Keresés

Részletes keresés

TOM Creative Commons License 2006.03.27 0 0 738
BMW R1150GS kék-fehér, ABS, markolat futés,Baxter, alsó-felső bukócső, 3 doboz,stb,
vagyis full extras.
2001 evj. 30e km, hibátlan. Iár:1,95Millio
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 737

"A zárást a végállás csabar határolja és ha zárnak az alapjárati levegőt a csavar adja meg a szívóirányba lévő sima csavarhúzóval tekerhető!"

 

A pillangószelep sosem zár teljesen,csak addig,amig a határolók engedik,kis rés mindig marad,itt is szív levegőt a gépezet.

Előzmény: Vojnó (733)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 736
Az "absolut TABU" jól olvasható és érthető a kérdéses csavar ábrája fölött!
Előzmény: Vojnó (734)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 735

Hát igen,ha egyszermár el lett állítva a pilangószelep utánamár változóként lép ez is a képbe.Esetleg a motorvezérlőt be kell állítani az új pillangószelep nullponthoz.

De nincs nagy vész mert valószinüleg a levegőcsavarral utána lehet menni a dolognak.

Előzmény: Vojnó (733)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.27 0 0 734
Megtaláltam:
itt! de németül tudni kell! ;o)
Előzmény: Vojnó (733)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.27 0 0 733
Hali!
Nem rossz, de e szerint nem lett tökéletes nekem sem!
Amit a Tamás (mrt-666) írt az konkrétabb, csak a sorrendre kell szerintem vigyázni és nem mindent rögtön elállítani!
A lényeg, hogy egyszerre zárjanak és egyszerre fussanak!
A zárást a végállás csabar határolja és ha zárnak az alapjárati levegőt a csavar adja meg a szívóirányba lévő sima csavarhúzóval tekerhető!
Az együtfutást, meg a fordulaton a bowdenek egyenlő hossza, amit a harmadik képen lévő csavar beállításával tudsz finomítani!
Jó játék!
Előzmény: Hori R1100S (732)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 732

Szia!

Na találtam profi leírást a dologról,a bizonytalanság föloldására.(Kis nyelvtudás nem árt,de vannak képek is)

Nem az ibuszcsavarról,hanem a hatlapfejűvel lekontrázott oldalanként 1 db metrikus csavarról van szó,amit nem kell piszkálni.

 

http://www.wunderlich.de/service/service/tipps.pdf

 

Hori

Előzmény: Vojnó (730)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.27 0 0 731

Nem írtál el semmit! :o)
Csak ellentmondásosnak tűnt, hogy ha beállítod (két ponton) akkor jó lesz, de csak ott! Ez tűnt furának, pedig ez az igazság.
Köszönöm, most már értem az egészet, de ellenőrzésképpen és csak "hozzáértőknek" ugyebár! ;o)
Ez a pillangószelep null pocizió beállításakor szabad, de ezt NEM "szabad" állítani és nem is kell igazán!

A második képen az alapjárathoz tartozó szonkron "ütközös" csavarját látni:

 

És végül a fordulaton való állításhoz tartozót!

 

 

Fontos még, hogy nem a bal oldali hengereknél, hanem a jobb oldali hengereknél kezdjük, ugye?

Jól írtam Tamás?

 

Üsv

 

Vojnó

Előzmény: mrt-666 (719)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.27 0 0 730
Amire a mester gondolt az a poti poziciójának a két 4-es imbusz csavarja amit kék festékkel szoktak jelölni!
Keresek képet!
Előzmény: Hori R1100S (728)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.26 0 0 729

Szia!

 

Már régóta szeretnék én is egy ilyenen résztvenni,úgyérzem lenne mit csiszolni a kanyartechnikámon...vagyis inkább a hiányán!

 

Kicsit tudnál írni,hogy miben nyilvánul meg,hogy "hasznos volt"

Előzmény: Pépépe (723)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.26 0 0 728

Nálam nem igazán arról volt szó,hogy a "fogyasztásra van kihegyezve a beállítás",csak egyszerűen beköszöntött a 40.000-es szervíz ideje és ekkor kell egy szinkronbeéllítás is ,többek között.

 

A fogyasztásról azért ejtettem szót,mivel nemvolt eddig alkalmam megmérni,a magammögött hagyott 3X20km alatt.

Most mentem először vele hosszabb távot.

 

Szinkrontéma mégegyszer:

Az injektor mögött lévő festékkel rögzített csavarok a tárcsán, a mester szerint nem a szinkron beállítására szolgálnak,ha elmozdítod őket a pillangószelep potijának null pontját piszkálod el,ekkor az elektronika hamis jelet kap.

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.26 0 0 727

azt nézted, hogy ez a kisebbik?

a 850es.

