nem Sjaak Lucassen, aki egy R1-es nyergében barangolta be a földet???
Hogy mikre képes ez a motor.... Na meg ez a bolygó hollandi Sjaak :)))
Előzmény: Hori R1100S (602)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.01 0 0 602

Nemsikerült az előbbi képbeszúrás-:(

 

Itt egy másik:

Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.01 0 0 601

Szia!

Én kipróbálnám először a két végkitérésnél,majd több lépcsőben kikisérletezném a nekem legjobban megfelelő beállítást.

Nemhiszem,hogy ami nekem tuti,az biztosan jó másnak is.Sok függhet attól is,hogy jellemzően milyen úton használod,mekkora a súlyod.

 

Én is inkább a kényelmes beállítást szeretem,mivel a stílusom inkább "öreguras",mint sportos,igy nincs nagy szükség a feszes futóműre.

Ha lesz tapasztalatod,légyszi írd meg!

Előzmény: Pépépe (600)
Pépépe Creative Commons License 2006.02.27 0 0 600
R1150 GS Hátsó rugóstag alján a bal oldalon van egy állítócsavar H (mint hard) és S (mint soft) felirattal. Mennyire kell a S(oft) felé tekerni, hogy komfortosabb legyen?
Hori R1100S Creative Commons License 2006.02.27 0 0 599

Szia!

Azt írják,hogy Technoszintetikus ez az olaj, kb 11000/4lit. az ára.Igazán olyat szeretnék beletenni,amelynél nincs megemlítve az egybeépített váltó-kuplung adalék.

Még nézelődök mielőtt döntenék!

Hori

Előzmény: TOM (597)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.02.27 0 0 598

A felnit egy barátom csinálta,kezdő polírmester,nagyon sokat kinlódott vele.

Nincs lelakkozva,met így szebb,viszont így rendesen megagja majd a munkát a karbantartása.Aztmondta a polírmester,hogy vállal ilyet de mostanában látni sem akar motrofelnit.Gondolom őszre már elfelejti a sok szívást és meg lehet keresni újabb ilyen munkával-:))

Hori

TOM Creative Commons License 2006.02.27 0 0 597
15w40 ha a gepkonyv szerint jo akkor jo (kb jonak hangzik)
Ez gondolom asvanyi esetleg resz szintetikus.
Mennyi literje?
TOM
Előzmény: Hori R1100S (591)
TOM Creative Commons License 2006.02.27 0 0 596
Udv itt!
Eszak: Nordkapp, kepek alapjan gyonyoru, ha szabad mas tollaval dicsekedni:
http://www.mgp.hu/ es ott a Nordkapp tura leirasa...
Del: az sem lehet rossz :))) de ott szerintem tul meleg lesz
TOM
Előzmény: cselle (588)
grooveman Creative Commons License 2006.02.27 0 0 595

Szép lett a kerék! Hol csináltattad, és mennyibe került? A polír után lelakkozták?

 

Előzmény: Hori R1100S (593)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.02.26 0 0 594
Találtam egy jó rajzot-:))       (nem a véleményem,csak tetszik)
Előzmény: Hori R1100S (593)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.02.26 0 0 593

Kész a polír!

Még az összhatás nemlátszik,de sztm jólesz.

Vélemény?

MGP Creative Commons License 2006.02.26 0 0 592
Kedvcsinálónak
Előzmény: A-p (584)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.02.25 0 0 591

Sziasztok!

 

Azthittem már,hogy tényleg alternatíva GS után egy Multistrada...

 

 

Bár nekem sem dicsérték az eszemet a volt VFR-es márkatársaim,mikor BMW-re váltottam,de talán nálam a két gép közelebb áll egymáshoz,legalábbis a várható tartósság területén!Gondolom !

 

Ha minden igaz,holnap készlesznek a csili-vili polír felnik,maj dobok képeket.

 

Valaki tud-e BMW-k MoDi-tech cuccáról valamit?Muszály azt kiolvasni?

Egy váci srác vállata a 40.000-es szervízt,sajna én azt a rengeteg féle folyadékcserét nemmerem bevállalni ami ilyenkor kell.

A motul 15w 40-et ajánlotta a motorba,nemfölösleges bele ilyen sportmocikba való olaj?

GS_Laja Creative Commons License 2006.02.25 0 0 590
Kedveskeim, le is kopnem magam ha valaha is Ducatti-t vennek! :)
Egyszeruen, csak feleslegesse valtak.

Laja
Előzmény: TOM (586)
GS_Laja Creative Commons License 2006.02.25 0 0 589
Koszi, denekem nem kell masik.
Mert meg vagyok elegedve a mostani plexivel.
A ket feleslegestol szerettem volna szabadulni, de ugy latom nem megy :)

Laja
Előzmény: MGP (583)
cselle Creative Commons License 2006.02.24 0 0 588

Mindenkit üdvözlök. Egy ideje olvasgatlak benneteket, de még ezidáig nem mutatkoztam be. (Röviden: Lak: Debrecen, Évjárat: 1961. Motor: 1150RT, Család: Van).  Na csak azért eresztettem ilyen bő lére a dolgot mert társa(k)-t vagy csak információkat-tanácsokat keresek. Ugyanis szeretnék az idén egy nagyobb lélegzetű túrát tenni Európán belül. Ennyi érett meg bennem idáig. Az irány még nem. Két alternatíva között lamentálok: vagy észak (azaz Skandinávia) vagy dél (azaz Spanyolország, Portugália). Természetesen nem autópályás "húzomagáztmígelnemalszom" és "eziskipipálva" dologra gondolok. Ha már megyek, akkor látni és érezni akarok. ..... Na. Ennyi. .... Persze olvasom az út és élménybeszámolókat és merengek a térkép fölött.  Jelen pillanatban a szivem inkább délre húz. Ha valakinek közületek van ilyen affinitása, vagy járt már ezeken a helyeken és megosztaná velem tapasztalatait szivesen veszem.

Laslie-R Creative Commons License 2006.02.24 0 0 587

V8 Z4-es, és K1200R...nem rossz

http://www.bmwk1200s.com/ridefast.htm

TOM Creative Commons License 2006.02.23 0 0 586
Ducatti Multistradat...en nem tudom lebeszelni...talan neked sikerul...
TOM
Előzmény: TyuTyu-2 (585)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 585
Nocsak Laja, cserelni akarsz ?

Mire ? 1200adv ?

TyuTyu
Előzmény: GS_Laja (581)
A-p Creative Commons License 2006.02.22 0 0 584

MGP

Köszi a részletes beszámolót! Egyre erősebb bennem az elhatározás, hogy egy ilyen gépet kéne beszerezni. Sajnos nem nagyon hirdetik eladásra. De még nem is most lenne aktuális. Mégegyszer köszi.

 

Hogy halad a túraútvonalad?

 

A-p

Előzmény: MGP (580)
MGP Creative Commons License 2006.02.22 0 0 583

A gyáriért és az MRA-ért adok egy másik gyárit és egy Kappa-t! :))  (Avagy a szélvédők fejlődéstörténete)

MGP

 

Előzmény: GS_Laja (582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!