A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
R1150 GS Hátsó rugóstag alján a bal oldalon van egy állítócsavar H (mint hard) és S (mint soft) felirattal. Mennyire kell a S(oft) felé tekerni, hogy komfortosabb legyen?
Azt írják,hogy Technoszintetikus ez az olaj, kb 11000/4lit. az ára.Igazán olyat szeretnék beletenni,amelynél nincs megemlítve az egybeépített váltó-kuplung adalék.
A felnit egy barátom csinálta,kezdő polírmester,nagyon sokat kinlódott vele.
Nincs lelakkozva,met így szebb,viszont így rendesen megagja majd a munkát a karbantartása.Aztmondta a polírmester,hogy vállal ilyet de mostanában látni sem akar motrofelnit.Gondolom őszre már elfelejti a sok szívást és meg lehet keresni újabb ilyen munkával-:))
Udv itt! Eszak: Nordkapp, kepek alapjan gyonyoru, ha szabad mas tollaval dicsekedni: http://www.mgp.hu/ es ott a Nordkapp tura leirasa... Del: az sem lehet rossz :))) de ott szerintem tul meleg lesz TOM
Azthittem már,hogy tényleg alternatíva GS után egy Multistrada...
Bár nekem sem dicsérték az eszemet a volt VFR-es márkatársaim,mikor BMW-re váltottam,de talán nálam a két gép közelebb áll egymáshoz,legalábbis a várható tartósság területén!Gondolom !
Ha minden igaz,holnap készlesznek a csili-vili polír felnik,maj dobok képeket.
Valaki tud-e BMW-k MoDi-tech cuccáról valamit?Muszály azt kiolvasni?
Egy váci srác vállata a 40.000-es szervízt,sajna én azt a rengeteg féle folyadékcserét nemmerem bevállalni ami ilyenkor kell.
A motul 15w 40-et ajánlotta a motorba,nemfölösleges bele ilyen sportmocikba való olaj?
Mindenkit üdvözlök. Egy ideje olvasgatlak benneteket, de még ezidáig nem mutatkoztam be. (Röviden: Lak: Debrecen, Évjárat: 1961. Motor: 1150RT, Család: Van). Na csak azért eresztettem ilyen bő lére a dolgot mert társa(k)-t vagy csak információkat-tanácsokat keresek. Ugyanis szeretnék az idén egy nagyobb lélegzetű túrát tenni Európán belül. Ennyi érett meg bennem idáig. Az irány még nem. Két alternatíva között lamentálok: vagy észak (azaz Skandinávia) vagy dél (azaz Spanyolország, Portugália). Természetesen nem autópályás "húzomagáztmígelnemalszom" és "eziskipipálva" dologra gondolok. Ha már megyek, akkor látni és érezni akarok. ..... Na. Ennyi. .... Persze olvasom az út és élménybeszámolókat és merengek a térkép fölött. Jelen pillanatban a szivem inkább délre húz. Ha valakinek közületek van ilyen affinitása, vagy járt már ezeken a helyeken és megosztaná velem tapasztalatait szivesen veszem.
Köszi a részletes beszámolót! Egyre erősebb bennem az elhatározás, hogy egy ilyen gépet kéne beszerezni. Sajnos nem nagyon hirdetik eladásra. De még nem is most lenne aktuális. Mégegyszer köszi.
Az 1100-es szintén nagyon kényelmes kis gép. Ülésmagasság állitható, nem emlékszem, hogy a 86 cm az alsó vagy a felső. A GS széria legnyomatékosabb verziója, a megrögzött tulajok azért nem vettek 1150-est, amiért ma sok 1150-es használó nem vesz 1200-est, azaz mert a következő verzió pörgősebb. Az 1100-es 80lovat tud 6750-nél, 1085 ccm-el.Párhuzamosan gyártották egy ideig az R100 GS-el. Volt 850-es verzió, de ezt főleg azért, mert több ország csak 1000ccm alatt vásárolt rendörmotort, civileknél nem is nagyon terjed el, elvégre ugyanazt a nagy tömeget kellett mozgatni egy gyengébb blokkal. Sőt volt egy 35 le-re folytott verzió is, tanulómotornak. Használt teszt a jól emlékszem a 2003-as motorkatalógusban van róla. Jellegzetes tipushibája nincs, az első széria müanyag tankjárol levált a matrica mindig, de ezt cserélték fémtankra. A bowdenszakadás mindig előtérbe kerül 40-50 ekm-nél (az AT-en 55-nél szakadt a gyári) csak a GS-eknél azért szívás mert 4 darabból ál a gázbowdenszett.
Normális használat esetén elnyűhetetlen, az árukat tartják, itt a környéken 1.4M -ért cserélt most gazdát egy, a tulajaik általában sokáig megtartják. Mult héten a Bécsi szalonban a rengeteg uj 1200-es és használt 1150-es mellett egy sem volt 1100-es. Volt még két használt HP2-es meg egy R100GS P-D. Ez utóbbi hihetetlen állapotban, gondolkodtam, hogy esetleg megjelenés óta ott van? Mert még a deknivédő müanyag füleken sem volt karc. Vagy akkor azokat lecserélték. Az ára is kemény volt 1.3Mft. Mondjuk azokhoz is ragaszkodnak a tulajok..Ha valaki nem ismerné a www.possi.de oldalt nézze meg, az a fickó még mindig az R100GS HP1-el gurul a nagy utakra és már az egész világot bejárta!