Előzmény: fazeres (726)
fazeres Creative Commons License 2006.03.26 0 0 726
Az itt a lényeg. Jó árban van és hibátlan. Ha veszel egy töröttet, költesz-költesz rá majdnem annyiban lesz mint ez a hibátlan és senki nem garantálja hogy jó is lesz.
Előzmény: Törölt nick (725)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.26 0 0 725

ez hol törött?

pont azt írja, hogy garantáltan sérülésmentes.

Előzmény: fazeres (724)
fazeres Creative Commons License 2006.03.26 0 0 724
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=524201&command=ugras&megjelenes=4

Megéri megvenni a töröttet???
Pépépe Creative Commons License 2006.03.26 0 0 723
Tavaszi vezetéstechnikai gyakorlónapot tartottunk az Euroringen szombaton. Nagyon hasznos volt, íme két kép:
R100 Creative Commons License 2006.03.25 0 0 722

 Soha nem értettem miért a fogyasztásra hegyezik ki a beállítást! Az egész motorozás tejesen ésszerűtlen és nagyon költséges módja a helyváltoztatásnak. Az én öreg R100-asom a két öklömnyi Bingekkel úgy 5-8 liter között jár, de az R90/S (fiatalok figyelem: az egyetlen Dellorto-val szerelt kék-fehér!!!)is nagyjából egy literrel  többet kért. Természetesen, ha sántán jár kell a szinkron, de benzin akkor is kell bele!

 

Más: Tamás ,lentebbi soraidból úgy veszem ki, hogy mész Ludwigshafenbe. Ha így van, és a kocsidba is befér, el tudnál hozni két külső gumit nekem? Most éppen egy kis Kreidlert építek amire nagyon kellene a fehér peremes 17-es külső. Ha megy a dolog beszéljünk !

Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.25 0 0 721

Éppen most lett kész az enyémen a szinkron.Tényleg valami hasonlót követett el rajta a mester úr!

Sajna nemnagyon vett kegyeibe az időjárás,mivel kutyahidegben kellett reggel mennem,majd koraeste ismét hidegben jöttem haza.

 

 

A vibrációval kapcsolatban is érdeklődtem,háát semmi konkrét diagnózis nemszületett.

Az viszont jóhír,hogy én nem tapasztaltam ilyet a mocin.

 

Visszafelé lemértem a fogyasztást is ,mivel kicsit sokalltam az odafelé elfogyott anyagot.(eddig nem volt még alkalmam pontosan lemérni)

 

Kb. 160-170 körüli  tempóval igyekeztem hazafele a hátammögött gyülekező esőfelhők elöl. 80km országút. 20km városi forgalom,így 6.7 lityi jött ki.

Szerintem ez nemrossz.

......Vélemény?

 

mrt-666 Creative Commons License 2006.03.25 0 0 720

R80 50LE

Sokan, pl. az angol BMW Klub alelnöke egy csaj is ezzel indult világ körüli útra:

http://www.cynthia.boxerman.co.uk/

http://www.horizonsunlimited.com/tstories/milton/

 

Találkoztam vele 2001-ben a Transdanubia Ride -on:

http://home.btconnect.com/cmm/Enduro/transdanubia.html

 

Van egy másik klub ahol olvashatsz az R80-ról dolgokat:

http://www.airheads.org/index.php

 

Éppen folyamatban van az R80GS-em rendbeszedése, ezzel jártam végig a 2004-es 24 órás versenyt. Tök más egy K75 és egy R80.

Mit szeretnél róla tudni?

Azt javaslom próbáld ki (szerezd meg ;))) ) mindkettőt, és utána döntsd el hogyan motorozol velük.

 

Tamás

Előzmény: muanyag (716)
mrt-666 Creative Commons License 2006.03.25 0 0 719

Az alapjárati szinkront egy-egy csavarral lehet beállítani, az injektor belső felén lévő (a pillangó szelep tengelyén lévő) tárcsa ütközőcsavarjaival, függetlenül a bowdenektől.

A magasabb fordulaton lévőt pedig a gázbowdennel aminek a csavarjai és kontraanyái a bowdenen vannak.

Ebben a két pontban lesz ok a szinkron máshol nem.

Azt hiszem az előző szövegben is ez volt:

"Ekkor ebben a két pontban van szinkronban, de minden más pontban nem."

 

Azért kell visszaellenőrizni, mert ha a magas fordulaton lévő beállításkor a bowdent úgy állítottad be, hogy közben feszítesz rajta, akkor előfordulhat, hogy alaphelyzetbe visszaengedve nem fog az alapjárati ütközőcsavarhoz érni. Így ezen a bowdenen ismét engedni kell, meg a másik oldalin is, tehát újra be kell állítani a magas fordulati szinkront. A végén ismét ellenőrizni kell.

Akkor jó az egész, ha alaphelyzetbe engedve a gázmarkolatot mindkét oldal pillangó szelep tárcsája az ütköző csavarhoz ér hozzá. De ha húzod a gázmarkolatot, akkor egyszerre induljon meg és mondjuk 3500-as fordulaton a szinkron ismét jó lesz.

