Mennyivel volt hosszabb a menetidő OTP-re, mint egy 737-essel (vagy bármely jet-tel)? A fogyasztás tényleg 30%-al alacsonyabb? Ma merre jár(t) a gépmadár?
Igen, én is ebben bíztam, mivel általában a turbólégcsavarosokat (pl.: Carpatair) onnan szoktátok indítani, ill. fogadni - amennyiben jól tapasztaltam.
Az a tervezésen múlik, hogy mit repül. Az, pedig, hogy A,vagy B terminál, mindíg attól függ, Schengen külső, vagy belső. De ! A típus miatt majdnem biztos, hogy a 2A-felől a 70-esekről indul és nem utashídról.
Ez egy kicsit OFF ehhez a topikhoz, de engedd, engedjétek meg, hogy megkérdezzem: mit tudsz HA-LHB jövőjéről? Néhány órája ugyanis felmerült a hír, hogy esetleg megmarad a Malévnál és szolgálatba is áll.
Szerintem a DASH-os része nem igaz, hiszen miért lenne ez jó hogy visszamondják?Ha eladják a Fokkereket és CRJket lesz rá fedezet, miért mondanák vissza? Elvileg már a maradék 3 is a festőhangárakban állnak és festik őket..
Es miert? Ha anyagi okbol akkor nem adok a Malevnak csak 1 honapot es csödbe megy! Ha meg... mas ok nem is jutt eszembe ugyanis a cikkben leirjak hogy a Q400-as 30%-al kevesebb üzemanyagot fogyaszt mint a CRJ vagy a Fokker 100 es erre
egy egesz geppel repülnenek...
Ez szerintem hülyeseg, egyböl visszaadtak volna es nem tettek volna fel a cikket a honlapra mert ennel nagyobb negativ reklam aligha lehetne mint hogy ez az elsö bla bla bla aztan holnap jön a cikk hogy ez az utolso....kesz vicc!
Ha viszont a B-767es maradna az remek lenne, szerintem megerne a mostani olajarakkal.
Elnezest, csak nagyon felve jegyeznem meg, hogy egyetlen geppel nem tul kockazatos ilyesmit bevallalni? Eleg a legaprobb muszaki problema, es akar napokra felborul minden tervezett repules.
Masfelol mennyire lehet komolyan venni ezeket az ugralasokat? Egyszer leallitjak, egyszer ujrainditjak, eladjak de aztan megsem, mikozben, ha jol ertettem, a 767-esek eddig egyetlen filler hasznot sem hoztak.
Az, hgoy visszamondják a többi Dash-t, azt remélem vicc. De az, h LHB marad és vele együtt JFK és BKK az nem lenne meglepetés...mert ez a variáció már elég régóta fennál
Nem akarok megbántani senkit de én személy szerint örülök h marad LHBéla. Nekem ő a mindenem, tehát engem ugy hagynak hidegen a Dashok, hogy azt nem tudjátok elképzelni:). Amúgy meg szerintem örülhetünk, hogy a Malév mostani helyzetében van 767-esünk és Dashunk is. Lehetne az is. hogy nincs egyikből se.
"EZ az elso és utolsó Q400-as is ... A Malév visszamondta az összes rendeslést és ez is csak azért van mert ezt már nem tudták visszamondani ... LHB-t megtartják és Bankokot és Newyorkot fog repülni. Kész csod az egész ..."