Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.24 0 0 897

érdemes valamelyik osztrák határszéli faluba postán maradóra kérni a szállítást és kiugrani érte, ha megjött.

egyrészt ausztriába simán szállítanak, másrészt olcsóbb, harmadrészt meg kihagyod a bizonytalan m.cs.kir. postát.

:))))

Előzmény: MGP (896)
MGP Creative Commons License 2006.04.24 0 0 896

Az E-Bay már küld Mo.-ra? Vagy külön meghozatod No.-bol?

A 290 ft-os eu ár egyszerüen a kereskedők haszna. Két éve még a környéken egy kereskedő 350-el számolt. Rendesen hozhatnák napi áron, mert pl. a Bp-i Lajos boltos azt mondta, hogy bármit rendelek a katalógusból azt az aktuális áron hozza, és ha jól emlékszem az akciók is érvényesek itthon is.

 

Egyébként ha valaki tud oldaldobozt GS-re az ne tartsa vissza az infót! Barátom keresi, bár most lemásoltuk az én Hepco konzolomat, így gyári is vagy Hepco doboz is érdekli! 

 

Más: a motorostura.hu oldalon van egy új cikk a gyári BMW tréningről, érdemes elolvasni.

11 vadi új GS-el lehet tanulni, ahogy írja minden szezont új gépekkel kezdnek.

Azzal kezdték a bemutatót, hogy az első gépet felboritották, megmutatandó, hogy hogyan kell felállítani. Mindenki egyszerre hördült fel ekkora kegyetlenség láttán!

MGP

Előzmény: Macskapecér (895)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.24 0 0 895
Szerintem a motech elég csúnya. A katalógusból rendelő kereskedők meg árfolyamtól függően 290 körül számolják az eurót, mint ahogy az összes többi bolt is, aki a Touratechtől, vagy a Wunderlich-től rendel.
Ez szerintem eleve átverés, mert azt mondják, hogy azért, mert itthon magasabb az áfa. A bibi csak ott van, hogy a katalógusárat, vagyis a bruttó kisker árat szorozzák fel, és mivel az EU-ban élünk, ezért csak egyszer kell áfát fizetni, választhatsz, hogy melyiket. Ha nettó áron hoznák, akkor azt mondom, hogy oké, de nem hiszem, hogy ezek a cuccok után még fizetnek áfát. De örülnék, ha valaki meggyőzően és hitelesen elmondaná nekem, hogy ez pontosan hogy van. Nem a színes-szélesvásznú verzióra vagyok kíváncsi.

A Wlich és a Ttech bukócsövekről nem olvastam jókat. Én a gyári megoldást választottam, bármit is mondjanak azok a kereskedők, akik az előbbi kettőt forgalmazzák.

Egyébként mióta mindkét fenti katalógusból csak a magyar kereskedőn keresztül lehet rendelni, azóta csak ebay-en vásárolok mindent. Néha még olcsóbban is hozzá lehet jutni ugyanazokhoz a cuccokhoz, mint a katalógusból. És mostanában érdemes felhívni az itthoni BMW-kereskedőket is, mert Győrben kifogtam egy másfél éve ott dekkoló GS-bukócsövet (nem az ADV-t sajnos), és fele áron hozhattam el.

Körte
Előzmény: mrt-666 (893)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.24 0 0 894
Ez a menekülés elég viccesen hangzik. Ugyanis a vadásztársaságnak pontosan az a dolga, hogy amikor éppen undorító módon nem vadásznak az állatokra, akkor gondoskodjanak róluk.
Bizonyítsa be, hogy az állat az áradó folyótól menekült, és nem éppen a területükön illegálisan garázdálkodó orvvadászok elől menekült. Vagy esetleg nem éppen arra volt kedve sétálni. Ja, és nem sajnálom a vadásztársaságokat, valahogy rohadtul irritál az egész, vadászat téma.

Körte
Előzmény: LaceszR1100S (875)
mrt-666 Creative Commons License 2006.04.23 0 0 893

Van egy mutatós és jól kitámasztott bukócső, ami az 1100-re és az 1150-re is jó.

M.o.-on a www.meraymotor.hu forgalmazza.

