Nem tudom, hogy mi az a "sirató századosdi"... A 84-es vonali utazás sem telt gyászos hangulatban, valószínűleg ez sem fog. Szerintem éppen az volna a legszomorúbb, ha egy ilyen szép vonal úgy szűnne meg, hogy senki sem emlékszik rá. Remélhetőleg több olyan ember jön, akik még soha nem utaztak ezen a vonalon, és sikerül az ő szívéhez is közelebb hozni. Komolyan gondolom, hogy a jövő évi 100. születésnapot nagyon meg kell majd ünnepelni, és nem tartom kizártnak azt sem, hogy arra a két napra a felső szakaszt újra visszaadják a forgalomnak. Aztán meglátjuk...
Azt senkinek sem mondhatjuk meg, hogyan öltözködjék (meleg ruha, jó bakancs ajánlott), ki lehet tűzni a fekete szalagot, ha valaki ettől jobban érzi magát. Azt viszont nem szeretnénk, ha más jellegű tömeg is megjelenne, és gondoskodni fogunk a vonat védelméről.
Azon gondolkozok, hogy 10-én kéne kitűznünk kabátunkra feket szalagot,
Dehogynem lehet.
Vedd figyelembe, hogy amikor meghirdettétek akkor ez egy vasútbaráti összejövetelnel lett hírdetve.
Ha sirató századosdit játszunk mindíg magával hozza, hogy nem túl józan, politikailag erősen motivált és a magyar nyelvet kocsmában csiszolók kerülhetnek többségbe.
Mindkettőt lehet csinálni, szalaggal vagy a nélkül is, de más és más a célközönség.
Meg ugye illik értesíteni az addig már jelentkezetteket, hogy számítsanak arra, más típusú tömeg is megjelenik ott.
Szerintem is van remény. Még akkor is, ha tényleg megszűnne a forgalom. Gáz akkor van, ha jogilag is megszűnne vasútnak lenni, mert onnantól kezdve már soha többé nem lesz ott vasút. Már értem, miért hívják "forgalomszüneteltetésnek". Mégiscsak örülnünk kell ennek a szónak. Nem félek attól, hogy ellopják a síneket. Ha ellopják, ellopják. Ha van akarat, akkor bármikor lehet pótolni őket. Nálunk a legnagyobb érték az alépítmény, vagyis a töltések, a bevágások meg az alagutak. Azokat nem lehet ellopni, csak jogilag. Egy ténylegesen is megszűnt vasútból újra vasutat csinálni majdnem lehetetlen, eddig csak a szlovénből sikerült, kilométerenként 1 mrd forintból. Gondoljatok csak a rengeteg hülyébbnél hülyébb hivatalra (környezetvédők, örökségvédők), akiktől mind meg kell szerezni az engedélyt, az is mind idő és pénz. November 7-ig még néhány nap hátra van, reménykedjünk.
Azon gondolkozok, hogy 10-én kéne kitűznünk kabátunkra feket szalagot. Vagy azt inkább csak az esetleges utolsó nap? Nos? Azért írom azt, hogy esetleges utolsó nap, mert még reménykedem valamennyire.
Azért nem akasztották le a Bz-t a végéröl mert az majd Bánrévén akad le és Szilvásvárad elött még megy egy karikát Lenartovcébe,majd szerelvényként Putnokra ,és onnan személyként Szilvásra.
Szia! Nem tudom, kitől hallottad ezt, de én úgy tudom, hogy továbbra is M47 + 3 By. A putnoki Városi TV fog forgatni, de valószínűleg csak a felső szakaszon. Más még nem szólt. Mint ahogy nagy MÁV-os főnökök sem, és egyelőre úgy néz ki, hogy nálam kell jelentkezni.
Hát, megfelelő összefogással nem kétszemélyes forradalmat lehetne csinálni, ha már témánál vagyunk. Ezek ellen a hazudozó szarházik ellen kaszákkal, kapákkal? Meg a nagy lófaszt! Sörétessel meg egyéb nyalánságokkal közelről egy egész tárat beléjük ereszteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utolsó kívánságuknak felkínálnám azt a lehetőséget, hogy a vagyonuk nagy részét vasúti felújításokra ajánlhassák fel. Ha nem ajánlanák fel, akkor dupla, sőt tripla tárat kapnának a mocskok. Bocs, de rohattul utálom a politikát és a hazudozástól vissza nem riadó csinálóit.
A barátnőm és én gyalog indultunk neki, hogy 2 képet tudjak készíteni nyílt pályán. Jó móka volt a sínek közt sétálgatni, számolgatni az üres csigaházakat :). Majdnem Királdig jutottunk, kb. 1 km hiányzott, mikor beért minket a 35545-ös számú vonat. Ez után visszaindultunk, már a műúton. A Sajó hídon jártunk, mikor a 15:15-ös miskolci BZ-s menet elindult az állomásról, így 1 órácskát ücsörögtünk a következő vonatig.
1. Az 5432-es számú vonat végén potyázott a 171-es BZ. Azt furcsállottam, hogy Putnokon nem akasztották le róla, hanem így ment tovább, Bánréve felé. (bocsi a képért, rosszak voltak a fények)
A Gkm civil fórumában 2007 november 7.-ig lehet véleményezni a vonalbezárásokat is érintő tervezetet. Arra kérek mindenkit, hogy aki megteheti véleményezze, állítólag a beérkezett véleményeket a döntéshozók is meg fogják nézni.A civilfórumba regisztrálni kell, a regisztrációkor személyes adatot nem kell megadni, kötelezően egy név és egy e-mail cím megadása szükséges. A civil fórum elérhető a Gkm honlapjáról (www.gkm.gov.hu)vagyhttp://195.228.157.155/portal/szervezetek/szervezetek linken.
Az utolsó napokban is hasonló hangulat volt... Az állomásokon elég sokmindenkivel beszélgettünk, rengeteg sztorit meséltek, meg jókedvűek voltak, de nyilvávaló volt, hogy ez csak a látszat.... Akkorra már nagyjából összepakolták a dolgokat az irodákban, a pénztárt már előzőleg elvitték, a váróban a székeket elpakolták.... Eléggé kihalt volt minden :-((((
Elhiszem. Engem az utolsó, Kál-Kápolnára közlekedő kisterenyei vonat bejáratnál nyomott hosszú kürtje rázott meg, de rohattul. Ismerős volt a vezér, bekéredzkedtem hozzá, de a káli bejárat előtt megkért, hogy menjek ki. Amikor svmenetben elindult Füzesabonyba, akkor is nyomott egy hosszú kürtöt. Rohattul keservesnek tűnt. Meg délután is voltam a vonalon, Kisterenyéről utaztam KálKápolnára. Recsken durrantyúk voltak letéve. Este meg nem volt kivilágítva a recski állomás, az épület előtti járda végig volt rakva gyertyákkal. A bejáró vonat mellékkocsijában nem volt felkapcsolva a villany, csak egy szál gyertya égett.
De akkor mindenkinek legalább 8-ra vagy legkésőbb 8:30-ra Füzesabonyban kéne lennünk. Vakond87-nek meg battlehorse-nak, és BP-nek szólok én a többieknek TI szóljatok.