Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.22 0 0 885

Szia!

 

Rendesen lemehettél az aszfaltról,hogy így lesárosodott a gép!Ennyi földben már sikeresen lehetne sárgarépát nevelni:))

Mennyi időbe tellik ilyenkor,míg visszaállítod a "gyári"állapotot?

 

 

Ja , a fényszórók valóban jól állnak rajta!!!

Előzmény: MGP (884)
MGP Creative Commons License 2006.04.22 0 0 884
Lemaradt:
Előzmény: MGP (883)
MGP Creative Commons License 2006.04.22 0 0 883

Nekem a telon lent lévő kissé sérülékenynek tűnik, a teló közötti kicsit fura, de nem rossz. Én inkább széthúztam két oldalra, nagyón jó a fénye. Sajnos vizsgán leszedették. Röhelyes hozzáállás, hozták a nagykönyvet. Nem vitatkoztam, két perc alatt lekaptam, ki sem kötöttem, csak eldugtam az idomban. Igy meg átment. Legközelebb ráhuzom a kesztyüt. :)

A Motorrad GS különszámában 650Dakarra láttam nagyon érdekes pótfényszórót, az első sárhányóba van beépítve.

Üdv

MGP

 

Előzmény: Törölt nick (881)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.21 0 0 882

Sziasztok!

 

Éppen most végeztem a saját lámpaprojekttemel.Igaz ez csak egy izzócserében nyilvánult meg,de a hatás nagyon látványos. Xenonhoz hasonló fényű izzót raktam bele,aminek a színhőmérséklete 7500-8500K./nem tescogagyit/

Nekem nagyon tetszik és talán a feltűnőbb fénye miatt jobban észrevesznek a közlekedőpartnerek is.

 

Hori

Előzmény: Törölt nick (881)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.21 0 0 881

pótreflektor megoldások, avagy hogyan szárítsuk fel az aszfaltot magunk előtt.

ennyi lámpával már lehet.

:)))))

legjobban a villa belsejébe tett megoldás tetszik.

Előzmény: LaceszR1100S (880)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.21 0 0 880

Sziasztok !

 

Köszi az észrevételeket, és tanácsokat. Valszinű hogy saját zsebből megy a javítás, nem akarok én sem tökölődni a jogszabályok soraival a következő évben.

 

Én(Mi) nagyon sokat -szerintem- motorozunk (20e km/év) mindenféle körülmények között pontosan azért hogy a rutin bővüljön, meg csak mert imádok motorozni!!! Sokszor megyünk az öcsémmel 2mocival éjszaka is motorozni.

Ilyenkor természetesen betartva a sebességkorlátokat és az utviszonyoknak megfelelően.....stb.. Ilyenkor annyira figyelek mindenre hogy a vadászsas az kutyaf....a hozzám képest, de a féktávon előugró kamikaze őz védhetetlen.

Annak örülök viszont nagyon hogy a páromnak nem lett semmi baja.

 

A nappali elütésről :

Az egyik kollégám ma reggel kapott egyet telibe (autóval) !!!!!!!!!!!!!!

 

Aki ezen a környéken jár vigyázzon magára !!!!!!!!!!!!!!!!

 

A nagyszakállú legyen veletek !

 

Üdv.: Lacesz

cselle Creative Commons License 2006.04.21 0 0 879
Ez jó ötlet, eddig eszembe sem jutott.
Előzmény: Petyavara (878)
Petyavara Creative Commons License 2006.04.20 0 0 878

Emberek!

nappal ütött már el valaki vadat?

szerintem ,nem!

itt a megoldás az lehet, hogy be kell programozzuk a kis agyunkba,hogy az éjszakai motorozás/autózás/ óriási veszélyekkel jár,főleg a vadban gazdag területeken.

természetesen ezt elfelejti az ember,ezért nem árt néha  beszélni róla. hiszen én sem figyelem annyira a táblákat, mert rutinból vezetek.viszont úgy veszem észre, hogy az éjszakai vezetés több veszélyt rejt mint gondoltam volna.

aki ép bőrrel megúszta (hálĄistennek) a "találkát" ,az biztosan megjegyezte egy életre.mi meg okuljunk belőle...

 

üdv : Petya

Előzmény: Törölt nick (877)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.20 0 0 877

na jó, de ki fog hivatkozni a vis maiorra?

az őzikegyilkosok?

magyarul erre nem terjed ki a felelősségbiztosításuk?