A gyártó: SW-MOTECH

 

Előzmény: MGP (888)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.23 0 0 892

én a vasvári emelkedő tövében vasaltam ki egy akkora szarvast, hogy ihaj.

meg se tudtuk emelni hárman.

de visszamentünk érte. :))))

Előzmény: mrt-666 (886)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.23 0 0 891

Szóval inkább innen valók ,csak kicsit mellé nyúltam az előbb.

Az előző variáció is szóbajöhet csak az nagyon drága:(

 

Hori

Előzmény: Hori R1100S (889)
TomeeD Creative Commons License 2006.04.23 0 0 890

MOTUL termékek a magyarországi ár alatt 30%-al eladók!!!

 

06205146890

 

tomeed@freemail.hu

Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.23 0 0 889

Szia!

Az izzók innen valók.Tegnap kipróbáltuk csapatmotorozásnál is,visszapillantó tükörből nézve rendesen kiemelkedik a többi motor lámpája közül.

Naazért nem egy igazi xeneon,de kb az amire gondoltam.

A Petyavara varaderójában egyenesen szenzációs!

Előzmény: mrt-666 (887)
MGP Creative Commons License 2006.04.23 0 0 888

-A dagonya nagynyomásúval lejön negyedóra alatt, feltéve hogy nem agyag és nem szárítod rajta egy hétig.

-A bukócső H-P és az alu dobozok is. Használtan raboltam le egy eladó GS-ről. A dobozokkal nagyon elégedett vagyok amint a mellékelt képen látszik a Nordkapp túra teljes felszerelés elfért benne, így nyugodtabban hagytom ott a motort városnézéskor. Meg megfelelően pokolva elég volt mindig csak egy dobozt vinnem a szálláshoz magammal.

A bukócső szerintem nem a legjobb kialakítású, bár erős csőből készül, de a felfogatásnál 6-7 cm hosszan el van lapítva és pont rossz irányban lecsökkentve az inerciája, létszik, hogy itt könnyen hajlana.  AMi reszintem a legtöbb erőt bír felvenni az a gyári Adventure bukócső, ami nem nagy, de nagyon jó irányban vannak a kikötései.

A lámpatartó még a prototipus volt, öntött-reszelt. Azóta láttam egyben-szettben a Lehel téri boltban, de szerintem nevetségésen drágán, eleve vagy 25e-t mondott a lámparészre, egy barátomnak most hoztunk GS-t amin rajta volt a konzol (egy helyről származik) és a Hellátol valami 12 ezerért meghozták neki. A Hella katalógusban a pontfényszóróknál csak egy ilyen tojásforma van.

A kapcsoló: mivel a refi szerintem nevetségesen gyenge (főleg az AT ikerlámpás légvédelmi reflektorai után) ezért direktbe rá lett kötve a két oldalfényfény.

A vizsgán mikor meglátták, az mondta a vizsgabiztos, hogy vegyem le a két oldalsó reflektort és a "két városi"-ból kössem be az egyikbe a refit. Ekkor elárultam neki, hogy a két "városiból" az egyik a gyári refi, épp ezért van a kiegészítés mert gyenge. Na ezért engedte, hogy csak félig leszerelve átmenjen a vizsgán.

MGP

 

Nordkapp
Előzmény: mrt-666 (886)
mrt-666 Creative Commons License 2006.04.22 0 0 887

Milyen típusú az izzó?

Több helyen lehet kapni memlt fényű izzót. Pl a Tungsram meg az Osram, meg a Philips is gyárt ilyeneket.

Az Alig utcában van egy kis elektromos bolt, ahol jó áron lehet kapni mindenféle H sorozatú emelt fényerejű izzót jó áron.

 

Üdv

Tamás

Előzmény: Hori R1100S (882)
mrt-666 Creative Commons License 2006.04.22 0 0 886

Ez HB (epco-ecker) bukócső?

A pótlámpa tartó mi? Saját gyártmány? Megvan az AUTOCAD fájl róla amivel ki lehet vágatni ezt, vagy kézzel reszelték-reszelted ki?

A pótlámpa mi? Hella FF50?

A kapcsoló mi? Louis? Vagy index-kikapcsoló-gombra-kötött-touratech-elektronika-relézve?

Van erre valami alternatíva?

(Ez úgy működik, hogy az index kikapcsoló gombot 3-5 másodpercre megnyomod, akkor bekapcsolja a pótlámpát, ha ismét nyomod, akkor kikapcsolja).

