sziasztok! lacetti 5 ajtost keresek .olyant aminek a hátulja nagyon törött!!! HA VALAKINEK SEGITHETEK FÉNYEZÉSI SZAKMAI TANÁCSOT TUDOK ADNI. CHEVROLETNÉL DOLGOZOK. KŐSZI.
Egy 11 hónapos fehér 1.6 SW Elite-nek vagyok - ezidáig - megelégedett tulajdonosa. (Sajnos eddig tartott, amíg a három kölyöktől "net- és gépidőt bérelve"
a., rátaláltam a topicra b., nagyjából végigolvastam c., regisztráltam)
Mostanáig (15000 km van benne) - koppkopp - semmi komoly probléma (se hibakód, se kopogás, se izzókiégés), mindössze néhány apróság:
1., A többetek által említett "Jééé, vajon nem kapcsoltam ki a rádiót..? De hát eddig se szoktam, csak a kulcsot veszem ki..." Ezt egyébként megspékelte azzal, hogy nekem a CD-t is általában úgy kellett kiimádkozni belőle, ill. alig akarta elfogadni.
Ezzel én visszamentem a kereskedőhöz (Ch. Interat - Budakeszi), szó nélkül kikapták, mondván, hogy tapasztaltak már ilyet, elküldik a Blaupunktnak. 1 hétig lik a műszerfalon, majd a rádió vissza. Hogy ez ugyanaz-e vagy másik, nem tudták megmondani, de azóta nem csinálja.
2., Ezután nem lehetett a fűtéshőmérsékletet szabályozni. (Pontosabban ha egyszer feltekertem, akkor hidege(bbe)t már csak úgy, ha ventillátor kikapcs (halk kattanás), szabályzó hidegre, majd ventillátor bekapcs. Kiderült, hogy a rádió visszaszerelésekor valami bowdent nem pattintottak vissza a helyére. (Azaz a szerviz barmolta el..., viszont a kocsiban felejtett egy Beta csavarhúzót, hú, mekkora nyeremény)
3. Nekem is nyikorog a kormány, kb. a 11000. km óta - én a kormányoszlopnál hallom, ha áll, ha megy az autó, nem tudtam eddig megszokni.
Nyáron (4000 km-es korában) megjárta Svédországot 2 felnőtt 3 gyerekkel + kellő mennyiségű csomaggal, egy zokszó nélkül. Végig klímával, ahol lehet nyomva neki (németeknél 160-170-ig mertem... mégis csak tele volt az autó, na ennél a sebességnél már bizonytalannak éreztem...) átlag 8,4-re jött ki a fogyasztás (kb. 5000 km, ebből 3500 autópálya)
Ezt, és hozzászámítva az itthoni (ez főleg Bp. mellől be a városba, majd este vissza, nem túl sok tötyörgéssel) használat átlag 9,9-es fogyasztását egy kicsit soknak találom, de ahogy olvastam ezzel nem vagyok egyedül.
Mivel gyakorlatlan voltam új autó tekintetében, csak 12500-nál, november végén vittem olajcserére, meg első kötelező szervizre. Ekkor olaj- olajszűrőcserén (nem én vittem, már bánom...), meg az állítólagos 1 éves átvizsgáláson kívül semmi, így megúsztam 21ezerből- a csereolaj koszosabbnak tűnik, mint ami benne volt, hmmm. (Ch Wallis, Bp. Kerepesi út)
Összességében meg vagyok (meg a család is) elégedve, biztos, hogy nem volt rossz választás - már ha továbbra is így folytatódik...
Na, ez hosszú lett, úgyhogy abbahagyom, további balesetmentest mindenkinek...!
Sziasztok ! 2 hete újabb sárga villogás, szervízbe be. Csak gyújtáshiba, kiütik. A héten megint világított-villogott, megint bementem. Kilőtték. Állítólag nem pörgetem eléggé.Legközelebb kapok valami adalékot. Erről mit tudtok ? Amíg ott voltam, egy másik ember is bejött hasonló gonddal. Állítólag nagyon sokan bejönnek emiatt. Ennyien nem tudunk vezetni ? Tényleg mi használjuk rosszul a járművet ? Üdv Alpha_ws
2005. 10.-hó 15.000 km 1,4 6000 km-nél chip tuning történt ,de azóta sem volt sárga lámpa gondom. Igaz váltót cseréltek már , és a kilincseket is újra fényezték.