én már pár állatot sajnos elütöttem, a legnagyobb kártérítés az volt, amikor a vadász másfél óra múlva is baszott kijönni, na akkor összecsomagoltam az őzet, bedobtam a csomagtartóba, hazavittem, megpucoltam és megettük.

a vadásztársaságokra illetve a biztosítóikra ilyen szempontból nagyon haragszok.

a biztosító egyébként arra a balesetemre se fizetett egy büdös vasat sem, amikor éjjel tizenegykor az m7esen érd után közvetlenül, a lejtőn lefelé elütöttem két kutyát. 140 környékén mehettem, beszarni se volt időm, nemhogy fékezni. a belső sávban mentem a balaton felé, amikor balról a korlát alatt átrohant két kutya. olyan németjuhász-formák. azt hiszem mindkettőt elütöttem, de egyiket biztosan. annak még a bilétája is meglett, tehát a kutya azonosítható lett volna. tanúm volt kettő is, az egyik mellettem ült, a másik meg utánam jött. semmit se fizettek, bár az autó fél eleje cserés lett.(lábon jöttem haza vele)

Előzmény: Vojnó (876)
Vojnó Creative Commons License 2006.04.20 0 0 876
Szerintem ez a vismajor! vagy mi?!
Előzmény: LaceszR1100S (875)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 875

Szia!

 

Vadhajtás nem volt, de tábla az egyik irányból sincs......

 

Mi van akkor ha a Tisza magas vízállása miatti állatmenekülésre hivatkoznak??

Előzmény: Törölt nick (874)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.20 0 0 874
ha vadhajtás volt, akkor fizetnek, illetve ha nem volt kitáblázva a vadveszély.
Előzmény: Macskapecér (867)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 873

Bocsika ...

 

a másik eset, ha nem gányolunk és még ez sem szakszervíz !! :

 

- új  - ebayes gyári idom : kb . 180 EUR = 45.000,-x2 = 90.000,-

- első sárvédő                                        = 20.000,-

- festés                                                  = 40.000,-

- futómű                                                 =

Ez így már 150.000,- környéke.

 

Ha szakszervíz akkor óránként 9.800,- kb. 15 óra = 147.000,- és + az alkatrészek gyári árakon.........

 

Sziasztok.

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 872

Sziasztok !

 

Igen, én is úgy gondolom hogy inkább csak a saját megnyugtatásra jó.

 

A totalcaros cikket olvastam én is és a végén írja a lényeget hogy ha nincs kint tábla stb-stb akkor perelhető a társaság és majd fizet.......csak a kérdés az hogy akarja-e a károsult a hercehurcát?

 

Az ügyvéd azt mondta hogy amennyiben nincs tábla egyértelmű hogy az ő felelősségük, és olyan nincs hogy egy vadásztársaságnak nincs kötelezője.

Viszont a teljes képet tudnia kellene az esetről hogy pontosan nyilatkozni tudjon.

(Hétfőre van időpontom nála) - de kérdem én :

- Elkezdek pereskedni = motor javítás + ügyvédi kltsg. + ideg + bíróságra mászkálás

Kb. 2x annyiba fog kerülni az egész, igaz ha nyerek akkor ezek nem engem terhelnek, de mi van ha nem tud fizetni a társaság??? Akkor cumi........

 

A javítások ügyes szakemberekkel - nem szakszervízben - magánúton : 

- idomjavítás                                              - kb. 10.000.-

- festési munkák - 2db idom telibefújása   - kb. 40.000,-

- elhajlott idomtartók visszaállítása           - nem tétel

- futóműellenőrzés                                     - passz 

(de ha kiderül hogy gáz van akkor szívás)

- karbon első sárvédő - ebayen                 - 20.000,-

Tehát kb. 100.000,- ez ahhoz képest ami volt szerencsés. Most egy kicsit tanácstalan vagyok, pedig döntenem kellene.

 

Üdv.: Lacesz

GS_Laja Creative Commons License 2006.04.20 0 0 871
Hali!

Nekem volt a masik motoromon vadriaszto, a mostanin nincs.
Akkkor se es mostse jott meg elem semmilyen allat.
Szerintem nem er semmit, de a sajat megnyugtatasodra jo!
:)

Laja
Előzmény: Hori R1100S (870)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.19 0 0 870

Szia.

 

Hajmeresztő történet!

 

Arra,hogy ilyen esetet esés nélkül megússzon az ember,pláne kétszeméllyel,vagy piszoknagy szerencse kell,vagy nagyonnagy rutin,esetleg mindkettő.

Az biztos,hogy hasonlóról dologról még nemhallottam.

 

 

Szerintetek a párszáz forintos "fütyülős" vadriasztók felrakása csökkenthetné a kockázatot?Épp a minap járt egy ilyen a kezemben.

