Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.02 0 0 765
Előzmény: Hori R1100S (764)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.02 0 0 764

Gartu a motorhoz!!!

Sok-sok örömöt hozzá!!

Néhány hónapja ugyanezeket a kérdéseket tettem fel,sok segítséget kaptam.

Valami közelebbit is írhatnál a gépről!

Esetleg errőlvan szó?

 

http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R65LS.htm

Előzmény: muanyag (763)
muanyag Creative Commons License 2006.04.02 0 0 763

Olajcserét kellene csinálni, azt mondta a volt tulajdonos, nem tudom milyen olaj, mennyi, olajszűrő, illetve milyen egyéb alaktrészek kellene az olajcseréhez, (motor, váltó, kardán) hol kaphatóak az esetleges szükséges alkatrészek ?

Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.02 0 0 762

Szia!

 

Én a jeladókat ellenőrizném legelőször.(hézagbeállítás,vezetékfolytonosság)

Ennél több ötletem nincs.

Előzmény: MGP (759)
muanyag Creative Commons License 2006.04.02 0 0 761

T. Topic,

Ma sikerült beszereznem egy 1981-es R65-öt. Nincs valakinek valamilyen (akármilyen, file, könyv, másolat) formában egy karbantartási/javítási könyve ?

Bozsevác Creative Commons License 2006.04.02 0 0 760
Küldtem!
Előzmény: MGP (759)
MGP Creative Commons License 2006.04.02 0 0 759

Kérhetném én is az mgp@mgp.hu -ra? Képek, árak.

 

Más: tegnap sajnos az én GS-emen is megjelent a hibajel. Kb 500 km-et gurultunk gond nélkül, aztán a vége felé egy megállás után a gyujtás ráadása után nem egyszerre kezdett villogni az ABS két lámpája hanem felváltva és ez így is maradt menet közben. ABS nuku, mindkét fék blokkolható. Az ABS gomb megnyomása után a felső lámpa kialszik az alsó folyamatosan ég. Aztán pár perc múlva újra villog.

Ötlet? Vagy kénytelelen leszek vinni a Db-i szakszervízbe hibaolvasására?

 

Egy BMW szerelőt felhívtam, aki nem induló ABS-re adott egy tippet, ami kissé meglepett:

kb 80-100-as tempo,4-5 fokozat, kuplung be, gyujtás le a kulccsal (nem a gombbal!!), majd gyujtás rá, kuplung ki, beröffenés után leállni, kikapcs-bekapcs és a következő indulásnál mennie kell. De ezt arra mondta ha egyszerre villog a két lámpa, tehát nincs hibajel, csak nem indul be az ABS. Szóvel ez nekem nem jött be, de érdekelne, hogy mégis mi az alapja ennek a procedurának?

 

Előzmény: Bozsevác (756)
Bozsevác Creative Commons License 2006.04.02 0 0 758

Petya!

 

Elküldtem a mailt

Petyavara Creative Commons License 2006.04.01 0 0 757

szia Bozsevác!

 

küldjél lécci képeket,meg több infót róla(az árát is)

a mail-t tudod...:)

 

üdv Petya

Előzmény: Bozsevác (756)
Bozsevác Creative Commons License 2006.04.01 0 0 756

Sziasztok emberek.

 

Egy kedves barátomnak van 1 db  1150 GS típusú bömöse, sajnos törött.

Amit tudni róla: 2003 évjárat, cca.:300 km.

 

Gyakorlatilag miután megvette sajna össze is törött.

 

Hátha valakit érdekel mert ELADÓ!

 

Képeket emilbe tudok küldeni.

 

B.

Dódy Creative Commons License 2006.03.31 0 0 755

Sziasztok!

Még mindig keresek 3-4 éves BMW 1150 RT-t. Sajnos nemrég kettőről is lemaradtam. Ez a túra kategória nem túl sok van eladó, mert alig találkozom vele a hirdetésekben. Ha tud valaki segítsen.

Köszi! 

mrt-666 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 754

K75

Megkérdeztem egy barátomat, aki egy ideig motorozott egy K75-el, meg R80-R100-al is.