 

Kipróbáltam, ha ráhúzod a gázkart, akkor mindenféle lengésekbe kezd a két oldal, ahogy emelkedik a fordulat. Ha állandó fordulaton tartom akkor áll be.

 

Kopás tuti nem, rajtam egy gázbowden csere segített 60ekm-nél, mert észerevétlenül akadt.

 

Egyébként bocs, ha esetleg a szövegben valamit elírok.

 

Tamás

 

Előzmény: Vojnó (706)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.24 0 0 718

Apropo R80.....

 

Namostakkor boxert,vagy sorost szeretnél?

Előzmény: muanyag (716)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.24 0 0 717

Nem én vagyok itt aki a legtöbbet tud ezekről   mocikról...

Kicsit hagyd érni a témát,majd jönnek a "nagyok" ők bővebben is kifejtik a dolgot.

 

Az árulkodó dolgok lehetnek a gumifogantyúk,pedálok ülés, a rendőrségi kiegészítők felszerelésére szolgáló furatok konzolok,az eredeti festés hiánya,a szervízdolgok csavarjainak álllapota...stb,pl. ha az olajleeresztő csavar szinte "kerekre" van kopva,akkor volt már egy pártucat olajcsere.

ui:

Én úgy szoktam motort venni,hogy leginkább azt nézem meg először,ki az eladó,milyen körülmények között tárolja a gépet. Nemárt,ha az ember informálódik a gép előéletéről is.

 

 

 

Előzmény: muanyag (716)
muanyag Creative Commons License 2006.03.24 0 0 716
Köszönön, de hol és hogyan lehet igazán észrevenni hogy nagyságrendileg mennyit futott a motor, vannak olyan árulkodó jelek, amiket nem könnyű eltünteni ? Mi a véleményed az R80-ról ? Nincs Skype-d ?
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.24 0 0 715

Szia!

 

Néhány hozzászólással lejebb van egy  K75 hirdetve.

 

"Nem pont ide tartozik, de érdekes, hogy a K75-ösön a háron henger kisimítása céljából a váltó a főtengellyel ellentétesen forog.Apropó K75, egy tényleg nagyon-nagyon megkímélt K75 eladó, nekem sajnos már nem fér be a garázsba.Jó lenne, ha értő kezekbe kerülne, eddigi tuljdonosa nagyon vigyázott rá!"

 

Szerintem nagyon sok gépet hoztak be külföldről is.

Ami viszont rendőrségi volt én nem venném meg,mivel biztosan sokat futott.Szerintem mindenképpen meglátszik egy motoron,ha már lekocogott 250.000 kilómétert,ha ilyen akkor nemveszed meg és kész.

 

Tuti jógépek,bár nekem a burkolatuk nemteszik.Nyugodt hosszútávú túrákra való,kényelmes igásló,némelyik elég sok extrával.

Előzmény: muanyag (714)
muanyag Creative Commons License 2006.03.24 0 0 714

T. BMW Topic,

BMW vásárlásán gondolkodom, lenne néhány kérdésem, első körben K75-el kapcsolatban. Magyarországon a legtöbb használt K75-ös volt rendőrségi gép. Ezekről álltalában mi a vélemény, a 90-es évek első feléből származó motorokban valójában hány km lehet ? Évente kb. mennyit futottak ezek a motorok amikor még a rendőrök használták ? Szabad-e egyáltalán ilyent megvenni ? Mik azok a dolgok, amik ezenél a motoroknál problémás lehet ? Mi lehet a reális ára ? stb.....

 

TOM Creative Commons License 2006.03.24 0 0 713
Mert egyszerre van szuksegem autora es motorra is, es nincs aki hazavigyen ill visszahozzon...meg egyebkent is szukseg lesz az utanfutora, epitkezes, kertepites miatt. Aztan majd a kesobbiekben enduro/cross moci szallitasahoz...
TOM
Előzmény: Fortaleza/Brasil (703)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.24 0 0 712

Szia!

Ahha,tehát álló helyzetben is....holnap rákérdezek ezekre a dolgokra a mestertől!

Sztem jólenne egy ugyanilyen tipusú gépet melléállítani és összehasonlítani.

 

Esetleg nemlehet,hogy van ebben az érzésben valami szubjektivitás?

 

Hori

Előzmény: Vojnó (709)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.24 0 0 711
Jól beállított!?!
Na ja!
Nekem városban 5,5l átlagban 5l és túrűn volt már 4l is megpakolva utassal hegyen völgyön át! Igaz nem ithon, nem is ithoni benzinnel!
Vojnó
da R1100R
Előzmény: MGP (697)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.24 0 0 710
Nálam 5-ben 4000 körül 120-130km/h! :(
Vojnó
daR1100R
Előzmény: Hori R1100S (707)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.24 0 0 709
Először én is gyanakodtam rá, (centír, mi1más) de tudom álló helyzetben produkálni!
Előzmény: Hori R1100S (708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!