 

Hori

Pépépe Creative Commons License 2006.04.19 0 0 869
Előzmény: Pépépe (868)
Pépépe Creative Commons License 2006.04.19 0 0 868
Ennél sokkal bonyolultabb a helyzet, nemrég a totalcar-on volt egy cikk pont erről (ha megtalálom belinkelem) Ott részletezték, hogy pontosan mikor kell fizetnie a vadásztársaságnak ill. a biztosítójának, de az elmúlt 5-7 évben egy eset sem volt amikor ténylegesen fizetésre került sor.... Ez azért elég elkeserítő.
Én még a 90-es évek elején ütöttem el vaddisznót kocsival. Akkor annyi volt csak a teendő, hogy a helyi vadász kiállított egy papírt, hogy valóban vadat ütöttem el (persze kérette magát meg várta a jattot de ez más történet) és mivel volt vadveszélyt jelző tábla 20 km/h val kevesebbet kellett a papirra irni. 80 helyett 60-at.
Előzmény: Macskapecér (867)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.19 0 0 867

Sajnálattal olvasom az esetet, nagy szerencséd volt, hogy ép bőrrel megúsztad.

 

A vadásztársaság egyébként akkor köteles fizetni, ha nem raktak ki vadveszély táblát, illetve ha értelemszerűen a területén át halad az út.

 

Körte

Előzmény: LaceszR1100S (861)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.19 0 0 866

"Ja, es a fenti tesztbol meg igen eroteljesen hianyzik, hogy a murvan a tapadasi es csuszasi surlodasi ero kozti kulonbseg..."

 

Nem, szerintem a fenti tesztből egyetlen dolog hiányzik: a motorod! :-))) De remélhetőleg már nem sokáig.

 

Körte

Előzmény: HolAMotor (860)
csiga112 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 865

Hali,

 

Megkérdeztem az eladótól és 1,3M-ra tartja a minimál árat.

 

Üdv, Anti

Előzmény: Narbondel (864)
Narbondel Creative Commons License 2006.04.19 0 0 864

Hmm, 250ért dejó is volna :)

 

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=7521810

 

Kíváncsi vagyok mennyiért megy el, nagyon szép darab!!!

cselle Creative Commons License 2006.04.19 0 0 863

Őszinte elismerésem!!! De tényleg!!!  

 

És persze nagyon megnyugtató tudni azt, hogy ilyet kibír egy BMW (jó pilótával). 

Előzmény: LaceszR1100S (861)
cselle Creative Commons License 2006.04.19 0 0 862

A teszt eredményére nagyon kiváncsi vagyok.

 

Száraz aszfalton egyenes úton márkatársam próbált 120-ról állóra fékezni satuval. Az 1150RT-n nem lehet kikapcsolni az ABS-t, tehát avval.

Az út mentén álló fehér műanyag útjelzőket használta mércének. Az eredmény egy cölöpnyi távolság volt (asszem az 100m?).

 

Amikor ezt mesélte én is megpróbáltam, de az én eredményemre nem emlékszem. Valami hasonló volt.

 

 

Egyébként a Hungaroringen működő vezetéstechnikai pályán gyakoroltam egy alkalommal autóval. Baromi tanulságos volt. Mindenkinek ki kellene próbálnia!

A honlapjukon is olvasható az alábbi idézet:

"Az Ön véleménye szerint egy átlagos amatőr autós mikor fékez életében először 120 kilométeres sebességgel vészfékezésszerűen állóra?- A halála előtt tíz másodperccel!"*

*Henry Morrought (versenyzőiskola tulajdonos)

 

 

Előzmény: HolAMotor (860)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.19 0 0 861

Sziasztok !

 

Akkor egy kis ABS - én is kíváncsi voltam rá és kipróbáltam vizes úton nagyon király.

Egyszer kétszer próbálgattam még csak azért hogy szokjam. Az én véleményem és a gyakorlatom az hogy már csak naggyon extrém helyzetben dolgozik, legalábbis nálam.

Szombatig eddig mindig eleget tudtam fékezni nélküle is, de a Szombat éjjel !!!!! :

 

BMW R1100S kontra ŐZ (80-100kg) = 1 - 0

 

Kb. 85 kmh - ról 70kmh-ra sikerült "csak" lassítanom a gépet és pafffff. Telibe !!!

Azalatt a kis idő alatt keményen markoltam - mint állat!!

Kb. 30m birkózás  után ÁLLVA megálltunk. Csak anyagi kár van ! (-de az van)

Én mondom nektek más motorral totálkár (villa, elemek, fejidom stb...kuka), de ez hála a nem tudom minek egy monstrum !!!!

Ezután az ütközés után lábon mentem vele haza, igaz most kezdhetem összeszedni hogy mennyi lesz az anyagi.......

 

Természetesen a vadásztársaság NEM FIZET, (egyébként biztosítása sincs) stb...

(Cascom nincs) Esetleg pereskedés, de ha nyerek - 1-1,5év -  sem biztos hogy ki tudnak fizetni.

Magyarul SZOPÁS !!!!

 

Jó tanács : VADAKKAL vigyázni !