A K75 nagyon kezes jószág. Egyből megszerette, mert minden a helyén volt, kezelőszervek, kormány, üléspozíció. A motor nagyon kiegyensúlyozott a 3 hengerrel és a 75LE-vel. Motorozhatóság szempontjából is jó. Kanyartartása jó, úgy fordult ahogy akarta. Ezeknek a K-knak van egy jellegzetes fütyülő hangja, ami tetszetős a tulajdonosoknak. Ez nem a kis K100, mert teljesen más.

Az apám K100-a is ilyen, csak az 100LE. Nehezebb, hosszabb, kicsit sutább, viszont megy mint akit fenékbe rúgtak.

Az R sorozat sokkal karakteresebb motorral rendelkezik. Az R80-as 50LE az R100-as 60LE.

80-as évek előtti 100-asok 75LE körül teljesítenek (Nem tudom pontosan a dátumot, ha érdekel valakit utána nézek). Valamiért visszavettek a teljesítményből.

 

K75:

Ha kopottak akkor füstölnek, akár oldalsztenderen akár középállványon állnak. Kompressziójuk végnyomása 12-13.

Ha buktak vele akkor a váz görbe, tehát egyenesfutást kell nézni rajtuk.

Ha középállványon áll, akkor a hátsó keréknek nem szabad érinteni a földet. Alaphelyzetben az első ér le. Ha mindkét kerék akkor görbe a váz.

Ha a tank alatti közép váz nem egyenes, van egy domborulat benne, akkor is bukta volt vele. Meg kell nézni a burkolatokat belülről, javítottak-e?

 

Ha tud valaki egy alvázszámot, akkor meg tudom mondani, hogy az rendőr motor volt-e itthon, és akkor mi a kórtörténete, cseredarabok, főjavítások, valós km állás stb.

 

Üdv

Tamás

 

(Ja, akkor tuti a vizsgálat, ha kiméred a középső dugó és a henger közötti hézagot. :))

 

Előzmény: Vojnó (752)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.30 0 0 753

Egy kis történelem:

 

 

Vojnó Creative Commons License 2006.03.30 0 0 752
Köszi!
Tömör, de lényeges! :oD
üdv
V
Előzmény: mrt-666 (750)
TOM Creative Commons License 2006.03.30 0 0 751
Az elado BMW:

Elado R1150 GS
mrt-666 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 750
igen
Előzmény: Vojnó (731)
MGP Creative Commons License 2006.03.29 0 0 749

Nem..a képen egyértelmű hogy HP2-es a gép, csak plexi van rajta.

http://www.pgdakar.com/en/index.html

 

Előzmény: Pépépe (747)
MGP Creative Commons License 2006.03.29 0 0 748

Nincs ilyen határ, a BMW is mindig két ccm-t inditott, a nagyobbik 900-egynehány volt.

Ez a HPN viszont érdekelne, mert több gépet is ezzel jelölnek..pl

http://www.possi.de/ oldalon lévő utak lassan behálózzák az öt kontinenst és szinte mindig a HPN BMW-el megy.

Van külön link, de felül mindig csak a főlink látható. Mindenesetre ott egy R80G/S-t

lehet látni..szóval akkor mit jelent ez a HPN?

HPN - BMW. Die Original-Replika. Viermal Sieger der Rally Paris-Dakar. Bauart:

Zweizylinder-Enduro. Doppelschleifenrohrrahmen der R80G/S, Spezialstahl, an verschiedenen Knotenpunkten und im Steuerkopfbereich sowie im Heckbereich speziell verstärkt (meine Maschine hat den Rahmen Nummer 6, bisher wurden über 200 Rahmen von HPN gefertigt). Der Rahmen ist so sehr steif und extrem haltbar. Spezialschwinge, 100mm verlängert und zweiarmig mit einstellbaren, progressiven WP-Federelementen, Federweg 280 mm. Marzocci Gabel M1 Typ "Paris-Dakar", Federweg 300 mm, Lenkeinschlag erweitert auf 39 Grad. Vierkolbenzangen-Bremse Brembo vorne, hinten Trommel Original BMW. Reifen 90/90-21 vorne, bis 140/80-17 hinten zulässig. Michelin Desert eingetragen. Leergewicht 196 kg.