1; Nem 2; Nem volt ilyen hibám 3; 3000 felett (3000-6000) 4; Nem volt még olyan gépem amelyik ilyen problémával küszködött volna.
Ragasztani csak kívülről és matricát, hegeszteni azonosító kód szerint (saját anyagfajtávál) és szakműhely kivitelezésében, ahol értenek hozzá mit lehet-szabad vagy sem. Újat venni mindenből szabad...
Szeretnék én is hozzájárulni a kontrollámpa probléma megoldásához.
1. a sárga lámpa csak indulás előtt világít.
2. mivel korábban néha-néha sok rövid autózás után rángatott picit, megegyeztünk asszonypajtással, hogy legalább minden harmadik tankolásra valami normálisabb benzint kap / pl shell V-Power 95 / azóta semmi rángatás.
3. hosszútávon nem szoktam 2500 alatt hagyni a motort, emelkedőn nem ritka a 3500-4000 közeli fordulat, előzésnél ha menni kell 5000-5500 ig is meghuzatom, ilyenkor 4000 közelébe esik vissza a fordulat váltáskor és megy mint a golyó.
Sikerült már lerázni néhány kakaskodó márkatársat, ha 5 ajtós zöld elit lacetti hagyott ott, lehet én voltam...
4 a szűrőházban lévő folytást 15 000 km után kiszedtem..most 23000 nél tartunk.
5 egyébként az autó 2005-ös 2006 ban lett üzenbe helyezve, tehát potenciális lenne szelepcserére
6 fogyasztás 7-9 liter a körülményektől függően..
7. asszony többet jár vele mint én és imádja...
8 ja, majd elfelejtettem. egyszer nyertem 1 doboz "spuri" adalékot néha töltök bele, mintha jobban menne kicsit, és szebben járna, igaz Achan os benzinhez szoktam rakni...
De szerintem mivel az "elkövető" kötelezője fizeti, jobb is így.
Nekem a szervízbe azt mondták cserélik a lökhárítót, a lökhárító tartóbakkokat és majd a leszerelések után kiderűl, hogy az ütközés a hátsó homlokfalon okozott e kárt. A hátsó lámpák illesztése biztosan "elment!!
Sziasztok!
Keresünk olyan Chevrolet-, vgy Daewoo-szerelőt, aki hajlandó nyilatkozni cikkben a Lacettiről - hibák, tudnivalók, rejtett javítások a széria fejlődése alatt, sztorik. Mehet név és arcvállalás nélkül is, bár úgy nem annyira hiteles. A szerelő és a felhajtómber ajándéka egy-egy díszcsomagolású, egyéves totalcar.hu előfizetés.
Köszönök minden levelet.
Csikós Zsolt, totalcar.hu
1. Volt e már olyan problémád,hogy világított a motorkontroll lámpád és rángatott a motor? ( igen/nem ) NEM
2. Elhárították a hibát a szervízben? ( igen/nem/nem volt ilyen hiba )Nem vol iylen hiba
3. Városban a motort alacsony fordulatszámon is használod,vagy csak 3000 fölött? (alatta is/csak fölötte) alatta is
4. Más autótipusnál tapasztaltál hasonló problémát (esetleg mástól hallottad)? ( tipus ? ) Az 1 éves Kalos nál egyszer előjött egy M7es en történt huzatas utan. Aztan 2 nap utan elaludt.Többet sohasem jött elő
Én is végigjátszottam a sárga lámpás, rángatásos problémát. Tavaly télen addig fajult a helyzett, hogy már be sem indult az autó. Hívtam a "sárga angyalt", ők elvítték a legközelebbi szervízbe. Folytószelepházat cseréltek. nem volt hatásos. hazajöttem vele, és megint rángatott és már egyfolytában világított(!) a chek lámpa. Vissza a szervízbe. Kicserélték a vezérlő egységet, és láss csodát, megjavult. A szelepekhez nem nyúltak. Hangsúlyozom, ez tavaly télen történt! Lekopogom, azóta semmi baj vele...