Mivel az index kikapcsoló gombot az index kikapcsolásához csak igen rövid ideig kell megnyomni, ezért alkalmas ilyen egyéb funkciók betöltésére.

A touratech (vagy wunderlich, nem tudom) elektronika igen borsos áron van, ezért a kérdés, van-e valami alternatíva?

Egy 555-ös és néhány CMOS IC-ből összeraktam ezt a logikát.

Megcsinálta már ezt valaki? Érdekel ez mást is? Érdemes ezen eltöprengeni?

 

 

Van valakinek ötlete, hogy hol a fenébe lehet a motoron eldugni 2-3 liter benzint?

Ha szögletes alu doboz van a motoron, akkor arra lehet tenni pót kannát (touratech ajánl ilyet). De ha az eredeti buci doboz van, akkor mi van?

 

Az Acerbisnek van egy a rendszám tábla alá vagy a kormányra (ahogyan a kép mutatja) szerelhető pót tankja:

http://www.acerbis.it/moto/index.php?module=catalog&type=detail&id=459&cat=19

 

 

 

 

Meg egy másik típus hátra:

Ez persze nem jó, ha a top case is fenn van.

 

Ma tök jó volt az idő, én csak a fűnyírómon csináltam egy 6 km-es kört az udvaron. Élveztem az időt, a napsütést, a lágy szellőt. Sajnos nem öltöztem be, így érzékeny sérüléseket szenvedtem a könyökömön, amikor elcsúsztam a ... (valamin).

 

Sajnálom az R1100S-t. Ezek a rohadt vadak nem tanulnak meg KRESZ-ül. Kérdés, mi hatoltunk az Ő területükre, vagy Ők a mi területünkre? Az együttélés lehetséges?

Ki fizet nagyobb árat? Ki fizet az életével? Aki nem figyel, vagy aki gyorsabb?

Egy ilyen élményem volt autóval. Egy egész rudli szarvas ment át keresztbe 2003 karácsonyán a Vasvár és Zalaegerszeg közötti úton. Ha nem jön szembe autó, aki abban a nagy ködben szembe világít, akkor biztosan beléjük megyek.

Aki nem volt hasonló helyzetben az nem tudja elképzelni milyen ez.

 

Na mindegy, majd holnap megyek egy kört valamerre. Minden autósnak integetek, hogy rendőr. Legalább Ők lassan fognak menni. Úgysem szokott mostanában integetni senki, leszoktak róla.

 

Üdv

Tamás

Előzmény: MGP (884)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.22 0 0 885

Szia!

 

Rendesen lemehettél az aszfaltról,hogy így lesárosodott a gép!Ennyi földben már sikeresen lehetne sárgarépát nevelni:))

Mennyi időbe tellik ilyenkor,míg visszaállítod a "gyári"állapotot?

 

 

Ja , a fényszórók valóban jól állnak rajta!!!

Előzmény: MGP (884)
MGP Creative Commons License 2006.04.22 0 0 884
Lemaradt:
Előzmény: MGP (883)
MGP Creative Commons License 2006.04.22 0 0 883

Nekem a telon lent lévő kissé sérülékenynek tűnik, a teló közötti kicsit fura, de nem rossz. Én inkább széthúztam két oldalra, nagyón jó a fénye. Sajnos vizsgán leszedették. Röhelyes hozzáállás, hozták a nagykönyvet. Nem vitatkoztam, két perc alatt lekaptam, ki sem kötöttem, csak eldugtam az idomban. Igy meg átment. Legközelebb ráhuzom a kesztyüt. :)

A Motorrad GS különszámában 650Dakarra láttam nagyon érdekes pótfényszórót, az első sárhányóba van beépítve.

Üdv

MGP

 

Előzmény: Törölt nick (881)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.21 0 0 882

Sziasztok!

 

Éppen most végeztem a saját lámpaprojekttemel.Igaz ez csak egy izzócserében nyilvánult meg,de a hatás nagyon látványos. Xenonhoz hasonló fényű izzót raktam bele,aminek a színhőmérséklete 7500-8500K./nem tescogagyit/

Nekem nagyon tetszik és talán a feltűnőbb fénye miatt jobban észrevesznek a közlekedőpartnerek is.