Előzmény: Pépépe (747)
Pépépe Creative Commons License 2006.03.29 0 0 747
Nem jól tudom, hogy a Dakaron 660 ccm a felső határ a motoroknál? Vagy ez a HPN egy ennyire lebutított verzió let volna? Esetleg ez a HP1 (egyhengeres) verziónak a dakaros változata volt? Akkor meg simán F650GS Dakarnak nézhette bárki.....
Előzmény: TOM (746)
TOM Creative Commons License 2006.03.29 0 0 746
Koszi Brasil!
Szep kis tura lehetett, es anno 2005-ben eszre sem vettema Dakaron a HP2-t...
TOM
Előzmény: Fortaleza/Brasil (745)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.03.29 0 0 745
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.28 0 0 744
Előzmény: muanyag (741)
Vojnó Creative Commons License 2006.03.28 0 0 743
Tapasztalatom nincs, de véleményem igen!
Szerintem nagyon sokat futottak, ami nem gond, ha nagyon olcsó! :o)
Viszont nézd meg ha nem oldal sztenderen állt, elindítják neked és nem füstöl olajat ki magából, akkor első megközelitésre nem rossz!
Én inkáb keresnék valami ismerőst aki ezekkel a motorokkal foglalkozott és ő nála érdeklődnék!
Úgy látszik még nem ismerik ezt a fórumot!
Várd meg mrt-666 véleményét is, esetleg!

Üdv

Vojnó
Előzmény: muanyag (741)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.28 0 0 742

 A fene a jódógát a "kollegának".

 

 

Azt olvastam,hogy angliában csúcsokat döntött az adventure eladás még a szezon beállta előtt.Sőt egész európában nagyon megy.

 

Nagyon jó lehet ez a gép!!!

 

Előzmény: TOM (740)
muanyag Creative Commons License 2006.03.28 0 0 741

T. Topic,

Ahogyan nézem nem sok információtok van a volt rendőrségi K75-ös gépekről, azért ha mégis lenne azt szivesen fogadnám, mert pont egy ilyen megvételét fontolgatom (az a sárga pl. amit a használtauto oldalon is hirdet a tulajdonos) . Illetve ami még fontos lenne, hogy mik azok amiket mindenképpen érdemes megnézni egy vétel előtt. Lehet, hogy amatőrségnek tűnik, de nincs napi kapcsolatom motorokkal, hoszzú évek (15) után szeretném ujrakezdeni a dolgot, de semmiképpen nem gondolnék japán motort, valamilyen 650/850 R sorozatot vagy K75-öst szeretnék.

Köszönöm előre is a hasznos tanácsokat.

TOM Creative Commons License 2006.03.28 0 0 740
Nyugi, nem az enyim! Fokent h az enyim 1200-es...
Kolega uj GS Adv vesz szerintem...
TOM
Előzmény: Mcemru (739)
Mcemru Creative Commons License 2006.03.27 0 0 739

mivan ma?

se ktm, se bmw nem kell?

japan nepmotor lesz vagy mi? :)

Előzmény: TOM (738)
TOM Creative Commons License 2006.03.27 0 0 738
BMW R1150GS kék-fehér, ABS, markolat futés,Baxter, alsó-felső bukócső, 3 doboz,stb,
vagyis full extras.
2001 evj. 30e km, hibátlan. Iár:1,95Millio
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 737

"A zárást a végállás csabar határolja és ha zárnak az alapjárati levegőt a csavar adja meg a szívóirányba lévő sima csavarhúzóval tekerhető!"

 

A pillangószelep sosem zár teljesen,csak addig,amig a határolók engedik,kis rés mindig marad,itt is szív levegőt a gépezet.

Előzmény: Vojnó (733)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.27 0 0 736
Az "absolut TABU" jól olvasható és érthető a kérdéses csavar ábrája fölött!
Előzmény: Vojnó (734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!