Szerintem az egyik lényeges rész a fényezés (metal természetes napsütésben látszik jobban), a másik pedig az illesztés. Valószínű 100% egyezés nem lesz a gyárival, de rajtad múlik mi a még elfogadható. Mivel cserélik az energiaemésztő elemet a koppanás nem lehetett a legkisebbek közül való. A lökhárító egyébként jól hegeszthető pl. Baján párezerért, a fényezés nem Baján metalból lakkozással 40 (a többi elem is ugyanannyi darabonként)
Meglátogattam egy másik szervízt Miskolcon.Elmondtam mi a jelenség,erre a válasz: "semmi gond,kicseréljük a szelepeket és megszűnik a probléma.Nem egy Lacettit javítottunk már így és egy sem jött vissza." Akkor most mi van??? Az egyik szervíz nem tud arról a megoldásról ami a másiknak természetes? Gyorsan be is jelentkeztem,31-én rendbeteszik Lacsi motorját.
1. Rángatott, néha le is állt.először kiütötték a gépböl, második előfordulásra azonnal cserélték. 2. Igen, szelepcsere. Reggel munka előtt bevittem, hazafelé beleültem, azóta nem csinálja (2006. szeptember) 3. Főleg alacsonyan (Reggeli és délutáni dugók). 4. Nem
A rángatás témához még annyit tennék hozzá, hogy a mult évben a sok útfelbontás miatt rengeteget araszoltam a városban a kocsival és ekkor jelentkezett a rángatás. A nyáron kb 3000 km-es úton voltam a kocsival Horvátországban mikor hazajöttem olyan volt a kocsi mint amit kicseréltek. Sokkal jobban gyorsul, 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt, érzem az erőt a motorba. Szerintem igen jót tett neki ez a hosszú út. Azóta sincs semmi problémám a kocsival. 1,6-os sedan
1. a motorkontrol lámpa nem világitott, de rángatott a motor.
2. a szervizben nagyobb fordulatszámnál való váltást javasoltak 3000-nél, valamint járassam meg egy hosszabb uton a kocsit, mert kokszosodásról van szó. A tanácsot megfogadtam és a hiba megszünt azóta sem jelentkezik.
3. igen használom 3000 alatt is de váltásnál mindig kihuzatom legalább 3000-ig. Ez nem azt jelenti, hogy pl kettesben tartósan magas fordulattal megyek, csak amikor váltok akkor huzatom meg.
4. igen régen volt egy 1500-ös zsigám annál is hasonló probléma volt. Mindig ki kellett huzatni váltáskor.
(5038) után cápaFerinek: igazolva látszik a lista a hibás zárszögről (5085)!
"... egy gyári ajánlás(nem visszahívás) amikor ezt a problémát szelepcserével kellett kijavítani.... alvázszám alapján érint e engem ez a gyári ajánlás..."
Kérdés mit ajánl a gyártó, ha pl. előzés közben adódik az sárga lámpácska és eltűnik a nyomaték egy része vagy egésze akár csak néhány másodpercre is?
1. Volt e már olyan problémád,hogy világított a motorkontroll lámpád és rángatott a motor? nem
2. Elhárították a hibát a szervízben? nem volt ilyen hiba, computerrel megnézettem
3. Városban a motort alacsony fordulatszámon is használod,vagy csak 3000 fölött? többségében alatta
4. Más autótipusnál tapasztaltál hasonló problémát (esetleg mástól hallottad)? A családi flotta (x évtized) Zuk, Skoda 120L, Daewoo Racer, Trabant, Skoda 1000MB egyikénél sem.
A Chevy központnál pár nap eltelik, mire vissza szólnak. De ilyenkor tuti, hogy utána is néztek!!
Legutóbb georgbob segítségével rátaláltam az esztergomi szervízre ahol kérdésemre elmondták,hogy volt egy gyári ajánlás(nem visszahívás) amikor ezt a problémát szelepcserével kellett kijavítani.Segítőkész volt az Úriember akivel beszéltem,azt tanácsolta keressem meg a GM Hungary ügyfélszolgálatát,hátha ők tudnak segíteni.Ha valakit érdekel: CHEVROLET Southeast Europe ,Budaörs 23/447-000 1/298-1800. Itt is segítőkészek voltak,azt mondta a hölgy hogy utána néz az alvázszám alapján érint e engem ez a gyári ajánlás.Igaz,még nem hívott vissza,de a hozzáállás bíztató volt. Azóta jártam a szervízben,persze ők semmilyen ajánlásról nem tudnak,régebben az Opeleknél volt valami dörzsárazás a szelepeknél de a Lacettinél nem tudnak ilyenről. Hazafelé menet kb 3 km után már világított a lámpa.Napközben állítólag két próbaúton voltak (kb 40 km ), átvétel után pedig én pörgettem a motort (3000 fölé). Akkor ők is rosszul vezettek ha előjött a probléma?