 

Hori

Előzmény: Törölt nick (881)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.21 0 0 881

pótreflektor megoldások, avagy hogyan szárítsuk fel az aszfaltot magunk előtt.

ennyi lámpával már lehet.

:)))))

legjobban a villa belsejébe tett megoldás tetszik.

Előzmény: LaceszR1100S (880)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.21 0 0 880

Sziasztok !

 

Köszi az észrevételeket, és tanácsokat. Valszinű hogy saját zsebből megy a javítás, nem akarok én sem tökölődni a jogszabályok soraival a következő évben.

 

Én(Mi) nagyon sokat -szerintem- motorozunk (20e km/év) mindenféle körülmények között pontosan azért hogy a rutin bővüljön, meg csak mert imádok motorozni!!! Sokszor megyünk az öcsémmel 2mocival éjszaka is motorozni.

Ilyenkor természetesen betartva a sebességkorlátokat és az utviszonyoknak megfelelően.....stb.. Ilyenkor annyira figyelek mindenre hogy a vadászsas az kutyaf....a hozzám képest, de a féktávon előugró kamikaze őz védhetetlen.

Annak örülök viszont nagyon hogy a páromnak nem lett semmi baja.

 

A nappali elütésről :

Az egyik kollégám ma reggel kapott egyet telibe (autóval) !!!!!!!!!!!!!!

 

Aki ezen a környéken jár vigyázzon magára !!!!!!!!!!!!!!!!

 

A nagyszakállú legyen veletek !

 

Üdv.: Lacesz

cselle Creative Commons License 2006.04.21 0 0 879
Ez jó ötlet, eddig eszembe sem jutott.
Előzmény: Petyavara (878)
Petyavara Creative Commons License 2006.04.20 0 0 878

Emberek!

nappal ütött már el valaki vadat?

szerintem ,nem!

itt a megoldás az lehet, hogy be kell programozzuk a kis agyunkba,hogy az éjszakai motorozás/autózás/ óriási veszélyekkel jár,főleg a vadban gazdag területeken.

természetesen ezt elfelejti az ember,ezért nem árt néha  beszélni róla. hiszen én sem figyelem annyira a táblákat, mert rutinból vezetek.viszont úgy veszem észre, hogy az éjszakai vezetés több veszélyt rejt mint gondoltam volna.

aki ép bőrrel megúszta (hálˇistennek) a "találkát" ,az biztosan megjegyezte egy életre.mi meg okuljunk belőle...

 

üdv : Petya

Előzmény: Törölt nick (877)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.20 0 0 877

na jó, de ki fog hivatkozni a vis maiorra?

az őzikegyilkosok?

magyarul erre nem terjed ki a felelősségbiztosításuk?

én már pár állatot sajnos elütöttem, a legnagyobb kártérítés az volt, amikor a vadász másfél óra múlva is baszott kijönni, na akkor összecsomagoltam az őzet, bedobtam a csomagtartóba, hazavittem, megpucoltam és megettük.

a vadásztársaságokra illetve a biztosítóikra ilyen szempontból nagyon haragszok.

a biztosító egyébként arra a balesetemre se fizetett egy büdös vasat sem, amikor éjjel tizenegykor az m7esen érd után közvetlenül, a lejtőn lefelé elütöttem két kutyát. 140 környékén mehettem, beszarni se volt időm, nemhogy fékezni. a belső sávban mentem a balaton felé, amikor balról a korlát alatt átrohant két kutya. olyan németjuhász-formák. azt hiszem mindkettőt elütöttem, de egyiket biztosan. annak még a bilétája is meglett, tehát a kutya azonosítható lett volna. tanúm volt kettő is, az egyik mellettem ült, a másik meg utánam jött. semmit se fizettek, bár az autó fél eleje cserés lett.(lábon jöttem haza vele)

Előzmény: Vojnó (876)
Vojnó Creative Commons License 2006.04.20 0 0 876
Szerintem ez a vismajor! vagy mi?!
Előzmény: LaceszR1100S (875)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 875

Szia!

 

Vadhajtás nem volt, de tábla az egyik irányból sincs......

 

Mi van akkor ha a Tisza magas vízállása miatti állatmenekülésre hivatkoznak??