 

Üdv.: Lacesz 

HolAMotor Creative Commons License 2006.04.19 0 0 860

Majd megyek en es elmondom a frankot. Esetleg megmutatom, ha jol tudom nekem raadasul lehet blokkolni a hatso kereket az elso fekezese nelkul kikapcsolt ABS-el.

 

Kivancsi vagyok mekkora  a fekut ABS nelkul esszel es felkeszulve, mintegy produkalva a leghidegverubb es legtapasztaltabb motoros reakciojat panikhelyzetben, illetve ABS-el esztelenul kapaszkodva a fekkarba.

 

Persze Ez igy meg nem relevans, hisz eppen azt a panikhelyzetet nem szimulalja valosaghuen, amikor a kisteher csakazertis kijon eled a stoptabla mogul mert fogalma sincs hogy jossz /es most eldorzsolok egy konycseppet az elso motoromert, ami t nem keleteuropaban gyartottak es sikerult leamortizalni a fenti szituacioban/.

 

Latatlanban feltetelezek a ket fekezes kozott legalabb 20% kulonbseget, de meglatjuk. Kell egy nagy murvas parkolo hozza, ahol mondjuk 50re fel lehet gyorsulni es meg megallni is van eleg hely az esetleges tereptargyak epsegenek megorzesevel egyutt.

 

Ja, es a fenti tesztbol meg igen eroteljesen hianyzik, hogy a murvan a tapadasi es csuszasi surlodasi ero kozti kulonbseg sokksl-sokkal kozelebb van egymashoz mint a gumi es az aszfalt kozotti. Akad valaki aki erti meg mirol beszelek rajtam kivul? :-)

 

-GPisti

Előzmény: Macskapecér (859)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.18 0 0 859

Üdv!

 

Én még mindig ennél az ABS dolognál vagyok leragadva. Vagyis tapadva. :-) Hétvégén motoroztunk jókat, rossz utakon, és volt egy erősebb fékezés, ahol közbeszólt az ABS. Miután elmúlt a helyzet, azon kezdtem gondolkodni, hogy vajon a régi motorommal is meg tudtam volna állni ABS nélkül, vagy megcsúsztam volna, vagy a fékrásegítőtől harap akkorát a fékem, hogy már kell az ABS is, mert nem tudok vele finoman fékezni.

Nem kötekedésből mondom, mert imádom a gépet, csak eszembe jutott Laja, akinek ugyanolyan évjáratú és paraméterű motorja van, mint nekem, csak az enyém szebb. ;-) És amikor nem volt ABS-e, akkor bizony a rásegítő miatt jószerivel csak blokkolva tudott fékezni.

 

Nem is tudom, hogy ebben mi volt a kérdés, inkább csak hangosan gondolkodtam. Ja, de. A lényeg, hogy TyuTyu, nem fogok földútra menni fékezgetni, mert aztat én nem szeretem annyira, szóval csak olyan potya túraendurós vagyok. :-)

 

Körte

Előzmény: TyuTyu-2 (846)
GS_Laja Creative Commons License 2006.04.17 0 0 858
Hali!

Forgalom korlatozasok voltak a varosban amikor felvettek a reklamfilmet.
Amikor a hidon mennek keresztul azt konkretan vasarnap forgattak, ugy hogy lezartak a hidat a ket vegen fel-fel orara es akkor mentek a motorral.
Majd ment a forgalom egy darabig, utan ujra lezaras es filmezes.
Pont ott jartam veletlenul es lattam :)
Mar akkor is teccet a K1200S de azota is az egyik kedvencem, igaz az R1200GS Adventure utan :)
Előzmény: Narbondel (856)
R100 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 857

Az én R100-asom '82-es, tehát lassan már közelít a veteránhoz, de nyugodtan elindulok vele bárhová. Minden évben kétszer az Alpokat végigjárom vele, plusz egyéb túrák. A tempó ezeken az utakon egyáltalán nem öreguras, de tartjuk a lépést a jó húsz évvel fiatalabb túragépekkel. Jobbos fordulóban néha a fékpedál könyöke ér le, de ekkor már nagyon a határon kell fordulni. Egyszerűen szervizelhetö, nem kell hozzá számítógép...

Az enyém még 70 lóerős, később az ezreseket is visszavették 60-ra (környezetvédelem), de nekem a nyolcszázas 50 pacija elég kevésnek tűnt, bár nyilván ez is szerethető.  

Ha nem hiányzik a 100 lóerő, akkor csak ajánlani tudom!

Előzmény: cselle (854)
Narbondel Creative Commons License 2006.04.17 0 0 856

Ezt a videót nézzétek meg, bár lehet hogy csak én nem láttam még? Óriási hogy Pesten forgatták, vajon hogy sikerült így kiüríteni a fél belvárost?

http://canali.libero.it/motori/im/a2_59_IT_15298_1.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!