Alaposan utánanéztem a dolognak, az én flakonomra az van írva, hogy Super Wuxál, a kupakja 30 ml-es és erre a flakonra az van írva, hogy o,1-0,2 százalékos legyen, de ha egy kupakkal teszek a tíz liter vízbe akkor az o.3 százalékos lesz, az talán még elmegy, vagy inkább ne kísérletezzek?
Lehet, hogy olyannak tűnök mint egy buta nyomozó, de szeretem a dolgokat pontosan tisztázni, ez így írásban elég nehézkes, de azért szerintem fontos a biztonságos kedvéért:-)
Kora tavasz óta vagyok fanatikus olvasótok, rengeteg hasznos tanácsot, instrukciót , segítséget kaptam Tőletek (Pl. Soha nem sikerült korábban hajtást gyökereztetnem , de a mostani nyaralásból hozott (csent) hajtások mind kigyökereztek - hála AI módszerének:))
Na és képek amiket mutattok, sokszor csak tátott szájjal bámulok :)
Végül most összeszedtem a bátorságom és bemutatkozom - a kedvenceimmel.
Egyébként Budapest környéki extra amatőr vagyok, de nagyon-nagyon igyekszem.
Na, jöjjenek a képek:
- 1-2 ő a beteg, végül 1 teljes ágat tőből kivágtam a hétvégén, mert annak szinte minden részén előjöttek az elváltozások (kb. 3.5 cm átmérőjű ág volt :( )
- 3-4 rózsaszín szimpla virágú
- 5-6 sárga dupla - ő vadiúj szerzemény, sajnos fácskának lett nevelve, nem is tudom elképzelni, idősebb korában milyen formája lesz. Tényleg, lehet ezen még változtatni?
- 7 sötét rózsaszín szimpla - tavaszi szerzemény, nem is tudtam milyen színű lesz, sajnos még nincs róla normális fotó, mert egyszerűen nem tudom "színhűen' lefényképezni - pirosabbnak látszik, mint a valóságban
a kupak a literesen és a fél literesen is ugyanakkora ! hát igen elég nyakatekert módon van ráírva,hogy mennyi kell akkor minden rendben !esőmentes jó éjt!
A most ötösre érettségizett gyerekem sem tudta kiszámolni, mennyi anyag kell a vízbe! Az én flakonom fél literes, a kupakja nagy, tehát nem alkalmas, csak annyi volt ráírva o.1, o.2 százalékos, azért elboldogultam valahogy, bár matekból sosem voltam jó:-(