Előzmény: Törölt nick (874)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.20 0 0 874
ha vadhajtás volt, akkor fizetnek, illetve ha nem volt kitáblázva a vadveszély.
Előzmény: Macskapecér (867)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 873

Bocsika ...

 

a másik eset, ha nem gányolunk és még ez sem szakszervíz !! :

 

- új  - ebayes gyári idom : kb . 180 EUR = 45.000,-x2 = 90.000,-

- első sárvédő                                        = 20.000,-

- festés                                                  = 40.000,-

- futómű                                                 =

Ez így már 150.000,- környéke.

 

Ha szakszervíz akkor óránként 9.800,- kb. 15 óra = 147.000,- és + az alkatrészek gyári árakon.........

 

Sziasztok.

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 872

Sziasztok !

 

Igen, én is úgy gondolom hogy inkább csak a saját megnyugtatásra jó.

 

A totalcaros cikket olvastam én is és a végén írja a lényeget hogy ha nincs kint tábla stb-stb akkor perelhető a társaság és majd fizet.......csak a kérdés az hogy akarja-e a károsult a hercehurcát?

 

Az ügyvéd azt mondta hogy amennyiben nincs tábla egyértelmű hogy az ő felelősségük, és olyan nincs hogy egy vadásztársaságnak nincs kötelezője.

Viszont a teljes képet tudnia kellene az esetről hogy pontosan nyilatkozni tudjon.

(Hétfőre van időpontom nála) - de kérdem én :

- Elkezdek pereskedni = motor javítás + ügyvédi kltsg. + ideg + bíróságra mászkálás

Kb. 2x annyiba fog kerülni az egész, igaz ha nyerek akkor ezek nem engem terhelnek, de mi van ha nem tud fizetni a társaság??? Akkor cumi........

 

A javítások ügyes szakemberekkel - nem szakszervízben - magánúton : 

- idomjavítás                                              - kb. 10.000.-

- festési munkák - 2db idom telibefújása   - kb. 40.000,-

- elhajlott idomtartók visszaállítása           - nem tétel

- futóműellenőrzés                                     - passz 

(de ha kiderül hogy gáz van akkor szívás)

- karbon első sárvédő - ebayen                 - 20.000,-

Tehát kb. 100.000,- ez ahhoz képest ami volt szerencsés. Most egy kicsit tanácstalan vagyok, pedig döntenem kellene.

 

Üdv.: Lacesz

GS_Laja Creative Commons License 2006.04.20 0 0 871
Hali!

Nekem volt a masik motoromon vadriaszto, a mostanin nincs.
Akkkor se es mostse jott meg elem semmilyen allat.
Szerintem nem er semmit, de a sajat megnyugtatasodra jo!
:)

Laja
Előzmény: Hori R1100S (870)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.19 0 0 870

Szia.

 

Hajmeresztő történet!

 

Arra,hogy ilyen esetet esés nélkül megússzon az ember,pláne kétszeméllyel,vagy piszoknagy szerencse kell,vagy nagyonnagy rutin,esetleg mindkettő.

Az biztos,hogy hasonlóról dologról még nemhallottam.

 

 

Szerintetek a párszáz forintos "fütyülős" vadriasztók felrakása csökkenthetné a kockázatot?Épp a minap járt egy ilyen a kezemben.

 

Hori

Pépépe Creative Commons License 2006.04.19 0 0 869
Előzmény: Pépépe (868)
Pépépe Creative Commons License 2006.04.19 0 0 868
Ennél sokkal bonyolultabb a helyzet, nemrég a totalcar-on volt egy cikk pont erről (ha megtalálom belinkelem) Ott részletezték, hogy pontosan mikor kell fizetnie a vadásztársaságnak ill. a biztosítójának, de az elmúlt 5-7 évben egy eset sem volt amikor ténylegesen fizetésre került sor.... Ez azért elég elkeserítő.
Én még a 90-es évek elején ütöttem el vaddisznót kocsival. Akkor annyi volt csak a teendő, hogy a helyi vadász kiállított egy papírt, hogy valóban vadat ütöttem el (persze kérette magát meg várta a jattot de ez más történet) és mivel volt vadveszélyt jelző tábla 20 km/h val kevesebbet kellett a papirra irni. 80 helyett 60-at.
Előzmény: Macskapecér (867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!